Is dat om de smaak en geur van sperma te verdoezelen, of ruik jij zo uit jouw mond?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik pijp wel eens met een King extra strong pepermuntje. Dat schijnt voor de man echt geweldig te zijn. Maar goed, de pwpermunt komt mijn neus bijna uit en dus is het tijd voor wat nieuws. Hebben jullie nog lekkere tips voor me??
Krijg je sperma in je oog, jij van: "sterk spul hè?".quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef The_Terminator het volgende:
Probeer het eens met een fisherman's friend![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Krijg je sperma in je oog, jij van: "sterk spul hè?".
Je zou bijvoorbeeld tijgerbalsem op zijn eikel kunnen smeren, das weer een totaal andere ervaring dan een pepermuntje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nou, het is meer mijn bedoeling om hem extra genot te geven, hoewel ik al goed ben van mezelf.Soms wil je even wat extra's, je eet toch ook niet alle dagen hetzelfde
![]()
Rode peper of madame jeanette pletten op zijn eikel en dan pijpen schijnt het ook goed te doenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nou, het is meer mijn bedoeling om hem extra genot te geven, hoewel ik al goed ben van mezelf.Soms wil je even wat extra's, je eet toch ook niet alle dagen hetzelfde
![]()
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je zou bijvoorbeeld tijgerbalsem op zijn eikel kunnen smeren, das weer een totaal andere ervaring dan een pepermuntje.
En jij maar water drinken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Rode peper of madame jeanette pletten op zijn eikel en dan pijpen schijnt het ook goed te doen
Waarschijnlijk stonk ze en had ze haar tanden een tijd niet gepoetst?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:21 schreef Captain_Chaos het volgende:
Net nog onder water...
Nu met een pepermuntje...
Het is een rare avond geloof ik hè ! ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
met tijgerbalsem wil ik niet pijpen... en rode peper lijkt me voor mezelf ook net even iets te veel
Probeer anders iets in zijn urinebuis te stoppen, of licht op de eikel te kauwen... Schijnt ook een geweldige sensatie te zijn voor een jongen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
met tijgerbalsem wil ik niet pijpen... en rode peper lijkt me voor mezelf ook net even iets te veel
Ja wij geven ze toch. Jij bent toch niet preuts he....?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben gewoon wat ideeën aan het op doen voor komend weekend!
whehehehhehequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:23 schreef Pool het volgende:
Je kunt ook een tennisbal openknippen en die op zijn geslacht plaatsen.
Trekhaakpijpen wordt dat ook wel genoemd.
Bind zijn eikel af ofzo, schijnt ook wel een sensatie voor de man te zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nee, niet echt... hoezo??
Nou dan, niet zeuren... Uitproberen die hap. Mijn vriendin pijpt me regelmatig terwijl ze mijn lul heeft overgoten met remouladesaus. Maar ik kan ook erg genieten als ze mijn pik vastpakt en er mee gaat karaoken op de nieuwste MTV clip.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nee, niet echt... hoezo??
Damn, ik wil ook zo'n vriendin.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou dan, niet zeuren... Uitproberen die hap. Mijn vriendin pijpt me regelmatig terwijl ze mijn lul heeft overgoten met remouladesaus. Maar ik kan ook erg genieten als ze mijn pik vastpakt en er mee gaat karaoken op de nieuwste MTV clip.
Jij heerschtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou dan, niet zeuren... Uitproberen die hap. Mijn vriendin pijpt me regelmatig terwijl ze mijn lul heeft overgoten met remouladesaus. Maar ik kan ook erg genieten als ze mijn pik vastpakt en er mee gaat karaoken op de nieuwste MTV clip.
Bekijkt fotoboek...quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef Vieske het volgende:
[..]
Bekijkt fotoboek...
Nee gaat niet door, je hebt al een doos...![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef Vieske het volgende:
[..]
Bekijkt fotoboek...
Nee gaat niet door, je hebt al een doos...![]()
Wanneer kom je langs, dan ben je mijn proefkonijn!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:33 schreef Xebrozius het volgende:
Een scheermesje tussen je tanden klemmen en dan heel hard met je hoofd heen en weer gaan terwijl zijn eikel tussen jouw lippen zit geklemd.
Wat een genot
Misschien mijn vibro? Is dat niet een beter idee??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:33 schreef evil_cupido het volgende:
Anders steek eens een tuba in z'n reet als je hem pijpt...
Beetje vreemd misschien maar wel lekker
Had dan eerder gezegd dat je totaal geen ervaring hebt...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:35 schreef Xebrozius het volgende:
Probeer in plaats van te zuigen eens te blazen... Als zijn erecte lid eenmaal bol staat pak je zijn voorhuid bij de puntjes vast. Trek dan lichtjes de voorhuid uit elkaar en je hoort PRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP, net zoals bij een ballon. Erg erotisch.
Dat kun je inderdaad ook doen, het uitbesteden aan mannen. Kijken wat je vriend daar van vind Vikingmeisje.quote:
Ik kwam een rugwervel tekort.... het scheelde echt maar 5 centimerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Had dan eerder gezegd dat je totaal geen ervaring hebt...
Kom ook met wat tips dan....quote:
aaauw!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:33 schreef Xebrozius het volgende:
Een scheermesje tussen je tanden klemmen en dan heel hard met je hoofd heen en weer gaan terwijl zijn eikel tussen jouw lippen zit geklemd.
Wat een genot
Ik schrijf meequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:37 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Kom ook met wat tips dan....
Wij geven zeer serieuze tips, daar twijfel je toch niet aan he?![]()
oeh, ik herinner me een topic met allerlei (wel effectieve) tips, maar kan m zo gauw niet vinden, was iets als tips voor een beter orgamse voor mannenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien mijn vibro? Is dat niet een beter idee??
Probeer eens een pakje sportlife... Dan komen jullie wat hechterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zocht eigenlijk iets simpels zoals pepermunt om te gebruiken bij het pijpen... maar ja... gelukkig heb ik nog een rol!
Ik vind met pepermunt (of althans, met Anta Flu) nou niet bepaald om over naar huis te schrijven...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zocht eigenlijk iets simpels zoals pepermunt om te gebruiken bij het pijpen... maar ja... gelukkig heb ik nog een rol!
Pepermunt is zo 1983, tegenwoordig hebben we andere martel methodenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Probeer anders eens een rol beschuit...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gewoon langer die houding aannemen, langzaam maar zeker moet het toch wel lukken!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kwam een rugwervel tekort.... het scheelde echt maar 5 centimer.
Hij heeft humorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:43 schreef teknomist het volgende:
Wat ben je toch heerlijk voorspelbaar, Xebro.
.
Dankjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:43 schreef teknomist het volgende:
Wat ben je toch heerlijk voorspelbaar, Xebro.
.
Moet ik em eerst scherenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:42 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Probeer eens een pakje sportlife... Dan komen jullie wat hechterbij elkaar...
Als ik mezelf kon pijpen had ik geen vriendin meer nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Gewoon langer die houding aannemen, langzaam maar zeker moet het toch wel lukken!
Het voelt toch anders hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik mezelf kon pijpen had ik geen vriendin meer nodig.
Een paar ribben verwijderen scheelt toch een aantal keer naar de hoeren toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik mezelf kon pijpen had ik geen vriendin meer nodig.
1) Kwestie van smaakquote:
Dan moet ik em eerst scheren!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:42 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Probeer eens een pakje sportlife... Dan komen jullie wat hechterbij elkaar...
Eerder een paar rugwervels schuin afschuren. Het ligt meer aan je wervelkolom dan aan je ribben of je zover kan buigen heb ik ooit es gelezen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Een paar ribben verwijderen scheelt toch een aantal keer naar de hoeren toch?
Dat klinkt op zich wel okayquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:47 schreef TimberWolf het volgende:
Ontopic, voor zover mogelijk: Ijsklontje in je mond. Af en toe geen ijsklontje in je mond.
Dat is meestal het standaardwerk bij mijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:45 schreef MacVincent het volgende:
Tip for the road: Eerst voorbewerken met het reguliere lik/zuigwerk (op en neer) en de penis likken aan de buitenkant en rondom (niet geheel in de mond nemen alhoewel dat ook wel lekker is... ahumm). Daarna eerst heel voorzichtig en later intensiever aan de rand van de eikel likken c.q HEEEEL licht masseren/wrijven. Daarna, see the planes and bombs fly through the air! Mine definately will....
Heb horen fluisteren dat dat weer bevriezing kan opleverenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:47 schreef TimberWolf het volgende:
Ontopic, voor zover mogelijk: Ijsklontje in je mond. Af en toe geen ijsklontje in je mond.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is meestal het standaardwerk bij mij![]()
En dit werkt niet? Kan me niet voorstellen...f*cking drives me ballistic..I'm confused now...Am I weird?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook wel eens verrassend uit de hoek komen... Nou ja, een keertje niet pijpen dan maar??quote:
Uitbreiding. Eerst pijpen, dan tijdens het pijpen de volledige penis beplakken met Shox. Overlappend behangen, zodat je geen naadjes ziet. Voor gevorderden: Ook de zak bevochtigen en behangen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:51 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Sportlife Blue shox nemen
heb niet gezegd dat het niet werkt, wil gewoon eens iets anders proberen wat een heerlijk groot genot voor mijn slachtoffer kan op leveren...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:53 schreef MacVincent het volgende:
[..]
En dit werkt niet? Kan me niet voorstellen...f*cking drives me ballistic..I'm confused now...Am I weird?
anders, if it works, don't fix it!
Nou misschien krijg je hem dan eindelijk eens stijf...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb horen fluisteren dat dat weer bevriezing kan opleveren
Het is niet de bedoeling om 18 ijsklontjes in je mond te steken, en dan een kwartier om de lul te gaan hangen neequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb horen fluisteren dat dat weer bevriezing kan opleveren
Dat meppen geeft dan wel weer een heel ander effect....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:54 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om 18 ijsklontjes in je mond te steken, en dan een kwartier om de lul te gaan hangen neeEn geloof me, ruim voor de bevriezing mept je vriend je er wel vanaf.
Meisje, DIT IS HET ULTIME GENOT VOOR ONS MANNEN, begrijp dat dan! Nog niet veel ge-oefend neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb niet gezegd dat het niet werkt, wil gewoon eens iets anders proberen wat een heerlijk groot genot voor mijn slachtoffer kan op leveren...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:35 schreef Xebrozius het volgende:
Probeer in plaats van te zuigen eens te blazen... Als zijn erecte lid eenmaal bol staat pak je zijn voorhuid bij de puntjes vast. Trek dan lichtjes de voorhuid uit elkaar en je hoort PRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP, net zoals bij een ballon. Erg erotisch.
Print uit en leg klaar voor als vriendin zo langskomt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:53 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Uitbreiding. Eerst pijpen, dan tijdens het pijpen de volledige penis beplakken met Shox. Overlappend behangen, zodat je geen naadjes ziet. Voor gevorderden: Ook de zak bevochtigen en behangen.
Ontopic (alsof het helpt). Af en toe zachtjes tegen unit aanblazen. Apart gevoel.
Misschien een beetje te veel, het wordt zo standaard voor mij...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:57 schreef MacVincent het volgende:
[..]
Meisje, DIT IS HET ULTIME GENOT VOOR ONS MANNEN, begrijp dat dan! Nog niet veel ge-oefend neem ik aan?
Is dit nou een tip-topic of een show off topic?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En hem uitdrukken precies op zijn toompje. Ge-niet-en zeg ik je...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef alsem het volgende:
een peuk in je bek houden tijdens het pijpen
Ik zeg niet dat sexueel expirimenteren niet goed in een relatie, maar als het goed aanvoelt en de "tegenpartij" is meer dan tevreden, wat het kreunen en vastpakken van het vrouwelijke hoofd van de vrouw tijdens het pijpen van de man nog eens bevestigd, zie ik niet in waarom hier iets aan verbetert dient te worden. Te veel expirimenteren kan ook slecht zijn voor de sexuele spanning en het momentum tijdens de sex wegnemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien een beetje te veel, het wordt zo standaard voor mij...
Genoeg Shox in huis? Op dit tijdstip zijn ze lastig te krijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Print uit en leg klaar voor als vriendin zo langskomt.![]()
Die geluiden zijn kostelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:05 schreef LaZZ het volgende:
Om het praktisch uit te leggen: bij elke "stoot" moet je z'n pik gewoon inslikken. Althans, proberen.
Dat kan je best.
10 van die dingen dus dat zal wel lukkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:04 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Genoeg Shox in huis? Op dit tijdstip zijn ze lastig te krijgen.
En ik mara denken. Zal ik die geluiden er bij zetten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die geluiden zijn kostelijk.
*Blarghk*
*Bwoorg*
*Ghaargh*
Erg opwindend ook.
Hoe sta jij ertegenover dat ik anders perongeluk je klit eraf knijp?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:06 schreef Shirley het volgende:
Lekker terwijl je bezig bent, even je nagels af en toe diep in z'n ballen, eikel en toompje duwen en/of krassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |