Homoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had het idee om er netjes een stuk uit te snijden, maar dat zal wel weer niet mogen....
overigens kan je erg goed je haar fohnen met die luchtuitlaat
ik heb het telefoonnummer nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op je buik dan hup!
wanneer bellen julllie me nouhouououou
Modern management heet datquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:29 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt bekend die airco.... hadden ze vorige zomer ook hier neergezet in het callcenter.. maar die kamertjes zijn zo klein dat het teveel herrie maakte
Die dingen hebben dus nooit gewerkt, want de slang konden ze ook al niet kwijt.
Bij Boels gehuurdHebben er tot nov. gestaan
Bezuinigen in de zorg, Ja!
hier alleen een ARKO (Alle Ramen Kunnen Open) .....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:29 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt bekend die airco....
Ik heb twee roze polo's mag ik ook mee?quote:
Waar kun je al die verjaardagen toch vinden??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hier alleen een ARKO (Alle Ramen Kunnen Open) .....
trouwens als Ukkie vandaag wordt geboren is het op dezelfde dag als Ruud v Nistelrooij en Patrick Kluivert.......heeft HBC over een jaartje of 20 toch weer een leuke spits in het eerste van danwel het heren- danwel het damesteam
deze wist ik toevallig uit mijn hoofd (vraag me niet waarom...)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waar kun je al die verjaardagen toch vinden??
Mijn verjaardag is iedereen op Hools gewoon vergeten........quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is iedereen op Hools gewoon vergeten........
Het is een complot van al dat Linkse tuig!quote:
wordt wel gestrooid zeg met die schouderklopjes.....deze is van 1 juli en die daarvoor van 29 aprilquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:11 schreef Lionheaad het volgende:
Jongens kijk hier eens:
Schouderklopjes meldtopic deel 1
Onderaan!!!
Ik heb je verjaardag in stilte gevierd. Een kaarsje gebrand en gebeden voor je herstelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het is een complot van al dat Linkse tuig!
topic is van 15 mei 2003!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt wel gestrooid zeg met die schouderklopjes.....deze is van 1 juli en die daarvoor van 29 april
En wat nou precies de aanleiding is? Straks gaat VoreG nog denken dat 'ie het goed heeft georganiseerd ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt wel gestrooid zeg met die schouderklopjes.....deze is van 1 juli en die daarvoor van 29 april
je echte vrienden pik je er zo uitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is iedereen op Hools gewoon vergeten........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |