abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:43:35 #1
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28011476
Ik weet niet of ik hier beter mijn kelder toegang voor had moeten gebruiken, maar soit...beetje controversie kan geen kwaad.

Ik heb onlangs een onderzoek gelezen waarin men aangaf dat meer dan de helft van de vrouwen weleens fantaseert over verkrachting.
Nu had ik daar onlangs een gesprek over met een vriendin en wij kwamen tot de conclusie dat het ons inderdaad wel geil leek :')
Natuurlijk niet, waneer dit zou geschieden door een willekeurige ransaap, maar een beetje goed uitziend heerschap die je met harde hand zou dwingen tot copulatie.

Zonder de R&P huilie's voor de schenen te trappen, vroeg ik me af of er ook op Fok! vrouwen rondwandelen die wel kunnen toegeven hier eens over gefantaseerd te hebben?
Ook vroeg ik me af en dat kon ik niet terug vinden in dat rapport, wat de reden is dat vrouwen deze fantasie hebben.

oerinstinct? onderdanigheid? onderwerping? que?
pi_28011543
Volgens mij is dat nou typisch zo'n fantasie die je nooit werkelijkheid wil laten worden. Misschien in een rollenspel, maar toch niet echt neem ik aan.
Big dick.
pi_28011545
Goed topic, vraag ik me ook al tijden af. Misschien een idee voor een meet.
Tevens TVP.
pi_28011633
Ik heb me wel eens afgevraagd hoe het zou zijn, maar het lijkt me echt vreselijk. Nee, niets voor mij.
pi_28011754
ja ja ja op je vragen

Al zou ik het geen verkrachtingsfantasie noemen maar een overweldigingsfantasie.

Een verkrachting is niet willen, niet genieten, in een fantasie word je weliswaar overvallen en 'gedwongen' , maar je geniet wel dus, je werkt in zeker zin mee, en bovendien gaat de "verkrachting" exact zoals JIJ wilt, je hebt immers de regie in handen.

Of je moet ook fantaseren dat jij huilt en gilt en je met alle macht verzet, dat het pijn doet, jij dus bovenal niet geil bent maar alleen maar angstig, letterlijk doodsbang , tja wat het dan is waarom je dat graag fantaseert, geen idee.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28011858
Mijn ex vriendin had ook zo een fantasie. En het was zo een lief meisje...maar het leek haar echt helemaal geweldig.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:56:04 #7
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28011935
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:50 schreef milagro het volgende:
ja ja ja op je vragen

Al zou ik het geen verkrachtingsfantasie noemen maar een overweldigingsfantasie.

Een verkrachting is niet willen, niet genieten, in een fantasie word je weliswaar overvallen en 'gedwongen' , maar je geniet wel dus, je werkt in zeker zin mee, en bovendien gaat de "verkrachting" exact zoals JIJ wilt, je hebt immers de regie in handen.

Of je moet ook fantaseren dat jij huilt en gilt en je met alle macht verzet, dat het pijn doet, jij dus bovenal niet geil bent maar alleen maar angstig, letterlijk doodsbang , tja wat het dan is waarom je dat graag fantaseert, geen idee.
Als je het wil is het geen verkrachting meer, maar plain old sex nietwaar?

Ik doel meer op dwang, moeten terwijl je niet wil...dat idee
pi_28011984
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef SHE het volgende:

[..]

Je wil het wel...maar toch weer niet. Dan wil je het toch gewoon?
pi_28012067
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef SHE het volgende:

[..]

fantaseer je de doodsangst en pijn er dan ook bij of laat je dat weg?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:04:08 #10
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28012223
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:59 schreef milagro het volgende:

[..]

fantaseer je de doodsangst en pijn er dan ook bij of laat je dat weg?
Niet perse, maar pijn en angst vind ik beiden prettige emoties
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:04:58 #11
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28012246
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:43 schreef SHE het volgende:

Bij mij heeft het daarmee wel te maken ja. Waarom weet ik trouwens niet..
pi_28012264
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:04 schreef SHE het volgende:

[..]

de angst of je het er wel levend af gaat brengen ook?
pi_28012276
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Je wil het wel...maar toch weer niet. Dan wil je het toch gewoon?
SHE is een vrouw, logica telt niet
Big dick.
pi_28012310
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:43 schreef SHE het volgende:
Ik weet niet of ik hier beter mijn kelder toegang voor had moeten gebruiken, maar soit...beetje controversie kan geen kwaad.

Ik heb onlangs een onderzoek gelezen waarin men aangaf dat meer dan de helft van de vrouwen weleens fantaseert over verkrachting.
Nu had ik daar onlangs een gesprek over met een vriendin en wij kwamen tot de conclusie dat het ons inderdaad wel geil leek
Natuurlijk niet, waneer dit zou geschieden door een willekeurige ransaap, maar een beetje goed uitziend heerschap die je met harde hand zou dwingen tot copulatie.

Zonder de R&P huilie's voor de schenen te trappen, vroeg ik me af of er ook op Fok! vrouwen rondwandelen die wel kunnen toegeven hier eens over gefantaseerd te hebben?
Ook vroeg ik me af en dat kon ik niet terug vinden in dat rapport, wat de reden is dat vrouwen deze fantasie hebben.

overgave denk ik.

overigens weet ik nu wat me te doen staat als ik je ooit tegenkom
pi_28012333
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik adviseer Club Guantanamo Bay (members only).
twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:08:33 #16
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28012366
Doe je trouwens ook aan BDSM en/of heb je daar wel eens aan gedacht, SHE, of dat juist weer niet?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:08:46 #17
104813 Yana
an angel in a mellowcake
pi_28012375
Hmm ja ik fantaseer hier vaak over.. Ik heb die fantasieen al jaaaren, geen idee waar het vandaan komt, maar ik heb er eerlijk gezegd ook nooit mee gezeten, ik kom er wel lekker klaar op
Soms heb ik ook fantasieen dat een vriendin of een bekende geweldadig en tegen haar zin wordt genomen en ik moet of wil toekijken. Ik heb verder overigens nooit iets irl meegemaakt wat betreft verkrachting of gedwongen sex. En zoals al meerdere mensen zeggen: in het echt is het natuurlijk een heel ander verhaal en is verkrachting afschuwelijk (al zijn 'verkrachting'rollenspellen dan weer wel leuk....)
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:09:00 #18
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28012382
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:05 schreef milagro het volgende:

[..]

de angst of je het er wel levend af gaat brengen ook?
Ik ga liever niet dood erna, nee
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:09:45 #19
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28012405
Vergeet overigens ook niet dat in het dierenrijk verkrachting een gewoonte is.
pi_28012483
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:09 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ga liever niet dood erna, nee
dat bedoel ik, daarom vind ik een verkrachtingsfantasie eigenlijk niet de juiste omschrijving

je wilt overweldigd worden, lekker tegenstribbelen en dat die vent dan de sterkere blijkt te zijn, gewoon knokken dus maar dan met penetratie en dat dan ervaren als geil
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:13:05 #21
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28012516
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:11 schreef milagro het volgende:

[..]

dat bedoel ik, daarom vind ik een verkrachtingsfantasie eigenlijk niet de juiste omschrijving

je wilt overweldigd worden, lekker tegenstribbelen en dat die vent dan de sterkere blijkt te zijn, gewoon knokken dus maar dan met penetratie en dat dan ervaren als geil
Ah, dus een verkrachting is pas een verkrachting als je erna dood gaat?

Ik dacht altijd dat verkrachting zoiets inhield als sex onder dwang/zonder toestemming
pi_28012522
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
Vergeet overigens ook niet dat in het dierenrijk verkrachting een gewoonte is.
Kijk, dat is nog es een argument

'Meneer van Persie, wat dreef U tot uw daden?'

'Ja nou kijk, ik zat Discovery te kijken, enne, nou ja, wist U dat verkrachting in het dierenrijk een gewoonte is?'
Big dick.
pi_28012527
Geef al jullie adressen maar, wip ik vanavond even langs. Maar zeg niet hoelaat, want dan is de verrassing er namelijk vanaf.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28012676
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:13 schreef SHE het volgende:

[..]

Ah, dus een verkrachting is pas een verkrachting als je erna dood gaat?

Ik dacht altijd dat verkrachting zoiets inhield als sex onder dwang/zonder toestemming
nee, zo bedoel ik het niet., dat weet je heus wel, ik heb het over de angst die je voelt, die dan dus echt doodsangst is, ook al is er geen mes, is er geen bedreiging in de zin van "ik maak je af als je schreeuwt"

in je fantasie moet allemaal gaan zoals JIJ wilt, jouw verkrachter doet wat jij wilt, hij is jouw fantasie immers, jij bestuurt hem.
dus de angst die je voelt is er met de wetenschap dat geen schade gaat ondervinden, het is immers maar een fantasie en het windt je op.

er zijn kerels die lezen over fantasieën als deze van vrouwen en dus menen dat verkrachting irl helemaal niet zo schadelijk hoeft te zijn dus, want wie weet vindt het wijfie het wel geil na de eerste schrik
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:18:09 #25
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28012709
Hmm..vreemde topic
People are the biggest virus walking the face of this planet!!!
Don't Hate Immigrate!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')