bier?quote:
quote:
Laat dat kind toch even, hij of zij voelt zich nu al onder druk staan door jouw Krajieckiaanse benadering.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:43 schreef Bjoro het volgende:
denk dat de baby net als het OV staakt vandaag !
Volgens mij geniet jij daar alleen maar vanquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:57 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
't is de hele avond onrustig geweest in Heerlen & Kerkrade...![]()
Wil niet weten wat de schade aan ons stadion is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij geniet jij daar alleen maar van![]()
Ach gossie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wil niet weten wat de schade aan ons stadion is.
Hoiquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Ha!
Sssssssssssssssientjequote:Op woensdag 29 juni 2005 09:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoi
Goede morgen mevr Bluezzzzzzzzzzzzzzzzzz
Druk.... heel druk aan het sparen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sssssssssssssssientje
Zometeen spring ik in de auto ipv trein, en maar hopen dat ik rond half 11 in utreg kan zijn
Hoest met de Oz-plannen?
14 aug. is hier de vertrekdatum.
wat is daar mis mee....zijn Micha en Rich er slecht van geworden danquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat dat kind toch even, hij of zij voelt zich nu al onder druk staan door jouw Krajieckiaanse benadering.![]()
Er zijn natuurlijk altijd mensen die het hoe-dan-ook opnemen voor die troetelmarokaantjes.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:06 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb volgens mij wat gemist...
Ik hoorde wel dat er wat aan de hand was... maar was het zo erg dan??
quote:Chaos op tankstations in Limburg na Marokko-Nigeria
Tankstations langs de snelwegen in Limburg hebben gisteravond flinke overlast gehad van voetbalsupporters, die terugkwamen van de WK-wedstrijd Marokko-Nigeria in Kerkrade.
Swentibold langs de A2 in Born moest zelfs drie uur lang dicht. Het tankstation werd overspoeld door Marokkanen die een chaos in de winkel en op de parkeerplaats achterlieten. De politie werd er bij geroepen om de zaak onder controle te krijgen. Dat gebeurde ook bij tankstation Bosserhof langs de A2 in Maasbracht. Daar werden zes agenten ingezet. Ook tankstation Ten Esschen langs de A76 in Heerlen had te kampen met overlast van voetbalsupporters.
Bron: L1
quote:Weet wel dat het hotel waar de spelers verblijven afgezet geworden is en dat alleen nog de spelers van Marokko en Nigeria en hotelgasten binnen konden komen. Tevens was er nog ME achter de hand gehouden en zo opgesteld dat ze er zo zouden zijn!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |