Lange tong heb jij danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Prostaat bedoel je?
Dat is meer iets voor het rimtopic (niet voor het pijptopic )
Nietquote:
Ja dat denk jij, omdat je niet beter weet..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:41 schreef Drugshond het volgende:
juist. het ging over pijpen, en wat een meid zou moeten weten (een soort van guidelines to pleasure)..
En nu opeens gaat het over een G-spot over een aars, don't think so dudes.....
En ik weet waar mijn trigger zit, en dat is zeker niet rectaal. Het zit aan de buiten kant.
Oeh, "het"...............nou das lekker duidelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:41 schreef Drugshond het volgende:
juist. het ging over pijpen, en wat een meid zou moeten weten (een soort van guidelines to pleasure)..
En ik weet waar mijn trigger zit, en dat is zeker niet rectaal. Het zit aan de buiten kant.
Zonder je prostaatklier is er geen sprake meer van klaarkomen dus ook GIJ Drugshond ....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:41 schreef Drugshond het volgende:
Nee nee en nog eens nee....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:48 schreef Loedertje het volgende:
Zonder je prostaatklier is er geen sprake meer van klaarkomen dus ook GIJ Drugshond ....
Het zit aan de binnenkant
quote:When I find myself in times of trouble, mother Mary comes to me,
speaking words of wisdom, let it be.
And in my hour of darkness she is standing right in front of me,
Let it be, let it be, let it be, let it be.
Whisper words of wisdom, let it be.
And when the broken hearted people living in the world agree,
there will be an answer, let it be.
For though they may be parted there is still a chance that they will see,
there will be an answer. let it be.
Let it be, let it be, .....
And when the night is cloudy, there is still a light, that shines on me,
shine until tomorrow, let it be.
I wake up to the sound of music, mother Mary comes to me,
Let it be, let it be, .....
Aaaaaawwwww, geen spijt hebben hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee nee en nog eens nee....
Net alsof ik voor het klaarkomen ook nog een rectale bevrediging nodig heb![]()
[Drugshond]
Heeft het gevoel dat hij verdwaald is (in allelei topics) en heeft spijt dat hij hier zit te posten.
[/Drugshond]
[..]
Net als het spuugdraden trekken van zo'n harde tamp. Doet me altijd terugdenken aan mijn kindertijd, lekker lange spuugdraden maken bij het van het balkon tuffenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:52 schreef Loedertje het volgende:
In sexfilms spugen die vrouwen altijd ff over de lul van hun sexpartner heen (ivm dat drooglopen)
Blijf dat ranzig vinden om te zien.
Idd offtopic maar ó zo waarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:45 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Net als het spuugdraden trekken van zo'n harde tamp. Doet me altijd terugdenken aan mijn kindertijd, lekker lange spuugdraden maken bij het van het balkon tuffen
[erg offopic, ik weet het]
Whehe!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef Vieske het volgende:
[..]
Bekijkt fotoboek...
Nee gaat niet door, je hebt al een doos...![]()
Nee, het ging over kleine hulpmiddeltjes bij het pijpen, zoals pepermunt! Hoe ik moet pijpen weet ik al!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:41 schreef Drugshond het volgende:
nopes.. je moet ze er natuurlijk niet zo opdumpen, mar een ijsklontje in je mond voordat je begint is super voor je vriend!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb horen fluisteren dat dat weer bevriezing kan opleveren
WTF ?quote:Maar ik kan ook erg genieten als ze mijn pik vastpakt en er mee gaat karaoken op de nieuwste MTV clip.
quote:
Okey dan!! Zal kijken of ik ze wel heb. En of ik er aan toe komquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef addie84 het volgende:
[..]
nopes.. je moet ze er natuurlijk niet zo opdumpen, mar een ijsklontje in je mond voordat je begint is super voor je vriend!
Je bent echt compleet zot.... wel leuk....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef SHE het volgende:
Ken je dat knetterspul, wat soms ook in ijsjes zit?
Kan je kopen bij Jamin. Koop zo'n zakje knettersnoep; helemaal leeggooien in je mond, wachten tot het gaat knetteren, die pik er bij ....
Jij zo van : whehehehehe
Hij zo van :![]()
Doen! Doen!
Ook anaal inbrengen zeker?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef SHE het volgende:
Kan je kopen bij Jamin. Koop zo'n zakje knettersnoep; helemaal leeggooien in je mond, wachten tot het gaat knetteren, die pik er bij ....
Doen! Doen!
bekijkt profielquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef Vieske het volgende:
Bekijkt fotoboek...
Nee gaat niet door, je hebt al een doos...![]()
Spetterpoep krijgt op deze manier wel een heel fruitige dimensie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef Loedertje het volgende:
Ook anaal inbrengen zeker?
Het zegt me echt niets, dat knetterspul.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef SHE het volgende:
Doen! Doen!
Pijpen met je hand?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar gebruik je hand er eens bij.. kan je ook interessante dingen mee doen
Lucille, waar is je jeugdsentiment!!! Je hebt tegenwoordig ook ijsje die dat knetterspul hebben. Knettersnoep..wie kent het niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:36 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het zegt me echt niets, dat knetterspul.
Ik ben van een andere generatiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Lucille, waar is je jeugdsentiment!!! Je hebt tegenwoordig ook ijsje die dat knetterspul hebben. Knettersnoep..wie kent het niet!
Ik vind het best een interessante dimensie geven aan fellatio
quote:De oude Romeinen spraken trouwens niet over pijpen, maar over fellatio. De sjiekere Romeinen tenminste, de gewone man zei gewoon ''zuigen, kreng''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |