inlijsten en ophangen!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:09 schreef Reya het volgende:
Wat een tumultueuze (in negatieve zin) dag
Maar wel mijn VWO-diploma ontvangen
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:09 schreef Reya het volgende:
Wat een tumultueuze (in negatieve zin) dag
Maar wel mijn VWO-diploma ontvangen
geloof je daar dan niet in ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef STORMSEEKER het volgende:
Allemachtig, ziet iemand toevallig nu de 'gebedsgenezing' op Ned 1?
Ik dacht eerst dat ze een grapje maakten of zo, maar blijkbaar toch niet.![]()
Ik wist niet dat de EO zich ook aan dit soort wazige praktijken schuldig maakte, ik werd er een beetje onpasselijk van..![]()
Zoals het er heden ten dage voorstaat, nee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:25 schreef het_fokschaap het volgende:
geloof je daar dan niet in ?
Denk je wel dat vanuit je geloof genezing mogelijk is?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:27 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Zoals het er heden ten dage voorstaat, nee.
Geloof kan je mentaal kracht geven waardoor ook je lichaam steun heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:29 schreef Reya het volgende:
Denk je wel dat vanuit je geloof genezing mogelijk is?
Dit heeft echter weinig met God te maken. Mensen die in zichzelf geloven of in wat dan ook, kunnen diezelfde kracht daaraan ontlenen. Die kracht krijgen ze dus van zichzelf en niet van God...quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:33 schreef STORMSEEKER het volgende:
Geloof kan je mentaal kracht geven waardoor ook je lichaam steun heeft.
Zo kunnen ook mensen met een sterke wil/geloof langer leven ondanks ziekte bv. (mensen die 'opgeven' sterven vaak al snel daarna).
Tja, ik wens me ook wel eens een optrekje in Spanje. Vooral als het slecht weer is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:38 schreef Monus het volgende:
![]()
Dat is waar ook...
Meenstal heb ik er ook geen problemen mee, maar je hebt van die dagen er tussen zitten.![]()
dat zijn ze ook, maar goed...als er mensen mee geholpen worden lijkt het me geen probleem..het wordt pas problematisch in een zaak als die van Sylvia Millecamquote:
Elke overtuiging kan inderdaad in principe de kracht geven om door te gaan. Ik geloof voor de duidelijkheid ook wel dat specifieke kracht door God mogelijk is, maar niet via (al dan niet) zelfbenoemde 'genezers'.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit heeft echter weinig met God te maken. Mensen die in zichzelf geloven of in wat dan ook, kunnen diezelfde kracht daaraan ontlenen. Die kracht krijgen ze dus van zichzelf en niet van God...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, ik wens me ook wel eens een optrekje in Spanje. Vooral als het slecht weer is.
Yep. Of in dit soort gevallen:quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:40 schreef het_fokschaap het volgende:
dat zijn ze ook, maar goed...als er mensen mee geholpen worden lijkt het me geen probleem..het wordt pas problematisch in een zaak als die van Sylvia Millecam
Maar zegt Jezus niet ergens zo ongeveer letterlijk dat zijn volgelingen dezelfde krachten zullen hebben als hij?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef STORMSEEKER het volgende:
Elke overtuiging kan inderdaad in principe de kracht geven om door te gaan. Ik geloof voor de duidelijkheid ook wel dat specifieke kracht door God mogelijk is, maar niet via (al dan niet) zelfbenoemde 'genezers'.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:42 schreef het_fokschaap het volgende:ik zie de originele post waar jij op reageert helemaal niet
En wat houd je tegen... het is eigenlijk alleen maar 3 uurtje van nederland vandaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, ik wens me ook wel eens een optrekje in Spanje. Vooral als het slecht weer is.
Ik weet niet hoor. Ze zeggen tegen de arts dat ze geloven dat god hun kindje gezond kan maken en dat ook zal doen, ondanks het feit dat er een chromosoomafwijking is geconstateerd. Met 1 knip van zijn vingers kan hij dat kennelijk omkeren, want hij heeft ook de wereld in 6 dagen geschapen (bijna letterlijk citaat). Ze willen dus ook dat de natuur zijn beloop gelaten wordt en geen ingrijpen. Nou vind ik dat laatste op zich een heel legitieme keus, maar niet als het voortkomt uit de overtuiging dat er geen ingrijpen nodig is, omdat god het wel zal oplossenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat zijn ze ook, maar goed...als er mensen mee geholpen worden lijkt het me geen probleem..het wordt pas problematisch in een zaak als die van Sylvia Millecam
Die kregen ze ook en die hielden ze ook zolang als dat ze gegeven zou zijn om te hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar zegt Jezus niet ergens zo ongeveer letterlijk dat zijn volgelingen dezelfde krachten zullen hebben als hij?
Ik ben nogal honkvast. Ik wil eigenlijk al niet eens uit mijn geliefde Fryslân weg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef Monus het volgende:
En wat houd je tegen... het is eigenlijk alleen maar 3 uurtje van nederland vandaan.![]()
Wilde ik eigenlijk ook niet meer doen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Die staat ook in een ander topic, dat ik niet wilde verslowchatten.
Waar staat dan wanneer dat zou eindigen...?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef STORMSEEKER het volgende:
Die kregen ze ook en die hielden ze ook zolang als dat ze gegeven zou zijn om te hebben.
M.a.w. er kwam een eind aan. Tegenwoordig kan men op bijbelse gronden geen aanspraak op het kunnen genezen van mensen via "Gods kracht" o.i.d.
mja, ik bedoel dus ook dat wanneer er doden vallen door gebedsgenezers dat het dan fout is, maar als ze iemand van één of ander pijntje verlossen...prima tochquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Ze zeggen tegen de arts dat ze geloven dat god hun kindje gezond kan maken en dat ook zal doen, ondanks het feit dat er een chromosoomafwijking is geconstateerd. Met 1 knip van zijn vingers kan hij dat kennelijk omkeren, want hij heeft ook de wereld in 6 dagen geschapen (bijna letterlijk citaat). Ze willen dus ook dat de natuur zijn beloop gelaten wordt en geen ingrijpen. Nou vind ik dat laatste op zich een heel legitieme keus, maar niet als het voortkomt uit de overtuiging dat er geen ingrijpen nodig is, omdat god het wel zal oplossen
Fryslânquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben nogal honkvast. Ik wil eigenlijk al niet eens uit mijn geliefde Fryslân weg.
muur er om heen en volgooien met waterquote:
Alleen al door jouw inspanningen wordt die man een hit.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:48 schreef qu63 het volgende:
ik blijf gewoon van alles over hem spammen!
Mooi zo!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen al door jouw inspanningen wordt die man een hit.
O ja, als het mensen helpt, vind ik het prima hoor. Of ze nou een paracetamolletje nemen of een gebedje (laten) doenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, ik bedoel dus ook dat wanneer er doden vallen door gebedsgenezers dat het dan fout is, maar als ze iemand van één of ander pijntje verlossen...prima toch
ik zou het niet weten. je hebt ook mensen die geen bloedtransfusie willen terwijl dat medisch gezien soms echt niet anders kan...maar daar hebben we al eens een heel topic over volgespamd met StormSeeker.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:50 schreef miss_sly het volgende:
Het lijkt me voor die artsen/wetenschappers ook erg moeilijk om met zulke mensen om te gaan. Hoe kun je zo'n kindje beschermen tegen de waanbeelden van de ouders, als ze de wetenschap, echo's en onderzoeken als niet ter zake doende aan de kant schuiven?
Een gebed heeft minder bijwerkingen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:51 schreef miss_sly het volgende:
O ja, als het mensen helpt, vind ik het prima hoor. Of ze nou een paracetamolletje nemen of een gebedje (laten) doen
Dan worden de ouders dus gewoon uit de ouderlijke macht ontzet. Je hebt gelukkig niet het recht om je kind in naam des geloofs naar de andere wereld te helpen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:52 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zou het niet weten. je hebt ook mensen die geen bloedtransfusie willen terwijl dat medisch gezien soms echt niet anders kan...maar daar hebben we al eens een heel topic over volgespamd met StormSeeker.
en die moet Lupa ook even luisterenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef qu63 het volgende:
en nog een liedje van em: James Blunt - Back To Bedlam - 04 Goodbye My Lover
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef Haushofer het volgende:
* Haushofer gaat lekker slapen. Tot de volgende keer maar weer![]()
(morgen dus)
doegquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef Haushofer het volgende:
(morgen dus)
Mijn PC wil 'm openen in Quickplayer, maar er is iets mis met Quickplayer, die doet het niet meer.quote:
Trustequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef Haushofer het volgende:
(morgen dus)
Dit kindje heeft het niet gehaald, zoals de artsen al hadden voorspeld..quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan worden de ouders dus gewoon uit de ouderlijke macht ontzet. Je hebt gelukkig niet het recht om je kind in naam des geloofs naar de andere wereld te helpen.
1 Kor 13quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar staat dan wanneer dat zou eindigen...?
rechtermuisknop en dan "pslaan als"???quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn PC wil 'm openen in Quickplayer, maar er is iets mis met Quickplayer, die doet het niet meer.
Ik zie geen datum. Maar ik vermoed dat de JG die er wel uitgeïnterpreteerd hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:01 schreef STORMSEEKER het volgende:
1 Kor 13
8 De liefde faalt nimmer. Maar hetzij er [gaven van] profeteren zijn, ze zullen worden weggedaan; hetzij er talen zijn, ze zullen ophouden; hetzij er kennis is, ze zal worden weggedaan. 9 Want wij hebben gedeeltelijke kennis en wij profeteren gedeeltelijk; 10 wanneer echter het volledige gekomen is, zal dat wat gedeeltelijk is, worden weggedaan.
Ja, dat zal ik morgen ff proberen!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:01 schreef qu63 het volgende:
rechtermuisknop en dan "pslaan als"???
doen jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik morgen ff proberen!
waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:03 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik ga zondag trouwens weg, voor 3 weken, dus dan weten jullie het (als het in bepaalde topic ineens rustig blijft)
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zie geen datum. Maar ik vermoed dat de JG die er wel uitgeïnterpreteerd hebben.
Maar hadden de artsen dan wel iets kunnen doen en hebben de ouders dat geweigerd? Of was het gewoon een verloren zaak?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:00 schreef miss_sly het volgende:
Dit kindje heeft het niet gehaald, zoals de artsen al hadden voorspeld..
De artsen wilden een behandelplan opstellen, maar dat was niet nodig, want ze geloofden dat hun kindje gezond ter wereld kwam.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar hadden de artsen dan wel iets kunnen doen en hebben de ouders dat geweigerd? Of was het gewoon een verloren zaak?
* qu63 slaps Lupa into her bedquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar hadden de artsen dan wel iets kunnen doen en hebben de ouders dat geweigerd? Of was het gewoon een verloren zaak?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:04 schreef miss_sly het volgende:
De artsen wilden een behandelplan opstellen, maar dat was niet nodig, want ze geloofden dat hun kindje gezond ter wereld kwam.
maar waar ga je heen ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:05 schreef STORMSEEKER het volgende:
Contextverhandelingen gaan wat ver om dit tijdstip in de slowchat, dus ik laat het maar voor wat het is en een topic openen ga ik ook niet, aangezien ik binnenkort toch weg ga, dus laat maar dan.
ja! Waar ga je heen?quote:
Ja, dat kon kennelijk gewoon. Maar daarom ook mijn opmerking over het probleem voor de artsen/wetenschappers. Je zag en hoorde gewoon dat ze niets konden met die overtuiging en graag wilden overleggen wat te doen als het onverhoeds toch niet zo liep als de ouders geloofden. Maar dat wilden de ouders niet, en dan houdt het op.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]En dat kon gewoon?
Nu ga ik écht écht écht naar bed.
Waar was dat dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat kon kennelijk gewoon. Maar daarom ook mijn opmerking over het probleem voor de artsen/wetenschappers. Je zag en hoorde gewoon dat ze niets konden met die overtuiging en graag wilden overleggen wat te doen als het onverhoeds toch niet zo liep als de ouders geloofden. Maar dat wilden de ouders niet, en dan houdt het op.
In Nederlandquote:
wauw!quote:
da kan heulemoal niequote:
ja heb geluisterd, moet ik voor in de stemming zijn denk ik. nu niet helemaal mijn ding.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:07 schreef qu63 het volgende:
schaap, muziek al geluisterd??
ah, ok.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja heb geluisterd, moet ik voor in de stemming zijn denk ik. nu niet helemaal mijn ding.
met dat eten heb je wel kans op voedselvergifteging enzo.. omdat wij er niet gewend zijn..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef STORMSEEKER het volgende:
Mij ook!Affijn, (hopelijk/vast wel) lekker eten, oerdwoud (jeuh!) en parelwitte stranden enzo
Na Egypte heb ik ben ik immuun geworden voor slecht voedsel en hitte. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:10 schreef qu63 het volgende:
met dat eten heb je wel kans op voedselvergifteging enzo.. omdat wij er niet gewend zijn..
maar ja.. dat hoort erbij, je neemt niet voor niets 3 weken de tijd
hehe...ik hoop met je meequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:11 schreef STORMSEEKER het volgende:
Het is wel georganiseerd (althans, dat HOOP ik)
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:11 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Na Egypte heb ik ben ik immuun geworden voor slecht voedsel en hitte. (uitzonderingen daargelaten)
mja Egypte, ik ben er 24 uur geweest...maar ik zag daar de vis op een kraampje liggen bij 35 graden...en hier doen we al moeilijk als het niet in de koelkast ligtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:11 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Na Egypte heb ik ben ik immuun geworden voor slecht voedsel en hitte. (uitzonderingen daargelaten)
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef STORMSEEKER het volgende:
(het is wel de vetste smilie van allemaal moeti k zeggen)
vandaar dat ie ook immuun geworden is denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja Egypte, ik ben er 24 uur geweest...maar ik zag daar de vis op een kraampje liggen bij 35 graden...en hier doen we al moeilijk als het niet in de koelkast ligt
ik ben na m'n verhuizing verslingerd aan het vondelpark in Amsterdamquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef STORMSEEKER het volgende:
[opschepmodus]
En na Peru kan ik beter tegen hoogten en na Mexico, Guetamala en Belize ben ik verlslingerd aan oerwouden, ruines en witte stranden
[/opschepmodus]
jij bent er zeker zo één van: "wat je ver haalt is lekker"quote:
nope, maar ik ga zo welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:22 schreef STORMSEEKER het volgende:
Iedereen in eens naar bed?
nee, ik had als laatste gepost...ik wachtte op julliequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:22 schreef STORMSEEKER het volgende:
Iedereen in eens naar bed?
Wordt er ineens gerefereerd naar kansloze figuren die hun zieke gedachten uitleven op minderjarige Aziatische personen?quote:
die link snap ik ff nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Wordt er ineens gerefereert naar kansloze figuren die hun zieke gedachten uitleven op minderjarige Aziatische personen?
mja...mijn oom gaat trouwen met een jong thais meisje...terwijl hij homo wasquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Wordt er ineens gerefereerd naar kansloze figuren die hun zieke gedachten uitleven op minderjarige Aziatische personen?
Laat 1 ding duidelijk zijn:![]()
![]()
:quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:15 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben na m'n verhuizing verslingerd aan het vondelpark in Amsterdam
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:16 schreef het_fokschaap het volgende:
jij bent er zeker zo één van: "wat je ver haalt is lekker"
mmm...oh nee, die link had ik niet gelegd...ik bedoelde gewoon verre vakantiesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Wordt er ineens gerefereerd naar kansloze figuren die hun zieke gedachten uitleven op minderjarige Aziatische personen?
Laat 1 ding duidelijk zijn:![]()
![]()
nog even dan...ik heb nog geen plannen...mijn huis wordt momenteel enigszins verbouwd, dus als ik daar straks terugkom (zit nu even bij m'n ouders) dan is het net een vakantiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef STORMSEEKER het volgende:
Gaan er nog meer mensen op vakantie dit jaar?
Nounou, wat een eer op de late avond..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef het_fokschaap het volgende:
en nu ga ik ook slapen...welterusten nog overgeblevenen en qu en StormSeeker in het bijzonder
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef STORMSEEKER het volgende:
Thailand wordt nog wel eens in verband gebracht met zekere illegale danwel misselijke praktijken wat te wijten is aan zekere idiote lieden en vooral de opmerking: "wat je ver haalt is lekker" had hier M.I. verband mee, zoals ook inderdaad bleek te kloppen.
Ik maak alleen maar een (nette) rondreis en val dus niet onder de dekking van die opmerking waarvan akte.
Snappie het nu?
nopequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef STORMSEEKER het volgende:
Gaan er nog meer mensen op vakantie dit jaar?
truste!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef het_fokschaap het volgende:
en nu ga ik ook slapen...welterusten nog overgeblevenen en qu en StormSeeker in het bijzonder
En morgenavond slaap je al in je nieuwe huisje?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bijna.
Ik moet vanavond nog het een en ander inpakken en regelen.
Da's wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En morgenavond slaap je al in je nieuwe huisje?
Dat is waar. Vooruit dan. Goedemorgen, SC, lekker gekoest?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:35 schreef SingleCoil het volgende:
maar is wel minder persoonlijk.
Zalig luup ! Jij goed geslapen ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is waar. Vooruit dan. Goedemorgen, SC, lekker gekoest?
Goedemorgen Alicey, jij ook lekker gekoest?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:37 schreef Alicey het volgende:
Leukquote:
Ja, hoor. Ik droomde dat ik naar de Ikea ging.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:38 schreef SingleCoil het volgende:
Zalig luup ! Jij goed geslapen ?
Niet echt eigenlijk.. Maar ik overleef het vast wel weer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Goedemorgen Alicey, jij ook lekker gekoest?
En straks lig je in je eigen huisje en ben je zo blij dat je ook niet kunt slapen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef Alicey het volgende:
Niet echt eigenlijk.. Maar ik overleef het vast wel weer.
Zit er dik in.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En straks lig je in je eigen huisje en ben je zo blij dat je ook niet kunt slapen.
Eerste keer in een nieuw huis slapen is een hele beleving vind ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:
Ja, alleen zal het nog wel wat voeten in de aarde hebben.
Dat moet eigenlijk op een andere manier.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:56 schreef ReCreative het volgende:
Eerste keer in een nieuw huis slapen is een hele beleving vind ik. Alsof je het dan inwijdt of zo
.
Er zit natuurlijk wel iets in.. Maar het is natuurlijk ook gewoon wennen. Andere omgeving, waarschijnlijk ook iets rumoeriger, etc.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk op een andere manier.![]()
Ik ga naar Ikea vandaagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik droomde dat ik naar de Ikea ging.
Hoeraquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:08 schreef Doffy het volgende:
Dan gaan wij ook naar Ikea als je hier bent, Luup
Nou, tot nog toe dacht ik altijd dat je net op was als je hier voor het eerst hallo kwam zeggen.quote:
quote:
Die zitten in de ballenbakquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Ik zie vooral uit naar de krijsende kinderen.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lastig
ik ben een hele dag mens, alleen kak ik 's middags vaak een tikkie in
Nee, ik ben nu op m'n werk. Heb al een kopje koffie gehaald en de post gechecked. En dan effe hallo zeggen op Fokquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, tot nog toe dacht ik altijd dat je net op was als je hier voor het eerst hallo kwam zeggen.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:16 schreef miss_sly het volgende:
ik ben een hele dag mens, alleen kak ik 's middags vaak een tikkie in
Je was toch eigen baas, of niet? Heb je dan een eigen kantoor ofzo?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:18 schreef Doffy het volgende:
Nee, ik ben nu op m'n werk. Heb al een kopje koffie gehaald en de post gechecked. En dan effe hallo zeggen op Fok
Als ik dat doe, ben ik daarna zo brak als wat...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:18 schreef ReCreative het volgende:
Ik ook. Eigenlijk zouden we een middagdutje moeten doen
.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk zouden we een middagdutje moeten doen
.
Ook dat inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:30 schreef Bensel het volgende:
Ik ben een echte ochtendmens.. ik kan nauwelijks later dan 10 uur uitslapen, hoe laat ik ook op bed ga.
Misschien heeft dat laatste er mee te maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:
Uitslapen kan ik ook niet meerVroeger wel, heerlijk!
Maar ik kan op ieder moment van de dag net zo produktief zijn, alleen geen hele dag lang
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien heeft dat laatste er mee te maken.
Ik ben de draad kwijtquote:
Hebje geen live streams of een remote connectable mp3 collectie?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben de draad kwijt
Toch maar nog een bak koffie nemen en zometeen cd's uit de auto halen. We zijn verhuisd naar een andere kantoorruimte en hier staat geen radio! Dat kan niet hoor, dat trek ik niet de hele dag zonder muziek
quote:
Geprobeerd, maar dat werkt hier nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hebje geen live streams of een remote connectable mp3 collectie?
Neej, maandag kan niet. Dinsdag ook niet, en daarna kan ik nog ff niet overzienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:00 schreef qu63 het volgende:
RC, was maandag nou goed?
Denk hetquote:
Dan kom je oinderdaad op cd's uit. Je zou ook een CD met mp3 kunnen branden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Denk het
Maar ik heb nu een cd van Keane opgezet
Die heb ik thuis ook nog, dus die kan ik volgende week meenemenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan kom je oinderdaad op cd's uit. Je zou ook een CD met mp3 kunnen branden.
Ja, als je behoefte hebt aan muziek wel zo prettig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die heb ik thuis ook nog, dus die kan ik volgende week meenemen
Ben allang blij dat ik cd's in de auto had liggen
Radio 1quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bedoel je nu Zomergasten, of die marathoninterviews op Radio 1?
Ik vind ze leukquote:
Zonder muziek zou ik gek worden, denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, als je behoefte hebt aan muziek wel zo prettig.
Marcel van Damquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die zijn idd erg leuk, wie is er nu aan de beurt?
Na ruzie kun je het goedmaken!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:32 schreef het_fokschaap het volgende:Senseo
en m'n ouders hebben een heel suffe ruzie volgens mij, de sfeer is te snijden
tja, dat krijg je als je weer eens bij je ouders inwoont
relaties
en nu weer Marcel van Dam...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en nu marathon verkeersinformatie
Mja, maar niet de hele tijd. Ik hou niet van ruzie, dus probeer dat altijd te voorkomenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en na het goedmaken kun je weer ruzie maken
Het was al even stilhoor, ze zijn vast niet weg omdat jij arriveerdequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef het_fokschaap het volgende:
zijn we de enige hier miss_sly ?voordat ik poste leek het nog zo druk
Open een topic in R&Pquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:32 schreef het_fokschaap het volgende:Senseo
en m'n ouders hebben een heel suffe ruzie volgens mij, de sfeer is te snijden
tja, dat krijg je als je weer eens bij je ouders inwoont
relaties
Hier ben ik!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef het_fokschaap het volgende:
zijn we de enige hier miss_sly ?voordat ik poste leek het nog zo druk
Ik heb het er zelf ook niet zo op. Zeg ik maar met gevoel voor understatement..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, maar niet de hele tijd. Ik hou niet van ruzie, dus probeer dat altijd te voorkomen
mij zie je daar nietquote:
Stilte is op zich wel eens lekker.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mij zie je daar niet
althans niet met een eigen topic
en ach, ze zijn alweer samen naar de garage. gezellig stil in de auto zal het zijn
ik hou er ook niet van. wel van discussie overigens. al denkt men altijd dat ik ruzie maak als ik discussier...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, maar niet de hele tijd. Ik hou niet van ruzie, dus probeer dat altijd te voorkomen
Goh, hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hou er ook niet van. wel van discussie overigens. al denkt men altijd dat ik ruzie maak als ik discussier...
Ja, naar buiten om een beetje af te koelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mogguh Monus...een echt nachtmens ? volgens mij was je gisteravond als eerste weg...
met koptelefoon ? of vinden je collega's het ook leuk ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hier ben ik!
Ik luister Radio 1 en ik werk.
Dat heb ik dan gelukkig weer niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hou er ook niet van. wel van discussie overigens. al denkt men altijd dat ik ruzie maak als ik discussier...
ow..ok...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:46 schreef Monus het volgende:
[..]
Ja, naar buiten om een beetje af te koelen.
Ben vandaag alleen hierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:46 schreef het_fokschaap het volgende:
met koptelefoon ? of vinden je collega's het ook leuk ?
En ik altijd denken dat ik je goed kon opfokken in een discusie... was ik dus de enige die opgefokt werd.quote:
We meeten wel eens in de kroegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef het_fokschaap het volgende:
kunnen we met z'n allen meeten bij jou op kantoor. gaan we lekker kopieëren, faxen enzo...
Je hoeft het sowieso jezelf niet aan te doen om je op te laten fokken in een discussie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Monus het volgende:
[..]
En ik altijd denken dat ik je goed kon opfokken in een discusie... was ik dus de enige die opgefokt werd.![]()
Dat doen ze wel vaker hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:59 schreef het_fokschaap het volgende:
omdat ie zomaar afgekapt werd voor het nieuws...
Ik vind het een zeer intelligente man, met wie ik het niet altijd eens ben, maar die wel veel rake analyses heeft. Zoals zijn analyse in het eerste uur over het huidige politieke klimaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:58 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vond Marcel van Dam altijd wel leuk eigenlijk. Dat kwam omdat ik al heel vroeg dat programma "de Achterkant van het gelijk" heel interessant vond en ik vond altijd dat die meneer altijd van die goede vragen stelde
het zit gewoon in mijn bloed... tegen de tijd dat ik 60 word ben ik wel een beetje rustiger.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hoeft het sowieso jezelf niet aan te doen om je op te laten fokken in een discussie.
ja, maar dan vaak door de interviewer en niet door de overkoepelende presentator ofzo...quote:
Het is gewoon iets wat je jezelf kunt aanleren.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:02 schreef Monus het volgende:
[..]
het zit gewoon in mijn bloed... tegen de tijd dat ik 60 word ben ik wel een beetje rustiger.
*hoop ik*
mediterraans temperamentquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:02 schreef Monus het volgende:
[..]
het zit gewoon in mijn bloed... tegen de tijd dat ik 60 word ben ik wel een beetje rustiger.
*hoop ik*
Nee, ik ben een volbloed nederlander/drent. Ik val hier in iedergeval niet op met mijn temperament..quote:
afleren... en dan ben ik nog stukken rustiger dan toen ik jong was.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is gewoon iets wat je jezelf kunt aanleren.
Hmmm, ik denk dat je een bepaald temperament wel kunt onderdrukken, maar nooit kunt kwijtraken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is gewoon iets wat je jezelf kunt aanleren.
Eigenlijk is het best vreemd, er zijn ook mensen die gedurende hun levensloop juist minder rustig worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:09 schreef Monus het volgende:
[..]
afleren... en dan ben ik nog stukken rustiger dan toen ik jong was.
Ik denk dat het wel mogelijk is hoor. Soms gebeurt zoiets ook gewoon door veranderde omstandigheden. Je verandert voortdurend, en op langere termijn kan dat best radicaal zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat je een bepaald temperament wel kunt onderdrukken, maar nooit kunt kwijtraken.
Op een bepaalde manier blijft dat soort dingen wel hangen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat je een bepaald temperament wel kunt onderdrukken, maar nooit kunt kwijtraken.
Door wat 'ie tegen Pim Fortuyn zei ("U bent een bijzonder minderwaardig mens") vind ik hem nu dus echt een ongelooflijke lul. Hij heeft dat ook nog keihard zitten ontkennen daarna.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef Doffy het volgende:
Ik vind het een zeer intelligente man, met wie ik het niet altijd eens ben, maar die wel veel rake analyses heeft. Zoals zijn analyse in het eerste uur over het huidige politieke klimaat.
Tijdens het vorige seizoen hadden ze een 3 uur durend (live) interview met Ahmed Aboutaleb. Daar heb ik echt ademloos naar zitten luisteren, fantastisch. Geweldige vent, maar ook een geweldig interview.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:11 schreef Monus het volgende:
Ik vind interviews het best wanneer het live en er niet in geknipt is.
misschien komt het nog ter sprake...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Door wat 'ie tegen Pim Fortuyn zei ("U bent een bijzonder minderwaardig mens") vind ik hem nu dus echt een ongelooflijke lul. Hij heeft dat ook nog keihard zitten ontkennen daarna.
Er zijn wel meer mensen die destijds domme dingen hebben gezegd, waaronder Fortuyn zelf. Dat reken ik 'm dus niet zo aan, omdat de historische parallelen met bepaalde andere mensen niet van de lucht waren. Achteraf is het makkelijk oordelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Door wat 'ie tegen Pim Fortuyn zei ("U bent een bijzonder minderwaardig mens") vind ik hem nu dus echt een ongelooflijke lul. Hij heeft dat ook nog keihard zitten ontkennen daarna.
Je hebt gelijk dat met de veranderde omstandigheden je zelf ook veranderd. Naar mijn gevoel is het meer dat je er mee leert omgaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mogelijk is hoor. Soms gebeurt zoiets ook gewoon door veranderde omstandigheden. Je verandert voortdurend, en op langere termijn kan dat best radicaal zijn.
Gedrag komt vaak ergens uit voort. Soms kun je ook tot het inzicht komen dat het gedrag niet nodig is.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:19 schreef Monus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat met de veranderde omstandigheden je zelf ook veranderd. Naar mijn gevoel is het meer dat je er mee leert omgaan.
Ik vond pim een grote egoist en ik walgde wanneer ik hem zag.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aan wie dan ook vertellen dat hij een minderwaardig mens is, laat wel zien hoe je blijkbaar stiekem denkt. En zo'n manier van denken staat me niet aan. Ik vind het een onvergeeflijke uitspraak. Als hij het nou had teruggenomen of zijn excuses had aangeboden (desnoods postuum)... Maar bij mijn weten heeft 'ie überhaupt nooit toegegeven dat hij het heeft gezegd...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:18 schreef Doffy het volgende:
Er zijn wel meer mensen die destijds domme dingen hebben gezegd, waaronder Fortuyn zelf. Dat reken ik 'm dus niet zo aan, omdat de historische parallelen met bepaalde andere mensen niet van de lucht waren. Achteraf is het makkelijk oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |