Er schijnt een homovariant van te zijn, ja. Maar nee, die werken wij niet af. Wij slapen vooralquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:53 schreef het_fokschaap het volgende:
werk jij met jeook het kamasutra boek af ? of is er een speciale homo variant ?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
uiteraard. maar ik zou weer verliefd op je worden. doelloos.
ik ga nog even zwemmen, het is hier heet...
http://www.gayartgallery.net/gallery57.htmquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er schijnt een homovariant van te zijn, ja. Maar nee, die werken wij niet af. Wij slapen vooral
uhuhquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Fight Club is inderdaad een coole film
Kewlquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:16 schreef qu63 het volgende:
http://www.gayartgallery.net/gallery57.htm
Nou, heb ik ook nog Snatch liggen en High Fidelity. Maar 1 film per avond is wel voldoendequote:
Als je dozen hebt en van inpakken houdt kun je wel hierheen komen hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:40 schreef qu63 het volgende:ik verveel me, maar heb ook he-le-maal ner-gens zin in
dan ben ik dar pas tegen elf uur.. dan ga jij al slapen. en ik moet morgen ook weer vroeg opquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je dozen hebt en van inpakken houdt kun je wel hierheen komen hoor.
Dat schiet dan ook niet op.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan ben ik dar pas tegen elf uur.. dan ga jij al slapen. en ik moet morgen ook weer vroeg op
Dat lijkt dan weer te veel op werken...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je dozen hebt en van inpakken houdt kun je wel hierheen komen hoor.
Maar qu hoeft zich dan niet te vervelen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:48 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat lijkt dan weer te veel op werken...
Leef je nog steeds in rotterdam?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar qu hoeft zich dan niet te vervelen.
Nee, nu nog in Vlaardingen.quote:
Feitelijk komt het daar dus wel op neer. Het zijn een aantal steden die aan elkaar gegroeid zijn. Waar ik naartoe ga is ongeveer 16 kilometer vanaf waar ik nu zit, en het enige waarmee ik merk dat ik de ene stad inga en de andere uit zijn de plaatsnaambordjes. Voor de rest is er geen onderbreking van bouw oid.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:07 schreef FokCrash het volgende:
OOooow, ik dacht al dat je van de ene kant van R'dam naar de andere kant ging ofzow. Hier in mijn big city fiets ik me ook wel us de pleurus over 10 km.![]()
Komt trouwens ook bij iedere bestuurswisseling terug op de agenda. Rotterdam vindt het dan een goed idee om nog meer omliggende steden in te lijven, welke weer protesteren er tegen, en zodoende wordt besloten om alles gewoon te laten zoals het is.quote:
Mischien zal ik ook een keer kijken of ik toegang kan krijgen. Maar als het maanden gaat durenquote:
trustequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:18 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo douchen en zzzz
Truste allemaal
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:20 schreef ReCreative het volgende:
* ReCreative zingt keihard kampliedjes en speelt op zijn gitaar
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:05 schreef qu63 het volgende:
is maandag wel goed, RC?
Hier is het nog licht.. ik zie weer lichtblauwe lucht en geen windquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:39 schreef miss_sly het volgende:
Rustig weer hier.
ah, zeg dat danquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:42 schreef miss_sly het volgende:
Het is nog wel bewolkt, maar niet koud en wel droog
Maar ik bedoelde eigenlijk rustig in het topic
Dat zei ik tochquote:
van die aardige shell meneren...quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:01 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb sinds dinsdag een hele coole fleestrui van Shell waar ik bijna in kan kamperen
Hoeraquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:00 schreef het_fokschaap het volgende:
hoi...net terug van bedrijfsBBQ...nog een t-shirt, petje, zonnebril, handventilator en een koeiengeluiddoosje gekregen
ik heb een Laurus fleecetrui, een ochtendjas, een tas, hand en theedoek en eenfleecedeken. en dan ook nog dingen van coca cola, grolsch, heineken en vele andere merkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:01 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb sinds dinsdag een hele coole fleestrui van Shell waar ik bijna in kan kamperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |