quote:
Je reactie was geedit!quote:
At second thought, naakte mannen zijn ook geil. Dus laat maar uit.quote:
Straks wil je ook nog foto's zien van beiden.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
At second thought, naakte mannen zijn ook geil. Dus laat maar uit.
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks wil je ook nog foto's zien van beiden..
Dat vraagt om een foto natuurlijk, maar dat begrijp je.quote:
Die ehm... Die moeten eerst nog ontwikkeld worden.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto natuurlijk, maar dat begrijp je..
Maar DAT spreekt toch vanzelf?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks wil je ook nog foto's zien van beiden..
Met een digitale camera hoeft dat niet G_E, dat weet zelfs ik nog!quote:Op zondag 3 juli 2005 02:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die ehm... Die moeten eerst nog ontwikkeld worden..
Ik kom net terug vanquote:Op zondag 3 juli 2005 02:23 schreef creno het volgende:
halllo ! slapen jullie nog niet !
Nee, Live 8 Philadelphia is nog bezigquote:Op zondag 3 juli 2005 02:23 schreef creno het volgende:
halllo ! slapen jullie nog niet !
Same here...quote:Op zondag 3 juli 2005 02:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, Live 8 Philadelphia is nog bezig.
Laten we het daar eens over hebben. Waar kom je net van terug en waarom heb had je een smoking aan? Nou? He? Hmm? Hoe zit dat?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kom net terug vanen heb de hele avond geen druppel kunnen drinken. Je denkt toch niet dat ik kan slapen zo.
.
er wordt te veel ge-edit de laatste tijdquote:Op zondag 3 juli 2005 02:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je reactie was geedit!In het piemel topic!
je vais tres bien, merci. j'espere que vous (Pup quand meme) allez bien aussi.quote:
Ik heb geen foto's gemaakt.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met een digitale camera hoeft dat niet G_E, dat weet zelfs ik nog!
Het is dan misschien laat maar je dacht toch niet dat ik daar in zou trappen he?.
Ja, hallo. Google leest mee.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laten we het daar eens over hebben. Waar kom je net van terug en waarom heb had je een smoking aan? Nou? He? Hmm? Hoe zit dat?
Madonna wasquote:
www.aolmusic.comquote:
beaverhausen @ gmail.comquote:Op zondag 3 juli 2005 02:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, hallo. Google leest mee..
Dat zijn toch alleen live streams?quote:
Het was toch niet een zekere M. (quote:Op zondag 3 juli 2005 02:31 schreef Great_Expectations het volgende:
De grote vraag is eigenlijk waaromfoto's van mij heeft gemaakt. Dat zou ik wel eens willen weten.
Ik heb niks te verbergen.. euhm.. ofzo..quote:Op zondag 3 juli 2005 02:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ha ha. Je weet dat Google ook meeleest in je gmail?.
Beautje! U hier?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:29 schreef LeBeau het volgende:
Jee wat is het hier druk nog op dit tijdstip.
Madonna en de opening staan al onlinequote:Op zondag 3 juli 2005 02:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zijn toch alleen live streams?
Neej joh.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was toch niet een zekere M. (.) he?
.
.
Hmmz. Moeilijk te zeggen. Of hij is gewoon erg moe.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:35 schreef Camoth het volgende:
Ontving zojuist bericht dat meneer niet op msn komt omdat hij te moe is en dat hij me morgen belt... Ok, is dit een Oprah moment alsin: "He's just not that into you!!" of heb ik het nou mis![]()
Oeh!quote:Op zondag 3 juli 2005 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Madonna en de opening staan al online
Ik dacht ik kom eens kijken.quote:
Nou ja, had toch gekund? Toch?quote:
Je bed is de andere kant op. Als je die niet zocht, zit je hier waarschijnlijk toch goed.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom eens kijken.
Of misschien ben ik gewoon de weg kwijt.
Daar zijn mannen niet subtiel genoeg voor.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:35 schreef Camoth het volgende:
Ontving zojuist bericht dat meneer niet op msn komt omdat hij te moe is en dat hij me morgen belt... Ok, is dit een Oprah moment alsin: "He's just not that into you!!" of heb ik het nou mis![]()
We hebben het over homo-mannen. Die zijn minstens net zo "subtiel" (=geraffineerd achterbaks ingewikkeld onnodig moeilijk iets-anders-zeggen-dat-wat-je-bedoeld) als vrouwen.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zijn mannen niet subtiel genoeg voor.
Moet je nou eerst het halve concert kijken voordat je Madonna kan kijken?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Madonna en de opening staan al online
Hoe weet jij waar mijn bed staat?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bed is de andere kant op. Als je die niet zocht, zit je hier waarschijnlijk toch goed..
Je moet Londen hebben.quote:
Dr stond een linkje met Madonna en Snoop Dogg...:?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je nou eerst het halve concert kijken voordat je Madonna kan kijken?.
Ik miste even waar Camoths MSN vriendje homo was...quote:Op zondag 3 juli 2005 02:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
We hebben het over homo-mannen. Die zijn minstens net zo "subtiel" (=geraffineerd achterbaks ingewikkeld onnodig moeilijk iets-anders-zeggen-dat-wat-je-bedoeld) als vrouwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |