Hersteld.quote:
Dat dan ook het enige positieve aan haar uiterlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:01 schreef zjroentje het volgende:
Wel flinke tetters.
koppie kan er ook nog mee doorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat dan ook het enige positieve aan haar uiterlijk
Is een beetje moeilijk te zien, maar denkend aan een twaalfjarige Charlotte zal het waarschijnlijk niet mijn smaak zijn.quote:
Wat kijkt ze viesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:49 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Charlotte Church nog ? Ik had haar wel opLive Aid willen zien.
[afbeelding]
Wat een heerlijk overdreven filmpjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:08 schreef pascalheister het volgende:
http://home.astrakan.hig.(...)plerfahrer_klaus.wmv
dit isme wel weer live genoeg eiegenijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:49 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Charlotte Church nog ? Ik had haar wel opLive Aid willen zien.
[afbeelding]
typen is weer moeilijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit isme wel weer live genoeg eiegenijk
Pilske?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:28 schreef Noca het volgende:
Nou wat een wedstrijd weer.
Ik neem nog een pilske!
En zo nu en dan een Palmke..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Pilske?Je drinkt teveel Hoegaarden Noca!
![]()
Voor mij hetzelfde receptquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:35 schreef pascalheister het volgende:
ik neem nog een laatste biertje en duik m'n nest in
Ik kijk af en toe ook met verbazing naar de opmerkingen die daar gemaakt worden...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:36 schreef MaxPower het volgende:
jezus als je het Nigeria - Marokko topic leest heb ik het idee dat er hier alleen maar Lonsdale-jongeren in VBL posten
Ik heb me echt ongelovelijk lopen ergeren aan Venus Williams vandaag....mijn god wat overdreven. Daar moeten ze echt tegen gaan optreden, het is gewoon een gewenning en heeft weinig met tennis te maken..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
Ik zie net pas dat tennis, maar dat kreunen wordt ook steeds erger geloof ik!
Het wordt ook overdreven hoor. Het is weer een typisch geval van het zijn Marokkanen, dus mag het niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:36 schreef MaxPower het volgende:
jezus als je het Nigeria - Marokko topic leest heb ik het idee dat er hier alleen maar Lonsdale-jongeren in VBL posten
Ik heb juist het idee dat deze wedstrijd aangegrepen wordt om de frustraties over marokkanen goedkoop te kunnen uitblaten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het wordt ook overdreven hoor. Het is weer een typisch geval van het zijn Marokkanen, dus mag het niet.
TR had een goed punt; hadden we het over AC Milan - PSV gehad en werden de Italianen voor alles en nog wat uitgemaakt, dan was er niemand over bans begonnen bij 9 van de 10 opmerkingen.
Ik heb het (onbedoeld) voor ze opgenomen!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:36 schreef MaxPower het volgende:
Dat snap je toch welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:41 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik snap het doel van dat kreunen ook niet zo. Kost toch energie?!
Volgens mij is dat een automatische reactie bij veel kracht zetten achter de bal.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:41 schreef clauwheee het volgende:
Geen idee. Al deze acties bevoorderen het beeld in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat deze wedstrijd aangegrepen wordt om de frustraties over marokkanen goedkoop te kunnen uitblaten.
Nou als je zo overdrijft als sommige meiden doen daar op de baan, kan ik me niet voorstellen dat dat nog (meer) voordeel geeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat snap je toch wel
Als je schreeuwt/roept/kreunt/gilt whatever op het moment dat je slaat kan je toch meer kracht geven. Alleen overdrijven sommigen het een beetje ja![]()
Waarom zou je dan meer kracht kunnen geven? Je verspilt alleen maar kracht wanneer je dat doet...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat snap je toch wel
Als je schreeuwt/roept/kreunt/gilt whatever op het moment dat je slaat kan je toch meer kracht geven. Alleen overdrijven sommigen het een beetje ja![]()
Ze moeten gewoon een nieuwe regel invoeren, als de speler harder kreunt dan 80 decibel gelijk uit het toernooi mikkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:41 schreef clauwheee het volgende:
De gaan nog langs de burger king?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef zjroentje het volgende:
Nou, mijn pa en ma zijn iig niet voor 12 uur thuis denk ik.
Dan moet Wimbledon een hinderwetvergunning aanvragen volgens mijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:50 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een nieuwe regel invoeren, als de speler harder kreunt dan 80 decibel gelijk uit het toernooi mikken
(Las dat Sharapova laatst met een kreun de 105 Db overschreed - da's het volume van een flink stuk vuurwerk)
Een mes in de rug vind ik wel weer wat te ver gaan voor deze speelsters.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Destijds hebben ze toch ook op een bepaald moment actie ondernomen tegen Seles?
Zonde van je krachtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
en ze alle laatste restjes kracht eruit"schreeuwen"
t gaat onbewustquote:
Nee. Dat is toch niet zo ingewikkeld? Probeer het eens uit zou ik zeggen, merk je vanzelf.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom zou je dan meer kracht kunnen geven? Je verspilt alleen maar kracht wanneer je dat doet...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:01 schreef Bjoro het volgende:
nog geen nieuws hoor !
Waarom is het dan bijvoorbeeld niet verstandig om veel te gaan lullen tijdens het wielrennen of hardlopen? Juist, omdat je kracht verspeeltquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee. Dat is toch niet zo ingewikkeld? Probeer het eens uit zou ik zeggen, merk je vanzelf.
Dat snap je toch wel![]()
Trusten!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Bjoro het volgende:
sorry clau....maareh tot morgen we gaan pitten
Zolang je kan praten onder het lopen, zit het conditioneel goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom is het dan bijvoorbeeld niet verstandig om veel te gaan lullen tijdens het wielrennen of hardlopen? Juist, omdat je kracht verspeelt
Je hebt nog nooit wielrenners met elkaar zien lullen, of met de ploegleiders?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom is het dan bijvoorbeeld niet verstandig om veel te gaan lullen tijdens het wielrennen of hardlopen? Juist, omdat je kracht verspeelt
Whehequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit wielrenners met elkaar zien lullen, of met de ploegleiders?
Je bent echt achterlijk als je het verschil tussen veel lullen en op momenten waar je kracht nodig hebt een schreeuw/kreun te maken niet zietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan passeren ook de nodige oerkreten de reveu.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:12 schreef Noca het volgende:
Bij een sprint niet hoor, krachtuitspattingen heb ik het voornamelijk over
Bij een sprint kreunen die ook hoor. Alleen langs een wielrenbaan is het niet compleet stil zoals het in een tennisstadion is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Bij een sprint niet hoor, krachtuitspattingen heb ik het voornamelijk over
Je bent achterlijker wanneer je een taxichauffeur verneuktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je bent echt achterlijk als je het verschil tussen veel lullen en op momenten waar je kracht nodig hebt een schreeuw/kreun te maken
Kreunen/schreewen/gillen/whatever helpt wel bij het kracht zetten. Punt. Alleen dit niveau is natuurlijk zwaar overdreven, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
Het gaat hier gewoon over het overdreven gekreun van tennisters, dat andere boeit me niet zo.
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kreunen/schreewen/gillen/whatever helpt wel bij het kracht zetten. Punt.
Tuurlijk.quote:Alleen dit niveau is natuurlijk zwaar overdreven, daar heb je gelijk in.
Je bent achterlijk als je uit Groningen komt. Maar daar gaat het hier niet om. Gaat er wel om dat je dom bent als je niet snapt dat dat gekreun weldegelijk nodig is. Niet zo overdreven nee maar is wel nodig.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Je bent achterlijker wanneer je een taxichauffeur verneukt
Het gaat hier gewoon over het overdreven gekreun van tennisters, dat andere boeit me niet zo.
Haha, wat ben jij een zielig mannetjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je bent achterlijk als je uit Groningen komt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je bent achterlijk als je uit Groningen komt.
Dom, achterlijk etc. noem ik geen argumenten banaantjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:21 schreef Bananenman het volgende:
Ja, dat zou ik ook zeggen als je het met argumenten verder niet kan winnen
Excuses, mijn vergissing, je bent zelfs extreem dom, je weet blijkbaar dus niet eens wat argumenten zijn als je dat als enige ziet staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Dom, achterlijk etc. noem ik geen argumenten banaantje
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat snap je toch wel
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee. Dat is toch niet zo ingewikkeld? Probeer het eens uit zou ik zeggen, merk je vanzelf.
Dat snap je toch wel![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je bent echt achterlijk als je het verschil tussen veel lullen en op momenten waar je kracht nodig hebt een schreeuw/kreun te maken niet ziet
Ik ben echt dom denk ik....waar zijn ze!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je bent achterlijk als je uit Groningen komt. Maar daar gaat het hier niet om. Gaat er wel om dat je dom bent als je niet snapt dat dat gekreun weldegelijk nodig is. Niet zo overdreven nee maar is wel nodig.
Hoiquote:
Dat scheeltquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:29 schreef appelsientje het volgende:
Gelukkig kan ik tandenpoetsen en Fokken tegelijk
En ik maar denken ga jullie het over sex haddenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:30 schreef Bananenman het volgende:
Wat ik zeg is dit;
- Dat kreunen is nodig om net dat beetje extra kracht te zetten. (<-- argument)
Dan jij;
- Wielrenners doen het toch ook niet! (<--- argument)
Dan ik weer;
- Wielrenners doen het wel, alleen je hoort het niet omdat het daar niet stil is langs de baan.
En toen had ik jouw argument ontkracht. Jottem. En ik wacht nu nog op jouw tegenargument, want die had je blijkbaar niet aangezien je over zielige taxichauffeurtjes begon
Het is niet altijd feest Sientjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik maar denken ga jullie het over sex hadden
Nee iddquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:32 schreef Noca het volgende:
Wat een kutdiscussie zeg
Toen ik wielrende deden ik en de mensen om me heen het iig niet
Trusten!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee idd
Hey maar ik ga ook slapen... ik mag morgen weer werken
fijne avond/nacht iedereen![]()
Moeten we vaker doen. Beter dan alleen maar "Bier." posten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik tennis ook weleens maar ik kreun ook niet. Dat zegt niks he
Maargoed. Slaapze. Het was leuk![]()
Jij hebt al genoeg kracht van jezelfquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik tennis ook weleens maar ik kreun ook niet. Dat zegt niks he
Maargoed. Slaapze. Het was leuk![]()
Mee eensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:36 schreef Noca het volgende:
Moeten we vaker doen. Beter dan alleen maar "Bier." posten.
Ja leuk geweest Robbie of moet ik nog vaker happen en GGD schreeuwenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg kracht van jezelf![]()
In het noorden wel ja, maar er komt weer een partij donder&bliksem richting het zuidenquote:
Stel me gerust, hier niet dus?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
In het noorden wel ja, maar er komt weer een partij donder&bliksem richting het zuiden
Als het al in Groningen komt, dan is dat pas morgen overdag.quote:
Geef ik je een complimentje is het weer niet goed...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Ik ben ook pitten. 't Is al half 12![]()
[..]
Ja leuk geweest Robbie of moet ik nog vaker happen en GGD schreeuwen![]()
Ik hoop dat het dan morgen al genoeg is afgezwakt...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als het al in Groningen komt, dan is dat pas morgen overdag.
Maar boven Belgie activeert nu al het onweer als een gek, dat heb ik nog nooit gezien. Dus de hools in Zeeland, Brabant en Limburg kunnen maar beter even hun parasol binnen halen!
let maar even goed op de weerberichten, want het is zeer slecht te voorspellen. Het enige dat we weten is dat het niet snel noordwaarts trekt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan morgen al genoeg is afgezwakt...![]()
* clauwheee mietje is...
Familie inmiddels weer thuis?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:53 schreef zjroentje het volgende:
Het bliksemt hier al.
Ok...ik zag net toevallig Margot R. op RTL4 en die zei ook dat we het hier tot aan morgenmiddag/avond misschien nog droog houden..hope so!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
let maar even goed op de weerberichten, want het is zeer slecht te voorspellen. Het enige dat we weten is dat het niet snel noordwaarts trekt.
Ja.quote:
Dat is mooi. Weet dat een aantal stewards volledig zijn doorgelaten (en daarna beroofd)...quote:
Zei er iemand bluesbrothersquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt ook maar weer eens binnenvallen, is die medebluesbrother van een Eilanden er nog?![]()
Wat heb ik nou gezegdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Bjoro het volgende:
sorry clau....maareh tot morgen we gaan pitten
Ach tuurlijk, jij bent hier de derde, we zijn trouwens wel even beter dan die bluesbrothers.quote:
Biertje dan maar?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach tuurlijk, jij bent hier de derde, we zijn trouwens wel even beter dan die bluesbrothers.![]()
Die man heeft het haske druk vanavondquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Golfert, ben je nog steeds aan het inventariseren, of was je alweeeeeer nutteloos aan het dreigen met bans?
Voor klachten omtrent moderators; Danny@fok.nlquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die man heeft het haske druk vanavond
Op zulke avonden is 1 mod echt veeeeels te weinig
Wie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor klachten omtrent moderators; Danny@fok.nl
Goed bezigquote:
er zijn belangrijker dingen dan FOK!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Kon je Golfer niet even bijstaan vanavond DG?
Heeft DG een dinnetje?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
er zijn belangrijker dingen dan FOK!
Oe, weer een iemand in je straat de klos. Buurmeisjes kon immers niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat noar zien hol, welterusten!
stuur jouwe vent eens MSN opquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:56 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz moet ook maar eerst glaasie leeg.
Wekkertje gaat pas om half 9 ipv 6 uur
jij moet t bijna boven je hoofd hebben volgens mijquote:
?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij moet t bijna boven je hoofd hebben volgens mij
hier begint het beetje bij beetjequote:Op woensdag 29 juni 2005 02:12 schreef golfer het volgende:
Hier aan de Bloemendaalse kust nog geen gerommel.
quote:
dat bedoel k, volgens de radar is het bijna over heel brabantquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
hier begint het beetje bij beetje
op die manier,zat aan iets anders te denkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dat bedoel k, volgens de radar is het bijna over heel brabant
quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
op die manier,zat aan iets anders te denken
Tsja,de drank hequote:Op woensdag 29 juni 2005 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]toen k de post las dacht k al meteen dat het niet echt duidelijk was
Dat zal voorlopig nog wel niet echt over gaan ook hequote:Op woensdag 29 juni 2005 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
op die manier,zat aan iets anders te denken
stop eens met meelezenquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zal voorlopig nog wel niet echt over gaan ook he![]()
Echt weg is
:d k ontken allesquote:
k mis ietsquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zal voorlopig nog wel niet echt over gaan ook he![]()
Echt weg is
Lees maar effe een paar posts terug,dan snap je het een beetje denk ikquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lees maar effe een paar posts terug,dan snap je het een beetje denk ik
Een beetje meer respect graagquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]gisteren had je ook al een post dat je naar de vrouw toe moest
je hebt dus een wipkip aan de haak geslagen
wat is dan je koosnaampje voor drquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een beetje meer respect graageen wipkip
![]()
Heb ik eik nog nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is dan je koosnaampje voor dr
Lang leve de friteuse en de slagers runderkroketten.quote:
Mogguh Tong.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo op naar de krantenwijk.
Koffie graag, Zwart.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb ik eik nog niet
Ze woont met een beetje fantasie niet eens gek ver bij jou vandaan
Vetklepquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Lang leve de friteuse en de slagers runderkroketten.![]()
graag deze keer in bus ipv dr naastquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo op naar de krantenwijk.
Koffie graag, Zwart.
nou dan noem t maarquote:
En toch dat goddelijke gespierde lijf behouden en niet dichtgroeien zoals sommige wat jongere posters doen.quote:
Ja eigenlijk wel. Maar wilde me verantwoorden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Mogguh Tong.
Moest je alweer even pissen?
Dat doe je knap dan,ik voel me overigens niet aangesprokenquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:46 schreef golfer het volgende:
[..]
En toch dat goddelijke gespierde lijf behouden en niet dichtgroeien zoals sommige wat jongere posters doen.
Appeltern? Alphen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach ja,we hebben de tijd,het begint met een "A"....
wtf bedoel je nou dat ze uit Alphen komt?quote:
Zoals gezegd,even ver als DB voor jou dan,inschattingsfoutjequote:
Wel van de Monaquote:griesmeelpudding is trouwens
quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoals gezegd,even ver als DB voor jou dan,inschattingsfoutje
dat zekerquote:Wel van de Mona
A2,A15 afslag Leerdam,Vurenquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd, tis dus voor jou A2 en dan afslag Leerdam?
de A15quote:
Net helemaal,gisteren stond er een flitser die ik natuurlijk vakkundig doorzag nadt ik 5 KM eerder al bij Deil op de A2 een flitsertje moest misleidenquote:
niet hierquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:04 schreef rubbereend het volgende:
maargoed details grag, leeftijd etc. etc.
wow op de A15 wordt toch naar verhouding weinig geflitstquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Net helemaal,gisteren stond er een flitser die ik natuurlijk vakkundig doorzag nadt ik 5 KM eerder al bij Deil op de A2 een flitsertje moest misleiden
msn aanzetquote:
klopt maar ze stonden richting R'dam hjet eerste viaduct na de Total vanaf de A2 gezienquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow op de A15 wordt toch naar verhouding weinig geflitst
daar ook alquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
klopt maar ze stonden richting R'dam hjet eerste viaduct na de Total vanaf de A2 gezien
bier?quote:
quote:
Laat dat kind toch even, hij of zij voelt zich nu al onder druk staan door jouw Krajieckiaanse benadering.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:43 schreef Bjoro het volgende:
denk dat de baby net als het OV staakt vandaag !
Volgens mij geniet jij daar alleen maar vanquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:57 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
't is de hele avond onrustig geweest in Heerlen & Kerkrade...![]()
Wil niet weten wat de schade aan ons stadion is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij geniet jij daar alleen maar van![]()
Ach gossie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wil niet weten wat de schade aan ons stadion is.
Hoiquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Ha!
Sssssssssssssssientjequote:Op woensdag 29 juni 2005 09:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoi
Goede morgen mevr Bluezzzzzzzzzzzzzzzzzz
Druk.... heel druk aan het sparen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sssssssssssssssientje
Zometeen spring ik in de auto ipv trein, en maar hopen dat ik rond half 11 in utreg kan zijn
Hoest met de Oz-plannen?
14 aug. is hier de vertrekdatum.
wat is daar mis mee....zijn Micha en Rich er slecht van geworden danquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat dat kind toch even, hij of zij voelt zich nu al onder druk staan door jouw Krajieckiaanse benadering.![]()
Er zijn natuurlijk altijd mensen die het hoe-dan-ook opnemen voor die troetelmarokaantjes.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:06 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb volgens mij wat gemist...
Ik hoorde wel dat er wat aan de hand was... maar was het zo erg dan??
quote:Chaos op tankstations in Limburg na Marokko-Nigeria
Tankstations langs de snelwegen in Limburg hebben gisteravond flinke overlast gehad van voetbalsupporters, die terugkwamen van de WK-wedstrijd Marokko-Nigeria in Kerkrade.
Swentibold langs de A2 in Born moest zelfs drie uur lang dicht. Het tankstation werd overspoeld door Marokkanen die een chaos in de winkel en op de parkeerplaats achterlieten. De politie werd er bij geroepen om de zaak onder controle te krijgen. Dat gebeurde ook bij tankstation Bosserhof langs de A2 in Maasbracht. Daar werden zes agenten ingezet. Ook tankstation Ten Esschen langs de A76 in Heerlen had te kampen met overlast van voetbalsupporters.
Bron: L1
quote:Weet wel dat het hotel waar de spelers verblijven afgezet geworden is en dat alleen nog de spelers van Marokko en Nigeria en hotelgasten binnen konden komen. Tevens was er nog ME achter de hand gehouden en zo opgesteld dat ze er zo zouden zijn!!!
Okequote:Op woensdag 29 juni 2005 09:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd mensen die het hoe-dan-ook opnemen voor die troetelmarokaantjes.
[..]
Voor de match een 25tal Marokanen opgepakt voor diefstal bij Hornbach. Voor de match een grote onderlinge matpartij (met kaartje vs. zonder kaartje). Grote schade aan het stadion. Stewards volledig doorgelaten en daarna beroofd. Nigeriaanse fans (ook vrouwen & kinderen) in en rond het stadion aangevallen. Marokanen op het veld. Eettenten geplunderd. BurgerKing heeft nieuw interieur nodig en moet toch echt dicht voor een grondige schoonmaak...
Zou ik nog even doorgaan?
[..]
[..]
* mompelt iets over muren en er tegenaan zetten.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd mensen die het hoe-dan-ook opnemen voor die troetelmarokaantjes.
[..]
Voor de match een 25tal Marokanen opgepakt voor diefstal bij Hornbach.
Voor de match een grote onderlinge matpartij (met kaartje vs. zonder kaartje).
Grote schade aan het stadion.
Stewards volledig doorgelaten en daarna beroofd.
Nigeriaanse fans (ook vrouwen & kinderen) in en rond het stadion aangevallen.
Marokanen op het veld.
Eettenten geplunderd.
BurgerKing heeft nieuw interieur nodig en moet toch echt dicht voor een grondige schoonmaak...
Zou ik nog even doorgaan?
[..]
[..]
Wat ik eigenlijk vergeten te vragen ben,,,quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
* mompelt iets over muren en er tegenaan zetten.....
Het was idd alleen verbroedering en feest gisteravond.quote:
moeder was dodelijk vermoeid toen ze thuis kwam, maar wel erg blij om haar jongen weer te zienquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk vergeten te vragen ben,,,
Hoe ging het nu met de kleine? en dat moeders aan het werk was???
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
moeder was dodelijk vermoeid toen ze thuis kwam, maar wel erg blij om haar jongen weer te zien
papa zat ondertussen wel behoorlijk onder de melk/spuug, want het is uitermate leuk om met papa te gaan worstelen als je een flesje krijgtik heb mij wel vermaakt dus
maar het is wel erg wennen...
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:53 schreef Bjoro het volgende:waarom zijn die mensen altijd zo bezig de vooroordelen, die tegen hen lopen, te bevestigen ?
Kom op DG, je bent nu mod, dan is er niks belangrijker dan FOK! !quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
het wordt twee dagenm opvang, ik werk 4 dagen op kantoor en één thuis, en mijn vrouw werkt drie dagen. dus we delen het een beetje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat wil ik wel geloven...
wordt je nu dan ook huisvader? of wisselen jullie alles af ?? zoals 2 dagen werken en 3 dagen 't kind (ofzoiets)
quote:
Oo oke op die manier, dat lijkt me ook de beste optie....quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
het wordt twee dagenm opvang, ik werk 4 dagen op kantoor en één thuis, en mijn vrouw werkt drie dagen. dus we delen het een beetje.
ga jij eerst maar eens down under genieten !quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke op die manier, dat lijkt me ook de beste optie....
Maar goed voor dat het bij mij zo ver is... dat duurt nog wel jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren
wie weet wat je gebeurt downunderquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke op die manier, dat lijkt me ook de beste optie....
Maar goed voor dat het bij mij zo ver is... dat duurt nog wel jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
wie weet wat je gebeurt downunder
mooi vooruitzicht, toch ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:18 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen Hools
eten is al klaar, vandaag lekker hele dag Fok!-en
En er zijn mensen die op tilt slaan zodra dat woord valtquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
ja, maar die hebben een nog slechter voetbalteamquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:51 schreef Lionheaad het volgende:
en toch zijn de troetelbeertjes leuker
en zo zijn er ook mensen die al dit soort dingen goed proberen te praten....wordt het niet eens tijd dat er ECHT wat aan gedaan wordt ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:40 schreef SCH het volgende:
En er zijn mensen die op tilt slaan zodra dat woord valt
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en zo zijn er ook mensen die al dit soort dingen goed proberen te praten....wordt het niet eens tijd dat er ECHT wat aan gedaan wordt ?
Dat we bevoorbeeld een keertje kappen met het feit dat mensen die zich niet normaal kunnen gedragen wel recht hebben op een normale behandeling, dat is namelijk de wereld op zijn kop !
Voetbalrellen zijn van alle tijden toch. Moet inderdaad aangepakt worden, maakt mij niet uit uit welk land iemand komt. Ik probeer niks goed te praten maar lees de teneur van de meeste posts over dit onderwerp maar eens waarin een hele bevolkingsgroep wordt weggezet en afgeschreven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en zo zijn er ook mensen die al dit soort dingen goed proberen te praten....wordt het niet eens tijd dat er ECHT wat aan gedaan wordt ?
Dat we bijvoorbeeld een keertje kappen met het feit dat mensen die zich niet normaal kunnen gedragen wel recht hebben op een normale behandeling, dat is namelijk de wereld op zijn kop !
Mijn penis gaat niet trillen hoor...quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:40 schreef SCH het volgende:
[..]
En er zijn mensen die op tilt slaan zodra dat woord valt
hahaha ja geweldig hequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:01 schreef Bjoro het volgende:
ha ha ha nu journaal luisteren op 538...Jasmijn van Dijk is haar stem bijna kwijt !!!
oh het trekt al bij !
Maakt dat uit dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:11 schreef DeTolk het volgende:
duurt wel lang voordat deze vol is
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Rondje op kosten van de oudste vrouw ter wereld
En ze is nog Ajax supporter ook
Uitdrukking oud en wijs gaat hier dus niet opquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Rondje op kosten van de oudste vrouw ter wereld
En ze is nog Ajax supporter ook
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Uitdrukking oud en wijs gaat hier dus niet op![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Uitdrukking oud en wijs gaat hier dus niet op![]()
tja, de tendens is absoluut verwerpelijk maar het gedrag van de aanleiding destemeer !quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Voetbalrellen zijn van alle tijden toch. Moet inderdaad aangepakt worden, maakt mij niet uit uit welk land iemand komt. Ik probeer niks goed te praten maar lees de teneur van de meeste posts over dit onderwerp maar eens waarin een hele bevolkingsgroep wordt weggezet en afgeschreven.
met die mensen bedoel ik de marokaanse jongeren !quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:53 schreef Bjoro het volgende:waarom zijn die mensen altijd zo bezig de vooroordelen, die tegen hen lopen, te bevestigen ?
die zal wel thuis in de bus liggen denk ikquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:24 schreef DeTolk het volgende:
Wie heeft de nieuwe VI al?
ach ja....marokkanen ook eens positief in het nieuws !!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:47 schreef DeTolk het volgende:
Ali B. traint 1 keer mee met Oranje tot 20 en krijgt meteen een stukje in de VI
Een gedeelte daarvan bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef Bjoro het volgende:
met die mensen bedoel ik de marokaanse jongeren !
Nee nog niet, Noca is op dit moment bezig met z'n eindgesprek..quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:03 schreef Dos37 het volgende:
Noca en Clauwheee al gestemt
ja precies....groot gedeelte wel helaas !quote:
Ooowquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee nog niet, Noca is op dit moment bezig met z'n eindgesprek..
Deze onzin is altijd al geweest hoor - en dat laatste had je eerder moeten bedenkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja precies....groot gedeelte wel helaas !
tenminste als je de ooggetuige verklaringen leest op de website van roda![]()
wanneer kapt deze onzin een keer...ik ga GVD een kind op deze wereld zetten![]()
Heel eerlijk? Geen idee. Verandering kan geen kwaad lijkt me, het ziet er nu ook niet uit. Dus wat dat betreft prima. Maar ik heb me er nog niet echt in verdiept, dus of de kosten voor alles inderdaad zo hoog zijn zoals de nee-stemmers beweren moet ik nog ff uitvinden. Of niet...quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ooow
wat ga je stemmenof hou je het geheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |