Als je het wil is het geen verkrachting meer, maar plain old sex nietwaar?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:50 schreef milagro het volgende:
ja ja ja op je vragen
Al zou ik het geen verkrachtingsfantasie noemen maar een overweldigingsfantasie.
Een verkrachting is niet willen, niet genieten, in een fantasie word je weliswaar overvallen en 'gedwongen' , maar je geniet wel dus, je werkt in zeker zin mee, en bovendien gaat de "verkrachting" exact zoals JIJ wilt, je hebt immers de regie in handen.
Of je moet ook fantaseren dat jij huilt en gilt en je met alle macht verzet, dat het pijn doet, jij dus bovenal niet geil bent maar alleen maar angstig, letterlijk doodsbang , tja wat het dan is waarom je dat graag fantaseert, geen idee.
Je wil het wel...maar toch weer niet. Dan wil je het toch gewoon?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je het wil is het geen verkrachting meer, maar plain old sex nietwaar?
Ik doel meer op dwang, moeten terwijl je niet wil...dat idee![]()
fantaseer je de doodsangst en pijn er dan ook bij of laat je dat weg?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je het wil is het geen verkrachting meer, maar plain old sex nietwaar?
Ik doel meer op dwang, moeten terwijl je niet wil...dat idee![]()
Niet perse, maar pijn en angst vind ik beiden prettige emotiesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:59 schreef milagro het volgende:
[..]
fantaseer je de doodsangst en pijn er dan ook bij of laat je dat weg?
Bij mij heeft het daarmee wel te maken ja. Waarom weet ik trouwens niet..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:43 schreef SHE het volgende:
oerinstinct? onderdanigheid? onderwerping? que?
de angst of je het er wel levend af gaat brengen ook?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet perse, maar pijn en angst vind ik beiden prettige emoties
SHE is een vrouw, logica telt nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Je wil het wel...maar toch weer niet. Dan wil je het toch gewoon?
overgave denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:43 schreef SHE het volgende:
Ik weet niet of ik hier beter mijn kelder toegang voor had moeten gebruiken, maar soit...beetje controversie kan geen kwaad.
Ik heb onlangs een onderzoek gelezen waarin men aangaf dat meer dan de helft van de vrouwen weleens fantaseert over verkrachting.
Nu had ik daar onlangs een gesprek over met een vriendin en wij kwamen tot de conclusie dat het ons inderdaad wel geil leek![]()
Natuurlijk niet, waneer dit zou geschieden door een willekeurige ransaap, maar een beetje goed uitziend heerschap die je met harde hand zou dwingen tot copulatie.
Zonder de R&P huilie's voor de schenen te trappen, vroeg ik me af of er ook op Fok! vrouwen rondwandelen die wel kunnen toegeven hier eens over gefantaseerd te hebben?
Ook vroeg ik me af en dat kon ik niet terug vinden in dat rapport, wat de reden is dat vrouwen deze fantasie hebben.
oerinstinct? onderdanigheid? onderwerping? que?
Ik adviseer Club Guantanamo Bay (members only).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet perse, maar pijn en angst vind ik beiden prettige emoties
Ik ga liever niet dood erna, neequote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:05 schreef milagro het volgende:
[..]
de angst of je het er wel levend af gaat brengen ook?
dat bedoel ik, daarom vind ik een verkrachtingsfantasie eigenlijk niet de juiste omschrijvingquote:
Ah, dus een verkrachting is pas een verkrachting als je erna dood gaat?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:11 schreef milagro het volgende:
[..]
dat bedoel ik, daarom vind ik een verkrachtingsfantasie eigenlijk niet de juiste omschrijving
je wilt overweldigd worden, lekker tegenstribbelen en dat die vent dan de sterkere blijkt te zijn, gewoon knokken dus maar dan met penetratie en dat dan ervaren als geil
Kijk, dat is nog es een argumentquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
Vergeet overigens ook niet dat in het dierenrijk verkrachting een gewoonte is.
nee, zo bedoel ik het niet., dat weet je heus wel, ik heb het over de angst die je voelt, die dan dus echt doodsangst is, ook al is er geen mes, is er geen bedreiging in de zin van "ik maak je af als je schreeuwt"quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ah, dus een verkrachting is pas een verkrachting als je erna dood gaat?
Ik dacht altijd dat verkrachting zoiets inhield als sex onder dwang/zonder toestemming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |