En morgenavond slaap je al in je nieuwe huisje?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bijna.
Ik moet vanavond nog het een en ander inpakken en regelen.
Da's wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En morgenavond slaap je al in je nieuwe huisje?
Dat is waar. Vooruit dan. Goedemorgen, SC, lekker gekoest?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:35 schreef SingleCoil het volgende:
maar is wel minder persoonlijk.
Zalig luup ! Jij goed geslapen ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is waar. Vooruit dan. Goedemorgen, SC, lekker gekoest?
Goedemorgen Alicey, jij ook lekker gekoest?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:37 schreef Alicey het volgende:
Leukquote:
Ja, hoor. Ik droomde dat ik naar de Ikea ging.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:38 schreef SingleCoil het volgende:
Zalig luup ! Jij goed geslapen ?
Niet echt eigenlijk.. Maar ik overleef het vast wel weer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Goedemorgen Alicey, jij ook lekker gekoest?
En straks lig je in je eigen huisje en ben je zo blij dat je ook niet kunt slapen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef Alicey het volgende:
Niet echt eigenlijk.. Maar ik overleef het vast wel weer.
Zit er dik in.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En straks lig je in je eigen huisje en ben je zo blij dat je ook niet kunt slapen.
Eerste keer in een nieuw huis slapen is een hele beleving vind ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:
Ja, alleen zal het nog wel wat voeten in de aarde hebben.
Dat moet eigenlijk op een andere manier.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:56 schreef ReCreative het volgende:
Eerste keer in een nieuw huis slapen is een hele beleving vind ik. Alsof je het dan inwijdt of zo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |