Damn, ik wil ook zo'n vriendin.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou dan, niet zeuren... Uitproberen die hap. Mijn vriendin pijpt me regelmatig terwijl ze mijn lul heeft overgoten met remouladesaus. Maar ik kan ook erg genieten als ze mijn pik vastpakt en er mee gaat karaoken op de nieuwste MTV clip.
Jij heerschtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou dan, niet zeuren... Uitproberen die hap. Mijn vriendin pijpt me regelmatig terwijl ze mijn lul heeft overgoten met remouladesaus. Maar ik kan ook erg genieten als ze mijn pik vastpakt en er mee gaat karaoken op de nieuwste MTV clip.
Bekijkt fotoboek...quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef Vieske het volgende:
[..]
Bekijkt fotoboek...
Nee gaat niet door, je hebt al een doos...![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef Vieske het volgende:
[..]
Bekijkt fotoboek...
Nee gaat niet door, je hebt al een doos...![]()
Wanneer kom je langs, dan ben je mijn proefkonijn!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:33 schreef Xebrozius het volgende:
Een scheermesje tussen je tanden klemmen en dan heel hard met je hoofd heen en weer gaan terwijl zijn eikel tussen jouw lippen zit geklemd.
Wat een genot
Misschien mijn vibro? Is dat niet een beter idee??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:33 schreef evil_cupido het volgende:
Anders steek eens een tuba in z'n reet als je hem pijpt...
Beetje vreemd misschien maar wel lekker
Had dan eerder gezegd dat je totaal geen ervaring hebt...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:35 schreef Xebrozius het volgende:
Probeer in plaats van te zuigen eens te blazen... Als zijn erecte lid eenmaal bol staat pak je zijn voorhuid bij de puntjes vast. Trek dan lichtjes de voorhuid uit elkaar en je hoort PRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP, net zoals bij een ballon. Erg erotisch.
Dat kun je inderdaad ook doen, het uitbesteden aan mannen. Kijken wat je vriend daar van vind Vikingmeisje.quote:
Ik kwam een rugwervel tekort.... het scheelde echt maar 5 centimerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Had dan eerder gezegd dat je totaal geen ervaring hebt...
Kom ook met wat tips dan....quote:
aaauw!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:33 schreef Xebrozius het volgende:
Een scheermesje tussen je tanden klemmen en dan heel hard met je hoofd heen en weer gaan terwijl zijn eikel tussen jouw lippen zit geklemd.
Wat een genot
Ik schrijf meequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:37 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Kom ook met wat tips dan....
Wij geven zeer serieuze tips, daar twijfel je toch niet aan he?![]()
oeh, ik herinner me een topic met allerlei (wel effectieve) tips, maar kan m zo gauw niet vinden, was iets als tips voor een beter orgamse voor mannenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien mijn vibro? Is dat niet een beter idee??
Probeer eens een pakje sportlife... Dan komen jullie wat hechterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zocht eigenlijk iets simpels zoals pepermunt om te gebruiken bij het pijpen... maar ja... gelukkig heb ik nog een rol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |