Heb je foto's van je eigen treo en hoe is de staat van het apparaat ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:16 schreef ruudjuh31 het volgende:
IK heb een Treo600 en heb wel interesse in je s700i, ruilen zei je?
de Treo is in (bijna) perfecte staat het scherm is krasloos , ik zeg bijna omdat er een heel klein beetje verf van de "joystick" af is.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:38 schreef plastiekbootje het volgende:
[..]
Heb je foto's van je eigen treo en hoe is de staat van het apparaat ?
Staat genoteerd, wel wat aan de lage kant. Utrecht kom ik wel eens ja..quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:24 schreef Snarf het volgende:
Bod voor de Moto staat nog steeds. Kom je ook wel eens in de buurt van Utrecht / Den Haag?
je hebt mailquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:50 schreef Snarf het volgende:
Mail even naar snarf(at)fok.nl. Ik kan de telefoon goed en snel gebruiken, dus mijn bod, daar valt nog wel wat aan te doen.
Wanneer komen ze ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:49 schreef ruudjuh31 het volgende:
[..]
de Treo is in (bijna) perfecte staat het scherm is krasloos , ik zeg bijna omdat er een heel klein beetje verf van de "joystick" af is.
Alles is compleet er zit een klein orange logo rechtsboven, maar het toestel is simlockvrij. Ik heb hier geen foto's omdat ik aan het werk ben, maar vanavond post ik ze wel ff.
Nee ik ben een voormalig werknemer van Handspring, en dankzij mijn contacten binnen dit bedrijf ( nu PalmOne ) heb ik deze Treo als cadeau ontvangen. Mocht je er dan ook ooit problemen mee hebben, dan kan ik nog aan mijn voormalige collega's om assistentie vragen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:02 schreef plastiekbootje het volgende:
je hebt ook de bon nog ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |