Ik heb je verjaardag in stilte gevierd. Een kaarsje gebrand en gebeden voor je herstelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het is een complot van al dat Linkse tuig!
topic is van 15 mei 2003!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt wel gestrooid zeg met die schouderklopjes.....deze is van 1 juli en die daarvoor van 29 april
En wat nou precies de aanleiding is? Straks gaat VoreG nog denken dat 'ie het goed heeft georganiseerd ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt wel gestrooid zeg met die schouderklopjes.....deze is van 1 juli en die daarvoor van 29 april
je echte vrienden pik je er zo uitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is iedereen op Hools gewoon vergeten........
Ga jij eens bevallenquote:
Blondie is ook vandaag jarigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
deze wist ik toevallig uit mijn hoofd (vraag me niet waarom...)
maar op www.jarig.nl
dan als email adres golfer@fok.nl
en ww hools
Er was ook niemand op mijn feestje.quote:
Waren je White Power vriendjes naar een Wilders-manifestatie?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Er was ook niemand op mijn feestje.
Alleen Hasan, mijn Marokkaanse buurman. Maar die heeft de tuinstoeltjes gemold!
Brigit Schuurman (28)quote:
Ik ben geroyeerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:27 schreef SCH het volgende:
Waren je White Power vriendjes naar een Wilders-manifestatie?
of een bovenintelligente, wazige kunstenaarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Brigit Schuurman (28)
Carl Lewis (39)
Dan Aykroyd (53)
John Farnham (56)
Pamela Anderson (38)
Wim T. Schippers (63)
ook trouwens !
dus als het vandaag gaat gebeuren wordt het of een snelle spits of een lekker wijf !
laat maar komen zeg ik ......
en omdat SCH ook nog steeds een plekje in je hart heeft ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben geroyeerd.
Ze zijn erachtergekomen dat ik vroeg een donker vriendinnetje heb gehad....
Ik had ze ook die foto's waar je samen met mij op staat toegestuurd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben geroyeerd.
Ze zijn erachtergekomen dat ik vroeg een donker vriendinnetje heb gehad....
OK!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:37 schreef SCH het volgende:
Laten we morgen samenwerken, jij houdt de Marokkaan vast en ik misbruik hem![]()
![]()
Wij zijn een teamquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
OK!
En bij Sandra K. draaien we de rollen om?
viel spassquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
Pfff ik moet 3 dagen de berichten controleren op het forum van Radar... wat een berg werk zeg...
nu weet ik hoe Golfer & co zich voelen
*meldt zich aan bij dat forumquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
Pfff ik moet 3 dagen de berichten controleren op het forum van Radar... wat een berg werk zeg...
nu weet ik hoe Golfer & co zich voelen
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:59 schreef SCH het volgende:
Dan gaan we het jou eens even lastig maken appelsientje
http://www2.trosradar.nl/
Nog meer werk... *zucht*quote:
ONZ zeg maarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:05 schreef Bjoro het volgende:
die discussie over de samsung d500 is wel leuk trouwens !
hoog Fok-gehalte zeg maar !
Vertel, hoe was jouw treinreis?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog meer werk... *zucht*
Goede morgen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |