Okequote:Op woensdag 29 juni 2005 09:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd mensen die het hoe-dan-ook opnemen voor die troetelmarokaantjes.
[..]
Voor de match een 25tal Marokanen opgepakt voor diefstal bij Hornbach. Voor de match een grote onderlinge matpartij (met kaartje vs. zonder kaartje). Grote schade aan het stadion. Stewards volledig doorgelaten en daarna beroofd. Nigeriaanse fans (ook vrouwen & kinderen) in en rond het stadion aangevallen. Marokanen op het veld. Eettenten geplunderd. BurgerKing heeft nieuw interieur nodig en moet toch echt dicht voor een grondige schoonmaak...
Zou ik nog even doorgaan?
[..]
[..]
* mompelt iets over muren en er tegenaan zetten.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd mensen die het hoe-dan-ook opnemen voor die troetelmarokaantjes.
[..]
Voor de match een 25tal Marokanen opgepakt voor diefstal bij Hornbach.
Voor de match een grote onderlinge matpartij (met kaartje vs. zonder kaartje).
Grote schade aan het stadion.
Stewards volledig doorgelaten en daarna beroofd.
Nigeriaanse fans (ook vrouwen & kinderen) in en rond het stadion aangevallen.
Marokanen op het veld.
Eettenten geplunderd.
BurgerKing heeft nieuw interieur nodig en moet toch echt dicht voor een grondige schoonmaak...
Zou ik nog even doorgaan?
[..]
[..]
Wat ik eigenlijk vergeten te vragen ben,,,quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
* mompelt iets over muren en er tegenaan zetten.....
Het was idd alleen verbroedering en feest gisteravond.quote:
moeder was dodelijk vermoeid toen ze thuis kwam, maar wel erg blij om haar jongen weer te zienquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk vergeten te vragen ben,,,
Hoe ging het nu met de kleine? en dat moeders aan het werk was???
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
moeder was dodelijk vermoeid toen ze thuis kwam, maar wel erg blij om haar jongen weer te zien
papa zat ondertussen wel behoorlijk onder de melk/spuug, want het is uitermate leuk om met papa te gaan worstelen als je een flesje krijgtik heb mij wel vermaakt dus
maar het is wel erg wennen...
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:53 schreef Bjoro het volgende:waarom zijn die mensen altijd zo bezig de vooroordelen, die tegen hen lopen, te bevestigen ?
Kom op DG, je bent nu mod, dan is er niks belangrijker dan FOK! !quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
er zijn belangrijker dingen dan FOK!
het wordt twee dagenm opvang, ik werk 4 dagen op kantoor en één thuis, en mijn vrouw werkt drie dagen. dus we delen het een beetje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat wil ik wel geloven...
wordt je nu dan ook huisvader? of wisselen jullie alles af ?? zoals 2 dagen werken en 3 dagen 't kind (ofzoiets)
quote:
Oo oke op die manier, dat lijkt me ook de beste optie....quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
het wordt twee dagenm opvang, ik werk 4 dagen op kantoor en één thuis, en mijn vrouw werkt drie dagen. dus we delen het een beetje.
ga jij eerst maar eens down under genieten !quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke op die manier, dat lijkt me ook de beste optie....
Maar goed voor dat het bij mij zo ver is... dat duurt nog wel jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren
wie weet wat je gebeurt downunderquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke op die manier, dat lijkt me ook de beste optie....
Maar goed voor dat het bij mij zo ver is... dat duurt nog wel jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
wie weet wat je gebeurt downunder
mooi vooruitzicht, toch ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:18 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen Hools
eten is al klaar, vandaag lekker hele dag Fok!-en
En er zijn mensen die op tilt slaan zodra dat woord valtquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
ja, maar die hebben een nog slechter voetbalteamquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:51 schreef Lionheaad het volgende:
en toch zijn de troetelbeertjes leuker
en zo zijn er ook mensen die al dit soort dingen goed proberen te praten....wordt het niet eens tijd dat er ECHT wat aan gedaan wordt ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:40 schreef SCH het volgende:
En er zijn mensen die op tilt slaan zodra dat woord valt
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en zo zijn er ook mensen die al dit soort dingen goed proberen te praten....wordt het niet eens tijd dat er ECHT wat aan gedaan wordt ?
Dat we bevoorbeeld een keertje kappen met het feit dat mensen die zich niet normaal kunnen gedragen wel recht hebben op een normale behandeling, dat is namelijk de wereld op zijn kop !
Voetbalrellen zijn van alle tijden toch. Moet inderdaad aangepakt worden, maakt mij niet uit uit welk land iemand komt. Ik probeer niks goed te praten maar lees de teneur van de meeste posts over dit onderwerp maar eens waarin een hele bevolkingsgroep wordt weggezet en afgeschreven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en zo zijn er ook mensen die al dit soort dingen goed proberen te praten....wordt het niet eens tijd dat er ECHT wat aan gedaan wordt ?
Dat we bijvoorbeeld een keertje kappen met het feit dat mensen die zich niet normaal kunnen gedragen wel recht hebben op een normale behandeling, dat is namelijk de wereld op zijn kop !
Mijn penis gaat niet trillen hoor...quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:40 schreef SCH het volgende:
[..]
En er zijn mensen die op tilt slaan zodra dat woord valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |