Helaas eindigde onze relatie snel na deze ontdekking (mede door deze ontdekking zeg maar) want ik had nog wel een keertje in het openbaar er zo bij willen lopen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jaaa dat lijkt me ook geweldig. Met mooi felrood kanten ondergoed enzo, of tijgerprint!
...hmm..net een heel verhaal over een fake rape in geklopt en toen ik het terug las was het denk ik toch iets "te" voor Fok!...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vertel 's wat dingen? Je spannendste/leukste/grappigste ervaringen?
Huh? Bedoel je dat hij het toen uitmaakte omdat jij er in het openbaar zo had bijgelopen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Helaas eindigde onze relatie snel na deze ontdekking (mede door deze ontdekking zeg maar) want ik had nog wel een keertje in het openbaar er zo bij gelopen.Gewoon voor een keertje de snol uithangen in een stad waar je normaal niet komt of zo.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
...hmm..net een heel verhaal over een fake rape in geklopt en toen ik het terug las was het denk ik toch iets "te" voor Fok!...![]()
Sorrie...teveel "harde" woorden..quote:
Mag dat dan niet? Qua tekst mag er toch best veel?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
Sorrie...teveel "harde" woorden..![]()
Hmm.. ik heb wel eens gedaan alsof we een stel vrienden waren, dus de namen van een stel gebruikt die wij goed kennen, dat was best leuk maar meer lachwekkend...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag dat dan niet? Qua tekst mag er toch best veel?
Maar andere ervaringen dan, die wel salonfähig zijn?
Het lijkt mij juist wel enorm spannend en geil. Sowieso machtsspelletjes vind ik interessant...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
Fake rape lijkt me nu eens echt niets
Misschien omdat ik er ook teveel negatieve dingen mee associeer.
Nee dank je...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist wel enorm spannend en geil. Sowieso machtsspelletjes vind ik interessant...
Zo heb ik een jurkje met tijgerprint(panterprint, maar goedquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jaaa dat lijkt me ook geweldig. Met mooi felrood kanten ondergoed enzo, of tijgerprint!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
machtsspelletjes vind ik interessant...
Je vergist je...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:00 schreef Modus het volgende:
Volgens mij hebben alleen vrouwen die het nog nooit irl overkomen is, zo'n fakerapefantasie hoor. Geen enkel redelijk denkend mens wil ècht verkracht worden. In die fantasieën mag dan waarschijnlijk sprake zijn van enige dwang/pressie van de andere partij, je houdt nog altijd zelf de touwtjes in handen. En met the real thing heb je 100% niet de touwtjes in handen, gedurende het hele gebeuren. Als je daarover fantaseert, ben je rijp voor een psych. Of misschien zelfs al te ver heen.
Nou rijp voor de psych wil ik het niet noemen. Er zijn ook mensen die na een verkrachting zich hervinden en toch nog een fakerape kunnen doen. Juist omdat ze dan wel de touwtjes in handen hebben. Ik weet van mezelf dat ik dan panisch word, dus doe ik het niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:00 schreef Modus het volgende:
Volgens mij hebben alleen vrouwen die het nog nooit irl overkomen is, zo'n fakerapefantasie hoor. Geen enkel redelijk denkend mens wil ècht verkracht worden. In die fantasieën mag dan waarschijnlijk sprake zijn van enige dwang/pressie van de andere partij, je houdt nog altijd zelf de touwtjes in handen. En met the real thing heb je 100% niet de touwtjes in handen, gedurende het hele gebeuren. Als je daarover fantaseert, ben je rijp voor een psych. Of misschien zelfs al te ver heen.
Milagro legt het perfect uit. Meer overweldigingsfantasie dan echte doodsangsten. En erodome is sowieso al te ver heen wat sex betreft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je vergist je...
vrouwen en fantasie over verkrachting
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:26 schreef Modus het volgende:
Milagro legt het perfect uit. Meer overweldigingsfantasie dan echte doodsangsten. En erodome is sowieso al te ver heen wat sex betreft.
Ja dat is dus niet fantaseren over echt bruut verkracht worden, dat is een fantasie over lichte dwang maar nog altijd met zelf de touwtjes in handen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Mukie het volgende:
Nou rijp voor de psych wil ik het niet noemen. Er zijn ook mensen die na een verkrachting zich hervinden en toch nog een fakerape kunnen doen. Juist omdat ze dan wel de touwtjes in handen hebben. Ik weet van mezelf dat ik dan panisch word, dus doe ik het niet.
Hoezo dan, omdat ik anders ben dan jij op dat gebied?????quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Milagro legt het perfect uit. Meer overweldigingsfantasie dan echte doodsangsten. En erodome is sowieso al te ver heen wat sex betreft.
Je kan ook té veel met seks bezig zijn / té veel dingen met seks associëren, imo.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Omdat ze seks op een andere manier beleeft dan jij, is ze te ver heen? Ik ben eerlijk gezegd soms best jaloers op haar avonturen.
In de fantasie gaat het bij vele vrouwen wel over bruut verkracht worden, maar fantasie is een mooi ding, want dan kan je het ok laten voelen, geen nare pijnen en verstikkende doodsangsten, maar gecontroleerde angst wat genot teweeg brengt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet fantaseren over echt bruut verkracht worden, dat is een fantasie over lichte dwang maar nog altijd met zelf de touwtjes in handen.
Denk je niet dat dat een beeld is wat je zelf geschapen hebt???quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan ook té veel met seks bezig zijn / té veel dingen met seks associëren, imo.
Is dat erg? Is het ongezond? Krijg je er ruggemergtering van? Het is gewoon haar favoriete hobby. Mooi toch? Ze doet er geen mens kwaad mee en ze bezorgt ons af en toe waardevolle kennis en topentertainment.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:30 schreef Modus het volgende:
Je kan ook té veel met seks bezig zijn / té veel dingen met seks associëren, imo.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet fantaseren over echt bruut verkracht worden, dat is een fantasie over lichte dwang maar nog altijd met zelf de touwtjes in handen.
Waarom zeg je het dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef Modus het volgende:
Het maakt verder niet uit wat ik er allemaal van vind en van wie..
en elkaar goed kent en vertrouwd natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
O.T. Wat belangrijk is bij fake rape en net als bij andere vormen van sex waar je een stapje verder gaat is dat je duidelijke afspraken maakt...
nee, lijkt me niet verstandig.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:
Ik zou mijn man nog wel es in politie uniform willen zien...
En stiekem lijkt het me ook wel leuk om te doen alsof ik een man ben, inclusief voorbindlul. Maar dat durf ik voorlopig nog niet aan te kaarten
Dat is ook wel een stiekeme fantasie van mij, maar vreemd genoeg zijn de meeste mannen er wat minder voor in.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:
Ik zou mijn man nog wel es in politie uniform willen zien...
En stiekem lijkt het me ook wel leuk om te doen alsof ik een man ben, inclusief voorbindlul. Maar dat durf ik voorlopig nog niet aan te kaarten
Heb je je minnaar al een link gestuurd van de verschillende topics die je wel lijkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is ook wel een stiekeme fantasie van mij, maar vreemd genoeg zijn de meeste mannen er wat minder voor in.
Dat lijkt mij ook erg leuk. Dan graag in de gecommandeerde rol.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef Monus het volgende:
Ook het rollenspel waar een ex van mijn als serveerster speelde en alles deed wat ik vroeg vind ik ook een fijn rollenspelletje. Speciaal dat je op een manier alsof je een koffie vraagt diverse sexueele handeling vraagt geeft dan die extra kick.
Damm,... waarom woon ik nou niet in nederlandquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook erg leuk. Dan graag in de gecommandeerde rol.
Dat zul je wel zelf besloten hebben neem ik aan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef Monus het volgende:
Damm,... waarom woon ik nou niet in nederland![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zul je wel zelf besloten hebben neem ik aan.
Eh nee... het was een 'zullen we het nog een keertje proberen nadat onze relatie van 5 jaar over was'. Dat was zeg maar na 3 maanden en nadat hij SM had ontdekt. Keiharde SM... en dat was toch niet helemaal mijn ding. Dus dat 'zullen we het nog een keertje proberen' duurde 5 weken waarin ik dus wat heb kunnen experimenteren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Huh? Bedoel je dat hij het toen uitmaakte omdat jij er in het openbaar zo had bijgelopen?
Aha, op die manier.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:50 schreef Brighteyes het volgende:
Eh nee... het was een 'zullen we het nog een keertje proberen nadat onze relatie van 5 jaar over was'. Dat was zeg maar na 3 maanden en nadat hij SM had ontdekt. Keiharde SM... en dat was toch niet helemaal mijn ding. Dus dat 'zullen we het nog een keertje proberen' duurde 5 weken waarin ik dus wat heb kunnen experimenteren.
Er miste trouwens een woordje in die eerste quote van mij. Ik had er graag nog een keertje zo bij gelopen in het openbaar, maar zover is het niet gekomen...quote:
Ik weet niet of ik dat in het openbaar zou durven. In elk geval idd ergens waar niemand me kent. Maar geloof dat ik me in een vreemde omgeving zo niet op mijn gemak zou voelen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:53 schreef Brighteyes het volgende:
Er miste trouwens een woordje in die eerste quote van mij. Ik had er graag nog een keertje zo bij gelopen in het openbaar, maar zover is het niet gekomen...
Daarom zei ik ook, in een stad waar je normaal nooit komt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet of ik dat in het openbaar zou durven. In elk geval idd ergens waar niemand me kent. Maar geloof dat ik me in een vreemde omgeving zo niet op mijn gemak zou voelen.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist wel enorm spannend en geil. Sowieso machtsspelletjes vind ik interessant...
Nee kunnen blijven zeggen tegen lupa, ondanks haar steeds stouter wordende blik bedoel je zeker met die controlequote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Er is nauwelijks iets geilers dan seks waarbij ik als man de controle houd, en zij dan zo'n stoute blik heeft... ach, je kent dat wel.![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, ik ben dat nee zeggen wel gewend.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:23 schreef frederik het volgende:
[..]
Nee kunnen blijven zeggen tegen lupa, ondanks haar steeds stouter wordende blik bedoel je zeker met die controle
Deze is ook gek op tijgerprint....quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |