abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:53:40 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28364410
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jaaa dat lijkt me ook geweldig. Met mooi felrood kanten ondergoed enzo, of tijgerprint!
Helaas eindigde onze relatie snel na deze ontdekking (mede door deze ontdekking zeg maar) want ik had nog wel een keertje in het openbaar er zo bij willen lopen. Gewoon voor een keertje de snol uithangen in een stad waar je normaal niet komt of zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 30-06-2005 23:54:17 ]
pi_28364443
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vertel 's wat dingen? Je spannendste/leukste/grappigste ervaringen?
...hmm..net een heel verhaal over een fake rape in geklopt en toen ik het terug las was het denk ik toch iets "te" voor Fok!...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_28364444
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Helaas eindigde onze relatie snel na deze ontdekking (mede door deze ontdekking zeg maar) want ik had nog wel een keertje in het openbaar er zo bij gelopen. Gewoon voor een keertje de snol uithangen in een stad waar je normaal niet komt of zo.
Huh? Bedoel je dat hij het toen uitmaakte omdat jij er in het openbaar zo had bijgelopen?
pi_28364483
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
...hmm..net een heel verhaal over een fake rape in geklopt en toen ik het terug las was het denk ik toch iets "te" voor Fok!...
pi_28364501
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorrie...teveel "harde" woorden..
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_28364544
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
Sorrie...teveel "harde" woorden..
Mag dat dan niet? Qua tekst mag er toch best veel?

Maar andere ervaringen dan, die wel salonfähig zijn?
pi_28364612
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag dat dan niet? Qua tekst mag er toch best veel?

Maar andere ervaringen dan, die wel salonfähig zijn?
Hmm.. ik heb wel eens gedaan alsof we een stel vrienden waren, dus de namen van een stel gebruikt die wij goed kennen, dat was best leuk maar meer lachwekkend...
soft genoeg?
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:40:36 #58
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28365761
Fake rape lijkt me nu eens echt niets
Misschien omdat ik er ook teveel negatieve dingen mee associeer.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_28366191
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
Fake rape lijkt me nu eens echt niets
Misschien omdat ik er ook teveel negatieve dingen mee associeer.
Het lijkt mij juist wel enorm spannend en geil. Sowieso machtsspelletjes vind ik interessant...
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:54:10 #60
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28366225
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist wel enorm spannend en geil. Sowieso machtsspelletjes vind ik interessant...
Nee dank je...
Idem dat spanken
Too much bad memories
pi_28366254
quote:

[..]

Jaaa dat lijkt me ook geweldig. Met mooi felrood kanten ondergoed enzo, of tijgerprint!
Zo heb ik een jurkje met tijgerprint(panterprint, maar goed ), dat ding is ontzettend ordinair, echt een hoerending vind ik, maar die heb ik dan ook speciaal gekocht voor het snollebollen, als ik een keertje erg ordi wil spelen.

Heb nog wel meer dingetjes op dat gebied, je komt het eens tegen voor een leuk prijsje en neemt het mee voor dit soort spelletjes, succes gegarandeerd
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28366335
quote:

machtsspelletjes vind ik interessant...
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_28366426
Volgens mij hebben alleen vrouwen die het nog nooit irl overkomen is, zo'n fakerapefantasie hoor. Geen enkel redelijk denkend mens wil ècht verkracht worden. In die fantasieën mag dan waarschijnlijk sprake zijn van enige dwang/pressie van de andere partij, je houdt nog altijd zelf de touwtjes in handen. En met the real thing heb je 100% niet de touwtjes in handen, gedurende het hele gebeuren. Als je daarover fantaseert, ben je rijp voor een psych. Of misschien zelfs al te ver heen.
pi_28366972
Ben toch echt verkracht in mijn jeugd en doe aan fake rape spelletjes, die fantasieen had ik al zolang als dat ik sexuele fantasieen heb....

Maar natuurlijk is dat geen echte verkrachting, het is een SPEL, met instemming van beide partijen, maar er is hier pas geleden een topic over geweest waar ik het wat uitgebreider heb uitgelegd hoe het voor mij is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28367135
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:00 schreef Modus het volgende:
Volgens mij hebben alleen vrouwen die het nog nooit irl overkomen is, zo'n fakerapefantasie hoor. Geen enkel redelijk denkend mens wil ècht verkracht worden. In die fantasieën mag dan waarschijnlijk sprake zijn van enige dwang/pressie van de andere partij, je houdt nog altijd zelf de touwtjes in handen. En met the real thing heb je 100% niet de touwtjes in handen, gedurende het hele gebeuren. Als je daarover fantaseert, ben je rijp voor een psych. Of misschien zelfs al te ver heen.
Je vergist je...

vrouwen en fantasie over verkrachting
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:22:24 #66
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28367164
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:00 schreef Modus het volgende:
Nou rijp voor de psych wil ik het niet noemen. Er zijn ook mensen die na een verkrachting zich hervinden en toch nog een fakerape kunnen doen. Juist omdat ze dan wel de touwtjes in handen hebben. Ik weet van mezelf dat ik dan panisch word, dus doe ik het niet.
pi_28367293
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je vergist je...

vrouwen en fantasie over verkrachting
Milagro legt het perfect uit. Meer overweldigingsfantasie dan echte doodsangsten. En erodome is sowieso al te ver heen wat sex betreft.
pi_28367330
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:26 schreef Modus het volgende:
Milagro legt het perfect uit. Meer overweldigingsfantasie dan echte doodsangsten. En erodome is sowieso al te ver heen wat sex betreft.
Omdat ze seks op een andere manier beleeft dan jij, is ze te ver heen? Ik ben eerlijk gezegd soms best jaloers op haar avonturen.
pi_28367345
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Mukie het volgende:
Nou rijp voor de psych wil ik het niet noemen. Er zijn ook mensen die na een verkrachting zich hervinden en toch nog een fakerape kunnen doen. Juist omdat ze dan wel de touwtjes in handen hebben. Ik weet van mezelf dat ik dan panisch word, dus doe ik het niet.
Ja dat is dus niet fantaseren over echt bruut verkracht worden, dat is een fantasie over lichte dwang maar nog altijd met zelf de touwtjes in handen.
pi_28367351
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:26 schreef Modus het volgende:

[..]

Hoezo dan, omdat ik anders ben dan jij op dat gebied?????
pi_28367393
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Omdat ze seks op een andere manier beleeft dan jij, is ze te ver heen? Ik ben eerlijk gezegd soms best jaloers op haar avonturen.
Je kan ook té veel met seks bezig zijn / té veel dingen met seks associëren, imo.
pi_28367437
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:28 schreef Modus het volgende:

[..]

Ja dat is dus niet fantaseren over echt bruut verkracht worden, dat is een fantasie over lichte dwang maar nog altijd met zelf de touwtjes in handen.
In de fantasie gaat het bij vele vrouwen wel over bruut verkracht worden, maar fantasie is een mooi ding, want dan kan je het ok laten voelen, geen nare pijnen en verstikkende doodsangsten, maar gecontroleerde angst wat genot teweeg brengt.

Daarom is het ook fantasie, daar mag en kan alles en is niets gek of vreemd, ik ken geen enkele vrouw die dan ook echt bruut verkracht wil worden, dat is iets dat fantasie is en ook zo moet blijven.

In een rollenspel kom je nooit bij het echte in de buurt, dat is ook de opzet helemaal niet, de opzet is om bij de fantasie te komen(wat dus een prettige ervaring is) en niet om de ervaring van een echte verkrachting te hebben.
pi_28367535
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:30 schreef Modus het volgende:

[..]

Je kan ook té veel met seks bezig zijn / té veel dingen met seks associëren, imo.
Denk je niet dat dat een beeld is wat je zelf geschapen hebt???

Ik heb dit wel bij meer mensen gemerkt, dat ze denken dat ik 24/7 met seks bezig ben, elk weekend met weet ik veel hoeveel mensen in bed lig.
Dat is dus gewoon niet waar, ik heb echt nog veel meer in mijn leven dan seks alleen hoor.

Ik ben een moeder, besteed dus veel tijd aan mijn kind, wil leuke dingen doen zoals dierentuinen, pretparken, lekker wandelen, alle dingen die ik ook al deed voordat ik een kind had eigenlijk
Ik ben een reiki master, ben veel bezig met meditatie, mezelf behandelen, energie spelletjes, anderen behandelen.
Ik sport, lees graag, heb mijn dieren waar ik helemaal waus van ben en veel tijd aan besteed.

Serieus, met dat alles draait om seks valt het meer dan reuze mee hoor, je moet niet alleen afgaan op wat hier in dit subforum gezegd wordt, het gaat hier over seks namelijk, niet over mijn hele leven...
pi_28367591
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:30 schreef Modus het volgende:
Is dat erg? Is het ongezond? Krijg je er ruggemergtering van? Het is gewoon haar favoriete hobby. Mooi toch? Ze doet er geen mens kwaad mee en ze bezorgt ons af en toe waardevolle kennis en topentertainment.
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:37:20 #75
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28367620
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:28 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat zeg ik. En Erodome zegt toch hetzelfde?
Het is nep, fake, een spelletje waarbij jij bepaald hoe en wat.
pi_28367989
Het maakt verder niet uit wat ik er allemaal van vind en van wie. .
pi_28368254
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef Modus het volgende:
Het maakt verder niet uit wat ik er allemaal van vind en van wie. .
Waarom zeg je het dan?
pi_28369049
O.T. Wat belangrijk is bij fake rape en net als bij andere vormen van sex waar je een stapje verder gaat is dat je duidelijke afspraken maakt...
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:11:07 #79
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28370770
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
O.T. Wat belangrijk is bij fake rape en net als bij andere vormen van sex waar je een stapje verder gaat is dat je duidelijke afspraken maakt...
en elkaar goed kent en vertrouwd natuurlijk.
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:21:15 #80
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_28371148
Ik zou mijn man nog wel es in politie uniform willen zien...

En stiekem lijkt het me ook wel leuk om te doen alsof ik een man ben, inclusief voorbindlul. Maar dat durf ik voorlopig nog niet aan te kaarten
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_28372003
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:

En stiekem lijkt het me ook wel leuk om te doen alsof ik een man ben, inclusief voorbindlul. Maar dat durf ik voorlopig nog niet aan te kaarten
nee, lijkt me niet verstandig.
pi_28372508
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:

Dat is ook wel een stiekeme fantasie van mij, maar vreemd genoeg zijn de meeste mannen er wat minder voor in.
pi_28372555
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat is ook wel een stiekeme fantasie van mij, maar vreemd genoeg zijn de meeste mannen er wat minder voor in.
Heb je je minnaar al een link gestuurd van de verschillende topics die je wel lijken
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:07:21 #84
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28372615
Ik vind de fake rape ook wel 1 van de leukere rollenspelen.

Ook het rollenspel waar een ex van mijn als serveerster speelde en alles deed wat ik vroeg vind ik ook een fijn rollenspelletje. Speciaal dat je op een manier alsof je een koffie vraagt diverse sexueele handeling vraagt geeft dan die extra kick.
pi_28372663
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef Monus het volgende:
Ook het rollenspel waar een ex van mijn als serveerster speelde en alles deed wat ik vroeg vind ik ook een fijn rollenspelletje. Speciaal dat je op een manier alsof je een koffie vraagt diverse sexueele handeling vraagt geeft dan die extra kick.
Dat lijkt mij ook erg leuk. Dan graag in de gecommandeerde rol.
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:24:33 #86
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28373138
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook erg leuk. Dan graag in de gecommandeerde rol.
Damm,... waarom woon ik nou niet in nederland
pi_28373195
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef Monus het volgende:
Damm,... waarom woon ik nou niet in nederland
Dat zul je wel zelf besloten hebben neem ik aan.
pi_28373550
Rollenspel.... dat is erg leuk .en omdat er toch wel enig leeftijdsverschil tussen mij en een van mijn partners zit komen wij vaak uit bij bv teacher/schoolgirl , werkgever/werkneemster, maar ook de agent/bad girl is fun om te doen en ja dat gaat inderdaad ook vaak gepaard met humor..de eerst volgende keer ga ik proberen om een brave te zijn en zij het ondeugende *grin*ik zou zeggen gewoon een keer een rollenspel uitproberen en wie weet gaat er eenhele nieuwe wereld voor je open
Leef je leven zoals jezelf wil en laat iedereen in zijn waarde,
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:38:23 #89
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28373574
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat zul je wel zelf besloten hebben neem ik aan.

Dat is waar ook...
Meenstal heb ik er ook geen problemen mee, maar je hebt van die dagen er tussen zitten.
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:50:22 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28373993
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Huh? Bedoel je dat hij het toen uitmaakte omdat jij er in het openbaar zo had bijgelopen?
Eh nee... het was een 'zullen we het nog een keertje proberen nadat onze relatie van 5 jaar over was'. Dat was zeg maar na 3 maanden en nadat hij SM had ontdekt. Keiharde SM... en dat was toch niet helemaal mijn ding. Dus dat 'zullen we het nog een keertje proberen' duurde 5 weken waarin ik dus wat heb kunnen experimenteren.
pi_28374058
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:50 schreef Brighteyes het volgende:
Eh nee... het was een 'zullen we het nog een keertje proberen nadat onze relatie van 5 jaar over was'. Dat was zeg maar na 3 maanden en nadat hij SM had ontdekt. Keiharde SM... en dat was toch niet helemaal mijn ding. Dus dat 'zullen we het nog een keertje proberen' duurde 5 weken waarin ik dus wat heb kunnen experimenteren.
Aha, op die manier.
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:53:45 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28374097
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Aha, op die manier.
Er miste trouwens een woordje in die eerste quote van mij. Ik had er graag nog een keertje zo bij gelopen in het openbaar, maar zover is het niet gekomen...
pi_28374166
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:53 schreef Brighteyes het volgende:
Er miste trouwens een woordje in die eerste quote van mij. Ik had er graag nog een keertje zo bij gelopen in het openbaar, maar zover is het niet gekomen...
Ik weet niet of ik dat in het openbaar zou durven. In elk geval idd ergens waar niemand me kent. Maar geloof dat ik me in een vreemde omgeving zo niet op mijn gemak zou voelen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 00:00:27 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28374326
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet of ik dat in het openbaar zou durven. In elk geval idd ergens waar niemand me kent. Maar geloof dat ik me in een vreemde omgeving zo niet op mijn gemak zou voelen.
Daarom zei ik ook, in een stad waar je normaal nooit komt.

Ben nadat dat 'zullen we nog een keer' over was nog wel een keer samen met een vriend van mij mee gegaan met mijn ex naar een SM avond op de showboot. Geweldig sfeertje en ik had toen ook wel speciaal een iets gewaagder jurkje aangedaan.
Stiekem toch wel leuk hoor!
pi_28374936
In zo'n sfeer als de showboot weet je van elkaar (bezoekers, niet elkaar als stelletje) dat je niet raar op hoeft te kijken van dat soort kleding je bent toch allemaal iets vrijer wat gedachten betreft.
Voor mijn gevoel zit er echt wel een verschil tussen stappen in de grote stad waar je willekeurig welke wat bekrompener ziel kunt tegenkomen dan dat je uitgaat in een club waar toch het acceptatieniveau op een heel ander niveau ligt.

Of ben je al in je wat gewaagdere kleding duidelijk zichtbaar vertrokken bij jullie thuis
pi_28376077
quote:

[..]

Er is nauwelijks iets geilers dan seks waarbij ik als man de controle houd, en zij dan zo'n stoute blik heeft... ach, je kent dat wel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 1 juli 2005 @ 01:14:08 #97
36666 Furious
animalist.
pi_28376170
De vuilnisman en huisvrouw.
Ik post om het posten.
pi_28376353
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Er is nauwelijks iets geilers dan seks waarbij ik als man de controle houd, en zij dan zo'n stoute blik heeft... ach, je kent dat wel.
Nee kunnen blijven zeggen tegen lupa, ondanks haar steeds stouter wordende blik bedoel je zeker met die controle
pi_28376580
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:23 schreef frederik het volgende:

[..]

Nee kunnen blijven zeggen tegen lupa, ondanks haar steeds stouter wordende blik bedoel je zeker met die controle
Ach, ik ben dat nee zeggen wel gewend.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 1 juli 2005 @ 04:32:20 #100
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28377737
quote:

[..]

Deze is ook gek op tijgerprint....

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')