Jij hebt al genoeg kracht van jezelfquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik tennis ook weleens maar ik kreun ook niet. Dat zegt niks he
Maargoed. Slaapze. Het was leuk![]()
Mee eensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:36 schreef Noca het volgende:
Moeten we vaker doen. Beter dan alleen maar "Bier." posten.
Ja leuk geweest Robbie of moet ik nog vaker happen en GGD schreeuwenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg kracht van jezelf![]()
In het noorden wel ja, maar er komt weer een partij donder&bliksem richting het zuidenquote:
Stel me gerust, hier niet dus?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
In het noorden wel ja, maar er komt weer een partij donder&bliksem richting het zuiden
Als het al in Groningen komt, dan is dat pas morgen overdag.quote:
Geef ik je een complimentje is het weer niet goed...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Ik ben ook pitten. 't Is al half 12![]()
[..]
Ja leuk geweest Robbie of moet ik nog vaker happen en GGD schreeuwen![]()
Ik hoop dat het dan morgen al genoeg is afgezwakt...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als het al in Groningen komt, dan is dat pas morgen overdag.
Maar boven Belgie activeert nu al het onweer als een gek, dat heb ik nog nooit gezien. Dus de hools in Zeeland, Brabant en Limburg kunnen maar beter even hun parasol binnen halen!
let maar even goed op de weerberichten, want het is zeer slecht te voorspellen. Het enige dat we weten is dat het niet snel noordwaarts trekt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan morgen al genoeg is afgezwakt...![]()
* clauwheee mietje is...
Familie inmiddels weer thuis?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:53 schreef zjroentje het volgende:
Het bliksemt hier al.
Ok...ik zag net toevallig Margot R. op RTL4 en die zei ook dat we het hier tot aan morgenmiddag/avond misschien nog droog houden..hope so!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
let maar even goed op de weerberichten, want het is zeer slecht te voorspellen. Het enige dat we weten is dat het niet snel noordwaarts trekt.
Ja.quote:
Dat is mooi. Weet dat een aantal stewards volledig zijn doorgelaten (en daarna beroofd)...quote:
Zei er iemand bluesbrothersquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt ook maar weer eens binnenvallen, is die medebluesbrother van een Eilanden er nog?![]()
Wat heb ik nou gezegdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Bjoro het volgende:
sorry clau....maareh tot morgen we gaan pitten
Ach tuurlijk, jij bent hier de derde, we zijn trouwens wel even beter dan die bluesbrothers.quote:
Biertje dan maar?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach tuurlijk, jij bent hier de derde, we zijn trouwens wel even beter dan die bluesbrothers.![]()
Die man heeft het haske druk vanavondquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Golfert, ben je nog steeds aan het inventariseren, of was je alweeeeeer nutteloos aan het dreigen met bans?
Voor klachten omtrent moderators; Danny@fok.nlquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die man heeft het haske druk vanavond
Op zulke avonden is 1 mod echt veeeeels te weinig
Wie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor klachten omtrent moderators; Danny@fok.nl
Goed bezigquote:
er zijn belangrijker dingen dan FOK!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Kon je Golfer niet even bijstaan vanavond DG?
Heeft DG een dinnetje?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
er zijn belangrijker dingen dan FOK!
Oe, weer een iemand in je straat de klos. Buurmeisjes kon immers niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
er zijn belangrijker dingen dan FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |