hahaha ja geweldig hequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:01 schreef Bjoro het volgende:
ha ha ha nu journaal luisteren op 538...Jasmijn van Dijk is haar stem bijna kwijt !!!
oh het trekt al bij !
Maakt dat uit dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:11 schreef DeTolk het volgende:
duurt wel lang voordat deze vol is
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Rondje op kosten van de oudste vrouw ter wereld
En ze is nog Ajax supporter ook
Uitdrukking oud en wijs gaat hier dus niet opquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef DeTolk het volgende:
Rondje op kosten van de oudste vrouw ter wereld
En ze is nog Ajax supporter ook
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Uitdrukking oud en wijs gaat hier dus niet op![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Uitdrukking oud en wijs gaat hier dus niet op![]()
tja, de tendens is absoluut verwerpelijk maar het gedrag van de aanleiding destemeer !quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Voetbalrellen zijn van alle tijden toch. Moet inderdaad aangepakt worden, maakt mij niet uit uit welk land iemand komt. Ik probeer niks goed te praten maar lees de teneur van de meeste posts over dit onderwerp maar eens waarin een hele bevolkingsgroep wordt weggezet en afgeschreven.
met die mensen bedoel ik de marokaanse jongeren !quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:53 schreef Bjoro het volgende:waarom zijn die mensen altijd zo bezig de vooroordelen, die tegen hen lopen, te bevestigen ?
die zal wel thuis in de bus liggen denk ikquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:24 schreef DeTolk het volgende:
Wie heeft de nieuwe VI al?
ach ja....marokkanen ook eens positief in het nieuws !!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:47 schreef DeTolk het volgende:
Ali B. traint 1 keer mee met Oranje tot 20 en krijgt meteen een stukje in de VI
Een gedeelte daarvan bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:30 schreef Bjoro het volgende:
met die mensen bedoel ik de marokaanse jongeren !
Nee nog niet, Noca is op dit moment bezig met z'n eindgesprek..quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:03 schreef Dos37 het volgende:
Noca en Clauwheee al gestemt
ja precies....groot gedeelte wel helaas !quote:
Ooowquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee nog niet, Noca is op dit moment bezig met z'n eindgesprek..
Deze onzin is altijd al geweest hoor - en dat laatste had je eerder moeten bedenkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja precies....groot gedeelte wel helaas !
tenminste als je de ooggetuige verklaringen leest op de website van roda![]()
wanneer kapt deze onzin een keer...ik ga GVD een kind op deze wereld zetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |