Ik wil hier nog even op reageren: ik heb in een bioscoop gewerkt en daar kregen we ook veel standies, banners, goodies etc van films MAAR dit mag onder geen beding worden doorverkocht van de distributeur. Waarom zou dit hier dan wel mogen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:51 schreef detulp050 het volgende:
Bla..... Die bioscoopborden kan TS dan wel gekregen hebben, maar het is niet zo dat hij ze expres gekocht of gevraagd heeft om ze door te verkopen (althans zo zie ik het). Als de TS echter nóg een keer met diverse borden aankomt, dan is het meer te zien als handel. bla.....
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef Het_Biertje het volgende:
Wordt er binnenkort nog iets gedaan in de richting van V&A op splitsen in een echte vraag en aanbod kant? Een filter oid op de top van de pagina zou bv handig zijn.
Edit; *Apart auto verkoop forum met aparte mod
[TKA] Groothoek lens voor Fuji 7000quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:42 schreef detulp050 het volgende:
Wat moet de titel worden ?
Ik weet niet of die regel nog geldig is op dit moment en bij deze situatie.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:49 schreef spanks het volgende:
[..]
Ik wil hier nog even op reageren: ik heb in een bioscoop gewerkt en daar kregen we ook veel standies, banners, goodies etc van films MAAR dit mag onder geen beding worden doorverkocht van de distributeur. Waarom zou dit hier dan wel mogen?
Aangepastquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef Robertje het volgende:
[..]
[TKA] Groothoek lens voor Fuji 7000
kan wel voor gezorgd wordenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:30 schreef detulp050 het volgende:
zo super veel auto's worden er niet verkocht via V&A.
[V&A] ERVARINGENquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:05 schreef existenz het volgende:
[TK]DVD-plank opruiming
Zeer snel afgehandeld en verzonden/ontvangen en in zeer goede staat!
Het is me geluktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:51 schreef qu63 het volgende:
[TK] 24 roze strippen
mag dicht, is verkocht
Oops, de verkeerdequote:
wanneer krijg je je diploma?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:27 schreef detulp050 het volgende:
Dank jullie, ik ben het langzaam aan het leren![]()
niet! 't is gewoon een onbetaalde stage, die zonder opzegtermijn kan worden beëindigdquote:
dát zijn pas voorwaarden!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
niet! 't is gewoon een onbetaalde stage, die zonder opzegtermijn kan worden beëindigd![]()
eej, hij mag wel werken met ElisaB én met mij!quote:
Dat wil ik ook!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
eej, hij mag wel werken met ElisaB én met mij!
get-in-line... (checkt profiel: vrouw 1985).... uhm.... tuurlijk kan datquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
get-in-line... (checkt profiel: vrouw 1985).... uhm.... tuurlijk kan dat![]()
![]()
mejuffrouw van de KPN beloofde me twee weken, omdat ze een fout had gemaakt met aanvraag éénquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:38 schreef detulp050 het volgende:
Ik denk dat ik er binnenkort wordt uitgeschopt
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet mn posthistory maar eens bekijken.. dan klopt mn profiel geloof ik niet meer
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Hij komt misschien wat verwijfd over maar het is toch écht een man..
note zet!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:50 schreef qu63 het volgende:
leugens en bedrog, oplichterij... en dat binnen v&a.quote:
hodferquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
leugens en bedrog, oplichterij... en dat binnen v&a.![]()
geloof me, die foto's die daar in stonden, zijn niet voor (verwijfde) mannen bestemdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:55 schreef qu63 het volgende:
hodfer
jij licht ook op btw.. hebt een fotoboek zonder foto's..
ik wil de optie (geen) bij geslachtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
geloof me, die foto's die daar in stonden, zijn niet voor (verwijfde) mannen bestemd![]()
ben nu weer een mannetjequote:
Hij's dichtquote:Op zondag 24 juli 2005 04:49 schreef Redah het volgende:
[TK] PB laptop, 3000+, 512MB, accessoires
Mag dicht, alles goed gegaan
je hebt helemaal geen note gezet!quote:
En wat heb jij met Nikky moeten uitvreten om dat te weten te komenquote:
niksquote:Op zondag 24 juli 2005 17:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
En wat heb jij met Nikky moeten uitvreten om dat te weten te komen?
ik mis al dat soort dingen, zal wel in GCSC zijn gebeurdquote:
IRCquote:Op zondag 24 juli 2005 17:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik mis al dat soort dingen, zal wel in GCSC zijn gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |