quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoals gezegd,even ver als DB voor jou dan,inschattingsfoutje
dat zekerquote:Wel van de Mona
A2,A15 afslag Leerdam,Vurenquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd, tis dus voor jou A2 en dan afslag Leerdam?
de A15quote:
Net helemaal,gisteren stond er een flitser die ik natuurlijk vakkundig doorzag nadt ik 5 KM eerder al bij Deil op de A2 een flitsertje moest misleidenquote:
niet hierquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:04 schreef rubbereend het volgende:
maargoed details grag, leeftijd etc. etc.
wow op de A15 wordt toch naar verhouding weinig geflitstquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Net helemaal,gisteren stond er een flitser die ik natuurlijk vakkundig doorzag nadt ik 5 KM eerder al bij Deil op de A2 een flitsertje moest misleiden
msn aanzetquote:
klopt maar ze stonden richting R'dam hjet eerste viaduct na de Total vanaf de A2 gezienquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow op de A15 wordt toch naar verhouding weinig geflitst
daar ook alquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
klopt maar ze stonden richting R'dam hjet eerste viaduct na de Total vanaf de A2 gezien
bier?quote:
quote:
Laat dat kind toch even, hij of zij voelt zich nu al onder druk staan door jouw Krajieckiaanse benadering.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:43 schreef Bjoro het volgende:
denk dat de baby net als het OV staakt vandaag !
Volgens mij geniet jij daar alleen maar vanquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:57 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
't is de hele avond onrustig geweest in Heerlen & Kerkrade...![]()
Wil niet weten wat de schade aan ons stadion is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij geniet jij daar alleen maar van![]()
Ach gossie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wil niet weten wat de schade aan ons stadion is.
Hoiquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Ha!
Sssssssssssssssientjequote:Op woensdag 29 juni 2005 09:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoi
Goede morgen mevr Bluezzzzzzzzzzzzzzzzzz
Druk.... heel druk aan het sparen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sssssssssssssssientje
Zometeen spring ik in de auto ipv trein, en maar hopen dat ik rond half 11 in utreg kan zijn
Hoest met de Oz-plannen?
14 aug. is hier de vertrekdatum.
wat is daar mis mee....zijn Micha en Rich er slecht van geworden danquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat dat kind toch even, hij of zij voelt zich nu al onder druk staan door jouw Krajieckiaanse benadering.![]()
Er zijn natuurlijk altijd mensen die het hoe-dan-ook opnemen voor die troetelmarokaantjes.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:06 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb volgens mij wat gemist...
Ik hoorde wel dat er wat aan de hand was... maar was het zo erg dan??
quote:Chaos op tankstations in Limburg na Marokko-Nigeria
Tankstations langs de snelwegen in Limburg hebben gisteravond flinke overlast gehad van voetbalsupporters, die terugkwamen van de WK-wedstrijd Marokko-Nigeria in Kerkrade.
Swentibold langs de A2 in Born moest zelfs drie uur lang dicht. Het tankstation werd overspoeld door Marokkanen die een chaos in de winkel en op de parkeerplaats achterlieten. De politie werd er bij geroepen om de zaak onder controle te krijgen. Dat gebeurde ook bij tankstation Bosserhof langs de A2 in Maasbracht. Daar werden zes agenten ingezet. Ook tankstation Ten Esschen langs de A76 in Heerlen had te kampen met overlast van voetbalsupporters.
Bron: L1
quote:Weet wel dat het hotel waar de spelers verblijven afgezet geworden is en dat alleen nog de spelers van Marokko en Nigeria en hotelgasten binnen konden komen. Tevens was er nog ME achter de hand gehouden en zo opgesteld dat ze er zo zouden zijn!!!
Okequote:Op woensdag 29 juni 2005 09:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd mensen die het hoe-dan-ook opnemen voor die troetelmarokaantjes.
[..]
Voor de match een 25tal Marokanen opgepakt voor diefstal bij Hornbach. Voor de match een grote onderlinge matpartij (met kaartje vs. zonder kaartje). Grote schade aan het stadion. Stewards volledig doorgelaten en daarna beroofd. Nigeriaanse fans (ook vrouwen & kinderen) in en rond het stadion aangevallen. Marokanen op het veld. Eettenten geplunderd. BurgerKing heeft nieuw interieur nodig en moet toch echt dicht voor een grondige schoonmaak...
Zou ik nog even doorgaan?
[..]
[..]
* mompelt iets over muren en er tegenaan zetten.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd mensen die het hoe-dan-ook opnemen voor die troetelmarokaantjes.
[..]
Voor de match een 25tal Marokanen opgepakt voor diefstal bij Hornbach.
Voor de match een grote onderlinge matpartij (met kaartje vs. zonder kaartje).
Grote schade aan het stadion.
Stewards volledig doorgelaten en daarna beroofd.
Nigeriaanse fans (ook vrouwen & kinderen) in en rond het stadion aangevallen.
Marokanen op het veld.
Eettenten geplunderd.
BurgerKing heeft nieuw interieur nodig en moet toch echt dicht voor een grondige schoonmaak...
Zou ik nog even doorgaan?
[..]
[..]
Wat ik eigenlijk vergeten te vragen ben,,,quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
* mompelt iets over muren en er tegenaan zetten.....
Het was idd alleen verbroedering en feest gisteravond.quote:
moeder was dodelijk vermoeid toen ze thuis kwam, maar wel erg blij om haar jongen weer te zienquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk vergeten te vragen ben,,,
Hoe ging het nu met de kleine? en dat moeders aan het werk was???
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
moeder was dodelijk vermoeid toen ze thuis kwam, maar wel erg blij om haar jongen weer te zien
papa zat ondertussen wel behoorlijk onder de melk/spuug, want het is uitermate leuk om met papa te gaan worstelen als je een flesje krijgtik heb mij wel vermaakt dus
maar het is wel erg wennen...
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:53 schreef Bjoro het volgende:waarom zijn die mensen altijd zo bezig de vooroordelen, die tegen hen lopen, te bevestigen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |