En morgenavond slaap je al in je nieuwe huisje?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bijna.
Ik moet vanavond nog het een en ander inpakken en regelen.
Da's wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En morgenavond slaap je al in je nieuwe huisje?
Dat is waar. Vooruit dan. Goedemorgen, SC, lekker gekoest?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:35 schreef SingleCoil het volgende:
maar is wel minder persoonlijk.
Zalig luup ! Jij goed geslapen ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is waar. Vooruit dan. Goedemorgen, SC, lekker gekoest?
Goedemorgen Alicey, jij ook lekker gekoest?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:37 schreef Alicey het volgende:
Leukquote:
Ja, hoor. Ik droomde dat ik naar de Ikea ging.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:38 schreef SingleCoil het volgende:
Zalig luup ! Jij goed geslapen ?
Niet echt eigenlijk.. Maar ik overleef het vast wel weer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Goedemorgen Alicey, jij ook lekker gekoest?
En straks lig je in je eigen huisje en ben je zo blij dat je ook niet kunt slapen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:53 schreef Alicey het volgende:
Niet echt eigenlijk.. Maar ik overleef het vast wel weer.
Zit er dik in.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En straks lig je in je eigen huisje en ben je zo blij dat je ook niet kunt slapen.
Eerste keer in een nieuw huis slapen is een hele beleving vind ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:
Ja, alleen zal het nog wel wat voeten in de aarde hebben.
Dat moet eigenlijk op een andere manier.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:56 schreef ReCreative het volgende:
Eerste keer in een nieuw huis slapen is een hele beleving vind ik. Alsof je het dan inwijdt of zo
.
Er zit natuurlijk wel iets in.. Maar het is natuurlijk ook gewoon wennen. Andere omgeving, waarschijnlijk ook iets rumoeriger, etc.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk op een andere manier.![]()
Ik ga naar Ikea vandaagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik droomde dat ik naar de Ikea ging.
Hoeraquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:08 schreef Doffy het volgende:
Dan gaan wij ook naar Ikea als je hier bent, Luup
Nou, tot nog toe dacht ik altijd dat je net op was als je hier voor het eerst hallo kwam zeggen.quote:
quote:
Die zitten in de ballenbakquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Ik zie vooral uit naar de krijsende kinderen.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lastig
ik ben een hele dag mens, alleen kak ik 's middags vaak een tikkie in
Nee, ik ben nu op m'n werk. Heb al een kopje koffie gehaald en de post gechecked. En dan effe hallo zeggen op Fokquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, tot nog toe dacht ik altijd dat je net op was als je hier voor het eerst hallo kwam zeggen.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:16 schreef miss_sly het volgende:
ik ben een hele dag mens, alleen kak ik 's middags vaak een tikkie in
Je was toch eigen baas, of niet? Heb je dan een eigen kantoor ofzo?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:18 schreef Doffy het volgende:
Nee, ik ben nu op m'n werk. Heb al een kopje koffie gehaald en de post gechecked. En dan effe hallo zeggen op Fok
Als ik dat doe, ben ik daarna zo brak als wat...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:18 schreef ReCreative het volgende:
Ik ook. Eigenlijk zouden we een middagdutje moeten doen
.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk zouden we een middagdutje moeten doen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |