Ook dat inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:30 schreef Bensel het volgende:
Ik ben een echte ochtendmens.. ik kan nauwelijks later dan 10 uur uitslapen, hoe laat ik ook op bed ga.
Misschien heeft dat laatste er mee te maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:
Uitslapen kan ik ook niet meerVroeger wel, heerlijk!
Maar ik kan op ieder moment van de dag net zo produktief zijn, alleen geen hele dag lang
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien heeft dat laatste er mee te maken.
Ik ben de draad kwijtquote:
Hebje geen live streams of een remote connectable mp3 collectie?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben de draad kwijt
Toch maar nog een bak koffie nemen en zometeen cd's uit de auto halen. We zijn verhuisd naar een andere kantoorruimte en hier staat geen radio! Dat kan niet hoor, dat trek ik niet de hele dag zonder muziek
quote:
Geprobeerd, maar dat werkt hier nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hebje geen live streams of een remote connectable mp3 collectie?
Neej, maandag kan niet. Dinsdag ook niet, en daarna kan ik nog ff niet overzienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:00 schreef qu63 het volgende:
RC, was maandag nou goed?
Denk hetquote:
Dan kom je oinderdaad op cd's uit. Je zou ook een CD met mp3 kunnen branden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Denk het
Maar ik heb nu een cd van Keane opgezet
Die heb ik thuis ook nog, dus die kan ik volgende week meenemenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan kom je oinderdaad op cd's uit. Je zou ook een CD met mp3 kunnen branden.
Ja, als je behoefte hebt aan muziek wel zo prettig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die heb ik thuis ook nog, dus die kan ik volgende week meenemen
Ben allang blij dat ik cd's in de auto had liggen
Radio 1quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bedoel je nu Zomergasten, of die marathoninterviews op Radio 1?
Ik vind ze leukquote:
Zonder muziek zou ik gek worden, denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, als je behoefte hebt aan muziek wel zo prettig.
Marcel van Damquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die zijn idd erg leuk, wie is er nu aan de beurt?
Na ruzie kun je het goedmaken!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:32 schreef het_fokschaap het volgende:Senseo
en m'n ouders hebben een heel suffe ruzie volgens mij, de sfeer is te snijden
tja, dat krijg je als je weer eens bij je ouders inwoont
relaties
en nu weer Marcel van Dam...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en nu marathon verkeersinformatie
Mja, maar niet de hele tijd. Ik hou niet van ruzie, dus probeer dat altijd te voorkomenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en na het goedmaken kun je weer ruzie maken
Het was al even stilhoor, ze zijn vast niet weg omdat jij arriveerdequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:39 schreef het_fokschaap het volgende:
zijn we de enige hier miss_sly ?voordat ik poste leek het nog zo druk
Open een topic in R&Pquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:32 schreef het_fokschaap het volgende:Senseo
en m'n ouders hebben een heel suffe ruzie volgens mij, de sfeer is te snijden
tja, dat krijg je als je weer eens bij je ouders inwoont
relaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |