Ja maar ja maar..ik ben niet echt het type om niks te doen..en Noca is nog met een opdracht bezig..ons plan loopt een beetje in duigen. We hadden bedacht om na ons afstuderen een weekje vakantie te nemen...maar nu moet Noca maandag al werken. Kloten, ook omdat we al 3 jaar geen vakantie meer hebben gehad. Maar ja, dat werk wilde die (natuurlijk) ook niet laten schieten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is Mevr klaar met haar stage... verveeld ze zich... en ik maar hard werken...
Ga gamen ofzo
Het staat natuurlijk ook in het FC topic en op de FC sitequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
waar heb je dat beriggie vandaan bjoor?
Kun je hem niet helpen met de opdracht??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar ja maar..ik ben niet echt het type om niks te doen..en Noca is nog met een opdracht bezig..ons plan loopt een beetje in duigen. We hadden bedacht om na ons afstuderen een weekje vakantie te nemen...maar nu moet Noca maandag al werken. Kloten, ook omdat we al 3 jaar geen vakantie meer hebben gehad. Maar ja, dat werk wilde die (natuurlijk) ook niet laten schieten.
Dus resultaat: ik verveel me
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Kun je hem niet helpen met de opdracht??
Mjawel. Sieraden maken. Maar m'n materiaal is zo goed als opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moeten we iets verzinnen, heb je geen een of andere hobby waar je allang geen tijd meer voor had?
En straks ooik op de Heerenveen fansitequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk ook in het FC topic en op de FC site
Ik bestel het meestal via internet, das de helft goedkoperquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Eilanden!![]()
Kun je niet makkelijk aan die materialen komen dan?
Neeeeeeheeeee! Ik ben nu toch bijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:02 schreef Eilanden het volgende:
Mevrouw Clau verveelt zich ........... dus de Hoolies zijn??????
![]()
![]()
Waar??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik bestel het meestal via internet, das de helft goedkoper
Meestal bij www.sayila.nl of www.kralenboutiquemonique.comquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waar??
M'n vriendin heeft ook die hobby...
Oke dat is duidelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar ja maar..ik ben niet echt het type om niks te doen..en Noca is nog met een opdracht bezig..ons plan loopt een beetje in duigen. We hadden bedacht om na ons afstuderen een weekje vakantie te nemen...maar nu moet Noca maandag al werken. Kloten, ook omdat we al 3 jaar geen vakantie meer hebben gehad. Maar ja, dat werk wilde die (natuurlijk) ook niet laten schieten.
Dus resultaat: ik verveel me
Oftewel met andere woorden: nu ik toch hier ben blijf ik maar even, maar van harte gaat het niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeee! Ik ben nu toch bijjullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |