dat zijn nu de leuke verhalenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:37 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben dol op rollenspellen!!
Alleen is mn vriend er niet echt gecharmeerd van..
Een van m'n ex-speeltjes vond het ook heel leuk en samen met hem heb ik de grootste lol gehad. Zo hadden we een keer in de bioscoop afgesproken en in de lobby liep hij me straal voorbij. Ik ben als eerste de zaal in gegaan en toen het donker werd kwam hij naast me zitten. "Is deze plaats bezet?" We stelden ons netjes aan elkaar voor en voor ik het wist had ik zn lul in mijn mond. Vlak voor het eind van de film is hij naar huis gegaan en ik heb nog ver na de aftiteling na zitten gloeien.
Vet cool!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:37 schreef Insomaniac het volgende:
Een van m'n ex-speeltjes vond het ook heel leuk en samen met hem heb ik de grootste lol gehad. Zo hadden we een keer in de bioscoop afgesproken en in de lobby liep hij me straal voorbij. Ik ben als eerste de zaal in gegaan en toen het donker werd kwam hij naast me zitten. "Is deze plaats bezet?" We stelden ons netjes aan elkaar voor en voor ik het wist had ik zn lul in mijn mond. Vlak voor het eind van de film is hij naar huis gegaan en ik heb nog ver na de aftiteling na zitten gloeien.
Ik vermoed dat je dan niet veel meer klaarmaakt...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik speel altijd de dronken student. Levensecht, al zeg ik het zelf.
Vertel 's wat dingen? Je spannendste/leukste/grappigste ervaringen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
fake rape![]()
Wij spelen ook vaak rollenspellen, soms heel kort maar soms ook heel lang.
Kan van alles zijn, heel simpel met alleen namen van b.v. anderen tot acteerwerk in en om het huis.
Na een maand was ik alweer uitgekeken op hem, maar telefoonnummers gooi ik nooit weg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vet cool!Ik wil dat ook! Heb je toevallig die gast zijn telefoonnummer?
Jaaa dat lijkt me ook geweldig. Met mooi felrood kanten ondergoed enzo, of tijgerprint!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Rollenspellen zijn leuk!
Ik heb niet heel veel ervaring maar met mijn ex wel een aantal dingen gedaan. Toen ook 'slettenkleding' gekocht en stiekem was het toch wel heel leuk om je dan een avond heel erg ordinair te gedragen enzo.
Helaas eindigde onze relatie snel na deze ontdekking (mede door deze ontdekking zeg maar) want ik had nog wel een keertje in het openbaar er zo bij willen lopen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jaaa dat lijkt me ook geweldig. Met mooi felrood kanten ondergoed enzo, of tijgerprint!
...hmm..net een heel verhaal over een fake rape in geklopt en toen ik het terug las was het denk ik toch iets "te" voor Fok!...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vertel 's wat dingen? Je spannendste/leukste/grappigste ervaringen?
Huh? Bedoel je dat hij het toen uitmaakte omdat jij er in het openbaar zo had bijgelopen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Helaas eindigde onze relatie snel na deze ontdekking (mede door deze ontdekking zeg maar) want ik had nog wel een keertje in het openbaar er zo bij gelopen.Gewoon voor een keertje de snol uithangen in een stad waar je normaal niet komt of zo.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
...hmm..net een heel verhaal over een fake rape in geklopt en toen ik het terug las was het denk ik toch iets "te" voor Fok!...![]()
Sorrie...teveel "harde" woorden..quote:
Mag dat dan niet? Qua tekst mag er toch best veel?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
Sorrie...teveel "harde" woorden..![]()
Hmm.. ik heb wel eens gedaan alsof we een stel vrienden waren, dus de namen van een stel gebruikt die wij goed kennen, dat was best leuk maar meer lachwekkend...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag dat dan niet? Qua tekst mag er toch best veel?
Maar andere ervaringen dan, die wel salonfähig zijn?
Het lijkt mij juist wel enorm spannend en geil. Sowieso machtsspelletjes vind ik interessant...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
Fake rape lijkt me nu eens echt niets
Misschien omdat ik er ook teveel negatieve dingen mee associeer.
Nee dank je...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist wel enorm spannend en geil. Sowieso machtsspelletjes vind ik interessant...
Zo heb ik een jurkje met tijgerprint(panterprint, maar goedquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jaaa dat lijkt me ook geweldig. Met mooi felrood kanten ondergoed enzo, of tijgerprint!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
machtsspelletjes vind ik interessant...
Je vergist je...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:00 schreef Modus het volgende:
Volgens mij hebben alleen vrouwen die het nog nooit irl overkomen is, zo'n fakerapefantasie hoor. Geen enkel redelijk denkend mens wil ècht verkracht worden. In die fantasieën mag dan waarschijnlijk sprake zijn van enige dwang/pressie van de andere partij, je houdt nog altijd zelf de touwtjes in handen. En met the real thing heb je 100% niet de touwtjes in handen, gedurende het hele gebeuren. Als je daarover fantaseert, ben je rijp voor een psych. Of misschien zelfs al te ver heen.
Nou rijp voor de psych wil ik het niet noemen. Er zijn ook mensen die na een verkrachting zich hervinden en toch nog een fakerape kunnen doen. Juist omdat ze dan wel de touwtjes in handen hebben. Ik weet van mezelf dat ik dan panisch word, dus doe ik het niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:00 schreef Modus het volgende:
Volgens mij hebben alleen vrouwen die het nog nooit irl overkomen is, zo'n fakerapefantasie hoor. Geen enkel redelijk denkend mens wil ècht verkracht worden. In die fantasieën mag dan waarschijnlijk sprake zijn van enige dwang/pressie van de andere partij, je houdt nog altijd zelf de touwtjes in handen. En met the real thing heb je 100% niet de touwtjes in handen, gedurende het hele gebeuren. Als je daarover fantaseert, ben je rijp voor een psych. Of misschien zelfs al te ver heen.
Milagro legt het perfect uit. Meer overweldigingsfantasie dan echte doodsangsten. En erodome is sowieso al te ver heen wat sex betreft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je vergist je...
vrouwen en fantasie over verkrachting
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:26 schreef Modus het volgende:
Milagro legt het perfect uit. Meer overweldigingsfantasie dan echte doodsangsten. En erodome is sowieso al te ver heen wat sex betreft.
Ja dat is dus niet fantaseren over echt bruut verkracht worden, dat is een fantasie over lichte dwang maar nog altijd met zelf de touwtjes in handen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Mukie het volgende:
Nou rijp voor de psych wil ik het niet noemen. Er zijn ook mensen die na een verkrachting zich hervinden en toch nog een fakerape kunnen doen. Juist omdat ze dan wel de touwtjes in handen hebben. Ik weet van mezelf dat ik dan panisch word, dus doe ik het niet.
Hoezo dan, omdat ik anders ben dan jij op dat gebied?????quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Milagro legt het perfect uit. Meer overweldigingsfantasie dan echte doodsangsten. En erodome is sowieso al te ver heen wat sex betreft.
Je kan ook té veel met seks bezig zijn / té veel dingen met seks associëren, imo.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Omdat ze seks op een andere manier beleeft dan jij, is ze te ver heen? Ik ben eerlijk gezegd soms best jaloers op haar avonturen.
In de fantasie gaat het bij vele vrouwen wel over bruut verkracht worden, maar fantasie is een mooi ding, want dan kan je het ok laten voelen, geen nare pijnen en verstikkende doodsangsten, maar gecontroleerde angst wat genot teweeg brengt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet fantaseren over echt bruut verkracht worden, dat is een fantasie over lichte dwang maar nog altijd met zelf de touwtjes in handen.
Denk je niet dat dat een beeld is wat je zelf geschapen hebt???quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan ook té veel met seks bezig zijn / té veel dingen met seks associëren, imo.
Is dat erg? Is het ongezond? Krijg je er ruggemergtering van? Het is gewoon haar favoriete hobby. Mooi toch? Ze doet er geen mens kwaad mee en ze bezorgt ons af en toe waardevolle kennis en topentertainment.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:30 schreef Modus het volgende:
Je kan ook té veel met seks bezig zijn / té veel dingen met seks associëren, imo.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet fantaseren over echt bruut verkracht worden, dat is een fantasie over lichte dwang maar nog altijd met zelf de touwtjes in handen.
Waarom zeg je het dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef Modus het volgende:
Het maakt verder niet uit wat ik er allemaal van vind en van wie..
en elkaar goed kent en vertrouwd natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
O.T. Wat belangrijk is bij fake rape en net als bij andere vormen van sex waar je een stapje verder gaat is dat je duidelijke afspraken maakt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |