ah, ok.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja heb geluisterd, moet ik voor in de stemming zijn denk ik. nu niet helemaal mijn ding.
met dat eten heb je wel kans op voedselvergifteging enzo.. omdat wij er niet gewend zijn..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef STORMSEEKER het volgende:
Mij ook!Affijn, (hopelijk/vast wel) lekker eten, oerdwoud (jeuh!) en parelwitte stranden enzo
Na Egypte heb ik ben ik immuun geworden voor slecht voedsel en hitte. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:10 schreef qu63 het volgende:
met dat eten heb je wel kans op voedselvergifteging enzo.. omdat wij er niet gewend zijn..
maar ja.. dat hoort erbij, je neemt niet voor niets 3 weken de tijd
hehe...ik hoop met je meequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:11 schreef STORMSEEKER het volgende:
Het is wel georganiseerd (althans, dat HOOP ik)
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:11 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Na Egypte heb ik ben ik immuun geworden voor slecht voedsel en hitte. (uitzonderingen daargelaten)
mja Egypte, ik ben er 24 uur geweest...maar ik zag daar de vis op een kraampje liggen bij 35 graden...en hier doen we al moeilijk als het niet in de koelkast ligtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:11 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Na Egypte heb ik ben ik immuun geworden voor slecht voedsel en hitte. (uitzonderingen daargelaten)
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef STORMSEEKER het volgende:
(het is wel de vetste smilie van allemaal moeti k zeggen)
vandaar dat ie ook immuun geworden is denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja Egypte, ik ben er 24 uur geweest...maar ik zag daar de vis op een kraampje liggen bij 35 graden...en hier doen we al moeilijk als het niet in de koelkast ligt
ik ben na m'n verhuizing verslingerd aan het vondelpark in Amsterdamquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef STORMSEEKER het volgende:
[opschepmodus]
En na Peru kan ik beter tegen hoogten en na Mexico, Guetamala en Belize ben ik verlslingerd aan oerwouden, ruines en witte stranden
[/opschepmodus]
jij bent er zeker zo één van: "wat je ver haalt is lekker"quote:
nope, maar ik ga zo welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:22 schreef STORMSEEKER het volgende:
Iedereen in eens naar bed?
nee, ik had als laatste gepost...ik wachtte op julliequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:22 schreef STORMSEEKER het volgende:
Iedereen in eens naar bed?
Wordt er ineens gerefereerd naar kansloze figuren die hun zieke gedachten uitleven op minderjarige Aziatische personen?quote:
die link snap ik ff nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Wordt er ineens gerefereert naar kansloze figuren die hun zieke gedachten uitleven op minderjarige Aziatische personen?
mja...mijn oom gaat trouwen met een jong thais meisje...terwijl hij homo wasquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Wordt er ineens gerefereerd naar kansloze figuren die hun zieke gedachten uitleven op minderjarige Aziatische personen?
Laat 1 ding duidelijk zijn:![]()
![]()
:quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:15 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben na m'n verhuizing verslingerd aan het vondelpark in Amsterdam
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:16 schreef het_fokschaap het volgende:
jij bent er zeker zo één van: "wat je ver haalt is lekker"
mmm...oh nee, die link had ik niet gelegd...ik bedoelde gewoon verre vakantiesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Wordt er ineens gerefereerd naar kansloze figuren die hun zieke gedachten uitleven op minderjarige Aziatische personen?
Laat 1 ding duidelijk zijn:![]()
![]()
nog even dan...ik heb nog geen plannen...mijn huis wordt momenteel enigszins verbouwd, dus als ik daar straks terugkom (zit nu even bij m'n ouders) dan is het net een vakantiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef STORMSEEKER het volgende:
Gaan er nog meer mensen op vakantie dit jaar?
Nounou, wat een eer op de late avond..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef het_fokschaap het volgende:
en nu ga ik ook slapen...welterusten nog overgeblevenen en qu en StormSeeker in het bijzonder
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef STORMSEEKER het volgende:
Thailand wordt nog wel eens in verband gebracht met zekere illegale danwel misselijke praktijken wat te wijten is aan zekere idiote lieden en vooral de opmerking: "wat je ver haalt is lekker" had hier M.I. verband mee, zoals ook inderdaad bleek te kloppen.
Ik maak alleen maar een (nette) rondreis en val dus niet onder de dekking van die opmerking waarvan akte.
Snappie het nu?
nopequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef STORMSEEKER het volgende:
Gaan er nog meer mensen op vakantie dit jaar?
truste!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:36 schreef het_fokschaap het volgende:
en nu ga ik ook slapen...welterusten nog overgeblevenen en qu en StormSeeker in het bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |