Een grote schoonmaak heb ik dus een tijdje terug al gedaan.. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
leuk he, verhuizen
je kan er beter meteen een grote schoonmaak aanvast maken, dat ruimt lekker op
Het is vooral om allerlei aspecten van sex te kunnen bespreken zonder puberale reacties.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef Monus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik heel benieuwd hoe het daar is. Maar als het alleen maar kinky stuff is hoeft het niet voor mij. Maanden wachten is ook niet iets waar ik zo blij van zou worden.![]()
Ik ook maar heb zeker mijn grenzen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:14 schreef Alicey het volgende:
Ik vind overigens de kinky stuff wel interessant, maar dat ben ik.
maar dan weer geen poep- en plassexquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:14 schreef Alicey het volgende:
Ik vind overigens de kinky stuff wel interessant, maar dat ben ik.
Paren clubs hoeft van mij ook niet. Dat is iets te onpersoonlijk voor mij. Kinky stuff kan ik alleen doen met mensen die ik langer ken en vertrouw.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar dan weer geen poep- en plassex
ik vind die andere kinky zaakjes dan maar kinderspel hoor
Dat laatste zie ik ook als noodzaak. Ik moet wel iemand vertrouwen voordat ik eea zal toelaten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:21 schreef Monus het volgende:
[..]
Paren clubs hoeft van mij ook niet. Dat is iets te onpersoonlijk voor mij. Kinky stuff kan ik alleen doen met mensen die ik langer ken en vertrouw.
terwijl het juist net dat beetje extra spanning toevoegt als je je door een onbekende laat toetakelenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik ook als noodzaak. Ik moet wel iemand vertrouwen voordat ik eea zal toelaten.
Als het om spanning gaat kun je ook gaan massamoorden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
terwijl het juist net dat beetje extra spanning toevoegt als je je door een onbekende laat toetakelen
Voor elk sex spelletje waar macht bij komt te kijken is wederzijds vertrouwen nodig of in iedergeval wenselijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
terwijl het juist net dat beetje extra spanning toevoegt als je je door een onbekende laat toetakelen
mja, maar dan weet je toch al dat het goed aflooptquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef Monus het volgende:
[..]
Voor elk sex spelletje waar macht bij komt te kijken is wederzijds vertrouwen nodig of in iedergeval wenselijk.
Je vertrouwt er op dat het goed afloopt, maar wat er daar tussen gebeurt weet je niet precies.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar dan weet je toch al dat het goed afloopt
weg spanning...
he bah, wat ordinair...dan liever een mooie seriemoord, met een pakkend thema en wat luchtige variaties...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het om spanning gaat kun je ook gaan massamoorden.
alsof je een film met Sylvester Stallone kijkt dusquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je vertrouwt er op dat het goed afloopt, maar wat er daar tussen gebeurt weet je niet precies.
Het enige wat je weet is dat wanneer zij/jij vind dat het tever gaat is dat je gelijk kunt stoppen. De spanning gaat niet weg, het geeft alleen een veilig gevoel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar dan weet je toch al dat het goed afloopt
weg spanning...
Bovendien wil je het stopwoord niet gebruiken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef Monus het volgende:
[..]
Het enige wat je weet is dat wanneer zij/jij vind dat het tever gaat is dat je gelijk kunt stoppen. De spanning gaat niet weg, het geeft alleen een veilig gevoel.
ok, nou ja...ik heb er verder (nog) niks mee...voor mij is voorlopig simpel op en neer nog wel genoegquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef Monus het volgende:
[..]
Het enige wat je weet is dat wanneer zij/jij vind dat het tever gaat is dat je gelijk kunt stoppen. De spanning gaat niet weg, het geeft alleen een veilig gevoel.
Zoiets misschien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
alsof je een film met Sylvester Stallone kijkt dus
Het is juist een kunst om met massamoord creatief te zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
he bah, wat ordinair...dan liever een mooie seriemoord, met een pakkend thema en wat luchtige variaties...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ok, nou ja...ik heb er verder (nog) niks mee...voor mij is voorlopig simpel op en neer nog wel genoeg
je vergeet een gepast licht verzet. anders kan ik ook mijn kussen wel afrossen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets misschien.
Maar het is vooral de overgave en bijbehorende vertrouwen dat het imo doet.
simpel op en neer ook niet ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het wordt écht niks tussen ons.
Wat beschouw je als licht verzet?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je vergeet een gepast licht verzet. anders kan ik ook mijn kussen wel afrossen...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef het_fokschaap het volgende:
veeleisend hoor, wordt het toch tijd dat ik dat kamasutraboek eens door ga lezen...
inderdaad...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bovendien wil je het stopwoord niet gebruiken.
een verzet dat meer als uiting dan als intentie begrepen wordt. lekker. ik domineer graag.quote:
Ik word al moe als ik het boek lees... stel je voor dat ik het allemaal moet uitvoeren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
veeleisend hoor, wordt het toch tijd dat ik dat kamasutraboek eens door ga lezen...
Ho ho, ik had het over een zuiver hypothetische situatie hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
You need only say it, my love.At your service!
Volgens mij is het voor alles wat niet onder Schaapjes definitie van seks valt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:49 schreef Monus het volgende:
inderdaad...
Maar het keldertje is dus niet alleen voor de zwaar kinky zaken en ook voor de meer "normale" sex spelletjes?
Ik word graag gedomineerd. We zouden een combi zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
een verzet dat meer als uiting dan als intentie begrepen wordt. lekker. ik domineer graag.
seks is bedoeld ter voortplanting. daar helpt die hele kamasutra niet bijquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor alles wat niet onder Schaapjes definitie van seks valt.
werk jij met jequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ho ho, ik had het over een zuiver hypothetische situatie hoor
Voor zover ik weet wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:49 schreef Monus het volgende:
[..]
inderdaad...
Maar het keldertje is dus niet alleen voor de zwaar kinky zaken en ook voor de meer "normale" sex spelletjes?
Je wilt geen kinderen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:53 schreef het_fokschaap het volgende:
seks is bedoeld ter voortplanting. daar helpt die hele kamasutra niet bij
uiteraard. maar ik zou weer verliefd op je worden. doelloos.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik word graag gedomineerd. We zouden een combi zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |