quote:*chocolade eet*
Zo wordt je veels te dik!quote:*ijs eet*
'k Mag eerst nog wel 10 kg aankomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo wordt je veels te dik!![]()
* vanitasvanitatumetomniava luistert Rodney Hunter - Work that Body
/hypocriet modus
*dennis abo op sportschool en pot whey eiwit geef*quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Mag eerst nog wel 10 kg aankomen..
Zelfdiscipline, tháts what I need.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef wonderer het volgende:
*dennis abo op sportschool en pot whey eiwit geef*
Of een trainingsmaatje zoekenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zelfdiscipline, tháts what I need..
Dan komt de rest vanzelf...
Dan ga je elke dag netjes ontbijten, 's avonds pushups doen enzo...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:29 schreef wonderer het volgende:
Of een trainingsmaatje zoeken
*trainingsmaatje nodigheeft*
Je hebt 'brunch' als je ontbijt + lunch nuttigtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
Dan ga je elke dag netjes ontbijten, 's avonds pushups doen enzo...
Luiheid.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je hebt 'brunch' als je ontbijt + lunch nuttigt
maar hoe heet 't als je ontbijt+lunch+avondeten nuttigt?![]()
Trouwens, spierweefsel is zwaarder dan vetweefsel, hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Mag eerst nog wel 10 kg aankomen..
quote:
Mja, nouja... het gaat mij niet om 't gewicht op zich he?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, spierweefsel is zwaarder dan vetweefsel, hoor![]()
Waar dan wel om?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, nouja... het gaat mij niet om 't gewicht op zich he?
Als het al ergens om zou gaan, dan enkel om de looks.quote:
Ervandoor-ze.quote:nja, k moet er weer vandoor
Geen idee maar ik ga het zometeen wel hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je hebt 'brunch' als je ontbijt + lunch nuttigt
maar hoe heet 't als je ontbijt+lunch+avondeten nuttigt?![]()
een avondje scrabble met pupquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik had zin in amsterdam of utrecht of de kermis in Best maar het licht van de auto is stuk (de schakelaar) en de ANWB kon het niet fixen dus dat gaat niet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |