Daady Cool van Boney M bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daddy, daddy Good (ofzoiets) was bij goud maar fout...
Hoe heet die band ook al weer.. .die gast speelt tegenwoordig mee in die reclame van een verzekering maatschappij...
Yup dat was hemquote:
Franky en superheld hadden ge-quote met he tlinkje van die kattentassen er nog in.quote:
fout iig jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup dat was hem
Lekker fout nummer was dat
Ooooh, ok.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Franky en superheld hadden ge-quote met he tlinkje van die kattentassen er nog in.
Superrrrrmodje heeft ze net weggehaald
Modden in VBL is![]()
Ja die is echt cewlquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:49 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik kreeg gisteren Faith (george michael) in de Limpbizkit versie... tering wat een teringherrie
Ik vind het altijd leuk om dat geneuzel over UPC te lezen....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
Pfff ik moet 3 dagen de berichten controleren op het forum van Radar... wat een berg werk zeg...
nu weet ik hoe Golfer & co zich voelen
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Wat was die cover van marilyn manson ook alweer, was ook zo vet !
Sien, de modAl gebanned????
De verhalen zijn ook wel leukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om dat geneuzel over UPC te lezen....
Mooi zijn die hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Bjoro het volgende:
die van die samsung was ook erg leuk, die zgn verkoper met alleen maar tevreden klanten
die wilde allemaal dure en moeilijke woorden gebruiken terwijl dit totaal ongepast was en daardoor zijn verhaal alleen maar ontkrachtte ipv versterkte !
Veel succesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:42 schreef Bluezz het volgende:
quote:Stadion FC Groningen geopend met derby tegen Heerenveen
GRONINGEN - Het nieuwe stadion van FC Groningen wordt officieel geopend met een wedstrijd tegen SC Heerenveen. Dat heeft de Groningse voetbalclub vrijdag bekendgemaakt. Het betreft een reguliere competitiewedstrijd. De noordelijke derby wordt op vrijdagavond 13 januari 2006 gespeeld.
FC Groningen spreekt van een schitterend affiche voor een openingswedstrijd. "We moeten er die dag gewoon staan", liet een zegsman weten. "We gaan er alles aan doen om er een onvergetelijke avond van te maken.
FC Groningen wilde het Euroborg-stadion eigenlijk al aan het begin van de nieuwe voetbalcompetitie betrekken, maar de vertraging tijdens de bouw van het nieuwe onderkomen maakte dat onmogelijk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |