Erhm, waarom niet ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:37 schreef Burbo het volgende:
Dus jij wilt er evenveel voor terug krijgen, veel succes
Het betreft een apparaat die nog niet geleverd is, en ik ben niet van plan om ook maar één cent aan wie dan ook kado te doen!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:13 schreef BYM het volgende:Ik heb er ¤ 117,64 voor betaald, inc de reut eromheen die vereist is, en dat bedrag wil ik er ook weer voor terug hebben.
veel succes met de verkoop dan!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:15 schreef BYM het volgende:
[..]
Het betreft een apparaat die nog niet geleverd is, en ik ben niet van plan om ook maar één cent aan wie dan ook kado te doen!
Ligt niet aan jou, merk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:45 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
veel succes met de verkoop dan!![]()
Nee, je kunt je niet meer inschrijven, enkelt op de reserve lijst terecht komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:47 schreef mark_dabomb het volgende:
Dus wij kunnen ons ook nog gewoon inschrijven in de inkoopactie...
Komt nu op mij over dat je tot de conclusie bent gekomen dat het een slecht product is.
En we zouden wel erg stom zijn om nu te kopen als we toch zeker weten dat jij m krijgt en daarna alsnog gaat verkopen...
Geven en nemen ? Ohw dus ik moet wildvreemden geld geven, dat neem ik niet ....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:19 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
wat zijn de voordelen voor ons als wij jouw plaats innemen als jij het voor dezelfde prijs verkoopt? Volgens mij moet je jezelf die vraag stellen anders raak je het hier nooit kwijt.
Tis geven en nemen he?
Heb je de openingspost gelezen ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:22 schreef mark_dabomb het volgende:
Je vertrouwt dus de IA niet (er is al 3 maanden lang niks bestelt danwel geleverd) en je wil ons met deze oplichterij opschepen?
Nee, want bij inkoopactie.net betaal je vooruitquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:18 schreef N-tertainment het volgende:
dus stel...
ik koop hem van je, betaal ik dan pas als het apparaat ook daadwerkelijk geleverd wordt? Boter bij de vis zeg maar?
jij bent slim! ga maar lekker op marktplaats zulke onzin verkopen. mongooltje dat je bent! (en daarmee beledig ik nog onze mongloide medemensquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:22 schreef BYM het volgende:
[..]
Nee, want bij inkoopactie.net betaal je vooruit![]()
Ik wil eerst het bedrag zien, dan pas draag ik mijn plaats aan jou over, stel dat.......
Stoere praatquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:58 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
jij bent slim! ga maar lekker op marktplaats zulke onzin verkopen. mongooltje dat je bent! (en daarmee beledig ik nog onze mongloide medemens)
Zou zo maar kunnen ja, het zuigt behoorlijk iig.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:41 schreef iDex het volgende:
http://www.inkoopacties.net/topic/5nq6l16j
whehehe
kan nog lang duren
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:13 schreef BYM het volgende:
Let wel :
Je koopt enkelt mijn plaats in de inkoopactie, want de bestelling en levering heeft nog niet plaatsgevonden. Ook is het momenteel onduidelijk wat de verdere duur en procedure gaat worden cq zijn, dat is ook de reden dat ik ervanaf wil zien.
Lees het forum in mijn eerste link dan ook goed, voordat je beslist.
Wees gerust, jou verkoop ik hem per definitie niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:49 schreef N-tertainment het volgende:
vraagje aan de moderators: is het niet zo dat je een artikel alleen mag aanbieden die je ook daadwerkelijk in bezit hebt? Ik kan namelijk ook alvast geld voor een product gaan vragen en daarna pas gaan bestellen....
Die mening mag je gerust onderbouwen hoor ?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Hilarisch topic.
Het is dat je wat te zeiken moet hebben of niet.....?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:49 schreef N-tertainment het volgende:
vraagje aan de moderators: is het niet zo dat je een artikel alleen mag aanbieden die je ook daadwerkelijk in bezit hebt? Ik kan namelijk ook alvast geld voor een product gaan vragen en daarna pas gaan bestellen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |