Is dat om de smaak en geur van sperma te verdoezelen, of ruik jij zo uit jouw mond?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik pijp wel eens met een King extra strong pepermuntje. Dat schijnt voor de man echt geweldig te zijn. Maar goed, de pwpermunt komt mijn neus bijna uit en dus is het tijd voor wat nieuws. Hebben jullie nog lekkere tips voor me??
Krijg je sperma in je oog, jij van: "sterk spul hè?".quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef The_Terminator het volgende:
Probeer het eens met een fisherman's friend![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Krijg je sperma in je oog, jij van: "sterk spul hè?".
Je zou bijvoorbeeld tijgerbalsem op zijn eikel kunnen smeren, das weer een totaal andere ervaring dan een pepermuntje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nou, het is meer mijn bedoeling om hem extra genot te geven, hoewel ik al goed ben van mezelf.Soms wil je even wat extra's, je eet toch ook niet alle dagen hetzelfde
![]()
Rode peper of madame jeanette pletten op zijn eikel en dan pijpen schijnt het ook goed te doenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nou, het is meer mijn bedoeling om hem extra genot te geven, hoewel ik al goed ben van mezelf.Soms wil je even wat extra's, je eet toch ook niet alle dagen hetzelfde
![]()
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je zou bijvoorbeeld tijgerbalsem op zijn eikel kunnen smeren, das weer een totaal andere ervaring dan een pepermuntje.
En jij maar water drinken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Rode peper of madame jeanette pletten op zijn eikel en dan pijpen schijnt het ook goed te doen
Waarschijnlijk stonk ze en had ze haar tanden een tijd niet gepoetst?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:21 schreef Captain_Chaos het volgende:
Net nog onder water...
Nu met een pepermuntje...
Het is een rare avond geloof ik hè ! ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
met tijgerbalsem wil ik niet pijpen... en rode peper lijkt me voor mezelf ook net even iets te veel
Probeer anders iets in zijn urinebuis te stoppen, of licht op de eikel te kauwen... Schijnt ook een geweldige sensatie te zijn voor een jongen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
met tijgerbalsem wil ik niet pijpen... en rode peper lijkt me voor mezelf ook net even iets te veel
Ja wij geven ze toch. Jij bent toch niet preuts he....?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben gewoon wat ideeën aan het op doen voor komend weekend!
whehehehhehequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:23 schreef Pool het volgende:
Je kunt ook een tennisbal openknippen en die op zijn geslacht plaatsen.
Trekhaakpijpen wordt dat ook wel genoemd.
Bind zijn eikel af ofzo, schijnt ook wel een sensatie voor de man te zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nee, niet echt... hoezo??
Nou dan, niet zeuren... Uitproberen die hap. Mijn vriendin pijpt me regelmatig terwijl ze mijn lul heeft overgoten met remouladesaus. Maar ik kan ook erg genieten als ze mijn pik vastpakt en er mee gaat karaoken op de nieuwste MTV clip.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nee, niet echt... hoezo??
Damn, ik wil ook zo'n vriendin.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou dan, niet zeuren... Uitproberen die hap. Mijn vriendin pijpt me regelmatig terwijl ze mijn lul heeft overgoten met remouladesaus. Maar ik kan ook erg genieten als ze mijn pik vastpakt en er mee gaat karaoken op de nieuwste MTV clip.
Jij heerschtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou dan, niet zeuren... Uitproberen die hap. Mijn vriendin pijpt me regelmatig terwijl ze mijn lul heeft overgoten met remouladesaus. Maar ik kan ook erg genieten als ze mijn pik vastpakt en er mee gaat karaoken op de nieuwste MTV clip.
Bekijkt fotoboek...quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef Vieske het volgende:
[..]
Bekijkt fotoboek...
Nee gaat niet door, je hebt al een doos...![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef Vieske het volgende:
[..]
Bekijkt fotoboek...
Wanneer kom je langs, dan ben je mijn proefkonijn!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:33 schreef Xebrozius het volgende:
Een scheermesje tussen je tanden klemmen en dan heel hard met je hoofd heen en weer gaan terwijl zijn eikel tussen jouw lippen zit geklemd.
Wat een genot
Misschien mijn vibro? Is dat niet een beter idee??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:33 schreef evil_cupido het volgende:
Anders steek eens een tuba in z'n reet als je hem pijpt...
Beetje vreemd misschien maar wel lekker
Had dan eerder gezegd dat je totaal geen ervaring hebt...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:35 schreef Xebrozius het volgende:
Probeer in plaats van te zuigen eens te blazen... Als zijn erecte lid eenmaal bol staat pak je zijn voorhuid bij de puntjes vast. Trek dan lichtjes de voorhuid uit elkaar en je hoort PRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP, net zoals bij een ballon. Erg erotisch.
Dat kun je inderdaad ook doen, het uitbesteden aan mannen. Kijken wat je vriend daar van vind Vikingmeisje.quote:
Ik kwam een rugwervel tekort.... het scheelde echt maar 5 centimerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Had dan eerder gezegd dat je totaal geen ervaring hebt...
Kom ook met wat tips dan....quote:
aaauw!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:33 schreef Xebrozius het volgende:
Een scheermesje tussen je tanden klemmen en dan heel hard met je hoofd heen en weer gaan terwijl zijn eikel tussen jouw lippen zit geklemd.
Wat een genot
Ik schrijf meequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:37 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Kom ook met wat tips dan....
Wij geven zeer serieuze tips, daar twijfel je toch niet aan he?![]()
oeh, ik herinner me een topic met allerlei (wel effectieve) tips, maar kan m zo gauw niet vinden, was iets als tips voor een beter orgamse voor mannenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien mijn vibro? Is dat niet een beter idee??
Probeer eens een pakje sportlife... Dan komen jullie wat hechterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zocht eigenlijk iets simpels zoals pepermunt om te gebruiken bij het pijpen... maar ja... gelukkig heb ik nog een rol!
Ik vind met pepermunt (of althans, met Anta Flu) nou niet bepaald om over naar huis te schrijven...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zocht eigenlijk iets simpels zoals pepermunt om te gebruiken bij het pijpen... maar ja... gelukkig heb ik nog een rol!
Pepermunt is zo 1983, tegenwoordig hebben we andere martel methodenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Probeer anders eens een rol beschuit...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gewoon langer die houding aannemen, langzaam maar zeker moet het toch wel lukken!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kwam een rugwervel tekort.... het scheelde echt maar 5 centimer.
Hij heeft humorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:43 schreef teknomist het volgende:
Wat ben je toch heerlijk voorspelbaar, Xebro.
.
Dankjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:43 schreef teknomist het volgende:
Wat ben je toch heerlijk voorspelbaar, Xebro.
.
Moet ik em eerst scherenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:42 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Probeer eens een pakje sportlife... Dan komen jullie wat hechterbij elkaar...
Als ik mezelf kon pijpen had ik geen vriendin meer nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Gewoon langer die houding aannemen, langzaam maar zeker moet het toch wel lukken!
Het voelt toch anders hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik mezelf kon pijpen had ik geen vriendin meer nodig.
Een paar ribben verwijderen scheelt toch een aantal keer naar de hoeren toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik mezelf kon pijpen had ik geen vriendin meer nodig.
1) Kwestie van smaakquote:
Dan moet ik em eerst scheren!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:42 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Probeer eens een pakje sportlife... Dan komen jullie wat hechterbij elkaar...
Eerder een paar rugwervels schuin afschuren. Het ligt meer aan je wervelkolom dan aan je ribben of je zover kan buigen heb ik ooit es gelezen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Een paar ribben verwijderen scheelt toch een aantal keer naar de hoeren toch?
Dat klinkt op zich wel okayquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:47 schreef TimberWolf het volgende:
Ontopic, voor zover mogelijk: Ijsklontje in je mond. Af en toe geen ijsklontje in je mond.
Dat is meestal het standaardwerk bij mijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:45 schreef MacVincent het volgende:
Tip for the road: Eerst voorbewerken met het reguliere lik/zuigwerk (op en neer) en de penis likken aan de buitenkant en rondom (niet geheel in de mond nemen alhoewel dat ook wel lekker is... ahumm). Daarna eerst heel voorzichtig en later intensiever aan de rand van de eikel likken c.q HEEEEL licht masseren/wrijven. Daarna, see the planes and bombs fly through the air! Mine definately will....
Heb horen fluisteren dat dat weer bevriezing kan opleverenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:47 schreef TimberWolf het volgende:
Ontopic, voor zover mogelijk: Ijsklontje in je mond. Af en toe geen ijsklontje in je mond.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is meestal het standaardwerk bij mij![]()
En dit werkt niet? Kan me niet voorstellen...f*cking drives me ballistic..I'm confused now...Am I weird?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook wel eens verrassend uit de hoek komen... Nou ja, een keertje niet pijpen dan maar??quote:
Uitbreiding. Eerst pijpen, dan tijdens het pijpen de volledige penis beplakken met Shox. Overlappend behangen, zodat je geen naadjes ziet. Voor gevorderden: Ook de zak bevochtigen en behangen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:51 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Sportlife Blue shox nemen
heb niet gezegd dat het niet werkt, wil gewoon eens iets anders proberen wat een heerlijk groot genot voor mijn slachtoffer kan op leveren...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:53 schreef MacVincent het volgende:
[..]
En dit werkt niet? Kan me niet voorstellen...f*cking drives me ballistic..I'm confused now...Am I weird?
anders, if it works, don't fix it!
Nou misschien krijg je hem dan eindelijk eens stijf...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb horen fluisteren dat dat weer bevriezing kan opleveren
Het is niet de bedoeling om 18 ijsklontjes in je mond te steken, en dan een kwartier om de lul te gaan hangen neequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat meppen geeft dan wel weer een heel ander effect....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:54 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om 18 ijsklontjes in je mond te steken, en dan een kwartier om de lul te gaan hangen neeEn geloof me, ruim voor de bevriezing mept je vriend je er wel vanaf.
Meisje, DIT IS HET ULTIME GENOT VOOR ONS MANNEN, begrijp dat dan! Nog niet veel ge-oefend neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb niet gezegd dat het niet werkt, wil gewoon eens iets anders proberen wat een heerlijk groot genot voor mijn slachtoffer kan op leveren...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:35 schreef Xebrozius het volgende:
Probeer in plaats van te zuigen eens te blazen... Als zijn erecte lid eenmaal bol staat pak je zijn voorhuid bij de puntjes vast. Trek dan lichtjes de voorhuid uit elkaar en je hoort PRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP, net zoals bij een ballon. Erg erotisch.
Print uit en leg klaar voor als vriendin zo langskomt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:53 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Uitbreiding. Eerst pijpen, dan tijdens het pijpen de volledige penis beplakken met Shox. Overlappend behangen, zodat je geen naadjes ziet. Voor gevorderden: Ook de zak bevochtigen en behangen.
Ontopic (alsof het helpt). Af en toe zachtjes tegen unit aanblazen. Apart gevoel.
Misschien een beetje te veel, het wordt zo standaard voor mij...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:57 schreef MacVincent het volgende:
[..]
Meisje, DIT IS HET ULTIME GENOT VOOR ONS MANNEN, begrijp dat dan! Nog niet veel ge-oefend neem ik aan?
Is dit nou een tip-topic of een show off topic?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En hem uitdrukken precies op zijn toompje. Ge-niet-en zeg ik je...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef alsem het volgende:
een peuk in je bek houden tijdens het pijpen
Ik zeg niet dat sexueel expirimenteren niet goed in een relatie, maar als het goed aanvoelt en de "tegenpartij" is meer dan tevreden, wat het kreunen en vastpakken van het vrouwelijke hoofd van de vrouw tijdens het pijpen van de man nog eens bevestigd, zie ik niet in waarom hier iets aan verbetert dient te worden. Te veel expirimenteren kan ook slecht zijn voor de sexuele spanning en het momentum tijdens de sex wegnemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien een beetje te veel, het wordt zo standaard voor mij...
Genoeg Shox in huis? Op dit tijdstip zijn ze lastig te krijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Print uit en leg klaar voor als vriendin zo langskomt.![]()
Die geluiden zijn kostelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:05 schreef LaZZ het volgende:
Om het praktisch uit te leggen: bij elke "stoot" moet je z'n pik gewoon inslikken. Althans, proberen.
Dat kan je best.
10 van die dingen dus dat zal wel lukkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:04 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Genoeg Shox in huis? Op dit tijdstip zijn ze lastig te krijgen.
En ik mara denken. Zal ik die geluiden er bij zetten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die geluiden zijn kostelijk.
*Blarghk*
*Bwoorg*
*Ghaargh*
Erg opwindend ook.
Hoe sta jij ertegenover dat ik anders perongeluk je klit eraf knijp?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:06 schreef Shirley het volgende:
Lekker terwijl je bezig bent, even je nagels af en toe diep in z'n ballen, eikel en toompje duwen en/of krassen
En zo hard mogelijk, dat ie echt gaat kermen (van genot natuurlijk).quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:09 schreef Sanne1805 het volgende:
serieus, tijdens het pijpen aan zn zak trekken
Het gaat hier niet over het vrouwelijk genot. Alhoewel...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:08 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hoe sta jij ertegenover dat ik anders perongeluk je klit eraf knijp?![]()
Zorgen dat het goed nat is, dat de Shox goed smelten. Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:07 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
10 van die dingen dus dat zal wel lukken![]()
Of 1 voor 1 z'n haren eruittrekken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:09 schreef Sanne1805 het volgende:
Het ging om kleine hulpmiddeltjes (zoals pepermunt) die het genot iets kunnenn versterken!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over het vrouwelijk genot. Alhoewel...
De vorige keer kon je het anders wel waarderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over het vrouwelijk genot. Alhoewel...
Moet dat niet komisch zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Of 1 voor 1 z'n haren eruittrekken.
Zorgt ook voor kosmisch genot.![]()
Inslikken die pik dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het ging om kleine hulpmiddeltjes (zoals pepermunt) die het genot iets kunnenn versterken!
Strooi wat zout over z'n lul, lik het eraf, neem een slok tequila en hap een citroentje van z'n ballen af.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het ging om kleine hulpmiddeltjes (zoals pepermunt) die het genot iets kunnenn versterken!
Blaat niet joh!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:12 schreef LaZZ het volgende:
[..]
De vorige keer kon je het anders wel waarderen.
Nee, kosmisch, komisch is het niet echt.quote:
Goh, wat is dat toch met die vrouwen. Eerst van genot niet weten wat ze moeten zeggen de eerste paar minuten. Een dag later ontkennen ze in alle toonaarden.quote:
Klopt! was ik ook vergeten te melden. niet continu weliswaar, maar af en toe zachtjes voelt wel OK. Super is anders...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:09 schreef Sanne1805 het volgende:
Electrische tandenborstel!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:13 schreef Sanne1805 het volgende:
serieus2, vinger erbij in zn kont
Serieus3: deodorant op je eikel is geen pretje kan ik uit ervaring vertellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:14 schreef Xebrozius het volgende:
Blinddoek hem en spuit met een bus deodorant zijn paarse helm helemaal onder... pak daarna een aansteker en laat hem blind de Sirtaki dansen.
ko·misch (bn.)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:13 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nee, kosmisch, komisch is het niet echt.
Komisch bestaat toch ook niet? Of wel?![]()
Oh geloof me, dat heb ik ook snel afgeleerd toen ik eens onder de douche vandaan kwam.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:15 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Serieus3: deodorant op je eikel is geen pretje kan ik uit ervaring vertellen.![]()
Hmm, dacht dat het comisch was.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:15 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
ko·misch (bn.)
1 de lachlust opwekkend => grappig
Ik miste een h
Een staafmixer schijnt helemaal het einde te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:16 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
philips sonicare, uitzwaaiende beweging i.p.v. roterend
Je hebt in ieder geval fantasie genoeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Goh, wat is dat toch met die vrouwen. Eerst van genot niet weten wat ze moeten zeggen de eerste paar minuten. Een dag later ontkennen ze in alle toonaarden.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh geloof me, dat heb ik ook snel afgeleerd toen ik eens onder de douche vandaan kwam.
Of 'm voor de gein in een blender hangen schijnt ook zeer opwindend te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een staafmixer schijnt helemaal het einde te zijn.
Als je em nou es gewoon wast, gaat ie misschien ook wel lekker ruiken. Tis maar een idee hoor...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:18 schreef LaZZ het volgende:
[..]!
Dat ging per ongeluk neem ik aan.
Ik vond het wel leuk om dat ding ook eens een lekker geurtje te geven voor de gein. Nou, ik heb het geweten.
Ik geef het op, jammer vind ik dat Shirley. Dat meen ik echt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval fantasie genoeg.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als je em nou es gewoon wast, gaat ie misschien ook wel lekker ruiken. Tis maar een idee hoor...
Ik ging me ff douchen voordat ik uitging, sta naakt te wezen, pak mijn bus deo en voorzie mijn oksels van een geurtje... Kijk naar beneden en geef daar ook een dot gas, geen idee waarom ik het deed... Jodelend heb ik de douche verlaten, mijn huisgenoten wakkerschreeuwend met oerkreten.quote:
Terwijl dat jouw taak is? Dacht het niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als je em nou es gewoon wast, gaat ie misschien ook wel lekker ruiken. Tis maar een idee hoor...
Een soort poppers dus. Die raggen ook in 1 keer een flink aantal hersencellen weg waardoor je even geniet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:20 schreef Sanne1805 het volgende:
[afbeelding]
Ideale vib, trouwens voor de vrouw by the way..
Zit zo'n schuuropzetstuk voor dode huidcellen op
echt 2 seconden en je bent klaar, prima vluggertje!
Het spijt me.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:20 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik geef het op, jammer vind ik dat Shirley. Dat meen ik echt.![]()
OMG, 2 seconden! dat is 30x p/minuut!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:20 schreef Sanne1805 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ging me ff douchen voordat ik uitging, sta naakt te wezen, pak mijn bus deo en voorzie mijn oksels van een geurtje... Kijk naar beneden en geef daar ook een dot gas, geen idee waarom ik het deed... Jodelend heb ik de douche verlaten, mijn huisgenoten wakkerschreeuwend met oerkreten.
Ik was geen gore smegma snikkels. Maar leuk joh, zo'n brandende eikel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:21 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Terwijl dat jouw taak is? Dacht het niet.![]()
Overigens, het was meer voor de leuk. Samen met een paar maten. Na het gezamenlijk douchen.![]()
Poging 2.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik was geen gore smegma snikkels. Maar leuk joh, zo'n brandende eikel.
klomt, handmatig haal ik de 3 minuten, dit was een uitvinding voor op het werkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
OMG, 2 seconden! dat is 30x p/minuut!
handig.
Wat is dat trouwens een martelapparaat... Mijn moeder heeft ooit eens zo'n eenvoudige versie tegen mijn weerwolf been gezet... Wat een pijn!!! Met dit ding kun je ook eekhoorntjes en kuikens versnipperen, niet te geloven dat vrouwen vrijwillig met zo'n ding over hun been willen gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:20 schreef Sanne1805 het volgende:
[afbeelding]
ik heb 1 keer 1 kuit gedaan en daarna nooit meer!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens een martelapparaat... Mijn moeder heeft ooit eens zo'n eenvoudige versie tegen mijn weerwolf been gezet... Wat een pijn!!! Met dit ding kun je ook eekhoorntjes en kuikens versnipperen, niet te geloven dat vrouwen vrijwillig met zo'n ding over hun been willen gaan.
Zojuist schoot het door mijn hoofd of mijn moeder hem daarom ook heeft aangeschaft. En bedanktquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:25 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
ik heb 1 keer 1 kuit gedaan en daarna nooit meer!
gebruik hem nu voor wat andres![]()
goeie aankoop!
Strohrum 80% ~!quote:
Dus als je het ding hoort, hoef je je moeder niet meer te vragen of haar benen lekker glad zijn geworden. Er is iets anders 'glad' geworden. Sterkte met dat beeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zojuist schoot het door mijn hoofd of mijn moeder hem daarom ook heeft aangeschaft. En bedankt.
Wees blij dat je je electrische scheerpapparaat nu niet meer elke keer stiekem hoeft te gebruikenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zojuist schoot het door mijn hoofd of mijn moeder hem daarom ook heeft aangeschaft. En bedankt.
quote:
Ja godverdomme, ik ben enorm visueel ingesteld... En bedankt Grrmbl..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:28 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Dus als je het ding hoort, hoef je je moeder niet meer te vragen of haar benen lekker glad zijn geworden. Er is iets anders 'glad' geworden. Sterkte met dat beeld
je lever.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Ja, je geheugen gaat er bijster snel van achteruit, èh?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
dat vind ik ook. verrast worden met totaal iets anders kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:31 schreef Kid_Paddle het volgende:
Je zoekt iets (snoepje) waarmee je hem beter verwend neem ik aan? tsja daarin is keus zat al is niet alles even leuk lijkt me. Alles waar bubbels scherp zoet in zit zat wel een ervaring apart zijn. Ik zou em eerder verassen met iets anders dan. (ik neem aan dat jullie meer doen dan pijpen)
Dat kan. Duim op de opening van de fles Grand Marnier houden. Voorzichtig een straaltje drank op de harde sjank van je vriendje laten lopen. Geen grote plas over zijn unit gooien, dan wordt zijn worst te koud, en klein. Na het druppelen van de drank een paar seconden laten marineren, en dan kort een aansteker (geen lucifer, wegens de smaak) erbij. Even genieten van de mooie blauwe vlam, en zachtjes uitblazen. Zakhaar blus je het best met een poederblusser overigens.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
idd...
(leg de TS-er nog wel even uit hoe dat moet..)
Dude.. ik heb het over jou. Je gaat vreemde dingen zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:32 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ja, je geheugen gaat er bijster snel van achteruit, èh?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:33 schreef Xebrozius het volgende:
Overgiet zijn leuter met chololadesaus, trek dan zijn boxershort weer omhoog en ren naar beneden. Geef aan je ouders door dat je vriendje in zijn broek heeft gescheten en of pa zo aardig wil zijn om een boxershort uit te lenen.
Zippoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:33 schreef TimberWolf het volgende:
Na het druppelen van de drank een paar seconden laten marineren, en dan kort een aansteker (geen lucifer, wegens de smaak) erbij. .
Goldstrike smaakt hetzelfde, dus zal hetzelfde effect zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:34 schreef Loedertje het volgende:
Fireballs -Jawbreakers (te verkrijgen in de betere snoepwinkels, tankatstions en sigarenwinkels )
Dat geeft hem net wat extra prikkels op en rondom zijn eikel...
Warme hars. Katoenen onderbroek. Behaard klokkenspel. Zo lekker dat je van je stokje gaat. (of je stokje eraf getrokkend wordt)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:33 schreef Xebrozius het volgende:
Overgiet zijn leuter met chololadesaus, trek dan zijn boxershort weer omhoog en ren naar beneden. Geef aan je ouders door dat je vriendje in zijn broek heeft gescheten en of pa zo aardig wil zijn om een boxershort uit te lenen.
Ik had natuurlijk 'gasaansteker' moeten zeggen, maar ik ben inmiddels 2 innames van mijn keelpijn medicijn verder (zijnde onverdunde single malt whisky). Ik ben dus niet geweldig bij de les.quote:
Vergeeft het je, heb zelf net een fles cognac op (feestje!)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:37 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk 'gasaansteker' moeten zeggen, maar ik ben inmiddels 2 innames van mijn keelpijn medicijn verder (zijnde onverdunde single malt whisky). Ik ben dus niet geweldig bij de les.
Ik heb hier ooit met een stel vrienden aan de goldstrike gezeten. Een lag daarna voor coma in mijn bed, de ander was zo zat dat hij niet meer naar huis kon lopen/fiesten en viel serieus waar diagonaal over die ander in slaap. En ik... ik moest op een klein 2 persoons kutbankje slapen. Waarna ik midden in de nacht wakker werd omdat een van bovengenoemden tegen mijn deurpost aan het pissen was in volledige overtuiging dat dat het toilet was.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Goldstrike smaakt hetzelfde, dus zal hetzelfde effect zijn.
Da's niet bijzonder, da's traditiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit met een stel vrienden aan de goldstrike gezeten. Een lag daarna voor coma in mijn bed, de ander was zo zat dat hij niet meer naar huis kon lopen/fiesten en viel serieus waar diagonaal over die ander in slaap. En ik... ik moest op een klein 2 persoons kutbankje slapen. Waarna ik midden in de nacht wakker werd omdat een van bovengenoemden tegen mijn deurpost aan het pissen was in volledige overtuiging dat dat het toilet was.
Sindsdien ben ik iets minder tolerant wat betreft de geur en smaak van kaneel...
Woon niet meer bij mijn oudersquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:33 schreef Xebrozius het volgende:
Het valt nog mee. Mijn vorige keelpijn medicijn was een pitcher margerita's. 3 whiskyglazen tot de rand toe vol... De lime moest op namelijk... Prima voor de keelpijn trouwens. Voelde niets meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vergeeft het je, heb zelf net een fles cognac op (feestje!)
Lang leve Remy
Dáárom hou ik van Goldstrike!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit met een stel vrienden aan de goldstrike gezeten. Een lag daarna voor coma in mijn bed, de ander was zo zat dat hij niet meer naar huis kon lopen/fiesten en viel serieus waar diagonaal over die ander in slaap. En ik... ik moest op een klein 2 persoons kutbankje slapen. Waarna ik midden in de nacht wakker werd omdat een van bovengenoemden tegen mijn deurpost aan het pissen was in volledige overtuiging dat dat het toilet was.
Sindsdien ben ik iets minder tolerant wat betreft de geur en smaak van kaneel...
En hier komen de blunders alquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb een onlangs een gozer midden in de nacht van de Friesche Straatweg moeten plukken die daar midden op de weg in slaap was gevallen en met geen mogelijkheid meer was te bewegen om naar huis te gaan. Zijn vrienden waren radeloos en belden mij uit bed of ik hen wilde helpen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:40 schreef Xebrozius het volgende:
Waarna ik midden in de nacht wakker werd omdat een van bovengenoemden tegen mijn deurpost aan het pissen was in volledige overtuiging dat dat het toilet was.
Klinkt heel stom hoor maar gorgelen met dat gore vocht uit een pot zure haring schijnt ook even te helpenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:43 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Het valt nog mee. Mijn vorige keelpijn medicijn was een pitcher margerita's. 3 whiskyglazen tot de rand toe vol... De lime moest op namelijk... Prima voor de keelpijn trouwens. Voelde niets meer.
Veel smeriger dan Superol zal het niet zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klinkt heel stom hoor maar gorgelen met dat gore vocht uit een pot zure haring schijnt ook even te helpen
Kun je een kwartier erna altijd nog gaan zuipen
Ik iets minder, ik moest daarna mijn kamer weer opruimenquote:
In sexfilms spugen die vrouwen altijd ff over de lul van hun sexpartner heen (ivm dat drooglopen)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:51 schreef TimberWolf het volgende:
Over drooglopen gesproken: Pijpen met vochtvreter.
Is dat niet gewoon de bezemkast? Het is er nog kleiner dan bij mijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik iets minder, ik moest daarna mijn kamer weer opruimen
[afbeelding]
ben er nog steeds niet achter hoe we dat voor elkaar hebben gekregen...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk hoe je hebt kunnen slapen op die grijze tweezitter die rechtop staatquote:En ik... ik moest op een klein 2 persoons kutbankje slapen
Klinkt eerder goor...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klinkt heel stom hoor maar gorgelen met dat gore vocht uit een pot zure haring schijnt ook even te helpen
Er is ook nog zoiets als een gezamelijke woonkamer, daar heb ik geslapen... Ik kon niet slapen op de 3 persoonsbank daar omdat een of andere onverlaat er een pijpje grolsch op had laten leeglopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Onbegrijpelijk hoe je hebt kunnen slapen op die grijze tweezitter die rechtop staat
Dat is wat jij dachtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:56 schreef Xebrozius het volgende:
omdat een of andere onverlaat daar een pijpje grolsch op had laten leeglopen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
Dat heb ik ook nog serieus over nagedacht... maar ik houd mezelf maar voor dat het gewoon bier was.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is wat jij dacht
In werkelijkheid had die gast gewoon op je bank gezeken vrees ik ( en daarna wat bier om het te camoufleren..)
Klopt dit plaatje wel of moet ik het eerst met fotosoep 90 graden draaien ?!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of hij uit zijn lul?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:16 schreef Juup© het volgende:
Is dat om de smaak en geur van sperma te verdoezelen, of ruik jij zo uit jouw mond?
Dat laatstequote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:14 schreef Drugshond het volgende:
Hey back on topic.
0ntopic
Tips om lekkerder te kunnen pijpenHigh on diesel gasoline (whisky, vodka whatever) Zaad vragende oogjes (keken de jager aan). En ze moet een beetje plagen (troll mode) meer dan 1300 watt zuigvermogen would be nice).
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:17 schreef Loedertje het volgende:
Plagen met haar tong bedoel je?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Bij een man zit de g-spot net onder de eikel (ten minste bij mij wel). Alleen nilvisken is niet voldoende. Wees creatief..en speels. Het is geen "Tour of Duty - and get over it"
G-Spot bij de man zit toch in een centimetertje of 10 in de anus richting de buik, dacht ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Bij een man zit de g-spot net onder de eikel (ten minste bij mij wel). Alleen nilvisken is niet voldoende. Wees creatief..en speels. Het is geen "Tour of Duty - and get over it"
De g-spot van een man is toch alleen via je je aars te bereikenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Prostaat bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
G-Spot bij de man zit toch in een centimetertje of 10 in de anus richting de buik, dacht ikAl gaat het zo ook wel
![]()
Lange tong heb jij danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Prostaat bedoel je?
Dat is meer iets voor het rimtopic (niet voor het pijptopic )
Nietquote:
Ja dat denk jij, omdat je niet beter weet..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:41 schreef Drugshond het volgende:
juist. het ging over pijpen, en wat een meid zou moeten weten (een soort van guidelines to pleasure)..
En nu opeens gaat het over een G-spot over een aars, don't think so dudes.....
En ik weet waar mijn trigger zit, en dat is zeker niet rectaal. Het zit aan de buiten kant.
Oeh, "het"...............nou das lekker duidelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:41 schreef Drugshond het volgende:
juist. het ging over pijpen, en wat een meid zou moeten weten (een soort van guidelines to pleasure)..
En ik weet waar mijn trigger zit, en dat is zeker niet rectaal. Het zit aan de buiten kant.
Zonder je prostaatklier is er geen sprake meer van klaarkomen dus ook GIJ Drugshond ....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:41 schreef Drugshond het volgende:
Nee nee en nog eens nee....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:48 schreef Loedertje het volgende:
Zonder je prostaatklier is er geen sprake meer van klaarkomen dus ook GIJ Drugshond ....
Het zit aan de binnenkant
quote:When I find myself in times of trouble, mother Mary comes to me,
speaking words of wisdom, let it be.
And in my hour of darkness she is standing right in front of me,
Let it be, let it be, let it be, let it be.
Whisper words of wisdom, let it be.
And when the broken hearted people living in the world agree,
there will be an answer, let it be.
For though they may be parted there is still a chance that they will see,
there will be an answer. let it be.
Let it be, let it be, .....
And when the night is cloudy, there is still a light, that shines on me,
shine until tomorrow, let it be.
I wake up to the sound of music, mother Mary comes to me,
Let it be, let it be, .....
Aaaaaawwwww, geen spijt hebben hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee nee en nog eens nee....
Net alsof ik voor het klaarkomen ook nog een rectale bevrediging nodig heb![]()
[Drugshond]
Heeft het gevoel dat hij verdwaald is (in allelei topics) en heeft spijt dat hij hier zit te posten.
[/Drugshond]
[..]
Net als het spuugdraden trekken van zo'n harde tamp. Doet me altijd terugdenken aan mijn kindertijd, lekker lange spuugdraden maken bij het van het balkon tuffenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:52 schreef Loedertje het volgende:
In sexfilms spugen die vrouwen altijd ff over de lul van hun sexpartner heen (ivm dat drooglopen)
Blijf dat ranzig vinden om te zien.
Idd offtopic maar ó zo waarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:45 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Net als het spuugdraden trekken van zo'n harde tamp. Doet me altijd terugdenken aan mijn kindertijd, lekker lange spuugdraden maken bij het van het balkon tuffen
[erg offopic, ik weet het]
Whehe!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef Vieske het volgende:
[..]
Bekijkt fotoboek...
Nee, het ging over kleine hulpmiddeltjes bij het pijpen, zoals pepermunt! Hoe ik moet pijpen weet ik al!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:41 schreef Drugshond het volgende:
nopes.. je moet ze er natuurlijk niet zo opdumpen, mar een ijsklontje in je mond voordat je begint is super voor je vriend!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
WTF ?quote:Maar ik kan ook erg genieten als ze mijn pik vastpakt en er mee gaat karaoken op de nieuwste MTV clip.
quote:
Okey dan!! Zal kijken of ik ze wel heb. En of ik er aan toe komquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef addie84 het volgende:
[..]
nopes.. je moet ze er natuurlijk niet zo opdumpen, mar een ijsklontje in je mond voordat je begint is super voor je vriend!
Je bent echt compleet zot.... wel leuk....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef SHE het volgende:
Ken je dat knetterspul, wat soms ook in ijsjes zit?
Kan je kopen bij Jamin. Koop zo'n zakje knettersnoep; helemaal leeggooien in je mond, wachten tot het gaat knetteren, die pik er bij ....
Jij zo van : whehehehehe
Hij zo van :![]()
Doen! Doen!
Ook anaal inbrengen zeker?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef SHE het volgende:
Kan je kopen bij Jamin. Koop zo'n zakje knettersnoep; helemaal leeggooien in je mond, wachten tot het gaat knetteren, die pik er bij ....
Doen! Doen!
bekijkt profielquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef Vieske het volgende:
Bekijkt fotoboek...
Spetterpoep krijgt op deze manier wel een heel fruitige dimensie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef Loedertje het volgende:
Ook anaal inbrengen zeker?
Het zegt me echt niets, dat knetterspul.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef SHE het volgende:
Doen! Doen!
Pijpen met je hand?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar gebruik je hand er eens bij.. kan je ook interessante dingen mee doen
Lucille, waar is je jeugdsentiment!!! Je hebt tegenwoordig ook ijsje die dat knetterspul hebben. Knettersnoep..wie kent het niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:36 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het zegt me echt niets, dat knetterspul.
Ik ben van een andere generatiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Lucille, waar is je jeugdsentiment!!! Je hebt tegenwoordig ook ijsje die dat knetterspul hebben. Knettersnoep..wie kent het niet!
Ik vind het best een interessante dimensie geven aan fellatio
quote:De oude Romeinen spraken trouwens niet over pijpen, maar over fellatio. De sjiekere Romeinen tenminste, de gewone man zei gewoon ''zuigen, kreng''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |