Hoe sta jij ertegenover dat ik anders perongeluk je klit eraf knijp?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:06 schreef Shirley het volgende:
Lekker terwijl je bezig bent, even je nagels af en toe diep in z'n ballen, eikel en toompje duwen en/of krassen
En zo hard mogelijk, dat ie echt gaat kermen (van genot natuurlijk).quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:09 schreef Sanne1805 het volgende:
serieus, tijdens het pijpen aan zn zak trekken
Het gaat hier niet over het vrouwelijk genot. Alhoewel...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:08 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hoe sta jij ertegenover dat ik anders perongeluk je klit eraf knijp?![]()
Zorgen dat het goed nat is, dat de Shox goed smelten. Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:07 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
10 van die dingen dus dat zal wel lukken![]()
Of 1 voor 1 z'n haren eruittrekken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:09 schreef Sanne1805 het volgende:
Het ging om kleine hulpmiddeltjes (zoals pepermunt) die het genot iets kunnenn versterken!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over het vrouwelijk genot. Alhoewel...
De vorige keer kon je het anders wel waarderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over het vrouwelijk genot. Alhoewel...
Moet dat niet komisch zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Of 1 voor 1 z'n haren eruittrekken.
Zorgt ook voor kosmisch genot.![]()
Inslikken die pik dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het ging om kleine hulpmiddeltjes (zoals pepermunt) die het genot iets kunnenn versterken!
Strooi wat zout over z'n lul, lik het eraf, neem een slok tequila en hap een citroentje van z'n ballen af.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het ging om kleine hulpmiddeltjes (zoals pepermunt) die het genot iets kunnenn versterken!
Blaat niet joh!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:12 schreef LaZZ het volgende:
[..]
De vorige keer kon je het anders wel waarderen.
Nee, kosmisch, komisch is het niet echt.quote:
Goh, wat is dat toch met die vrouwen. Eerst van genot niet weten wat ze moeten zeggen de eerste paar minuten. Een dag later ontkennen ze in alle toonaarden.quote:
Klopt! was ik ook vergeten te melden. niet continu weliswaar, maar af en toe zachtjes voelt wel OK. Super is anders...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:09 schreef Sanne1805 het volgende:
Electrische tandenborstel!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:13 schreef Sanne1805 het volgende:
serieus2, vinger erbij in zn kont
Serieus3: deodorant op je eikel is geen pretje kan ik uit ervaring vertellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:14 schreef Xebrozius het volgende:
Blinddoek hem en spuit met een bus deodorant zijn paarse helm helemaal onder... pak daarna een aansteker en laat hem blind de Sirtaki dansen.
ko·misch (bn.)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:13 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nee, kosmisch, komisch is het niet echt.
Komisch bestaat toch ook niet? Of wel?![]()
Oh geloof me, dat heb ik ook snel afgeleerd toen ik eens onder de douche vandaan kwam.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:15 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Serieus3: deodorant op je eikel is geen pretje kan ik uit ervaring vertellen.![]()
Hmm, dacht dat het comisch was.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:15 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
ko·misch (bn.)
1 de lachlust opwekkend => grappig
Ik miste een h
Een staafmixer schijnt helemaal het einde te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:16 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
philips sonicare, uitzwaaiende beweging i.p.v. roterend
Je hebt in ieder geval fantasie genoeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Goh, wat is dat toch met die vrouwen. Eerst van genot niet weten wat ze moeten zeggen de eerste paar minuten. Een dag later ontkennen ze in alle toonaarden.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh geloof me, dat heb ik ook snel afgeleerd toen ik eens onder de douche vandaan kwam.
Of 'm voor de gein in een blender hangen schijnt ook zeer opwindend te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een staafmixer schijnt helemaal het einde te zijn.
Als je em nou es gewoon wast, gaat ie misschien ook wel lekker ruiken. Tis maar een idee hoor...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:18 schreef LaZZ het volgende:
[..]!
Dat ging per ongeluk neem ik aan.
Ik vond het wel leuk om dat ding ook eens een lekker geurtje te geven voor de gein. Nou, ik heb het geweten.
Ik geef het op, jammer vind ik dat Shirley. Dat meen ik echt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval fantasie genoeg.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als je em nou es gewoon wast, gaat ie misschien ook wel lekker ruiken. Tis maar een idee hoor...
Ik ging me ff douchen voordat ik uitging, sta naakt te wezen, pak mijn bus deo en voorzie mijn oksels van een geurtje... Kijk naar beneden en geef daar ook een dot gas, geen idee waarom ik het deed... Jodelend heb ik de douche verlaten, mijn huisgenoten wakkerschreeuwend met oerkreten.quote:
Terwijl dat jouw taak is? Dacht het niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als je em nou es gewoon wast, gaat ie misschien ook wel lekker ruiken. Tis maar een idee hoor...
Een soort poppers dus. Die raggen ook in 1 keer een flink aantal hersencellen weg waardoor je even geniet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:20 schreef Sanne1805 het volgende:
[afbeelding]
Ideale vib, trouwens voor de vrouw by the way..
Zit zo'n schuuropzetstuk voor dode huidcellen op
echt 2 seconden en je bent klaar, prima vluggertje!
Het spijt me.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:20 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik geef het op, jammer vind ik dat Shirley. Dat meen ik echt.![]()
OMG, 2 seconden! dat is 30x p/minuut!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:20 schreef Sanne1805 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ging me ff douchen voordat ik uitging, sta naakt te wezen, pak mijn bus deo en voorzie mijn oksels van een geurtje... Kijk naar beneden en geef daar ook een dot gas, geen idee waarom ik het deed... Jodelend heb ik de douche verlaten, mijn huisgenoten wakkerschreeuwend met oerkreten.
Ik was geen gore smegma snikkels. Maar leuk joh, zo'n brandende eikel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:21 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Terwijl dat jouw taak is? Dacht het niet.![]()
Overigens, het was meer voor de leuk. Samen met een paar maten. Na het gezamenlijk douchen.![]()
Poging 2.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik was geen gore smegma snikkels. Maar leuk joh, zo'n brandende eikel.
klomt, handmatig haal ik de 3 minuten, dit was een uitvinding voor op het werkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
OMG, 2 seconden! dat is 30x p/minuut!
handig.
Wat is dat trouwens een martelapparaat... Mijn moeder heeft ooit eens zo'n eenvoudige versie tegen mijn weerwolf been gezet... Wat een pijn!!! Met dit ding kun je ook eekhoorntjes en kuikens versnipperen, niet te geloven dat vrouwen vrijwillig met zo'n ding over hun been willen gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:20 schreef Sanne1805 het volgende:
[afbeelding]
ik heb 1 keer 1 kuit gedaan en daarna nooit meer!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens een martelapparaat... Mijn moeder heeft ooit eens zo'n eenvoudige versie tegen mijn weerwolf been gezet... Wat een pijn!!! Met dit ding kun je ook eekhoorntjes en kuikens versnipperen, niet te geloven dat vrouwen vrijwillig met zo'n ding over hun been willen gaan.
Zojuist schoot het door mijn hoofd of mijn moeder hem daarom ook heeft aangeschaft. En bedanktquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:25 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
ik heb 1 keer 1 kuit gedaan en daarna nooit meer!
gebruik hem nu voor wat andres![]()
goeie aankoop!
Strohrum 80% ~!quote:
Dus als je het ding hoort, hoef je je moeder niet meer te vragen of haar benen lekker glad zijn geworden. Er is iets anders 'glad' geworden. Sterkte met dat beeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zojuist schoot het door mijn hoofd of mijn moeder hem daarom ook heeft aangeschaft. En bedankt.
Wees blij dat je je electrische scheerpapparaat nu niet meer elke keer stiekem hoeft te gebruikenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zojuist schoot het door mijn hoofd of mijn moeder hem daarom ook heeft aangeschaft. En bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |