De grens bij V&A ligt bij zaken die gekocht zijn met het doel ze door te verkopen. Dat is het probleem.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef Hare het volgende:
Alles in V&A is handel. Dus om het daar op te gooien lijkt me een beetje vreemd.
En heeft niks te maken met doorverkopen voor ze binnen zijn. Als iemand nu reageert kan ik hem zsm voor hem op de bus doen. Wil het topic ook best openen als de box hier binnen is hoor
klopt, maar er is een verschil tussen particuliere handel en commerciële handelquote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef Hare het volgende:
Alles in V&A is handel. Dus om het daar op te gooien lijkt me een beetje vreemd.
En heeft niks te maken met doorverkopen voor ze binnen zijn. Als iemand nu reageert kan ik hem zsm voor hem op de bus doen. Wil het topic ook best openen als de box hier binnen is hoor
Commerciele handel lijkt me een beetje erg groot woord. Daarvoor zou ik er tientallen moeten hebben ingekocht. Ik heb er hier maar eentje van hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 00:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
klopt, maar er is een verschil tussen particuliere handel en commerciële handel
Kun je me dan uitleggen waarom een nieuw tel. toestel, nieuw pc spel, nieuwe dvd of whatever geen handel is en een nieuwe dvd set wel?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:50 schreef Adelante het volgende:
Die topics die je noemt zijn voor mij alle geen handel, die users bieden wat aan voor de verkoop. Wat ElisaB ook al aangaf is dat de grens wordt overschreden bij opkopen en doorverkopen. Het is misschien een nauwe scheidingslijn, maar ivm gelijke behandeling moet het voor een ieder duidelijk zijn, waar WIJ die grens trekken
En over welk TR in het bijzonder heb je het?quote:Op zondag 3 juli 2005 07:34 schreef S1nn3rz het volgende:
Die topic reports zijn verre van zinvol, en dan druk ik me nog erg positief uit.
Ik heb al enkele malen een tr geplaatst, echter zonder een resultaat.
Ik vraag me af of ze uberhaupt wel gelezen worden![]()
En ga nu niet met je verkooppraatjes hier beginnen, zeg gewoon eerlijk dat je ze niet leest, of ze alleen ter kennisgeving aanneemt![]()
Zeg me niet dat je het nog stééds hebt over de TR bij het BMW-topic. If so, dan moet je je misschien afvragen of je niet beter ergens anders kunt gaan rondhangen als je je zo ergert aan het feit dat je je zin niet krijgt. If not, dan ben ik zeer benieuwd waar je het wél over hebt.quote:Op zondag 3 juli 2005 07:34 schreef S1nn3rz het volgende:
En ga nu niet met je verkooppraatjes hier beginnen, zeg gewoon eerlijk dat je ze niet leest, of ze alleen ter kennisgeving aanneemt![]()
Weet je zeker dat een kabeltje ¤ 100 moet kostenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:02 schreef Redux het volgende:
Zou een moderator aub de offtopic reacties in mijn topic willen verwijderen? Dank je.
[TK] Philips DCC datakabel
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je zeker dat een kabeltje ¤ 100 moet kostenIk ben eerlijk gezegd ook een enigszins verbaasd (understatement).
En dus vraag ik jou weer net zo netjes of je je niet vergist. Als dat niet zo is, dan ga ik de reacties niet verwijderen, want die staan er over drie minuten weer. Dan ga ik jou in plaats daarvan vriendelijk verzoeken zelf even toelichting te geven in het topic, zodat het voor iedereen duidelijk is dat je inderdaad ¤ 100 bedoelt.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:28 schreef Redux het volgende:En dus? Moet ik hier nu met jou een discussie voeren over de prijs die ik vraag? Ik vraag je gewoon netjes of je de offtopic reacties wil weghalen. Alvast bedankt.
Leg dit aub in het topic uit, dan hebben we daarna iets om de boel schoon te houden.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:41 schreef Redux het volgende:
Ik vergis me niet, ik vraag je de offtopic reacties weg te halen. De kabel is moeilijk te krijgen, niet na te maken, vandaar de hoge prijs.
Dus daarom nogmaals, wil je zo vriendelijk zijn de offtopic reacties weg te halen? Alvast bedankt.
Geloof me, dit is geen dag om mij uit mn tent te lokken. Als jij nou gewoon de toelichting in het topic zet, dan schoon ik 'm zo op.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:09 schreef Redux het volgende:
Ik zal het in het topic zetten, maar ik vind het heel vreemd dat mensen die blijkbaar niets weten over wat ik aanbied toch menen iets te moeten plaatsen in dat topic, vooral gezien in de faq staat dat dit niet gewenst is.
Ken jij die kabel?
als je er zo snel klaar mee bent, dan ben ik het ook wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je het nog stééds hebt over de TR bij het BMW-topic. If so, dan moet je je misschien afvragen of je niet beter ergens anders kunt gaan rondhangen als je je zo ergert aan het feit dat je je zin niet krijgt. If not, dan ben ik zeer benieuwd waar je het wél over hebt.
Als je met 'verkooppraatje' doelt op mijn uitleg over het gebruik van TR's door de mods, dan vind ik dat erg flauw. Ik heb een paar keer de moeite genomen uit te leggen hoe ze werken en waarom ze soms niet helemaal werken zo we graag zouden willen. Als jij dat alleen kunt lezen als een lulkoekverhaal waarmee ik wil verhullen dat ik ze niet wil lezen of niet serieus neem, dan neem je mij niet serieus.
Ik wil het in het algemeen overal over hebben met iedereen, maar als je op deze manier begint, dan ben ik er wel klaar mee; heb wel betere dingen te doen. Dus óf doe normaal, óf verheug je er vast op dat je in elk geval één punt gaat maken, want dan ga ik gewoon niet meer op je posts in.
Het begint er weer op te lijkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ben benieuwd of deze net zo gezellig begint als het vorige deel eindigde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |