quote:Met de Cup-a-Soup Dispenser houdt u eenvoudig uw energie op peil. De Dispenser is zo ontworpen dat hij snel bij te vullen is met drie smaken. In één beweging doseert u dan de juiste hoeveelheid voor een beker krachtige Cup-a-Soup.
De Dispenser is compact (H 50cm - B 34cm - D 30cm) en heeft geen electriciteit nodig. U kunt hem dus overal plaatsen. Het handigst is natuurlijk een plaats waar ook heet water beschikbaar is.
Voor 25 euro zeker?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:29 schreef NootjesBV het volgende:
is ie in goede staat ? zo ja, dan is ie verkocht
Als ik me er even tegenaan mag bemoeien...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:31 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Voor 25 euro zeker?. En de rest dan?
Is goede staat ja... Alles werkt en is zo goed als schoonquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:29 schreef NootjesBV het volgende:
is ie in goede staat ?
Er staat ook niet dat hij verkocht is aan diegene die als eerste 25 euro biedtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:03 schreef Fester het volgende:
[..]
Als ik me er even tegenaan mag bemoeien...
Er staat dat de prijs (dus niet vraagprijs of bieden maar) 25 euro is.
Dat iedereen dat hier ziet als een richtprijs om de TS niet voor lul te zetten, is wat anders, maar er staat toch echt dat dat de prijs is en nergens staat (op ergens in de FAQ weggewerkt uitgezonderd) dat het hier een veiling is met zowel opbod als afslag-mogelijkheid.
Gewoon de Senseo gebruiken voor warm waterquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:50 schreef HomerJ het volgende:
Nee zou ook niet kunnen als hij geen elektriciteit gebruikt. Idealer was geweest als er een Waterkoker inzat. Dan kan je hem mooi in de keuken/kantine plaatsen stekker in stopcontact en je hebt soep
lol ik zie er van af want zown echte freak ben ik ook weer niet om hogerop te biedenquote:
Hmm i seequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:26 schreef Burbo het volgende:
Ik heb drie maanden terug al ¤20 geboden, heb ik nu nog niet gewonnen?!
Is dat zo? Dacht dat die ook gewoon in de supermarkt te verkrijgen waren. Heb zelf wel een pas voor de groothandel dus voor mij zijn die zakken nooit een probleem geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:59 schreef funkyskunkie het volgende:
Waarom zie ik nergens vermeld staan dat je de grootverpakkingen voor dat apparaat alleen maar bij de groothandel (Makro, Sligro, enz) kan kopen![]()
Het is maar een stille hint![]()
Wat kosten die zakken ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:38 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Is dat zo? Dacht dat die ook gewoon in de supermarkt te verkrijgen waren. Heb zelf wel een pas voor de groothandel dus voor mij zijn die zakken nooit een probleem geweest.
Wel op gereageerd dus... en 5 maanden leuren met dat apparaat voor 20 euro ???quote:
mja je bent een beetje wazig bezig, je had hem al meerdere keren kunnen verkopen voor 20 euro, dat vind je te weinig en dus zet je hem bij het grofvuil...?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:11 schreef flat_erik het volgende:
Schop! Moet deze week weg, anders gaat ie naar het grofvuil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |