abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2005 @ 00:38:35 #51
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_28432306
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef Hare het volgende:
Alles in V&A is handel. Dus om het daar op te gooien lijkt me een beetje vreemd.

En heeft niks te maken met doorverkopen voor ze binnen zijn. Als iemand nu reageert kan ik hem zsm voor hem op de bus doen. Wil het topic ook best openen als de box hier binnen is hoor
De grens bij V&A ligt bij zaken die gekocht zijn met het doel ze door te verkopen. Dat is het probleem.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 3 juli 2005 @ 00:41:11 #52
3185 Adelante
To let it go now
pi_28432394
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef Hare het volgende:
Alles in V&A is handel. Dus om het daar op te gooien lijkt me een beetje vreemd.

En heeft niks te maken met doorverkopen voor ze binnen zijn. Als iemand nu reageert kan ik hem zsm voor hem op de bus doen. Wil het topic ook best openen als de box hier binnen is hoor
klopt, maar er is een verschil tussen particuliere handel en commerciële handel

ik weet dat je zelf veel dvd's bezit en een mega collectie hebt, maar het aankopen van dvd's met het oogmerk deze direct (met winst) weer door te verkopen valt volgens de policy van v&a onder ongewenste handel. Een user die auto's opkoopt, deze opknapt en hier probeert te slijten is niet welkom. Een user die dvd's uit exotische streken importeert en deze tegen een goede wisselkoersverhouding doorverkoopt, neigt ook enigszins naar commerciële handel.

Misschien heeft biermans nog andere argumenten, aangezien die reeds tegen alle grenzen van onze policy heeft aangeschurkt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 3 juli 2005 @ 00:42:08 #53
4180 Hare
Come fly with me!
pi_28432427
Maar goed, dan is die Shawshank idd gekocht met als doel doorverkopen. Maar wie zegt jullie dat al die andere artikelen niet voor die reden zijn gekocht?

Iemand kan toch ook wekelijks 2e hands martkjes langs lopen om de spullen die hij of zij daar heeft gekocht hier door te verkopen?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zondag 3 juli 2005 @ 00:44:26 #54
4180 Hare
Come fly with me!
pi_28432498
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:41 schreef Adelante het volgende:

[..]

klopt, maar er is een verschil tussen particuliere handel en commerciële handel
Commerciele handel lijkt me een beetje erg groot woord. Daarvoor zou ik er tientallen moeten hebben ingekocht. Ik heb er hier maar eentje van hoor

Dit is nog steeds heel gewoon leuk meegenomen.

Iemand die een nieuw abbo afsluit en er een telefoon bij krijgt en die hier te koop zet mag dan volgens jou dus ook niet?
  zondag 3 juli 2005 @ 00:46:27 #55
4180 Hare
Come fly with me!
pi_28432582
[TK] bijna 100 dvd's, R2NL

Is ook handel. En op grotere schaal dan mij

[TK] Nokia 2600 (nieuw in doos)

Is ook alleen op winst uit

[TK] Diverse nieuwe dingen voor een leuke prijs

Allemaal nieuwe spullen

Leg mij dan eens uit waarom die wel mogen en die van mij niet?
  zondag 3 juli 2005 @ 00:50:08 #56
3185 Adelante
To let it go now
pi_28432717
Die topics die je noemt zijn voor mij alle geen handel, die users bieden wat aan voor de verkoop. Wat ElisaB ook al aangaf is dat de grens wordt overschreden bij opkopen en doorverkopen. Het is misschien een nauwe scheidingslijn, maar ivm gelijke behandeling moet het voor een ieder duidelijk zijn, waar WIJ die grens trekken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 3 juli 2005 @ 00:53:20 #57
3185 Adelante
To let it go now
pi_28432826
hmmm, ik ga er nog maar eens goed over nadenken tijdens wat glazen alcohol, tot morgen mensen
  zondag 3 juli 2005 @ 01:10:51 #58
4180 Hare
Come fly with me!
pi_28433405
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:50 schreef Adelante het volgende:
Die topics die je noemt zijn voor mij alle geen handel, die users bieden wat aan voor de verkoop. Wat ElisaB ook al aangaf is dat de grens wordt overschreden bij opkopen en doorverkopen. Het is misschien een nauwe scheidingslijn, maar ivm gelijke behandeling moet het voor een ieder duidelijk zijn, waar WIJ die grens trekken
Kun je me dan uitleggen waarom een nieuw tel. toestel, nieuw pc spel, nieuwe dvd of whatever geen handel is en een nieuwe dvd set wel?

Lijkt me een beetje erg vreemde scheidslijn...
  zondag 3 juli 2005 @ 07:34:05 #59
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_28437618
Die topic reports zijn verre van zinvol, en dan druk ik me nog erg positief uit.
Ik heb al enkele malen een tr geplaatst, echter zonder een resultaat.
Ik vraag me af of ze uberhaupt wel gelezen worden

En ga nu niet met je verkooppraatjes hier beginnen, zeg gewoon eerlijk dat je ze niet leest, of ze alleen ter kennisgeving aanneemt
From feudal serf to spender.
  zondag 3 juli 2005 @ 09:27:55 #60
33954 ElisaB
pi_28437925
quote:
Op zondag 3 juli 2005 07:34 schreef S1nn3rz het volgende:
Die topic reports zijn verre van zinvol, en dan druk ik me nog erg positief uit.
Ik heb al enkele malen een tr geplaatst, echter zonder een resultaat.
Ik vraag me af of ze uberhaupt wel gelezen worden

En ga nu niet met je verkooppraatjes hier beginnen, zeg gewoon eerlijk dat je ze niet leest, of ze alleen ter kennisgeving aanneemt
En over welk TR in het bijzonder heb je het?
  zondag 3 juli 2005 @ 09:43:31 #61
33954 ElisaB
pi_28438013
quote:
Op zondag 3 juli 2005 07:34 schreef S1nn3rz het volgende:
Zeg me niet dat je het nog stééds hebt over de TR bij het BMW-topic. If so, dan moet je je misschien afvragen of je niet beter ergens anders kunt gaan rondhangen als je je zo ergert aan het feit dat je je zin niet krijgt. If not, dan ben ik zeer benieuwd waar je het wél over hebt.

Als je met 'verkooppraatje' doelt op mijn uitleg over het gebruik van TR's door de mods, dan vind ik dat erg flauw. Ik heb een paar keer de moeite genomen uit te leggen hoe ze werken en waarom ze soms niet helemaal werken zo we graag zouden willen. Als jij dat alleen kunt lezen als een lulkoekverhaal waarmee ik wil verhullen dat ik ze niet wil lezen of niet serieus neem, dan neem je mij niet serieus.

Ik wil het in het algemeen overal over hebben met iedereen, maar als je op deze manier begint, dan ben ik er wel klaar mee; heb wel betere dingen te doen. Dus óf doe normaal, óf verheug je er vast op dat je in elk geval één punt gaat maken, want dan ga ik gewoon niet meer op je posts in.
  zondag 3 juli 2005 @ 10:03:02 #62
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28438110
[TR] Photosmart t870 ruilen tegen notebook hier lopen een aantal dingen niet erg lekker.
pi_28438724
Zou een moderator aub de offtopic reacties in mijn topic willen verwijderen? Dank je.
[TK] Philips DCC datakabel
  zondag 3 juli 2005 @ 12:19:32 #64
33954 ElisaB
pi_28440242
ik zal zodadelijk beide ff opkuisen. Eerst een klein klusje afmaken; brb!
  zondag 3 juli 2005 @ 12:26:41 #65
33954 ElisaB
pi_28440427
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:02 schreef Redux het volgende:
Zou een moderator aub de offtopic reacties in mijn topic willen verwijderen? Dank je.
[TK] Philips DCC datakabel
Weet je zeker dat een kabeltje ¤ 100 moet kosten Ik ben eerlijk gezegd ook een enigszins verbaasd (understatement).
pi_28440460
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:26 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Weet je zeker dat een kabeltje ¤ 100 moet kosten Ik ben eerlijk gezegd ook een enigszins verbaasd (understatement).
En dus? Moet ik hier nu met jou een discussie voeren over de prijs die ik vraag? Ik vraag je gewoon netjes of je de offtopic reacties wil weghalen. Alvast bedankt.
  zondag 3 juli 2005 @ 12:29:40 #67
33954 ElisaB
pi_28440501
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:28 schreef Redux het volgende:
En dus? Moet ik hier nu met jou een discussie voeren over de prijs die ik vraag? Ik vraag je gewoon netjes of je de offtopic reacties wil weghalen. Alvast bedankt.
En dus vraag ik jou weer net zo netjes of je je niet vergist. Als dat niet zo is, dan ga ik de reacties niet verwijderen, want die staan er over drie minuten weer. Dan ga ik jou in plaats daarvan vriendelijk verzoeken zelf even toelichting te geven in het topic, zodat het voor iedereen duidelijk is dat je inderdaad ¤ 100 bedoelt.
pi_28440819
Ik vergis me niet, ik vraag je de offtopic reacties weg te halen. De kabel is moeilijk te krijgen, niet na te maken, vandaar de hoge prijs.
Dus daarom nogmaals, wil je zo vriendelijk zijn de offtopic reacties weg te halen? Alvast bedankt.
pi_28440962
Ik wil er graag bij toevoegen dat ik vind dat je je functie niet goed uitvoert. Ik heb kritiek op de manier waarop jij mijn vraag oppakt. Ongeacht wat ik aanbied en de prijs die ik ervoor vraag, jij neemt het met in twijfel stellen van mijn vraagprijs het niet op voor mij als aanbieder. Ik moet eerst bij jou verantwoording afleggen zodat jij kan beslissen of mijn topic correct is of niet. Je opmerking 'Als dat niet zo is, dan ga ik de reacties niet verwijderen, want die staan er over drie minuten weer' is een gevolg van jou aflatende optreden.
Ik ben niet te spreken op de manier waarop jij m'n vraag oppakt.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:07:35 #70
33954 ElisaB
pi_28441578
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:41 schreef Redux het volgende:
Ik vergis me niet, ik vraag je de offtopic reacties weg te halen. De kabel is moeilijk te krijgen, niet na te maken, vandaar de hoge prijs.
Dus daarom nogmaals, wil je zo vriendelijk zijn de offtopic reacties weg te halen? Alvast bedankt.
Leg dit aub in het topic uit, dan hebben we daarna iets om de boel schoon te houden.
pi_28441629
Ik zal het in het topic zetten, maar ik vind het heel vreemd dat mensen die blijkbaar niets weten over wat ik aanbied toch menen iets te moeten plaatsen in dat topic, vooral gezien in de faq staat dat dit niet gewenst is.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:11:56 #72
33954 ElisaB
pi_28441701
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:09 schreef Redux het volgende:
Ik zal het in het topic zetten, maar ik vind het heel vreemd dat mensen die blijkbaar niets weten over wat ik aanbied toch menen iets te moeten plaatsen in dat topic, vooral gezien in de faq staat dat dit niet gewenst is.
Ken jij die kabel?
Geloof me, dit is geen dag om mij uit mn tent te lokken. Als jij nou gewoon de toelichting in het topic zet, dan schoon ik 'm zo op.
pi_28441747
Nee, en voor mij is het ook geen dag om mij uit m'n tent te lokken, toch hou ik me in en reageer ik niet op de kleuters in mijn topic. Doe gewoon je ding en ga geen vragen stellen over iets waar je geen verstand van hebt, je ziet mij dat ook niet doen.

Ik heb de openingspost aangepast. Ik hoop dat je het de kleuters duidelijk kunt maken dat (zoals staat in de FAQ) dergelijke offtopic reacties niet gewenst is. Nogmaals dank.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:49:42 #74
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_28442808
quote:
Op zondag 3 juli 2005 09:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zeg me niet dat je het nog stééds hebt over de TR bij het BMW-topic. If so, dan moet je je misschien afvragen of je niet beter ergens anders kunt gaan rondhangen als je je zo ergert aan het feit dat je je zin niet krijgt. If not, dan ben ik zeer benieuwd waar je het wél over hebt.

Als je met 'verkooppraatje' doelt op mijn uitleg over het gebruik van TR's door de mods, dan vind ik dat erg flauw. Ik heb een paar keer de moeite genomen uit te leggen hoe ze werken en waarom ze soms niet helemaal werken zo we graag zouden willen. Als jij dat alleen kunt lezen als een lulkoekverhaal waarmee ik wil verhullen dat ik ze niet wil lezen of niet serieus neem, dan neem je mij niet serieus.

Ik wil het in het algemeen overal over hebben met iedereen, maar als je op deze manier begint, dan ben ik er wel klaar mee; heb wel betere dingen te doen. Dus óf doe normaal, óf verheug je er vast op dat je in elk geval één punt gaat maken, want dan ga ik gewoon niet meer op je posts in.
als je er zo snel klaar mee bent, dan ben ik het ook wel.
Er is door mij redelijk van een tr geplaatst over bepaalde dingen, maar als er niets mee gedaan wordt houdt het op.

En nee, ik doelde niet op het auto topic, dat was wel duidelijk nu.

Maar ga maar lekker een punt bijschrijven hoor meid
  zondag 3 juli 2005 @ 13:55:39 #75
33954 ElisaB
pi_28442963
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ben benieuwd of deze net zo gezellig begint als het vorige deel eindigde

Het begint er weer op te lijken
  zondag 3 juli 2005 @ 14:15:18 #76
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28443487
  zondag 3 juli 2005 @ 14:21:07 #77
3185 Adelante
To let it go now
pi_28443661
Ik wou het net zeggen:

Ik ben het volkomen met ElisaB eens in haar vraag (VRAAG ja, geen verwijt!) naar Redux toe of hij misschien de moeite wil nemen uit te leggen, waarom zijn aangeboden artikel zo aan de prijs is. Het simpelweg opschonen van dat topic resulteert binnen een record tijd in weer dezelfde reacties, die WIJ vervolgens weer kunnen opschonen. Iets meer uitleg van TS en je voorkomt dat soort zinloze reacties, indien er alsnog discussie ontstaat in dat topic, dan is het aan ons dat direct de kop in te drukken

Hare: hmm, misschien is en blijft het een vage scheidingslijn, maar ik hoop dat je ook enigszins ons standpunt ziet. Zo lang jij lekker dvd'tjes blijft aanbieden hier prima, maar wanneer er straks vijf of meer dezelfde (nieuwe en gesealde) dvd's worden aangeboden, is bij mij de grens bereikt

S1nn3rz: ik weet NIET waar jij het over hebt, maar topic reports worden door ons ALTIJD bijgehouden!!! Integraal V&A checken zit er niet altijd in, maar de TR lees ik altijd. Dat wij daar niet altijd de door JOU gewenste actie op ondernemen.... tsjah, dat zegt misschien meer iets over jouw visie op v&a
  zondag 3 juli 2005 @ 14:21:34 #78
3185 Adelante
To let it go now
pi_28443682
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:15 schreef Het_Biertje het volgende:
  zondag 3 juli 2005 @ 14:25:29 #79
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_28443810
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:21 schreef Adelante het volgende:

S1nn3rz: ik weet NIET waar jij het over hebt, maar topic reports worden door ons ALTIJD bijgehouden!!! Integraal V&A checken zit er niet altijd in, maar de TR lees ik altijd. Dat wij daar niet altijd de door JOU gewenste actie op ondernemen.... tsjah, dat zegt misschien meer iets over jouw visie op v&a
dat wilde ik net zeggen, MOD's kunnen doen wat ze willen met een TR, niets, net iets anders of letterlijk uitvoeren. Dat er een TR geplaatst word geeft dus geen garantie dat er ook iets mee gedaan word.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:25:40 #80
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28443818
quote:

[..]

wat ? , het is toch gezellig hier
  zondag 3 juli 2005 @ 14:31:21 #81
33954 ElisaB
pi_28444017
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:25 schreef Magneet het volgende:
dat wilde ik net zeggen, MOD's kunnen doen wat ze willen met een TR, niets, net iets anders of letterlijk uitvoeren. Dat er een TR geplaatst word geeft dus geen garantie dat er ook iets mee gedaan word.
Eigenlijk gebeurt er altijd wel wat mee. Zomaar terzijde schuiven gebeurt eigenlijk nooit. Voor mijzelf sprekend: of ik doe direct zelf iets met wat er wordt aangegeven, óf - en dat is als ik persoonlijk niet veel reden zie om in te grijpen - ik gooi het achter de schermen even in de groet. Helemaal niets doen met een TR komt echt hoogstzelden voor. Ik ga er namelijk toch van uit dat users ze er niet voor niets neerzetten.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:31:42 #82
33954 ElisaB
pi_28444027
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:25 schreef Het_Biertje het volgende:
Ouderwets
  zondag 3 juli 2005 @ 14:31:44 #83
3185 Adelante
To let it go now
pi_28444029
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:25 schreef Het_Biertje het volgende:

FEEDBACK oké, maar dan liefst positieve feedback of in elk geval feedback, waar je wat mee kan. Het is zo makkelijk alleen maar te stellen dat iets niet naar wens gaat, effectiever is het als je meedenkt aan oplossingen, die vervolgens ook nog eens passen binnen de softwarematige mogelijkheden van Fok!
  zondag 3 juli 2005 @ 14:39:09 #84
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28444291
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

blablabalba als je meedenkt aan oplossingen, die vervolgens ook nog eens passen binnen de softwarematige mogelijkheden van Fok!
Mên, ik zit al eeuwen te hameren op auto-tags. wordt daar iets mee gedaan? nee
Meedenken aan oplossingen, please.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:41:43 #85
3185 Adelante
To let it go now
pi_28444388
ik had heeeeeeel even het volgende beeld bij auto tags: [BMW], [OPEL], [FIAT]

maar goed, dat is dus zo iets dat in replique geen prioriteit kent, wil niet zegen dat wij dat niet bij de devvers hebben aangegeven, maar zo lang het er niet is, kun je óf blijven huilen óf .... niks meer aanbieden
  zondag 3 juli 2005 @ 14:44:31 #86
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28444472
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef Adelante het volgende:

maar zo lang het er niet is, kun je óf blijven huilen óf .... niks meer aanbieden
oi
zal mij een rotzorg wezen hoor. bespaart jullie veel werk.
Je gooit je eigen glazen een klein beetje stuk nu

kzal de volgende keer m'n tagje speciaal voor jou vergeten.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:47:35 #87
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_28444568
quote:

Ah, dus als je een tr aanmaakt met het verzoek om iets te sluiten omdat ts dat aangeeft is dat niet om mezelf te helpen maar de mods
Maar begin direct maar weer een verhaal over visies e.d. daar ben je nogal geod in

Ik ben er wel klaar mee, maar mijn laatste tr om mods enigzins te helpen is al wel geplaatst

zondag 3 juli 2005 @ 14:50:34 #88
33954 ElisaB
pi_28444663
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef S1nn3rz het volgende:
Ah, dus als je een tr aanmaakt met het verzoek om iets te sluiten omdat ts dat aangeeft is dat niet om mezelf te helpen maar de mods
Maar begin direct maar weer een verhaal over visies e.d. daar ben je nogal geod in

Ik ben er wel klaar mee, maar mijn laatste tr om mods enigzins te helpen is al wel geplaatst

Ik heb een TR gezien (van gisteren als ik me niet vergis) waarin je aangeeft dat een topic gesloten kan worden. Dat heb ik dan dus ook vanmorgen gedaan. Verder heb ik alle TR's nog twee keer doorgekeken, maar zie er geen meer van jou waar we niets mee hebben gedaan.

Dat het topic van de TR van mij gisteren niet eerder is gesloten, heeft er mee te maken dat ik 'm niet eerder heb gezien. Ik had het namelijk zowaar gisteren en vanmorgen druk buitenshuis.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:54:12 #89
3185 Adelante
To let it go now
pi_28444785
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:44 schreef Het_Biertje het volgende:

oi
zal mij een rotzorg wezen hoor. bespaart jullie veel werk.
Je gooit je eigen glazen een klein beetje stuk nu

kzal de volgende keer m'n tagje speciaal voor jou vergeten.
duhhh...

tuurlijk snap ik dat het makkelijk is, voor jullie én voor ons... het zetten van tags voor een topic is ook voor ons (iig voor mij ) geen bezigheid waar je internet voor opstart...
ideale situatie is voor mij wel het tweakers v&a systeem, overzichtelijk, mogelijkheid tot bieden (geen offtopic geouwehoer) en overzichtelijk verschil tussen aanbod en vraag
  zondag 3 juli 2005 @ 14:56:42 #90
3185 Adelante
To let it go now
pi_28444878
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef S1nn3rz het volgende:

Als jij aangeeft een topic te willen sluiten van een ander, dan reageer ik daar niet op voor ik gezien heb dat dat ook werkelijk de wens is van die ander! Dat die ander het alleen medlt in het topic zelf en jij ons helpt met een TR... alleen maar
quote:
Ik ben idd niet zo van de korte termijn oplossingen/acties, ik kijk graag vooruit
quote:

Ja.
  zondag 3 juli 2005 @ 16:32:12 #91
4180 Hare
Come fly with me!
pi_28447810
quote:

Hare: hmm, misschien is en blijft het een vage scheidingslijn, maar ik hoop dat je ook enigszins ons standpunt ziet. Zo lang jij lekker dvd'tjes blijft aanbieden hier prima, maar wanneer er straks vijf of meer dezelfde (nieuwe en gesealde) dvd's worden aangeboden, is bij mij de grens bereikt
Fijn, bedankt! Ik zie echt wel het verschil tussen 1 iets aanbieden en 5 van hetzelfde, maar dat doe ik hier ook niet.
pi_28448141
quote:
Ik ben het volkomen met ElisaB eens in haar vraag (VRAAG ja, geen verwijt!) naar Redux toe of hij misschien de moeite wil nemen uit te leggen, waarom zijn aangeboden artikel zo aan de prijs is. Het simpelweg opschonen van dat topic resulteert binnen een record tijd in weer dezelfde reacties, die WIJ vervolgens weer kunnen opschonen. Iets meer uitleg van TS en je voorkomt dat soort zinloze reacties, indien er alsnog discussie ontstaat in dat topic, dan is het aan ons dat direct de kop in te drukken
Ik ben het volkomen met haar oneens.
Ik lees de FAQ, en zie staan:
quote:
Commentaar op de richtprijs: natuurlijk staat het je vrij om een prijs te hoog te vinden, net zoals het de topicstarter vrij staat om een prijs te vragen. Geef hier echter alleen commentaar op wanneer je werkelijk geïnteresseerd bent in het product. Reacties als: "veeeels te duur" en "ben je gek ofzo" helpen de topicstarter en tevens het verloop van het topic niet. Zeker niet als je toch al niet van plan was het aangebodene te kopen.
Ik zie niemand in mijn topic serieus geinteresseerd zijn. Ik zie reacties als 'ben je gek ofzo?', 'sommige mensen hebben echt geld nodig' of 'ben je je pillen vergeten'. Gezien het stukje uit de faq lijken me zulke reacties niet kunnen. Ik vind zulke reacties in iedergeval niet o.k. Kleuters gaan maar naar ONZ als ze lollig willen doen, en het lijkt me dat jullie v&a ook serieus zien.

Het is iedereen van te voren bekend dat zulke reacties niet kunnen in een V&A topic. Iedereen kan dat lezen in de faq. Als ik dan vervolgens de moderator vraag die reacties te verwijderen, heb ik geen zin om aan haar gaan uit te leggen waarom ik de prijs vraag voor wat ik aanbied. Ik heb 2 links gepost in mijn openingspost, daar staat uitstekend uitgelegd wat voor kabel is, en hoe slecht die kabel te vinden is. Iedereen kan dus lezen waarom ik die prijs vraag.

Ik heb geen zin om uit te leggen waarom ik die prijs vraag, ik bied die kabel simpelweg aan. Wellict lomp van mijn kant, maar sinds wanneer is het een regel om uitleg te geven bij iets wat je aanbiedt? Ik pas daar voor. Offtopic 'prijs is te hoog' reacties zijn gezien de faq simpelweg niet wenselijk, en daarom vraag ik de moderator die reacties weg te halen en pas ik ervoor uit te leggen waarom ik die prijs ervoor vraag.

Dat er alsnog mensen menen offtopic reacties te plaatsen is uitstekend te voorkomen door kordaat op te treden. Aangezien elisab dat niet deed heb ik kritiek op haar acties. De opmerking die later kwam dat dit niet de tijd is om haar de tent uit te lokken vind ik al helemaal belachelijk, ik heb 0,0 te schaften met haar priveomstandigheden, ze moet gewoon haar functie uitoefen, voor de rest interesseert me de persoon elisab helemaal niet, en heb ik 0,0 te maken met 'haar toestand'.

Ik irriteer me mateloos aan het slappe optreden in v&a.
pi_28448528
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:46 schreef Redux het volgende:

<knip>
Wat een stennis om een kabeltje.
pi_28448609
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:59 schreef schvvmert het volgende:
Wat een stennis om een kabeltje.
Waar bemoei jij je mee? Ik heb een broertje dood aan achterhaalde opmerkingen als dat.
  zondag 3 juli 2005 @ 17:10:01 #95
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28448833
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:02 schreef Redux het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je mee? Ik heb een broertje dood aan achterhaalde opmerkingen als dat.
als jij geen gezeur wil hebben rondom de artikelen die jij aanbiedt; ga dan lekker naar markplaats waar reageren op advertenties niet mogelijk is. Dit is een forum, dan kun je zulke dingen verwachten. Sterker nog, dat is waar een forum om draait.

en idd, het gaat om een kabeltje ffs. don't like it? take your bussines elswhere.
pi_28448895
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:10 schreef Het_Biertje het volgende:
als jij geen gezeur wil hebben rodn de artikelen die jij aanbiedt; ga dan lekker naar markplaats waar reageren op producten niet mogelijk is. Dit is een forum, dan kun je zulke dingen verwachten.
Waarom zou ik? De faq lijkt me duidelijke genoeg.
Overigens zijn opmerkingen als 'als het je hier niet bevalt, rot je maar op' achterhaald. Bied je een service aan, doe het dan goed.
pi_28448897
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:02 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik geef Feedback.
pi_28448961
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:10 schreef Het_Biertje het volgende:
en idd, het gaat om een kabeltje ffs. don't like it? take your bussines elswhere.
Zoals al ik al zei, opmerkingen als 'bevalt het je hier niet, rot je toch op' zijn achterhaald, zie oa deze post: FOK, door en voor de users Deel 5
  zondag 3 juli 2005 @ 17:15:33 #99
33954 ElisaB
pi_28449002
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:46 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik ben het volkomen met haar oneens.
Ik lees de FAQ, en zie staan:
[..]

Ik zie niemand in mijn topic serieus geinteresseerd zijn. Ik zie reacties als 'ben je gek ofzo?', 'sommige mensen hebben echt geld nodig' of 'ben je je pillen vergeten'. Gezien het stukje uit de faq lijken me zulke reacties niet kunnen. Ik vind zulke reacties in iedergeval niet o.k. Kleuters gaan maar naar ONZ als ze lollig willen doen, en het lijkt me dat jullie v&a ook serieus zien.

Het is iedereen van te voren bekend dat zulke reacties niet kunnen in een V&A topic. Iedereen kan dat lezen in de faq. Als ik dan vervolgens de moderator vraag die reacties te verwijderen, heb ik geen zin om aan haar gaan uit te leggen waarom ik de prijs vraag voor wat ik aanbied. Ik heb 2 links gepost in mijn openingspost, daar staat uitstekend uitgelegd wat voor kabel is, en hoe slecht die kabel te vinden is. Iedereen kan dus lezen waarom ik die prijs vraag.

Ik heb geen zin om uit te leggen waarom ik die prijs vraag, ik bied die kabel simpelweg aan. Wellict lomp van mijn kant, maar sinds wanneer is het een regel om uitleg te geven bij iets wat je aanbiedt? Ik pas daar voor. Offtopic 'prijs is te hoog' reacties zijn gezien de faq simpelweg niet wenselijk, en daarom vraag ik de moderator die reacties weg te halen en pas ik ervoor uit te leggen waarom ik die prijs ervoor vraag.

Dat er alsnog mensen menen offtopic reacties te plaatsen is uitstekend te voorkomen door kordaat op te treden. Aangezien elisab dat niet deed heb ik kritiek op haar acties. De opmerking die later kwam dat dit niet de tijd is om haar de tent uit te lokken vind ik al helemaal belachelijk, ik heb 0,0 te schaften met haar priveomstandigheden, ze moet gewoon haar functie uitoefen, voor de rest interesseert me de persoon elisab helemaal niet, en heb ik 0,0 te maken met 'haar toestand'.

Ik irriteer me mateloos aan het slappe optreden in v&a.
Ik heb geloof ik nergens gevraagd of je rekening wilt houden met prive-omstandigheden (welke prive-omstandigheden hebben we het eigenlijk over??) en verder: je hebt helemaal gelijk hoor
  zondag 3 juli 2005 @ 17:16:44 #100
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28449029
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:14 schreef Redux het volgende:

[..]

Zoals al ik al zei, opmerkingen als 'bevalt het je hier niet, rot je toch op' zijn achterhaald, zie oa deze post: FOK, door en voor de users Deel 5
ik zeg helemaal niet dat je op moet rotten. V&A wordt gerund door mods die dat vrijwillig doen. Jij komt hier ff rond bazuinen dat ze hun 'werk' niet goed doen alsof ze ervoor betaald worden. Als je professioneel geholpen wil worden neem een betaalde dienst in de arm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')