OK.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ben benieuwd of deze net zo gezellig begint als het vorige deel eindigde
Als je medeleven zoekt, open dan een [GEZ] topic in R&P, baal hooiquote:
tof kwaliteits topicquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
OK.je bent een botte lul Adelante.
.
Bedoelde je mij ook?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:59 schreef Adelante het volgende:
Toch leuk dat de vaste clan van v&a dit topic zo snel heeft weten te vinden
Omdat je best weet wat allebij betekent en omdat er al een behoorlijke zooi offtopic uit het topic verwijderd is. En je vroeg het inderdaad normaalquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:00 schreef Woffel het volgende:
ElisaB, waarom valt het onder zeuren als ik vraag wat allebij betekent ([TK] Gsus Sleeveless shirt xl en xxl)? Ik vraag het toch gewoon op een normale manier?!
Volgens mij is het niet aan mij als mod om te bepalen of je Merci moet willen aanbieden of moet willen kopen. Zolang het normaal blijft, blijft het topic daarom gewoon open. Wordt het bagger, dan gaat ie dicht. Let wel: dat gaat alleen op voor gebagger van TS. Als andere users het topic verkloten, dan is dat geen reden voor sluiting.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:50 schreef S1nn3rz het volgende:
Het lijkt me dat het topic waarin een merci wordt aangeboden, tenminste 14, niet echt serieus opgevat hoeft te worden, en dus dicht kan neem ik aan![]()
Wat krijgen we straks, dat ik 3 appels over heb en die ook maar in V&A zet?
Ook de vraag en antwoorden van TS stemmen niet echt tot tevredenheid, en volgens mij is er al wel een mod langsgeweest![]()
Beetje gemiste kans dit![]()
![]()
u r fastquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet aan mij als mod om te bepalen of je Merci moet willen aanbieden of moet willen kopen. Zolang het normaal blijft, blijft het topic daarom gewoon open. Wordt het bagger, dan gaat ie dicht. Let wel: dat gaat alleen op voor gebagger van TS. Als andere users het topic verkloten, dan is dat geen reden voor sluiting.
Als je daar gelukkig van wordtquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:55 schreef S1nn3rz het volgende:
Dus ik mag rustig een pakje vleeswaren, 2 appels, 3 peren, 1 tros bananen, en een halfje wit aanbieden op V&A?![]()
Nou om je immer goede mod werk te laten zienquote:
Je wilt niet weten hoeveel topic ik niet serieus kan nemen. Als ik ze allemaal zou sluiten zou het stilletjes worden in V&A.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:06 schreef S1nn3rz het volgende:
Nou om je immer goede mod werk te laten zien![]()
had er wel wat meer van verwacht![]()
Dan moet je 't wel snel verkopen want als er beestjes uitkomen mag 't niet meer in V&A.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
u r fast![]()
Dus ik mag rustig een pakje vleeswaren, 2 appels, 3 peren, 1 tros bananen, en een halfje wit aanbieden op V&A?![]()
En zo is hetquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:10 schreef schvvmert het volgende:
Dan moet je 't wel snel verkopen want als er beestjes uitkomen mag 't niet meer in V&A.![]()
ElisaB is niet anders gewendquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:10 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan moet je 't wel snel verkopen want als er beestjes uitkomen mag 't niet meer in V&A.![]()
Done door een van onze lieve collega'squote:Op donderdag 30 juni 2005 20:31 schreef DinoPK het volgende:
[TK] Diverse Games (xbox & pc)
Zou BMH's post en mijn reactie daarop misschien verwijderd kunnen worden zodat het netjes blijft in dit topic (misschien met een waarschuwing erbij, ik probeer serieus wat te verkopen)? Hartstikke bedankt alvast
Op de kop getikte partijtjes vallen bij V&A onder handelquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:58 schreef Monk het volgende:
waarom is mijn Topic met de Durex condooms verwijderd?
plaatje weg door UIO_AMSquote:
Oké dan snap ik hetquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op de kop getikte partijtjes vallen bij V&A onder handel
Maar hij is niet verwijderd hoor, alleen gesloten (tenminste, dat was de bedoeling). Niet dat je daar nou zoveel aan hebt.
Beetje overkill imp. Ik wist niet dat het niet mocht. Nu wel. Iedereen blij.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:31 schreef DinoPK het volgende:
[TK] Diverse Games (xbox & pc)
Zou BMH's post en mijn reactie daarop misschien verwijderd kunnen worden zodat het netjes blijft in dit topic (misschien met een waarschuwing erbij, ik probeer serieus wat te verkopen)? Hartstikke bedankt alvast
Wij doen ook maar wat ons opgedragen wordt hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef Monk het volgende:
Oké dan snap ik hetbeetje fout van mij kant (de advertentie iets te stoer geadverteerd). Ik heb de doos van mn buurman gekregen, en heb van alles precies 3 setjes. Dus ik weet niet echt of het handel is.
Jullie zijn de baasanders moet ik al mn vrienden maar blij gaan maken
![]()
Muchas graciasquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij doen ook maar wat ons opgedragen wordt hoor
Maarree... zeg dat dan![]()
Ik open 'm weer, pas jij de OP dan ff aan?
Mwah. Het staat echt in de faq en het is er niet voor niets in gekomen; topic-kapen stond met stip op 1 in de ergernissen top-10 van V&A. Eigenlijk vind ik dat je niet eens hoeft te wéten dat het niet mag, maar is het gewoon een kwestie van fatsoen dat je het niet doet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:18 schreef BMH het volgende:
Beetje overkill imp. Ik wist niet dat het niet mocht. Nu wel. Iedereen blij.
En gedaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:35 schreef Crashcat het volgende:
Deze mag dicht
[TK] Charlie Chaplin - Complete Box (18-DVD) R2
fatˇsoenˇlijk (bn.)quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mwah. Het staat echt in de faq en het is er niet voor niets in gekomen; topic-kapen stond met stip op 1 in de ergernissen top-10 van V&A. Eigenlijk vind ik dat je niet eens hoeft te wéten dat het niet mag, maar is het gewoon een kwestie van fatsoen dat je het niet doet.
Maar goed, zo je zegt: nu weet je het dus wel
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:23 schreef BMH het volgende:
fatˇsoenˇlijk (bn.)
1 moreel verantwoord => behoorlijk, betamelijk, christelijk, deftig, gevoeglijk, goedschiks, hebbelijk, net, netjes, oorbaar, ordentelijk, treffelijk; <=> onfatsoenlijk
Met stipt op 1: Moreel verantwoord. Dat houd bij mij in dat je goedkopere bronnen niet moet gaan verzwijgen.![]()
Donequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:17 schreef plastiekbootje het volgende:
Zou iemand de tags kunnen wijzigen in [TK/TR] ipv TR bij: [TK/TR] Sony Ericsson s700i & Motorola v600
Alvast bedankt![]()
bij deze dicht.quote:
done.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] Laptop IBM Thinkpad T23 PIII-M 1.13GHz
slotje
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:43 schreef Adelante het volgende:
Aaaah, ik zie het... Je wilt je mede dvd liefhebbers in staat stellen net zo'n mooie set te bezitten als jij zelf hebt aangeschaft
Toch vind ik dit wat dubbel voelen, omdat het ook lijkt op "handel"Ergens meerdere boxen op de kop tikken en deze, zelfs voor ze binnen zijn al weer doorverkopen, al dan niet met winst.
Hoe sta je hier zelf tegen over![]()
Haha, zo spannend zal het toch niet worden?quote:
jawel, lees de Faq maar eens doorquote:Op zondag 3 juli 2005 00:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, zo spannend zal het toch niet worden?
Kzie niks staan hoor, wat dan?quote:
De grens bij V&A ligt bij zaken die gekocht zijn met het doel ze door te verkopen. Dat is het probleem.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef Hare het volgende:
Alles in V&A is handel. Dus om het daar op te gooien lijkt me een beetje vreemd.
En heeft niks te maken met doorverkopen voor ze binnen zijn. Als iemand nu reageert kan ik hem zsm voor hem op de bus doen. Wil het topic ook best openen als de box hier binnen is hoor
klopt, maar er is een verschil tussen particuliere handel en commerciële handelquote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef Hare het volgende:
Alles in V&A is handel. Dus om het daar op te gooien lijkt me een beetje vreemd.
En heeft niks te maken met doorverkopen voor ze binnen zijn. Als iemand nu reageert kan ik hem zsm voor hem op de bus doen. Wil het topic ook best openen als de box hier binnen is hoor
Commerciele handel lijkt me een beetje erg groot woord. Daarvoor zou ik er tientallen moeten hebben ingekocht. Ik heb er hier maar eentje van hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 00:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
klopt, maar er is een verschil tussen particuliere handel en commerciële handel
Kun je me dan uitleggen waarom een nieuw tel. toestel, nieuw pc spel, nieuwe dvd of whatever geen handel is en een nieuwe dvd set wel?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:50 schreef Adelante het volgende:
Die topics die je noemt zijn voor mij alle geen handel, die users bieden wat aan voor de verkoop. Wat ElisaB ook al aangaf is dat de grens wordt overschreden bij opkopen en doorverkopen. Het is misschien een nauwe scheidingslijn, maar ivm gelijke behandeling moet het voor een ieder duidelijk zijn, waar WIJ die grens trekken
En over welk TR in het bijzonder heb je het?quote:Op zondag 3 juli 2005 07:34 schreef S1nn3rz het volgende:
Die topic reports zijn verre van zinvol, en dan druk ik me nog erg positief uit.
Ik heb al enkele malen een tr geplaatst, echter zonder een resultaat.
Ik vraag me af of ze uberhaupt wel gelezen worden![]()
En ga nu niet met je verkooppraatjes hier beginnen, zeg gewoon eerlijk dat je ze niet leest, of ze alleen ter kennisgeving aanneemt![]()
Zeg me niet dat je het nog stééds hebt over de TR bij het BMW-topic. If so, dan moet je je misschien afvragen of je niet beter ergens anders kunt gaan rondhangen als je je zo ergert aan het feit dat je je zin niet krijgt. If not, dan ben ik zeer benieuwd waar je het wél over hebt.quote:Op zondag 3 juli 2005 07:34 schreef S1nn3rz het volgende:
En ga nu niet met je verkooppraatjes hier beginnen, zeg gewoon eerlijk dat je ze niet leest, of ze alleen ter kennisgeving aanneemt![]()
Weet je zeker dat een kabeltje ¤ 100 moet kostenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:02 schreef Redux het volgende:
Zou een moderator aub de offtopic reacties in mijn topic willen verwijderen? Dank je.
[TK] Philips DCC datakabel
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je zeker dat een kabeltje ¤ 100 moet kostenIk ben eerlijk gezegd ook een enigszins verbaasd (understatement).
En dus vraag ik jou weer net zo netjes of je je niet vergist. Als dat niet zo is, dan ga ik de reacties niet verwijderen, want die staan er over drie minuten weer. Dan ga ik jou in plaats daarvan vriendelijk verzoeken zelf even toelichting te geven in het topic, zodat het voor iedereen duidelijk is dat je inderdaad ¤ 100 bedoelt.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:28 schreef Redux het volgende:En dus? Moet ik hier nu met jou een discussie voeren over de prijs die ik vraag? Ik vraag je gewoon netjes of je de offtopic reacties wil weghalen. Alvast bedankt.
Leg dit aub in het topic uit, dan hebben we daarna iets om de boel schoon te houden.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:41 schreef Redux het volgende:
Ik vergis me niet, ik vraag je de offtopic reacties weg te halen. De kabel is moeilijk te krijgen, niet na te maken, vandaar de hoge prijs.
Dus daarom nogmaals, wil je zo vriendelijk zijn de offtopic reacties weg te halen? Alvast bedankt.
Geloof me, dit is geen dag om mij uit mn tent te lokken. Als jij nou gewoon de toelichting in het topic zet, dan schoon ik 'm zo op.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:09 schreef Redux het volgende:
Ik zal het in het topic zetten, maar ik vind het heel vreemd dat mensen die blijkbaar niets weten over wat ik aanbied toch menen iets te moeten plaatsen in dat topic, vooral gezien in de faq staat dat dit niet gewenst is.
Ken jij die kabel?
als je er zo snel klaar mee bent, dan ben ik het ook wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je het nog stééds hebt over de TR bij het BMW-topic. If so, dan moet je je misschien afvragen of je niet beter ergens anders kunt gaan rondhangen als je je zo ergert aan het feit dat je je zin niet krijgt. If not, dan ben ik zeer benieuwd waar je het wél over hebt.
Als je met 'verkooppraatje' doelt op mijn uitleg over het gebruik van TR's door de mods, dan vind ik dat erg flauw. Ik heb een paar keer de moeite genomen uit te leggen hoe ze werken en waarom ze soms niet helemaal werken zo we graag zouden willen. Als jij dat alleen kunt lezen als een lulkoekverhaal waarmee ik wil verhullen dat ik ze niet wil lezen of niet serieus neem, dan neem je mij niet serieus.
Ik wil het in het algemeen overal over hebben met iedereen, maar als je op deze manier begint, dan ben ik er wel klaar mee; heb wel betere dingen te doen. Dus ķf doe normaal, ķf verheug je er vast op dat je in elk geval één punt gaat maken, want dan ga ik gewoon niet meer op je posts in.
Het begint er weer op te lijkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ben benieuwd of deze net zo gezellig begint als het vorige deel eindigde
dat wilde ik net zeggen, MOD's kunnen doen wat ze willen met een TR, niets, net iets anders of letterlijk uitvoeren. Dat er een TR geplaatst word geeft dus geen garantie dat er ook iets mee gedaan word.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:21 schreef Adelante het volgende:
S1nn3rz: ik weet NIET waar jij het over hebt, maar topic reports worden door ons ALTIJD bijgehouden!!! Integraal V&A checken zit er niet altijd in, maar de TR lees ik altijd. Dat wij daar niet altijd de door JOU gewenste actie op ondernemen.... tsjah, dat zegt misschien meer iets over jouw visie op v&a
Eigenlijk gebeurt er altijd wel wat mee. Zomaar terzijde schuiven gebeurt eigenlijk nooit. Voor mijzelf sprekend: of ik doe direct zelf iets met wat er wordt aangegeven, ķf - en dat is als ik persoonlijk niet veel reden zie om in te grijpen - ik gooi het achter de schermen even in de groet. Helemaal niets doen met een TR komt echt hoogstzelden voor. Ik ga er namelijk toch van uit dat users ze er niet voor niets neerzetten.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:25 schreef Magneet het volgende:
dat wilde ik net zeggen, MOD's kunnen doen wat ze willen met een TR, niets, net iets anders of letterlijk uitvoeren. Dat er een TR geplaatst word geeft dus geen garantie dat er ook iets mee gedaan word.
quote:
Męn, ik zit al eeuwen te hameren op auto-tags. wordt daar iets mee gedaan? neequote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
blablabalba als je meedenkt aan oplossingen, die vervolgens ook nog eens passen binnen de softwarematige mogelijkheden van Fok!
oiquote:Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef Adelante het volgende:
maar zo lang het er niet is, kun je ķf blijven huilen ķf .... niks meer aanbieden
Ah, dus als je een tr aanmaakt met het verzoek om iets te sluiten omdat ts dat aangeeft is dat niet om mezelf te helpen maar de modsquote:Op zondag 3 juli 2005 14:21 schreef Adelante het volgende:
S1nn3rz: ik weet NIET waar jij het over hebt, maar topic reports worden door ons ALTIJD bijgehouden!!! Integraal V&A checken zit er niet altijd in, maar de TR lees ik altijd. Dat wij daar niet altijd de door JOU gewenste actie op ondernemen.... tsjah, dat zegt misschien meer iets over jouw visie op v&a
Ik heb een TR gezien (van gisteren als ik me niet vergis) waarin je aangeeft dat een topic gesloten kan worden. Dat heb ik dan dus ook vanmorgen gedaan. Verder heb ik alle TR's nog twee keer doorgekeken, maar zie er geen meer van jou waar we niets mee hebben gedaan.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef S1nn3rz het volgende:
Ah, dus als je een tr aanmaakt met het verzoek om iets te sluiten omdat ts dat aangeeft is dat niet om mezelf te helpen maar de mods![]()
Maar begin direct maar weer een verhaal over visies e.d. daar ben je nogal geod in![]()
Ik ben er wel klaar mee, maar mijn laatste tr om mods enigzins te helpen is al wel geplaatst![]()
![]()
duhhh...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:44 schreef Het_Biertje het volgende:
oi![]()
zal mij een rotzorg wezen hoor. bespaart jullie veel werk.![]()
Je gooit je eigen glazen een klein beetje stuk nu![]()
kzal de volgende keer m'n tagje speciaal voor jou vergeten.
Als jij aangeeft een topic te willen sluiten van een ander, dan reageer ik daar niet op voor ik gezien heb dat dat ook werkelijk de wens is van die ander! Dat die ander het alleen medlt in het topic zelf en jij ons helpt met een TR... alleen maarquote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef S1nn3rz het volgende:
Ah, dus als je een tr aanmaakt met het verzoek om iets te sluiten omdat ts dat aangeeft is dat niet om mezelf te helpen maar de mods![]()
Ik ben idd niet zo van de korte termijn oplossingen/acties, ik kijk graag vooruitquote:Maar begin direct maar weer een verhaal over visies e.d. daar ben je nogal geod in![]()
Ja.quote:Ik ben er wel klaar mee, maar mijn laatste tr om mods enigzins te helpen is al wel geplaatst![]()
![]()
Fijn, bedankt! Ik zie echt wel het verschil tussen 1 iets aanbieden en 5 van hetzelfde, maar dat doe ik hier ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:21 schreef Adelante het volgende:
Hare: hmm, misschien is en blijft het een vage scheidingslijn, maar ik hoop dat je ook enigszins ons standpunt ziet. Zo lang jij lekker dvd'tjes blijft aanbieden hier prima, maar wanneer er straks vijf of meer dezelfde (nieuwe en gesealde) dvd's worden aangeboden, is bij mij de grens bereikt
Ik ben het volkomen met haar oneens.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:21 schreef Adelante het volgende:
Ik ben het volkomen met ElisaB eens in haar vraag (VRAAG ja, geen verwijt!) naar Redux toe of hij misschien de moeite wil nemen uit te leggen, waarom zijn aangeboden artikel zo aan de prijs is. Het simpelweg opschonen van dat topic resulteert binnen een record tijd in weer dezelfde reacties, die WIJ vervolgens weer kunnen opschonen. Iets meer uitleg van TS en je voorkomt dat soort zinloze reacties, indien er alsnog discussie ontstaat in dat topic, dan is het aan ons dat direct de kop in te drukken
Ik zie niemand in mijn topic serieus geinteresseerd zijn. Ik zie reacties als 'ben je gek ofzo?', 'sommige mensen hebben echt geld nodig' of 'ben je je pillen vergeten'. Gezien het stukje uit de faq lijken me zulke reacties niet kunnen. Ik vind zulke reacties in iedergeval niet o.k. Kleuters gaan maar naar ONZ als ze lollig willen doen, en het lijkt me dat jullie v&a ook serieus zien.quote:Commentaar op de richtprijs: natuurlijk staat het je vrij om een prijs te hoog te vinden, net zoals het de topicstarter vrij staat om een prijs te vragen. Geef hier echter alleen commentaar op wanneer je werkelijk geīnteresseerd bent in het product. Reacties als: "veeeels te duur" en "ben je gek ofzo" helpen de topicstarter en tevens het verloop van het topic niet. Zeker niet als je toch al niet van plan was het aangebodene te kopen.
als jij geen gezeur wil hebben rondom de artikelen die jij aanbiedt; ga dan lekker naar markplaats waar reageren op advertenties niet mogelijk is. Dit is een forum, dan kun je zulke dingen verwachten. Sterker nog, dat is waar een forum om draait.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:02 schreef Redux het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Ik heb een broertje dood aan achterhaalde opmerkingen als dat.
Waarom zou ik? De faq lijkt me duidelijke genoeg.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:10 schreef Het_Biertje het volgende:
als jij geen gezeur wil hebben rodn de artikelen die jij aanbiedt; ga dan lekker naar markplaats waar reageren op producten niet mogelijk is. Dit is een forum, dan kun je zulke dingen verwachten.
Ik geef Feedback.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:02 schreef Redux het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Ik heb een broertje dood aan achterhaalde opmerkingen als dat.
Zoals al ik al zei, opmerkingen als 'bevalt het je hier niet, rot je toch op' zijn achterhaald, zie oa deze post: FOK, door en voor de users Deel 5quote:Op zondag 3 juli 2005 17:10 schreef Het_Biertje het volgende:
en idd, het gaat om een kabeltje ffs. don't like it? take your bussines elswhere.
Ik heb geloof ik nergens gevraagd of je rekening wilt houden met prive-omstandigheden (welke prive-omstandigheden hebben we het eigenlijk over??) en verder: je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 16:46 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik ben het volkomen met haar oneens.
Ik lees de FAQ, en zie staan:
[..]
Ik zie niemand in mijn topic serieus geinteresseerd zijn. Ik zie reacties als 'ben je gek ofzo?', 'sommige mensen hebben echt geld nodig' of 'ben je je pillen vergeten'. Gezien het stukje uit de faq lijken me zulke reacties niet kunnen. Ik vind zulke reacties in iedergeval niet o.k. Kleuters gaan maar naar ONZ als ze lollig willen doen, en het lijkt me dat jullie v&a ook serieus zien.
Het is iedereen van te voren bekend dat zulke reacties niet kunnen in een V&A topic. Iedereen kan dat lezen in de faq. Als ik dan vervolgens de moderator vraag die reacties te verwijderen, heb ik geen zin om aan haar gaan uit te leggen waarom ik de prijs vraag voor wat ik aanbied. Ik heb 2 links gepost in mijn openingspost, daar staat uitstekend uitgelegd wat voor kabel is, en hoe slecht die kabel te vinden is. Iedereen kan dus lezen waarom ik die prijs vraag.
Ik heb geen zin om uit te leggen waarom ik die prijs vraag, ik bied die kabel simpelweg aan. Wellict lomp van mijn kant, maar sinds wanneer is het een regel om uitleg te geven bij iets wat je aanbiedt? Ik pas daar voor. Offtopic 'prijs is te hoog' reacties zijn gezien de faq simpelweg niet wenselijk, en daarom vraag ik de moderator die reacties weg te halen en pas ik ervoor uit te leggen waarom ik die prijs ervoor vraag.
Dat er alsnog mensen menen offtopic reacties te plaatsen is uitstekend te voorkomen door kordaat op te treden. Aangezien elisab dat niet deed heb ik kritiek op haar acties. De opmerking die later kwam dat dit niet de tijd is om haar de tent uit te lokken vind ik al helemaal belachelijk, ik heb 0,0 te schaften met haar priveomstandigheden, ze moet gewoon haar functie uitoefen, voor de rest interesseert me de persoon elisab helemaal niet, en heb ik 0,0 te maken met 'haar toestand'.
Ik irriteer me mateloos aan het slappe optreden in v&a.
ik zeg helemaal niet dat je op moet rotten. V&A wordt gerund door mods die dat vrijwillig doen. Jij komt hier ff rond bazuinen dat ze hun 'werk' niet goed doen alsof ze ervoor betaald worden. Als je professioneel geholpen wil worden neem een betaalde dienst in de arm.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:14 schreef Redux het volgende:
[..]
Zoals al ik al zei, opmerkingen als 'bevalt het je hier niet, rot je toch op' zijn achterhaald, zie oa deze post: FOK, door en voor de users Deel 5
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nergens gevraagd of je rekening wilt houden met prive-omstandigheden (welke prive-omstandigheden hebben we het eigenlijk over??) en verder: je hebt helemaal gelijk hoor
Ik ben niet van gisteren hoor. Maar je hebt helemaal gelijk. Kunnen we ons dan nu weer met andere dingen gaan bezighouden?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:17 schreef Redux het volgende:cynisch?
Je opmerking 'dit is niet de tijd om mij uit de tent te lokken'. Over die opmerking had ik het over.
Die "zeldzame" kabel mag nog voor niets.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niet dat je op moet rotten. V&A wordt gerund door mods die dat vrijwillig doen. Jij komt hier ff rond bazuinen dat ze hun 'werk' niet goed doen alsof ze ervoor betaald worden. Als je professioneel geholpen wil worden neem een betaalde dienst in de arm.
Ja precies, het linkje wat ik net postte en wat jij in m'n post quote is een topic met een x aantal delen. Lees dat eens door voor je denkt een opmerking als dit te moeten maken. Want je hebt gezien je opmerking geen flauw benul waarover je praat.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niet dat je op moet rotten. V&A wordt gerund door mods die dat vrijwillig doen. Jij komt hier ff rond bazuinen dat ze hun 'werk' niet goed doen alsof ze ervoor betaald worden. Als je professioneel geholpen wil worden neem een betaalde dienst in de arm.
OK (gast)slot.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:32 schreef Morgil het volgende:
[TK] Diverse metal longsleeves en hoodies
Kan dicht! Alles verkocht
goed dat je dat erafgehaald hebt maar hij werkt nog niet? iedergeval ik kan nix in reagerenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:19 schreef T42 het volgende:
[TK] P4 2,8ghz 512mb S-ata 80gb enz
er staat: er staat nu xp op daarmee bedoel ik dat hij weer leeg gemaakt word bij de verkoop
Je topic is dicht, maar vraag me niet waarom.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:23 schreef T42 het volgende:
[..]
goed dat je dat erafgehaald hebt maar hij werkt nog niet? iedergeval ik kan nix in reageren
Ik heb ook geen idee, maar hij is nu in elk geval openquote:Op maandag 4 juli 2005 12:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Je topic is dicht, maar vraag me niet waarom.
tnxquote:Op maandag 4 juli 2005 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar hij is nu in elk geval open
geslotenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:20 schreef redted het volgende:
[TK] ASUS EN5750 VGA adapter PCI-e
kan dicht, is verkocht
done.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef H.Flick het volgende:
[TK] PS2 en Xbox spellen
Zou een modje PSP en GameCube uit de topictitel kunnen halen, want die spellen zijn inmiddels verkocht.
Bedankt
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:27 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Er zitten twee mensen zich te vervelen in mijn topic ([TK] Computer: P4 3.0Ghz, 512mb, 250GB, Audigy2, TV-kaart)
Kan iemand het aub opschonen?
quote:
Donequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef J.A.N.A. het volgende:
[TK/TR] 512MB RAM voor Apple G4 Powerbook Mag dicht. Verkocht
Er staat er hier Hey tulp :+ nog een.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:54 schreef ElisaB het volgende:
Hij is echt leuk
FeedBack is weer open hoor
quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:54 schreef ElisaB het volgende:
Hij is echt leuk
FeedBack is weer open hoor
Je bent snel, maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:17 schreef Adelante het volgende:
Snap jij het idee achter een forum wel S1nne3rz
as if....quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:20 schreef S1nn3rz het volgende:
Je bent snel, maar daar is ook alles mee gezegd
met die post op zich kun je niet veel als TS idd, behalve constateren dat er interesse is voor je aanbod en dat trekt misschien weer andere potentiele kopers aan.quote:Wees nu eens redeliik vent, wat kan je nou met die posts.
V&A is bedacht om de users van het Fok! forum een plek te geven om met en aan elkaar spullen te verkopen die zij kwijt willen. Door dit onderdeel af te scheiden naar een apart subforum, is er meer overzicht gecreëerd, dan wanneer alle [TK] en [GEZ] topics in GC waren beland. V&A heeft naast de forum policy ook een eigen policy en die is strikt te noemen in verhouding tot eerstgenoemde.quote:Wat kan het mij schelen of iemand volgende week pas geld heeft omdat ie de zooi verbrast heeft.
Je biedt een product aan omdat je er vanaf wilt, en meestal zsm. En aangezien de meeste mensen ook nog niets meer van zich laten horen is dat vervelend.
Een forum is om een discussie te starten, maar ik mag aannemen dat de opzet van V&A toch anders ligt. Het is hier niet de bedoeling om tot in het oneindige te discussieren, maar om met concrete bedragen en afspraken te komen.![]()
quote:
Ja interesse van mensen die geen rooie cent hebben en maar wat moeten zien los te schrapen van de hardwerkende medemensquote:met die post op zich kun je niet veel als TS idd, behalve constateren dat er interesse is voor je aanbod en dat trekt misschien weer andere potentiele kopers aan.
Je zegt het goed, mensen willen spullen kwijtraken. NIet er mee blijven zitten.quote:V&A is bedacht om de users van het Fok! forum een plek te geven om met en aan elkaar spullen te verkopen die zij kwijt willen. Door dit onderdeel af te scheiden naar een apart subforum, is er meer overzicht gecreëerd, dan wanneer alle [TK] en [GEZ] topics in GC waren beland. V&A heeft naast de forum policy ook een eigen policy en die is strikt te noemen in verhouding tot eerstgenoemde.
Je staat het misschien niet toe, maar de users zouden best een (kortdurende) ban kunnen krijgen wegens policy overschrijdend gedrag. Als ik te hard rijd in het verkeer weet ik ook dat ik een boete riskeer.quote:We staan geen offtopic gezwets toe, geen ONZ bagger, geen topickapen, geen merk discussies, etc.. Maar op nu op iedere slak zout te gaan leggen, omdat een (klein) aantal users het beleid achter V&A te soft vindt:
Als je wat minder zou overdrijven, dan zou het veel gemakkelijker zijn om met je in discussie te gaan. Wat weet jij nou bijvoorbeeld van het mailcontact dat mensen onderling nog hebben?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Check de topics maar eens, van 99% van die mensen hoor je niets meer in een topic. Totaal nutteloos dus.
Nee, dat kan dus niet. Je hebt écht een verkeerd beeld van de manier waarop op FOK! de ban gebruikt wordt. Trouwens, misschien zou het wel kunnen, maar FOK! wil helemaal geen forum zijn dat voor elke poep of scheet de users een ban aansmeert. We zijn bootcamp nietquote:Je staat het misschien niet toe, maar de users zouden best een (kortdurende) ban kunnen krijgen wegens policy overschrijdend gedrag.
Als je een beetje had opgelet, dan had je kunnen zien dat topic-kapen reeds een aantal maanden wordt beloond met sluiting van je eigen topics voor in elk geval 24 uur.quote:Als je hier een topic gaat kapen zou je ook moeten weten dat het gevolgen kan hebben![]()
Ik overdrijf niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[quote]
Als je wat minder zou overdrijven, dan zou het veel gemakkelijker zijn om met je in discussie te gaan. Wat weet jij nou bijvoorbeeld van het mailcontact dat mensen onderling nog hebben?
Ik heb geen verkeerd beeld, maar van een V&A topic mag je verwachten dat e.e.a met enige zorg behandeld wordt.quote:Nee, dat kan dus niet. Je hebt écht een verkeerd beeld van de manier waarop op FOK! de ban gebruikt wordt. Trouwens, misschien zou het wel kunnen, maar FOK! wil helemaal geen forum zijn dat voor elke poep of scheet de users een ban aansmeert. We zijn bootcamp niet
Dit was puur als voorbeeld, ik had ook een ander voorbeeld kunnen noemenquote:Als je een beetje had opgelet, dan had je kunnen zien dat topic-kapen reeds een aantal maanden wordt beloond met sluiting van je eigen topics voor in elk geval 24 uur.
Als je suggereert dat 99% van de users niets meer van zich laat horenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:16 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik overdrijf niet.
Je hebt er wél een verkeerd beeld van, want dit is niet het soort 'enigszins ongewenst posten' waarvoor je op FOK! en ban krijgt. En bootcamp is niet wat we willen. WOII is al een poosje voorbij en het is hier geen gevangenis. Als je wilt dat V&A wordt wat jij hier voorspiegelt, dan kan ik je vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Als je je er zo aan ergert, dan zul je iets anders moeten bedenken.quote:Ik heb geen verkeerd beeld, maar van een V&A topic mag je verwachten dat e.e.a met enige zorg behandeld wordt.
Fok smeert niets aan, het is de user zijn eigen schuld.
Maak er voor die users maar bootcamp van
yup, je kunt hier lekker handellen random dingen verkopen.quote:
quote:Ik wilde je gewoon de mond snoeren
Die andere twee misschien, maar ik heb gewoon een baaldag en hang een beetje doelloos in en rond het huisquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:56 schreef Het_Biertje het volgende:
3 mods, zeker allemaal aan het tukken ofzo
aaaw wat isse dann ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die andere twee misschien, maar ik heb gewoon een baaldag en hang een beetje doelloos in en rond het huis
Huilliequote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef tonks het volgende:
Gelukkig hebben jullie Het_biertje. anders hadden die topics nu geen slotje
Helemaal nix hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:10 schreef Het_Biertje het volgende:
aaaw wat isse dann ?
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef tonks het volgende:
Gelukkig hebben jullie Het_biertje. anders hadden die topics nu geen slotje
Nee hoor, Tonks zit te jankzakken. Kan nou niet echt zeggen dat je daar iets aan mistquote:
Ik heb ze opgeslagen dus je mag ze wissenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:10 schreef ElisaB het volgende:
Done. Kunnen die lellen van foto's inmiddels uit je topic (niet van jou overigens, maar ze waren wel voor jou bedoeld)?
nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef S1nn3rz het volgende:
Kan die slowchat tussen pilskebier en de modjes eens afgelopen zijn?
Je kan gewoon editten volgens mij...quote:Op maandag 11 juli 2005 15:37 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Bij mijn topic loopt imageshack te zeiken over 'hotlinking'.
Mag ik aub mijn imagelinks aanpassen zodat de plaatjes gewoon te zien zijn?
Thx![]()
[TK] Opruiming! (GBA, hardware, spellen e.d.)
Als ik edit, zegt ie:quote:je kan ook editen volgens mij
Strange...quote:Op maandag 11 juli 2005 15:50 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Als ik edit, zegt ie:
'sorry je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen'. Dit heb ik overigens bij al mijn posts...![]()
Biertje, ik word gekquote:Op maandag 11 juli 2005 15:48 schreef Het_Biertje het volgende:
-------------------------------------
edit deze dan ook conflict!
-------------------------------------
ik heb de oplossing 3 uur geleden er neer gezetquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gooi die site van je van het internet, want ik word psygotisch!
Welke reply van Tonks...??quote:Op maandag 11 juli 2005 15:54 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb de oplossing 3 uur geleden er neer gezet![]()
Solliciteer dan gewoon knurftquote:lezenof maak mij mod
Nee, tis wegquote:Op maandag 11 juli 2005 15:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Hier niet in ieder geval.
daar staatie, in die quote ;quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal nix hoor
Gewoon zo'n dag. Hebbie dat nooit? Dat je te weinig geslapen hebt, je een beetje verveeld, nergsen zin in hebt? Nou ja, zo'n dag dus
Stomme [piep]-VOKquote:Op maandag 11 juli 2005 15:58 schreef yvonne het volgende:
Nog niet weg, bij openen van dit topic nog steeds een inlogscherm.
En wegquote:Op maandag 11 juli 2005 15:58 schreef Het_Biertje het volgende:
daar staatie, in die quote ;
Die is nu ook weg.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:58 schreef yvonne het volgende:
Nog niet weg, bij openen van dit topic nog steeds een inlogscherm.
Nop sorry, zodra ik op 'edit' klik nog steeds dezelfde meldingquote:probeer nog eens...
Snap ik niet. Is het een idee een nieuw topic te openen dan maar?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:04 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Nop sorry, zodra ik op 'edit' klik nog steeds dezelfde melding
Is goed, zodra hij klaar is (10 minuten?) zet ik het hier wel weer en kun je de oude weghalenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Snap ik niet. Is het een idee een nieuw topic te openen dan maar?
Ik haal 'm niet weg; ik sluit 'm alleen hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 16:09 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Is goed, zodra hij klaar is (10 minuten?) zet ik het hier wel weer en kun je de oude weghalen
Sta je wel ingelogd? Alleen dan kun je je eigen berichten wijzigen. En dan alleen berichten tot 24 uur oud.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:50 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Als ik edit, zegt ie:
'sorry je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen'. Dit heb ik overigens bij al mijn posts...![]()
Zie topic in +. Dit is niet de enige volgens mij.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Sta je wel ingelogd? Alleen dan kun je je eigen berichten wijzigen. En dan alleen berichten tot 24 uur oud.
Anders klopt er iets niet en moeten we de techneuten inschakelen.
Ik kijk zelden in FC / + . En als ik er al eens langs kom, kan ik meteen weer allemaal modinnen in disstress gaan helpen.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:16 schreef ElisaB het volgende:
Zie topic in +. Dit is niet de enige volgens mij.
Heerlijk tochquote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kijk zelden in FC / + . En als ik er al eens langs kom, kan ik meteen weer allemaal modinnen in disstress gaan helpen.
Je hebt gelijk!quote:Sta je wel ingelogd? Alleen dan kun je je eigen berichten wijzigen. En dan alleen berichten tot 24 uur oud.
Anders klopt er iets niet en moeten we de techneuten inschakelen.
Geweldigquote:Op maandag 11 juli 2005 16:20 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Je hebt gelijk!![]()
STUPID ME!![]()
zal ik dan toch maar de originele editen? Dan kan ElisaB al dat gepraat m.b.t. niet editen enzo weghalen? Sorry als ik lastig ben
Vreemd blijft het dat je wél kan posten, maar niet kan edittenquote:
Dan moet je bij iedere post afzonderlijk je username en password invoeren. Een beetje omslachtig, maar soms wel handig. Voor editten hebben we die feature gewoon niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:27 schreef ElisaB het volgende:
Vreemd blijft het dat je wél kan posten, maar niet kan editten
Wat een gedoe hequote:Op maandag 11 juli 2005 16:39 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik heb het topic succesvol gewijzigdZo is ie goed. Moet ik hem alsnog kopieren in een nieuw topic en wordt dan de oude weggehaald? Of haal je nu gewoon de meuk weg in het aangepaste topic?
Neequote:Op maandag 11 juli 2005 19:18 schreef Zwansen het volgende:
Vind je het leuk Conflict?
Is geopperd, maar heeft vooralsnog in elk geval geen prioriteit.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef Het_Biertje het volgende:
Wordt er binnenkort nog iets gedaan in de richting van V&A op splitsen in een echte vraag en aanbod kant? Een filter oid op de top van de pagina zou bv handig zijn.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is geopperd, maar heeft vooralsnog in elk geval geen prioriteit.
Tsja, wat zullen we zeggen. Ik heb er niet zo'n last van; er zijn nog zoveel dingen te doen aan FOK! dat ze voorlopig hun handen vol hebben.quote:
Stom van mijquote:quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:11 schreef rockstah het volgende:
Verder treft u nog 18 uur aan muziek aan. Mocht het niet uw smaak zijn dan kunt u het zelf verwijderen.
Niet toegestaan, derhalve een slotje
[V&A] FAQquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:09 schreef LostFormat het volgende:
[TK] iPod shuffle - 512 meg Hoezo?
Hij biedt iets tweedehands aan voor een vraagprijs waar je ook een nieuwe voor kan kopen. Waarom mag ik mensen daar neit op wijzen?
Op het moment dat je warez aanbiedt bij de verkoop van je pc of console dan gaat je topic altijd op slot. Helaas staan we niet toe dat je je topic nog een keer opent, omdat mensen er nu vanuit kunnen gaan dat het er alsnog opstaat en ten tweede omdat we geen streng optreden tegen mensen die (al dan niet 'per ongeluk') warez aanbieden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:20 schreef rockstah het volgende:
[..]
Stom van mij, ik dacht ik laat het eropstaan voor de leukigheid, maar dat mag natuurlijk niet. Het is gewoon de custom soundtrack optie en het is verder geen gemodde console ofzo hoor, nummers komen allemaal van mijn eigen CD's. Kan het niet uit de OP verwijderd worden? Dan wis ik mijn soundtracks wel even.
op zich zijn het in dit geval niet echt warez aangezien je die tracks er niet vanaf kan halen om op cd te zetten oid.quote:Op donderdag 14 juli 2005 07:36 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Op het moment dat je warez aanbiedt bij de verkoop van je pc of console dan gaat je topic altijd op slot. Helaas staan we niet toe dat je je topic nog een keer opent, omdat mensen er nu vanuit kunnen gaan dat het er alsnog opstaat en ten tweede omdat we geen streng optreden tegen mensen die (al dan niet 'per ongeluk') warez aanbieden.
Nee, maar als iemand dat ding koopt dan heeft hij wel muziek erop staan waarvan de koper niet de originele CD's heeft lijkt me.quote:Op donderdag 14 juli 2005 07:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
op zich zijn het in dit geval niet echt warez aangezien je die tracks er niet vanaf kan halen om op cd te zetten oid.
das waarquote:Op donderdag 14 juli 2005 08:06 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand dat ding koopt dan heeft hij wel muziek erop staan waarvan de koper niet de originele CD's heeft lijkt me.
Yeps, dat kan natuurlijk wel. Ik heb de OP aangepast en je topic is weer open.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:18 schreef rockstah het volgende:
Ik had er even niet bij nagedacht, ik begrijp het opzich wel hoor. Maar 't is een beetje lullig.
Kan desnoods de hele xbox console uit de OP gewist worden? Dan verkoop ik hem wel ergens anders.
mag ik m'n schoonmoeder hier per opbod verkopen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:43 schreef Adelante het volgende:
logica? hier?
jah hallo, ik ben er weer en heb alle feedback moeten missen, maar verwacht komend weekend natuurlijk wel het een en ander![]()
ik wilde bijna iets zeggen over handel in dieren, maar daarmee zou ik jou tekort doen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:10 schreef Het_Biertje het volgende:
mag ik m'n schoonmoeder hier per opbod verkopen?
er staat niets over in de faq dus je kunt me toch niets maken![]()
![]()
wie heeft het over handelquote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wilde bijna iets zeggen over handel in dieren, maar daarmee zou ik jou tekort doen natuurlijk![]()
Ik wil hier nog even op reageren: ik heb in een bioscoop gewerkt en daar kregen we ook veel standies, banners, goodies etc van films MAAR dit mag onder geen beding worden doorverkocht van de distributeur. Waarom zou dit hier dan wel mogen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:51 schreef detulp050 het volgende:
Bla..... Die bioscoopborden kan TS dan wel gekregen hebben, maar het is niet zo dat hij ze expres gekocht of gevraagd heeft om ze door te verkopen (althans zo zie ik het). Als de TS echter nķg een keer met diverse borden aankomt, dan is het meer te zien als handel. bla.....
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef Het_Biertje het volgende:
Wordt er binnenkort nog iets gedaan in de richting van V&A op splitsen in een echte vraag en aanbod kant? Een filter oid op de top van de pagina zou bv handig zijn.
Edit; *Apart auto verkoop forum met aparte mod
[TKA] Groothoek lens voor Fuji 7000quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:42 schreef detulp050 het volgende:
Wat moet de titel worden ?
Ik weet niet of die regel nog geldig is op dit moment en bij deze situatie.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:49 schreef spanks het volgende:
[..]
Ik wil hier nog even op reageren: ik heb in een bioscoop gewerkt en daar kregen we ook veel standies, banners, goodies etc van films MAAR dit mag onder geen beding worden doorverkocht van de distributeur. Waarom zou dit hier dan wel mogen?
Aangepastquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef Robertje het volgende:
[..]
[TKA] Groothoek lens voor Fuji 7000
kan wel voor gezorgd wordenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef detulp050 het volgende:
zo super veel auto's worden er niet verkocht via V&A.
[V&A] ERVARINGENquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:05 schreef existenz het volgende:
[TK]DVD-plank opruiming
Zeer snel afgehandeld en verzonden/ontvangen en in zeer goede staat!
Het is me geluktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:51 schreef qu63 het volgende:
[TK] 24 roze strippen
mag dicht, is verkocht
Oops, de verkeerdequote:
wanneer krijg je je diploma?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:27 schreef detulp050 het volgende:
Dank jullie, ik ben het langzaam aan het leren![]()
niet! 't is gewoon een onbetaalde stage, die zonder opzegtermijn kan worden beëindigdquote:
dát zijn pas voorwaarden!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
niet! 't is gewoon een onbetaalde stage, die zonder opzegtermijn kan worden beëindigd![]()
eej, hij mag wel werken met ElisaB én met mij!quote:
Dat wil ik ook!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
eej, hij mag wel werken met ElisaB én met mij!
get-in-line... (checkt profiel: vrouw 1985).... uhm.... tuurlijk kan datquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
get-in-line... (checkt profiel: vrouw 1985).... uhm.... tuurlijk kan dat![]()
![]()
mejuffrouw van de KPN beloofde me twee weken, omdat ze een fout had gemaakt met aanvraag éénquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:38 schreef detulp050 het volgende:
Ik denk dat ik er binnenkort wordt uitgeschopt
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet mn posthistory maar eens bekijken.. dan klopt mn profiel geloof ik niet meer
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Hij komt misschien wat verwijfd over maar het is toch écht een man..
note zet!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:50 schreef qu63 het volgende:
leugens en bedrog, oplichterij... en dat binnen v&a.quote:
hodferquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
leugens en bedrog, oplichterij... en dat binnen v&a.![]()
geloof me, die foto's die daar in stonden, zijn niet voor (verwijfde) mannen bestemdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:55 schreef qu63 het volgende:
hodfer
jij licht ook op btw.. hebt een fotoboek zonder foto's..
ik wil de optie (geen) bij geslachtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
geloof me, die foto's die daar in stonden, zijn niet voor (verwijfde) mannen bestemd![]()
ben nu weer een mannetjequote:
Hij's dichtquote:Op zondag 24 juli 2005 04:49 schreef Redah het volgende:
[TK] PB laptop, 3000+, 512MB, accessoires
Mag dicht, alles goed gegaan
je hebt helemaal geen note gezet!quote:
En wat heb jij met Nikky moeten uitvreten om dat te weten te komenquote:
niksquote:Op zondag 24 juli 2005 17:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
En wat heb jij met Nikky moeten uitvreten om dat te weten te komen?
ik mis al dat soort dingen, zal wel in GCSC zijn gebeurdquote:
IRCquote:Op zondag 24 juli 2005 17:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik mis al dat soort dingen, zal wel in GCSC zijn gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |