Ik vind met pepermunt (of althans, met Anta Flu) nou niet bepaald om over naar huis te schrijven...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zocht eigenlijk iets simpels zoals pepermunt om te gebruiken bij het pijpen... maar ja... gelukkig heb ik nog een rol!
Pepermunt is zo 1983, tegenwoordig hebben we andere martel methodenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zocht eigenlijk iets simpels zoals pepermunt om te gebruiken bij het pijpen... maar ja... gelukkig heb ik nog een rol!
Probeer anders eens een rol beschuit...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gewoon langer die houding aannemen, langzaam maar zeker moet het toch wel lukken!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kwam een rugwervel tekort.... het scheelde echt maar 5 centimer.
Hij heeft humorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:43 schreef teknomist het volgende:
Wat ben je toch heerlijk voorspelbaar, Xebro.
.
Dankjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:43 schreef teknomist het volgende:
Wat ben je toch heerlijk voorspelbaar, Xebro.
.
Moet ik em eerst scherenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:42 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Probeer eens een pakje sportlife... Dan komen jullie wat hechterbij elkaar...
Als ik mezelf kon pijpen had ik geen vriendin meer nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Gewoon langer die houding aannemen, langzaam maar zeker moet het toch wel lukken!
Het voelt toch anders hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik mezelf kon pijpen had ik geen vriendin meer nodig.
Een paar ribben verwijderen scheelt toch een aantal keer naar de hoeren toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik mezelf kon pijpen had ik geen vriendin meer nodig.
1) Kwestie van smaakquote:
Dan moet ik em eerst scheren!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:42 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Probeer eens een pakje sportlife... Dan komen jullie wat hechterbij elkaar...
Eerder een paar rugwervels schuin afschuren. Het ligt meer aan je wervelkolom dan aan je ribben of je zover kan buigen heb ik ooit es gelezen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Een paar ribben verwijderen scheelt toch een aantal keer naar de hoeren toch?
Dat klinkt op zich wel okayquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:47 schreef TimberWolf het volgende:
Ontopic, voor zover mogelijk: Ijsklontje in je mond. Af en toe geen ijsklontje in je mond.
Dat is meestal het standaardwerk bij mijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:45 schreef MacVincent het volgende:
Tip for the road: Eerst voorbewerken met het reguliere lik/zuigwerk (op en neer) en de penis likken aan de buitenkant en rondom (niet geheel in de mond nemen alhoewel dat ook wel lekker is... ahumm). Daarna eerst heel voorzichtig en later intensiever aan de rand van de eikel likken c.q HEEEEL licht masseren/wrijven. Daarna, see the planes and bombs fly through the air! Mine definately will....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |