Die is nu ook weg.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:58 schreef yvonne het volgende:
Nog niet weg, bij openen van dit topic nog steeds een inlogscherm.
Nop sorry, zodra ik op 'edit' klik nog steeds dezelfde meldingquote:probeer nog eens...
Snap ik niet. Is het een idee een nieuw topic te openen dan maar?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:04 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Nop sorry, zodra ik op 'edit' klik nog steeds dezelfde melding
Is goed, zodra hij klaar is (10 minuten?) zet ik het hier wel weer en kun je de oude weghalenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Snap ik niet. Is het een idee een nieuw topic te openen dan maar?
Ik haal 'm niet weg; ik sluit 'm alleen hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 16:09 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Is goed, zodra hij klaar is (10 minuten?) zet ik het hier wel weer en kun je de oude weghalen
Sta je wel ingelogd? Alleen dan kun je je eigen berichten wijzigen. En dan alleen berichten tot 24 uur oud.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:50 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Als ik edit, zegt ie:
'sorry je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen'. Dit heb ik overigens bij al mijn posts...![]()
Zie topic in +. Dit is niet de enige volgens mij.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Sta je wel ingelogd? Alleen dan kun je je eigen berichten wijzigen. En dan alleen berichten tot 24 uur oud.
Anders klopt er iets niet en moeten we de techneuten inschakelen.
Ik kijk zelden in FC / + . En als ik er al eens langs kom, kan ik meteen weer allemaal modinnen in disstress gaan helpen.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:16 schreef ElisaB het volgende:
Zie topic in +. Dit is niet de enige volgens mij.
Heerlijk tochquote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kijk zelden in FC / + . En als ik er al eens langs kom, kan ik meteen weer allemaal modinnen in disstress gaan helpen.
Je hebt gelijk!quote:Sta je wel ingelogd? Alleen dan kun je je eigen berichten wijzigen. En dan alleen berichten tot 24 uur oud.
Anders klopt er iets niet en moeten we de techneuten inschakelen.
Geweldigquote:Op maandag 11 juli 2005 16:20 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Je hebt gelijk!![]()
STUPID ME!![]()
zal ik dan toch maar de originele editen? Dan kan ElisaB al dat gepraat m.b.t. niet editen enzo weghalen? Sorry als ik lastig ben
Vreemd blijft het dat je wél kan posten, maar niet kan edittenquote:
Dan moet je bij iedere post afzonderlijk je username en password invoeren. Een beetje omslachtig, maar soms wel handig. Voor editten hebben we die feature gewoon niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:27 schreef ElisaB het volgende:
Vreemd blijft het dat je wél kan posten, maar niet kan editten
Wat een gedoe hequote:Op maandag 11 juli 2005 16:39 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik heb het topic succesvol gewijzigdZo is ie goed. Moet ik hem alsnog kopieren in een nieuw topic en wordt dan de oude weggehaald? Of haal je nu gewoon de meuk weg in het aangepaste topic?
Neequote:Op maandag 11 juli 2005 19:18 schreef Zwansen het volgende:
Vind je het leuk Conflict?
Is geopperd, maar heeft vooralsnog in elk geval geen prioriteit.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef Het_Biertje het volgende:
Wordt er binnenkort nog iets gedaan in de richting van V&A op splitsen in een echte vraag en aanbod kant? Een filter oid op de top van de pagina zou bv handig zijn.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is geopperd, maar heeft vooralsnog in elk geval geen prioriteit.
Tsja, wat zullen we zeggen. Ik heb er niet zo'n last van; er zijn nog zoveel dingen te doen aan FOK! dat ze voorlopig hun handen vol hebben.quote:
Stom van mijquote:quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:11 schreef rockstah het volgende:
Verder treft u nog 18 uur aan muziek aan. Mocht het niet uw smaak zijn dan kunt u het zelf verwijderen.
Niet toegestaan, derhalve een slotje
[V&A] FAQquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:09 schreef LostFormat het volgende:
[TK] iPod shuffle - 512 meg Hoezo?
Hij biedt iets tweedehands aan voor een vraagprijs waar je ook een nieuwe voor kan kopen. Waarom mag ik mensen daar neit op wijzen?
Op het moment dat je warez aanbiedt bij de verkoop van je pc of console dan gaat je topic altijd op slot. Helaas staan we niet toe dat je je topic nog een keer opent, omdat mensen er nu vanuit kunnen gaan dat het er alsnog opstaat en ten tweede omdat we geen streng optreden tegen mensen die (al dan niet 'per ongeluk') warez aanbieden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:20 schreef rockstah het volgende:
[..]
Stom van mij, ik dacht ik laat het eropstaan voor de leukigheid, maar dat mag natuurlijk niet. Het is gewoon de custom soundtrack optie en het is verder geen gemodde console ofzo hoor, nummers komen allemaal van mijn eigen CD's. Kan het niet uit de OP verwijderd worden? Dan wis ik mijn soundtracks wel even.
op zich zijn het in dit geval niet echt warez aangezien je die tracks er niet vanaf kan halen om op cd te zetten oid.quote:Op donderdag 14 juli 2005 07:36 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Op het moment dat je warez aanbiedt bij de verkoop van je pc of console dan gaat je topic altijd op slot. Helaas staan we niet toe dat je je topic nog een keer opent, omdat mensen er nu vanuit kunnen gaan dat het er alsnog opstaat en ten tweede omdat we geen streng optreden tegen mensen die (al dan niet 'per ongeluk') warez aanbieden.
Nee, maar als iemand dat ding koopt dan heeft hij wel muziek erop staan waarvan de koper niet de originele CD's heeft lijkt me.quote:Op donderdag 14 juli 2005 07:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
op zich zijn het in dit geval niet echt warez aangezien je die tracks er niet vanaf kan halen om op cd te zetten oid.
das waarquote:Op donderdag 14 juli 2005 08:06 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand dat ding koopt dan heeft hij wel muziek erop staan waarvan de koper niet de originele CD's heeft lijkt me.
Yeps, dat kan natuurlijk wel. Ik heb de OP aangepast en je topic is weer open.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:18 schreef rockstah het volgende:
Ik had er even niet bij nagedacht, ik begrijp het opzich wel hoor. Maar 't is een beetje lullig.
Kan desnoods de hele xbox console uit de OP gewist worden? Dan verkoop ik hem wel ergens anders.
mag ik m'n schoonmoeder hier per opbod verkopen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:43 schreef Adelante het volgende:
logica? hier?
jah hallo, ik ben er weer en heb alle feedback moeten missen, maar verwacht komend weekend natuurlijk wel het een en ander![]()
ik wilde bijna iets zeggen over handel in dieren, maar daarmee zou ik jou tekort doen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:10 schreef Het_Biertje het volgende:
mag ik m'n schoonmoeder hier per opbod verkopen?
er staat niets over in de faq dus je kunt me toch niets maken![]()
![]()
wie heeft het over handelquote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wilde bijna iets zeggen over handel in dieren, maar daarmee zou ik jou tekort doen natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |