Je stadion openen op vrijdag de 13de, je moet maar durvenquote:
Same here ... mijn vriendin kan soms uren bezig zijn met van die priegelkraaltjes en echt uren in zo'n kralenshop rondlopen.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waar??
M'n vriendin heeft ook die hobby...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oftewel met andere woorden: nu ik toch hier ben blijf ik maar even, maar van harte gaat het niet?![]()
ok ok genoeg Clau gepest
![]()
Ah ik voel een Hools-vriendinnen-meet opkomenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Same here ... mijn vriendin kan soms uren bezig zijn met van die priegelkraaltjes en echt uren in zo'n kralenshop rondlopen.......
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ah ik voel een Hools-vriendinnen-meet opkomen![]()
Boeiend!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:07 schreef Eilanden het volgende:
Same here ... mijn vriendin kan soms uren bezig zijn met van die priegelkraaltjes en echt uren in zo'n kralenshop rondlopen.......
oh ohhhh....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ah ik voel een Hools-vriendinnen-meet opkomen![]()
hehe is goedquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
oh ohhhh....![]()
![]()
appelsientje, ik heb een berichtje geplaatst bij RADAR. Ga je hem nu opzoeken??![]()
quote:Bij meerdere aansluiting op je kabel, dus 2 tv's of tv+modem, kan men het beste gebruik maken van een multi-tab of een aftakelement van een goed fabrikaat.
en gebruik goede connectoren, dus geen (haakse) stekkers met een plastic kapje. En gebruik voor binnenshuis een een goede kabel.
Hiermee moeten de problemen zijn opgelost.
Ik dacht al zoiets.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Even voor de goede orde
Ik ben de 22e niet jarig geweest
[6-uur-topic] Da_Sandman's felicitatietopic.
Is mij lichtelijk ontschoten, kan bestquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Je typte ook al niet helder meer vanmorgen vroeg Boez.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Is mij lichtelijk ontschoten, kan best
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Van Dijk naar RKC igaatn niet meer edueor, hij voidn de reiskostenvetgoeding niks an
hey je bent een modje of nietquote:
Tis wel waarquote:
Wat voor geile slet uit het Oostblok heb je het nou weer overquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:40 schreef golfer het volgende:
Middag!
Nog maar een paar uurtjes en we kunnen naar Ana Moura.
Portugese zangeresquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat voor geile slet uit het Oostblok heb je het nou weer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |