Hier ben ik!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef het_fokschaap het volgende:
zijn we de enige hier miss_sly ?voordat ik poste leek het nog zo druk
Ik heb het er zelf ook niet zo op. Zeg ik maar met gevoel voor understatement..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, maar niet de hele tijd. Ik hou niet van ruzie, dus probeer dat altijd te voorkomen
mij zie je daar nietquote:
Stilte is op zich wel eens lekker.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mij zie je daar niet
althans niet met een eigen topic
en ach, ze zijn alweer samen naar de garage. gezellig stil in de auto zal het zijn
ik hou er ook niet van. wel van discussie overigens. al denkt men altijd dat ik ruzie maak als ik discussier...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, maar niet de hele tijd. Ik hou niet van ruzie, dus probeer dat altijd te voorkomen
Goh, hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hou er ook niet van. wel van discussie overigens. al denkt men altijd dat ik ruzie maak als ik discussier...
Ja, naar buiten om een beetje af te koelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mogguh Monus...een echt nachtmens ? volgens mij was je gisteravond als eerste weg...
met koptelefoon ? of vinden je collega's het ook leuk ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hier ben ik!
Ik luister Radio 1 en ik werk.
Dat heb ik dan gelukkig weer niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hou er ook niet van. wel van discussie overigens. al denkt men altijd dat ik ruzie maak als ik discussier...
ow..ok...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:46 schreef Monus het volgende:
[..]
Ja, naar buiten om een beetje af te koelen.
Ben vandaag alleen hierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:46 schreef het_fokschaap het volgende:
met koptelefoon ? of vinden je collega's het ook leuk ?
En ik altijd denken dat ik je goed kon opfokken in een discusie... was ik dus de enige die opgefokt werd.quote:
We meeten wel eens in de kroegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef het_fokschaap het volgende:
kunnen we met z'n allen meeten bij jou op kantoor. gaan we lekker kopieëren, faxen enzo...
Je hoeft het sowieso jezelf niet aan te doen om je op te laten fokken in een discussie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Monus het volgende:
[..]
En ik altijd denken dat ik je goed kon opfokken in een discusie... was ik dus de enige die opgefokt werd.![]()
Dat doen ze wel vaker hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:59 schreef het_fokschaap het volgende:
omdat ie zomaar afgekapt werd voor het nieuws...
Ik vind het een zeer intelligente man, met wie ik het niet altijd eens ben, maar die wel veel rake analyses heeft. Zoals zijn analyse in het eerste uur over het huidige politieke klimaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:58 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vond Marcel van Dam altijd wel leuk eigenlijk. Dat kwam omdat ik al heel vroeg dat programma "de Achterkant van het gelijk" heel interessant vond en ik vond altijd dat die meneer altijd van die goede vragen stelde
het zit gewoon in mijn bloed... tegen de tijd dat ik 60 word ben ik wel een beetje rustiger.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hoeft het sowieso jezelf niet aan te doen om je op te laten fokken in een discussie.
ja, maar dan vaak door de interviewer en niet door de overkoepelende presentator ofzo...quote:
Het is gewoon iets wat je jezelf kunt aanleren.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:02 schreef Monus het volgende:
[..]
het zit gewoon in mijn bloed... tegen de tijd dat ik 60 word ben ik wel een beetje rustiger.
*hoop ik*
mediterraans temperamentquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:02 schreef Monus het volgende:
[..]
het zit gewoon in mijn bloed... tegen de tijd dat ik 60 word ben ik wel een beetje rustiger.
*hoop ik*
Nee, ik ben een volbloed nederlander/drent. Ik val hier in iedergeval niet op met mijn temperament..quote:
afleren... en dan ben ik nog stukken rustiger dan toen ik jong was.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is gewoon iets wat je jezelf kunt aanleren.
Hmmm, ik denk dat je een bepaald temperament wel kunt onderdrukken, maar nooit kunt kwijtraken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is gewoon iets wat je jezelf kunt aanleren.
Eigenlijk is het best vreemd, er zijn ook mensen die gedurende hun levensloop juist minder rustig worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:09 schreef Monus het volgende:
[..]
afleren... en dan ben ik nog stukken rustiger dan toen ik jong was.
Ik denk dat het wel mogelijk is hoor. Soms gebeurt zoiets ook gewoon door veranderde omstandigheden. Je verandert voortdurend, en op langere termijn kan dat best radicaal zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat je een bepaald temperament wel kunt onderdrukken, maar nooit kunt kwijtraken.
Op een bepaalde manier blijft dat soort dingen wel hangen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat je een bepaald temperament wel kunt onderdrukken, maar nooit kunt kwijtraken.
Door wat 'ie tegen Pim Fortuyn zei ("U bent een bijzonder minderwaardig mens") vind ik hem nu dus echt een ongelooflijke lul. Hij heeft dat ook nog keihard zitten ontkennen daarna.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef Doffy het volgende:
Ik vind het een zeer intelligente man, met wie ik het niet altijd eens ben, maar die wel veel rake analyses heeft. Zoals zijn analyse in het eerste uur over het huidige politieke klimaat.
Tijdens het vorige seizoen hadden ze een 3 uur durend (live) interview met Ahmed Aboutaleb. Daar heb ik echt ademloos naar zitten luisteren, fantastisch. Geweldige vent, maar ook een geweldig interview.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:11 schreef Monus het volgende:
Ik vind interviews het best wanneer het live en er niet in geknipt is.
misschien komt het nog ter sprake...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Door wat 'ie tegen Pim Fortuyn zei ("U bent een bijzonder minderwaardig mens") vind ik hem nu dus echt een ongelooflijke lul. Hij heeft dat ook nog keihard zitten ontkennen daarna.
Er zijn wel meer mensen die destijds domme dingen hebben gezegd, waaronder Fortuyn zelf. Dat reken ik 'm dus niet zo aan, omdat de historische parallelen met bepaalde andere mensen niet van de lucht waren. Achteraf is het makkelijk oordelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Door wat 'ie tegen Pim Fortuyn zei ("U bent een bijzonder minderwaardig mens") vind ik hem nu dus echt een ongelooflijke lul. Hij heeft dat ook nog keihard zitten ontkennen daarna.
Je hebt gelijk dat met de veranderde omstandigheden je zelf ook veranderd. Naar mijn gevoel is het meer dat je er mee leert omgaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mogelijk is hoor. Soms gebeurt zoiets ook gewoon door veranderde omstandigheden. Je verandert voortdurend, en op langere termijn kan dat best radicaal zijn.
Gedrag komt vaak ergens uit voort. Soms kun je ook tot het inzicht komen dat het gedrag niet nodig is.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:19 schreef Monus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat met de veranderde omstandigheden je zelf ook veranderd. Naar mijn gevoel is het meer dat je er mee leert omgaan.
Ik vond pim een grote egoist en ik walgde wanneer ik hem zag.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |