Zonde van je krachtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
en ze alle laatste restjes kracht eruit"schreeuwen"
t gaat onbewustquote:
Nee. Dat is toch niet zo ingewikkeld? Probeer het eens uit zou ik zeggen, merk je vanzelf.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom zou je dan meer kracht kunnen geven? Je verspilt alleen maar kracht wanneer je dat doet...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:01 schreef Bjoro het volgende:
nog geen nieuws hoor !
Waarom is het dan bijvoorbeeld niet verstandig om veel te gaan lullen tijdens het wielrennen of hardlopen? Juist, omdat je kracht verspeeltquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee. Dat is toch niet zo ingewikkeld? Probeer het eens uit zou ik zeggen, merk je vanzelf.
Dat snap je toch wel![]()
Trusten!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Bjoro het volgende:
sorry clau....maareh tot morgen we gaan pitten
Zolang je kan praten onder het lopen, zit het conditioneel goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom is het dan bijvoorbeeld niet verstandig om veel te gaan lullen tijdens het wielrennen of hardlopen? Juist, omdat je kracht verspeelt
Je hebt nog nooit wielrenners met elkaar zien lullen, of met de ploegleiders?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom is het dan bijvoorbeeld niet verstandig om veel te gaan lullen tijdens het wielrennen of hardlopen? Juist, omdat je kracht verspeelt
Whehequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit wielrenners met elkaar zien lullen, of met de ploegleiders?
Je bent echt achterlijk als je het verschil tussen veel lullen en op momenten waar je kracht nodig hebt een schreeuw/kreun te maken niet zietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan passeren ook de nodige oerkreten de reveu.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:12 schreef Noca het volgende:
Bij een sprint niet hoor, krachtuitspattingen heb ik het voornamelijk over
Bij een sprint kreunen die ook hoor. Alleen langs een wielrenbaan is het niet compleet stil zoals het in een tennisstadion is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Bij een sprint niet hoor, krachtuitspattingen heb ik het voornamelijk over
Je bent achterlijker wanneer je een taxichauffeur verneuktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je bent echt achterlijk als je het verschil tussen veel lullen en op momenten waar je kracht nodig hebt een schreeuw/kreun te maken
Kreunen/schreewen/gillen/whatever helpt wel bij het kracht zetten. Punt. Alleen dit niveau is natuurlijk zwaar overdreven, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
Het gaat hier gewoon over het overdreven gekreun van tennisters, dat andere boeit me niet zo.
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kreunen/schreewen/gillen/whatever helpt wel bij het kracht zetten. Punt.
Tuurlijk.quote:Alleen dit niveau is natuurlijk zwaar overdreven, daar heb je gelijk in.
Je bent achterlijk als je uit Groningen komt. Maar daar gaat het hier niet om. Gaat er wel om dat je dom bent als je niet snapt dat dat gekreun weldegelijk nodig is. Niet zo overdreven nee maar is wel nodig.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Je bent achterlijker wanneer je een taxichauffeur verneukt
Het gaat hier gewoon over het overdreven gekreun van tennisters, dat andere boeit me niet zo.
Haha, wat ben jij een zielig mannetjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je bent achterlijk als je uit Groningen komt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je bent achterlijk als je uit Groningen komt.
Dom, achterlijk etc. noem ik geen argumenten banaantjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:21 schreef Bananenman het volgende:
Ja, dat zou ik ook zeggen als je het met argumenten verder niet kan winnen
Excuses, mijn vergissing, je bent zelfs extreem dom, je weet blijkbaar dus niet eens wat argumenten zijn als je dat als enige ziet staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Dom, achterlijk etc. noem ik geen argumenten banaantje
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat snap je toch wel
Als je schreeuwt/roept/kreunt/gilt whatever op het moment dat je slaat kan je toch meer kracht geven. Alleen overdrijven sommigen het een beetje ja![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee. Dat is toch niet zo ingewikkeld? Probeer het eens uit zou ik zeggen, merk je vanzelf.
Dat snap je toch wel![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je bent echt achterlijk als je het verschil tussen veel lullen en op momenten waar je kracht nodig hebt een schreeuw/kreun te maken niet ziet
Ik ben echt dom denk ik....waar zijn ze!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je bent achterlijk als je uit Groningen komt. Maar daar gaat het hier niet om. Gaat er wel om dat je dom bent als je niet snapt dat dat gekreun weldegelijk nodig is. Niet zo overdreven nee maar is wel nodig.
Hoiquote:
Dat scheeltquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:29 schreef appelsientje het volgende:
Gelukkig kan ik tandenpoetsen en Fokken tegelijk
En ik maar denken ga jullie het over sex haddenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:30 schreef Bananenman het volgende:
Wat ik zeg is dit;
- Dat kreunen is nodig om net dat beetje extra kracht te zetten. (<-- argument)
Dan jij;
- Wielrenners doen het toch ook niet! (<--- argument)
Dan ik weer;
- Wielrenners doen het wel, alleen je hoort het niet omdat het daar niet stil is langs de baan.
En toen had ik jouw argument ontkracht. Jottem. En ik wacht nu nog op jouw tegenargument, want die had je blijkbaar niet aangezien je over zielige taxichauffeurtjes begon
Het is niet altijd feest Sientjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik maar denken ga jullie het over sex hadden
Nee iddquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:32 schreef Noca het volgende:
Wat een kutdiscussie zeg
Toen ik wielrende deden ik en de mensen om me heen het iig niet
Trusten!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee idd
Hey maar ik ga ook slapen... ik mag morgen weer werken
fijne avond/nacht iedereen![]()
Moeten we vaker doen. Beter dan alleen maar "Bier." posten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik tennis ook weleens maar ik kreun ook niet. Dat zegt niks he
Maargoed. Slaapze. Het was leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |