Je bent echt compleet zot.... wel leuk....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef SHE het volgende:
Ken je dat knetterspul, wat soms ook in ijsjes zit?
Kan je kopen bij Jamin. Koop zo'n zakje knettersnoep; helemaal leeggooien in je mond, wachten tot het gaat knetteren, die pik er bij ....
Jij zo van : whehehehehe
Hij zo van :![]()
Doen! Doen!
Ook anaal inbrengen zeker?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef SHE het volgende:
Kan je kopen bij Jamin. Koop zo'n zakje knettersnoep; helemaal leeggooien in je mond, wachten tot het gaat knetteren, die pik er bij ....
Doen! Doen!
bekijkt profielquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef Vieske het volgende:
Bekijkt fotoboek...
Nee gaat niet door, je hebt al een doos...![]()
Spetterpoep krijgt op deze manier wel een heel fruitige dimensie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef Loedertje het volgende:
Ook anaal inbrengen zeker?
Het zegt me echt niets, dat knetterspul.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef SHE het volgende:
Doen! Doen!
Pijpen met je hand?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar gebruik je hand er eens bij.. kan je ook interessante dingen mee doen
Lucille, waar is je jeugdsentiment!!! Je hebt tegenwoordig ook ijsje die dat knetterspul hebben. Knettersnoep..wie kent het niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:36 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het zegt me echt niets, dat knetterspul.
Ik ben van een andere generatiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Lucille, waar is je jeugdsentiment!!! Je hebt tegenwoordig ook ijsje die dat knetterspul hebben. Knettersnoep..wie kent het niet!
Ik vind het best een interessante dimensie geven aan fellatio
quote:De oude Romeinen spraken trouwens niet over pijpen, maar over fellatio. De sjiekere Romeinen tenminste, de gewone man zei gewoon ''zuigen, kreng''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |