Bijna...nog even een laatste inschenkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:11 schreef popolon het volgende:
Dank je wel Stalin.
Moet je nog niet slapen?
Goed idee, zit aan de 7up met Canadese whisky zooi.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna...nog even een laatste inschenkt.
Seagram's?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:17 schreef popolon het volgende:
Goed idee, zit aan de 7up met Canadese whisky zooi.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:19 schreef popolon het volgende:
Da's geen stoeltje.
Dat is een kartonnen doos.
Jij hebt tenminste een kraan bij je kamerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]wil je mijn slaapkamer weleens niet zo afkraken
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een kraan bij je kamer.
Huh?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:
Golfer is er eigenlijk al wat vernomen over mijn mailtje wat k gestuurd heb naar jullie?
't Is van rubbert, check je Junkmailquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Huh?
Komt niets bekends in mijn mailbox tegen?
dag of 5 geleden gestuurd, JM zou t mee naar achteren nemenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Huh?
Komt niets bekends in mijn mailbox tegen?
24 juni verstuurd en JM heeft jou ook t antwoord gemaildquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:42 schreef golfer het volgende:
Behalve mailtjes dat o.a. RvN en PK vandaag jarig zijn zie ik niet in mijn mailboxje.
Aha, die heb ik gezien op 24-6. Dat zou JM afhandelen, dus daar moet je haar op aanspreken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:
dag of 5 geleden gestuurd, JM zou t mee naar achteren nemenen toen werd t stil
owja, lekker biertje van Ruud graagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:42 schreef golfer het volgende:
Behalve mailtjes dat o.a. RvN en PK vandaag jarig zijn zie ik niet in mijn mailboxje.
k zal dr eens mailen, aanspreken gaat moelijk.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha, die heb ik gezien op 24-6. Dat zou JM afhandelen, dus daar moet je haar op aanspreken.
Scheer je weg vlegel, bedtijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
owja, lekker biertje van Ruud graag
moest jij niet naar de kroeg?quote:
Om een uurtje of 10.quote:
da's t nog lang nietquote:
't Is maar goed dat ik morgen vrij ben, wheheequote:
Je moet toch eens zo'n luier met pis-alarm aandoen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:48 schreef tong80 het volgende:
Hallo, ben een beetje vroeg met m'n nachtelijke pispost. Maar ik ga niet in bed liggen wachten tot het drie uur is.
Trusten weer.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:53 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is maar goed dat ik morgen vrij ben, whehee
Slaap lekker, mocht je weer 'n keertje?quote:
"weer"? Ik moet gvd elke dag werkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Slaap lekker, mocht je weer 'n keertje?
schandalig, t wordt tijd dat je baas daar wat aan doetquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"weer"? Ik moet gvd elke dag werken
Nou inderdaad, ik werk parttimequote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schandalig, t wordt tijd dat je baas daar wat aan doet
Zie je je vriendin wel eens tussen het werk en het voetbal door?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"weer"? Ik moet gvd elke dag werken
Zomerstopquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zie je je vriendin wel eens tussen het werk en het voetbal door?
ook in t werk?quote:
quote:
Na 29 minuten wordt er weer gepost in HOOLS.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:29 schreef Suijk het volgende:
Mogguh.
tja, de eerste schijnt vaak wat aan de late kant te zijn zullen we maar denken...quote:
is dat niet een beetje laat....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, de eerste schijnt vaak wat aan de late kant te zijn zullen we maar denken...
Kom ik hier op kantoor binnne, staat er opeens een mobiele airco bij mijn bureau"Ja, dat is tegen de warmte." "goh, dat wist ik niet
"
lekker is dat......nu de hittegolf voorbij is !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, de eerste schijnt vaak wat aan de late kant te zijn zullen we maar denken...
Kom ik hier op kantoor binnne, staat er opeens een mobiele airco bij mijn bureau"Ja, dat is tegen de warmte." "goh, dat wist ik niet
"
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:56 schreef popolon het volgende:
Oh dear, heb je hem ook weer.
Ik ga er van tussen.
Dat druk je dan nog voorzichtig uitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
is dat niet een beetje laat....
het is echt triest weer buiten![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:56 schreef popolon het volgende:
Oh dear, heb je hem ook weer.
Ik ga er van tussen.
Oke dat klinkt ranzig...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:58 schreef SCH het volgende:
Zijn ze lekker op tijd mee AZ
Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn knie
Pijn is minder door de medicijnen maar wel groggy.
Nick denkt leuk te zijn door om het uur naar de slijmbeurskoersen te vragen
-6 uur.:)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Slaap lekker
Hoe laat is het nu daar dan??
In principe alleen medicijnen - pijn is gelukkig minder, zie alleen roze olifantjes over de vensterbank lopenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke dat klinkt ranzig...
Moet je nu alleen medicijnen slikken ?? of gaan ze ook snijden ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:59 schreef popolon het volgende:
Maar ik ben morgen vrij, en maandag ook.
Oh, vandaag en maandag.quote:
Ik bedoelde meer in de zin van: jij bent toch altijd vrij?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh, vandaag en maandag.
Een kleine drastische linkse correctie
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:58 schreef SCH het volgende:
Zijn ze lekker op tijd mee AZ
Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn knie
Pijn is minder door de medicijnen maar wel groggy.
Nick denkt leuk te zijn door om het uur naar de slijmbeurskoersen te vragen
Nog wel darlingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in de zin van: jij bent toch altijd vrij?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Nog wel darling
Zoals je misschien hebt kunnen zien werkt de papieren molen, kutwoord, niet mee
Ik wil graag, maar ik mag niet
Maar ik hou 't zo ook wel uit hoor
ja, lekker snel inderdaad. Maar het is net juli nu, normaal gesproken moet het warmste weer nog komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker is dat......nu de hittegolf voorbij is !
Ben je al gewassen en verschoond?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:07 schreef SCH het volgende:
Lach niet![]()
Ben thuis ja - moet weekje rusten van de dokter - kom je thuishulp doen?
Ja ik begin netquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Vrij is nooit een straf
Maar goed het is dus nu 3 uur 's nachts daar...
Biertje ?
De pik van Nickquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je al gewassen en verschoond?
Ik pik Nik ook wel ff mee dan
En ik maar hard werken hierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik begin net
Wel leuk om 't Nedrlandse nieuws mvan een afstand te volgen
Begrijp me niet verkeerd, George W. is slecht volk dus daar gaat 't niet om![]()
Hup !!! voor de goeien, en Boe! voor de slechten
Ik ben heel erg bang van wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar wordt het daar nog een beetje gevierd ??July 4th ??
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
[..]
In principe alleen medicijnen - pijn is gelukkig minder, zie alleen roze olifantjes over de vensterbank lopen![]()
quote:
ruitje intikkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, lekker snel inderdaad. Maar het is net juli nu, normaal gesproken moet het warmste weer nog komen.
Overigens, er zit een slang aan dat apparaat om de warme lucht af te voeren. Waar laat ik dat? Doe het raam open zeggen ze dannee, dat gaat helpen, de ramen hebben hier twee standen, namelijk dicht en helemaal open.
Hier is weer goed over nagedacht
ik had het idee om er netjes een stuk uit te snijden, maar dat zal wel weer niet mogen....quote:
Dat is bij planet ook zo.. hebben ze een airco geplaatst... maar die kan niet aan... omdat het overdag teveel stroom vreetquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, lekker snel inderdaad. Maar het is net juli nu, normaal gesproken moet het warmste weer nog komen.
Overigens, er zit een slang aan dat apparaat om de warme lucht af te voeren. Waar laat ik dat? Doe het raam open zeggen ze dannee, dat gaat helpen, de ramen hebben hier twee standen, namelijk dicht en helemaal open.
Hier is weer goed over nagedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |