Bijna...nog even een laatste inschenkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:11 schreef popolon het volgende:
Dank je wel Stalin.
Moet je nog niet slapen?
Goed idee, zit aan de 7up met Canadese whisky zooi.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna...nog even een laatste inschenkt.
Seagram's?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:17 schreef popolon het volgende:
Goed idee, zit aan de 7up met Canadese whisky zooi.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:19 schreef popolon het volgende:
Da's geen stoeltje.
Dat is een kartonnen doos.
Jij hebt tenminste een kraan bij je kamerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]wil je mijn slaapkamer weleens niet zo afkraken
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een kraan bij je kamer.
Huh?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:
Golfer is er eigenlijk al wat vernomen over mijn mailtje wat k gestuurd heb naar jullie?
't Is van rubbert, check je Junkmailquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Huh?
Komt niets bekends in mijn mailbox tegen?
dag of 5 geleden gestuurd, JM zou t mee naar achteren nemenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Huh?
Komt niets bekends in mijn mailbox tegen?
24 juni verstuurd en JM heeft jou ook t antwoord gemaildquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:42 schreef golfer het volgende:
Behalve mailtjes dat o.a. RvN en PK vandaag jarig zijn zie ik niet in mijn mailboxje.
Aha, die heb ik gezien op 24-6. Dat zou JM afhandelen, dus daar moet je haar op aanspreken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:
dag of 5 geleden gestuurd, JM zou t mee naar achteren nemenen toen werd t stil
owja, lekker biertje van Ruud graagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:42 schreef golfer het volgende:
Behalve mailtjes dat o.a. RvN en PK vandaag jarig zijn zie ik niet in mijn mailboxje.
k zal dr eens mailen, aanspreken gaat moelijk.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha, die heb ik gezien op 24-6. Dat zou JM afhandelen, dus daar moet je haar op aanspreken.
Scheer je weg vlegel, bedtijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
owja, lekker biertje van Ruud graag
moest jij niet naar de kroeg?quote:
Om een uurtje of 10.quote:
da's t nog lang nietquote:
't Is maar goed dat ik morgen vrij ben, wheheequote:
Je moet toch eens zo'n luier met pis-alarm aandoen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:48 schreef tong80 het volgende:
Hallo, ben een beetje vroeg met m'n nachtelijke pispost. Maar ik ga niet in bed liggen wachten tot het drie uur is.
Trusten weer.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:53 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is maar goed dat ik morgen vrij ben, whehee
Slaap lekker, mocht je weer 'n keertje?quote:
"weer"? Ik moet gvd elke dag werkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Slaap lekker, mocht je weer 'n keertje?
schandalig, t wordt tijd dat je baas daar wat aan doetquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"weer"? Ik moet gvd elke dag werken
Nou inderdaad, ik werk parttimequote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schandalig, t wordt tijd dat je baas daar wat aan doet
Zie je je vriendin wel eens tussen het werk en het voetbal door?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"weer"? Ik moet gvd elke dag werken
Zomerstopquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zie je je vriendin wel eens tussen het werk en het voetbal door?
ook in t werk?quote:
quote:
Na 29 minuten wordt er weer gepost in HOOLS.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:29 schreef Suijk het volgende:
Mogguh.
tja, de eerste schijnt vaak wat aan de late kant te zijn zullen we maar denken...quote:
is dat niet een beetje laat....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, de eerste schijnt vaak wat aan de late kant te zijn zullen we maar denken...
Kom ik hier op kantoor binnne, staat er opeens een mobiele airco bij mijn bureau"Ja, dat is tegen de warmte." "goh, dat wist ik niet
"
lekker is dat......nu de hittegolf voorbij is !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, de eerste schijnt vaak wat aan de late kant te zijn zullen we maar denken...
Kom ik hier op kantoor binnne, staat er opeens een mobiele airco bij mijn bureau"Ja, dat is tegen de warmte." "goh, dat wist ik niet
"
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:56 schreef popolon het volgende:
Oh dear, heb je hem ook weer.
Ik ga er van tussen.
Dat druk je dan nog voorzichtig uitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
is dat niet een beetje laat....
het is echt triest weer buiten![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:56 schreef popolon het volgende:
Oh dear, heb je hem ook weer.
Ik ga er van tussen.
Oke dat klinkt ranzig...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:58 schreef SCH het volgende:
Zijn ze lekker op tijd mee AZ
Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn knie
Pijn is minder door de medicijnen maar wel groggy.
Nick denkt leuk te zijn door om het uur naar de slijmbeurskoersen te vragen
-6 uur.:)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Slaap lekker
Hoe laat is het nu daar dan??
In principe alleen medicijnen - pijn is gelukkig minder, zie alleen roze olifantjes over de vensterbank lopenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke dat klinkt ranzig...
Moet je nu alleen medicijnen slikken ?? of gaan ze ook snijden ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:59 schreef popolon het volgende:
Maar ik ben morgen vrij, en maandag ook.
Oh, vandaag en maandag.quote:
Ik bedoelde meer in de zin van: jij bent toch altijd vrij?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh, vandaag en maandag.
Een kleine drastische linkse correctie
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:58 schreef SCH het volgende:
Zijn ze lekker op tijd mee AZ
Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn knie
Pijn is minder door de medicijnen maar wel groggy.
Nick denkt leuk te zijn door om het uur naar de slijmbeurskoersen te vragen
Nog wel darlingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in de zin van: jij bent toch altijd vrij?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Nog wel darling
Zoals je misschien hebt kunnen zien werkt de papieren molen, kutwoord, niet mee
Ik wil graag, maar ik mag niet
Maar ik hou 't zo ook wel uit hoor
ja, lekker snel inderdaad. Maar het is net juli nu, normaal gesproken moet het warmste weer nog komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker is dat......nu de hittegolf voorbij is !
Ben je al gewassen en verschoond?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:07 schreef SCH het volgende:
Lach niet![]()
Ben thuis ja - moet weekje rusten van de dokter - kom je thuishulp doen?
Ja ik begin netquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Vrij is nooit een straf
Maar goed het is dus nu 3 uur 's nachts daar...
Biertje ?
De pik van Nickquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je al gewassen en verschoond?
Ik pik Nik ook wel ff mee dan
En ik maar hard werken hierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik begin net
Wel leuk om 't Nedrlandse nieuws mvan een afstand te volgen
Begrijp me niet verkeerd, George W. is slecht volk dus daar gaat 't niet om![]()
Hup !!! voor de goeien, en Boe! voor de slechten
Ik ben heel erg bang van wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar wordt het daar nog een beetje gevierd ??July 4th ??
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
[..]
In principe alleen medicijnen - pijn is gelukkig minder, zie alleen roze olifantjes over de vensterbank lopen![]()
quote:
ruitje intikkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, lekker snel inderdaad. Maar het is net juli nu, normaal gesproken moet het warmste weer nog komen.
Overigens, er zit een slang aan dat apparaat om de warme lucht af te voeren. Waar laat ik dat? Doe het raam open zeggen ze dannee, dat gaat helpen, de ramen hebben hier twee standen, namelijk dicht en helemaal open.
Hier is weer goed over nagedacht
ik had het idee om er netjes een stuk uit te snijden, maar dat zal wel weer niet mogen....quote:
Dat is bij planet ook zo.. hebben ze een airco geplaatst... maar die kan niet aan... omdat het overdag teveel stroom vreetquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, lekker snel inderdaad. Maar het is net juli nu, normaal gesproken moet het warmste weer nog komen.
Overigens, er zit een slang aan dat apparaat om de warme lucht af te voeren. Waar laat ik dat? Doe het raam open zeggen ze dannee, dat gaat helpen, de ramen hebben hier twee standen, namelijk dicht en helemaal open.
Hier is weer goed over nagedacht
Homoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had het idee om er netjes een stuk uit te snijden, maar dat zal wel weer niet mogen....
overigens kan je erg goed je haar fohnen met die luchtuitlaat
ik heb het telefoonnummer nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op je buik dan hup!
wanneer bellen julllie me nouhouououou
Modern management heet datquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:29 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt bekend die airco.... hadden ze vorige zomer ook hier neergezet in het callcenter.. maar die kamertjes zijn zo klein dat het teveel herrie maakte
Die dingen hebben dus nooit gewerkt, want de slang konden ze ook al niet kwijt.
Bij Boels gehuurdHebben er tot nov. gestaan
Bezuinigen in de zorg, Ja!
hier alleen een ARKO (Alle Ramen Kunnen Open) .....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:29 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt bekend die airco....
Ik heb twee roze polo's mag ik ook mee?quote:
Waar kun je al die verjaardagen toch vinden??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hier alleen een ARKO (Alle Ramen Kunnen Open) .....
trouwens als Ukkie vandaag wordt geboren is het op dezelfde dag als Ruud v Nistelrooij en Patrick Kluivert.......heeft HBC over een jaartje of 20 toch weer een leuke spits in het eerste van danwel het heren- danwel het damesteam
deze wist ik toevallig uit mijn hoofd (vraag me niet waarom...)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waar kun je al die verjaardagen toch vinden??
Mijn verjaardag is iedereen op Hools gewoon vergeten........quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is iedereen op Hools gewoon vergeten........
Het is een complot van al dat Linkse tuig!quote:
wordt wel gestrooid zeg met die schouderklopjes.....deze is van 1 juli en die daarvoor van 29 aprilquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:11 schreef Lionheaad het volgende:
Jongens kijk hier eens:
Schouderklopjes meldtopic deel 1
Onderaan!!!
Ik heb je verjaardag in stilte gevierd. Een kaarsje gebrand en gebeden voor je herstelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het is een complot van al dat Linkse tuig!
topic is van 15 mei 2003!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt wel gestrooid zeg met die schouderklopjes.....deze is van 1 juli en die daarvoor van 29 april
En wat nou precies de aanleiding is? Straks gaat VoreG nog denken dat 'ie het goed heeft georganiseerd ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt wel gestrooid zeg met die schouderklopjes.....deze is van 1 juli en die daarvoor van 29 april
je echte vrienden pik je er zo uitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ga jij eens bevallenquote:
Blondie is ook vandaag jarigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
deze wist ik toevallig uit mijn hoofd (vraag me niet waarom...)
maar op www.jarig.nl
dan als email adres golfer@fok.nl
en ww hools
Er was ook niemand op mijn feestje.quote:
Waren je White Power vriendjes naar een Wilders-manifestatie?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Er was ook niemand op mijn feestje.
Alleen Hasan, mijn Marokkaanse buurman. Maar die heeft de tuinstoeltjes gemold!
Brigit Schuurman (28)quote:
Ik ben geroyeerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:27 schreef SCH het volgende:
Waren je White Power vriendjes naar een Wilders-manifestatie?
of een bovenintelligente, wazige kunstenaarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Brigit Schuurman (28)
Carl Lewis (39)
Dan Aykroyd (53)
John Farnham (56)
Pamela Anderson (38)
Wim T. Schippers (63)
ook trouwens !
dus als het vandaag gaat gebeuren wordt het of een snelle spits of een lekker wijf !
laat maar komen zeg ik ......
en omdat SCH ook nog steeds een plekje in je hart heeft ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben geroyeerd.
Ze zijn erachtergekomen dat ik vroeg een donker vriendinnetje heb gehad....
Ik had ze ook die foto's waar je samen met mij op staat toegestuurd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben geroyeerd.
Ze zijn erachtergekomen dat ik vroeg een donker vriendinnetje heb gehad....
OK!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:37 schreef SCH het volgende:
Laten we morgen samenwerken, jij houdt de Marokkaan vast en ik misbruik hem![]()
![]()
Wij zijn een teamquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
OK!
En bij Sandra K. draaien we de rollen om?
viel spassquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
Pfff ik moet 3 dagen de berichten controleren op het forum van Radar... wat een berg werk zeg...
nu weet ik hoe Golfer & co zich voelen
*meldt zich aan bij dat forumquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
Pfff ik moet 3 dagen de berichten controleren op het forum van Radar... wat een berg werk zeg...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:59 schreef SCH het volgende:
Dan gaan we het jou eens even lastig maken appelsientje
http://www2.trosradar.nl/
Nog meer werk... *zucht*quote:
ONZ zeg maarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:05 schreef Bjoro het volgende:
die discussie over de samsung d500 is wel leuk trouwens !
hoog Fok-gehalte zeg maar !
Vertel, hoe was jouw treinreis?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog meer werk... *zucht*
Goede morgen trouwens
Goedquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vertel, hoe was jouw treinreis?
Klikt op radar
Uitslapen... dat kan ik morgen tot 10 uur... maar waarschijnlijk zal ik gewoon om 7 uur wakker wordenquote:
maar maar uitslapen is toch minstens tot 12 uurquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:20 schreef appelsientje het volgende:
Uitslapen... dat kan ik morgen tot 10 uur... maar waarschijnlijk zal ik gewoon om 7 uur wakker worden![]()
Ja ... maar bij mij lukt dat dus niet meer... ik word gewoon netjes wakker om 7 uur.... biologische klok..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
maar maar uitslapen is toch minstens tot 12 uur
Edit, wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:26 schreef appelsientje het volgende:
oke onderander kom je dit dus tegen...
Pas op het is echt niet leuk
Staan paar ranzige foto's op![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:26 schreef appelsientje het volgende:
oke onderander kom je dit dus tegen...
Pas op het is echt niet leuk
Maak van je kat een tas...
Staan paar ranzige foto's op![]()
![]()
Niet ?? hmm hier wel... nou ja je wilt het niet weten denk ik....quote:
Done... zieke mensen op de wereld..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:29 schreef just me het volgende:
doe maar weghalen eigenlijk die kut-linkjes
Goede morgenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:26 schreef just me het volgende:
![]()
sorry... stond eral
dan zal er nu wel een nieuw tournament afkunnen denk kquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:11 schreef Lionheaad het volgende:
Jongens kijk hier eens:
Onderaan!!!
en jij bent?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:39 schreef Bluezz het volgende:
linkjes in quotes mogen ook wel weg mensen... het is ook al voorbij gekomen in F&F
welk liedje?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:39 schreef appelsientje het volgende:
Geweldig nummer trouwens nu op 538
*swingt mee*
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:39 schreef Bluezz het volgende:
linkjes in quotes mogen ook wel weg mensen... het is ook al voorbij gekomen in F&F
Daddy, daddy Good (ofzoiets) was bij goud maar fout...quote:
Daady Cool van Boney M bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daddy, daddy Good (ofzoiets) was bij goud maar fout...
Hoe heet die band ook al weer.. .die gast speelt tegenwoordig mee in die reclame van een verzekering maatschappij...
Yup dat was hemquote:
Franky en superheld hadden ge-quote met he tlinkje van die kattentassen er nog in.quote:
fout iig jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup dat was hem
Lekker fout nummer was dat
Ooooh, ok.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Franky en superheld hadden ge-quote met he tlinkje van die kattentassen er nog in.
Superrrrrmodje heeft ze net weggehaald
Modden in VBL is![]()
Ja die is echt cewlquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:49 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik kreeg gisteren Faith (george michael) in de Limpbizkit versie... tering wat een teringherrie
Ik vind het altijd leuk om dat geneuzel over UPC te lezen....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Wat was die cover van marilyn manson ook alweer, was ook zo vet !
Sien, de modAl gebanned????
De verhalen zijn ook wel leukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om dat geneuzel over UPC te lezen....
Mooi zijn die hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Bjoro het volgende:
die van die samsung was ook erg leuk, die zgn verkoper met alleen maar tevreden klanten
die wilde allemaal dure en moeilijke woorden gebruiken terwijl dit totaal ongepast was en daardoor zijn verhaal alleen maar ontkrachtte ipv versterkte !
Veel succesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:42 schreef Bluezz het volgende:
quote:Stadion FC Groningen geopend met derby tegen Heerenveen
GRONINGEN - Het nieuwe stadion van FC Groningen wordt officieel geopend met een wedstrijd tegen SC Heerenveen. Dat heeft de Groningse voetbalclub vrijdag bekendgemaakt. Het betreft een reguliere competitiewedstrijd. De noordelijke derby wordt op vrijdagavond 13 januari 2006 gespeeld.
FC Groningen spreekt van een schitterend affiche voor een openingswedstrijd. "We moeten er die dag gewoon staan", liet een zegsman weten. "We gaan er alles aan doen om er een onvergetelijke avond van te maken.
FC Groningen wilde het Euroborg-stadion eigenlijk al aan het begin van de nieuwe voetbalcompetitie betrekken, maar de vertraging tijdens de bouw van het nieuwe onderkomen maakte dat onmogelijk.
quote:
Ja maar ja maar..ik ben niet echt het type om niks te doen..en Noca is nog met een opdracht bezig..ons plan loopt een beetje in duigen. We hadden bedacht om na ons afstuderen een weekje vakantie te nemen...maar nu moet Noca maandag al werken. Kloten, ook omdat we al 3 jaar geen vakantie meer hebben gehad. Maar ja, dat werk wilde die (natuurlijk) ook niet laten schieten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is Mevr klaar met haar stage... verveeld ze zich... en ik maar hard werken...
Ga gamen ofzo
Het staat natuurlijk ook in het FC topic en op de FC sitequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
waar heb je dat beriggie vandaan bjoor?
Kun je hem niet helpen met de opdracht??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar ja maar..ik ben niet echt het type om niks te doen..en Noca is nog met een opdracht bezig..ons plan loopt een beetje in duigen. We hadden bedacht om na ons afstuderen een weekje vakantie te nemen...maar nu moet Noca maandag al werken. Kloten, ook omdat we al 3 jaar geen vakantie meer hebben gehad. Maar ja, dat werk wilde die (natuurlijk) ook niet laten schieten.
Dus resultaat: ik verveel me
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Kun je hem niet helpen met de opdracht??
Mjawel. Sieraden maken. Maar m'n materiaal is zo goed als opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moeten we iets verzinnen, heb je geen een of andere hobby waar je allang geen tijd meer voor had?
En straks ooik op de Heerenveen fansitequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk ook in het FC topic en op de FC site
Ik bestel het meestal via internet, das de helft goedkoperquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Eilanden!![]()
Kun je niet makkelijk aan die materialen komen dan?
Neeeeeeheeeee! Ik ben nu toch bijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:02 schreef Eilanden het volgende:
Mevrouw Clau verveelt zich ........... dus de Hoolies zijn??????
![]()
![]()
Waar??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik bestel het meestal via internet, das de helft goedkoper
Meestal bij www.sayila.nl of www.kralenboutiquemonique.comquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waar??
M'n vriendin heeft ook die hobby...
Oke dat is duidelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar ja maar..ik ben niet echt het type om niks te doen..en Noca is nog met een opdracht bezig..ons plan loopt een beetje in duigen. We hadden bedacht om na ons afstuderen een weekje vakantie te nemen...maar nu moet Noca maandag al werken. Kloten, ook omdat we al 3 jaar geen vakantie meer hebben gehad. Maar ja, dat werk wilde die (natuurlijk) ook niet laten schieten.
Dus resultaat: ik verveel me
Oftewel met andere woorden: nu ik toch hier ben blijf ik maar even, maar van harte gaat het niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeee! Ik ben nu toch bijjullie
Je stadion openen op vrijdag de 13de, je moet maar durvenquote:
Same here ... mijn vriendin kan soms uren bezig zijn met van die priegelkraaltjes en echt uren in zo'n kralenshop rondlopen.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waar??
M'n vriendin heeft ook die hobby...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oftewel met andere woorden: nu ik toch hier ben blijf ik maar even, maar van harte gaat het niet?![]()
ok ok genoeg Clau gepest
![]()
Ah ik voel een Hools-vriendinnen-meet opkomenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Same here ... mijn vriendin kan soms uren bezig zijn met van die priegelkraaltjes en echt uren in zo'n kralenshop rondlopen.......
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ah ik voel een Hools-vriendinnen-meet opkomen![]()
Boeiend!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:07 schreef Eilanden het volgende:
Same here ... mijn vriendin kan soms uren bezig zijn met van die priegelkraaltjes en echt uren in zo'n kralenshop rondlopen.......
oh ohhhh....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
hehe is goedquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
oh ohhhh....![]()
![]()
appelsientje, ik heb een berichtje geplaatst bij RADAR. Ga je hem nu opzoeken??![]()
quote:Bij meerdere aansluiting op je kabel, dus 2 tv's of tv+modem, kan men het beste gebruik maken van een multi-tab of een aftakelement van een goed fabrikaat.
en gebruik goede connectoren, dus geen (haakse) stekkers met een plastic kapje. En gebruik voor binnenshuis een een goede kabel.
Hiermee moeten de problemen zijn opgelost.
Ik dacht al zoiets.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Even voor de goede orde
Ik ben de 22e niet jarig geweest
[6-uur-topic] Da_Sandman's felicitatietopic.
Is mij lichtelijk ontschoten, kan bestquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Je typte ook al niet helder meer vanmorgen vroeg Boez.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Is mij lichtelijk ontschoten, kan best
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Van Dijk naar RKC igaatn niet meer edueor, hij voidn de reiskostenvetgoeding niks an
hey je bent een modje of nietquote:
Tis wel waarquote:
Wat voor geile slet uit het Oostblok heb je het nou weer overquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:40 schreef golfer het volgende:
Middag!
Nog maar een paar uurtjes en we kunnen naar Ana Moura.
Portugese zangeresquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat voor geile slet uit het Oostblok heb je het nou weer over
ze heeft nog geen 10.000 posts dus een beetje krikken zou geen kwaad kunnenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:02 schreef Lionheaad het volgende:
Ze heeft echt niks te doen....
Ze loopt hier nu haar postaantal op te krikken...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze heeft nog geen 10.000 posts dus een beetje krikken zou geen kwaad kunnen
heb trouwens zojuist een kuub hout gewonnen met een radio spelletje
Wat moet je nu weer doen met een kuub hout ??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze heeft nog geen 10.000 posts dus een beetje krikken zou geen kwaad kunnen
heb trouwens zojuist een kuub hout gewonnen met een radio spelletje
ik vind het woord Fado altijd als een geslachtsziekte klinkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Zingt ze alleen maar Fado? Fado vind ik verschrikkelijk.
omroep Gelderlandquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij welke zender en wat had je willen winnen?
Hahah geweldig!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:46 schreef Vom het volgende:
http://abum.com/?show_media=8757&file_type=Movies&file_id=impression_standup_0628..wmv
Whehe check deze vent![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omroep Gelderland
die kuub hout iswe hebben namelijk een openhaard en tis top kwaliteit eikenhout
ook ideaal om vis te roken en k mn vader net al duidelijk gemaakt dat het daarvoor maar gebruikt moet worden
Mijn vader heeft namelijk een speciale over gebouwd om vis te roken
Het heeft wel wat weg van etenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het woord Fado altijd als een geslachtsziekte klinken
geil he zo'n "over"quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
Mijn vader heeft namelijk een speciale over gebouwd om vis te roken
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:
ik vind het woord Fado altijd als een geslachtsziekte klinken
[..]
schuin afsnijdn en lauw water, bloeit-ie weer helemaal op denk ik!quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als jullie 'into de kralen' gaan, dan neem ik Noca wel mee naar de kroeg
![]()
je moet aan de hand van aanwijzingen raden waar iemand zit in Gelderland, heb je zo'n aanwijzing goed geraden of kom je origineel uit de hoek krijg je een punt en bij 5 punten win je een kuub hout. Als je raadt waar de presentator zit dan win je één of ander duur/mooi kompas.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder luistert ook altijd naar omroep Gelderland...alleen ze zijn nu op vakantie
Wat moest je doen om dat te winnen ??
O oke grappigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet aan de hand van aanwijzingen raden waar iemand zit in Gelderland, heb je zo'n aanwijzing goed geraden of kom je origineel uit de hoek krijg je een punt en bij 5 punten win je een kuub hout. Als je raadt waar de presentator zit dan win je één of ander duur/mooi kompas.
Ja maar welke stengelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:15 schreef Bjoro het volgende:
schuin afsnijdn en lauw water, bloeit-ie weer helemaal op denk ik!
Goedewind Tong, *doet zwart*quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ook Tong geeft VoreG een schouderklopje.
En een koffie graag, doe maar zwart.
numero vijfoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:45 schreef tong80 het volgende:
Dagcijfers van Donderdag 30 Juni 2005 (01:00 - 23:59)
1. tong80 218
2. Dr_Flash 212
3. Godlike02 189
4. teknomist 165
5. rubbereend 157
Numero Uno
quote:
En dan noemt eend bij een spammer...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
numero vijfo
[..]
deel 2 en nog steeds geen baby te zien
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Bjoro het volgende:
heeee ik kan ook nog in deze
oh Bluezz...aangezie jij toch doorpost hier als deze gesloten is.....
ik zou de middelste stengel nemen, en van je af snijden he
Als ze maar van mijn stengeltje afblijft.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Bjoro het volgende:
heeee ik kan ook nog in deze
oh Bluezz...aangezie jij toch doorpost hier als deze gesloten is.....
ik zou de middelste stengel nemen, en van je af snijden he
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze maar van mijn stengeltje afblijft.
valt niet veel meer aan te snijden denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze maar van mijn stengeltje afblijft.
Godverdommequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:33 schreef golfer het volgende:
De schrijver van de Passievrucht is dood.
Karel Glastra van Loon is niet meer.![]()
42 jaar maar geworden.quote:
www.parool.nlquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:36 schreef SCH het volgende:
en 3 kleine kindjes
Waar heb je dat gelezen golfer?
Hersentumor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |