Het lijkt wel of iedereen met de zomer zijn kamer aan het opruimen is
Ben dus weer een aantal dingetjes tegengekomen:
Compaq prognosia 500 server, P150Mhz, 2 SCSI schijven elk 1 Gig, 128 MB Ram en SCSI cdrom. Combo Coax/UTP netwerkaansluiting. Ideaal als thuisservertje, je krijgt er ook een muis toetsenbord en 10 meter coaxkabel ofzo bij.
15 euro![]()
![]()
De volgende PC spellen: Max Payne, Might&Magic VII en Legacy of Kain: Soul Reaver
5 euro per stuk![]()
Panasonic oordopjes: werken goed, geen idee welk type, zitten in doosje dus ooit los gekocht.
7,50 euro![]()
Twee goude oude singletjes
![]()
. Gompie en Moov. Voor de liefhebber.
2,50 per stuk![]()
Magix music maker versie 6. Geen doos meer aanwezig, wel met Nederlandse (dikke) gebruiksaanwijzing. Oudere versie maar bevat uiteraard wel ik-weet-niet-hoeveel samples etc. voor licentievrij eigen gebruik.
10 euro![]()
CPU koeler! Volgens mij voor P4, zeker weten doe ik dit niet. Komt in Intel doos maar ik zie geen Intel sticker op de koeler
![]()
dus ik vermoed dat dit niet de originele is. Kenners kunnen het zo zien denk ik.
5 euro![]()
Paarse GBA advance met de volgende spellen: Disney sports football (boxed), Atari Anniversary Advance (boxed), Super Mario World 2 advance (cart only), Tekken 2 advance (cart only). Komt met officiele Nintendo AC adapter.
60 euro![]()
Oke, dan nu de
spelregels:- Prijzen zijn richtprijzen, hoger of lager bieden mag altijd.
- Prijzen zijn excl. verzendkosten
- Opsturen kan altijd, geld wordt dan vooraf overgemaakt via online-bankieren (mijnpostbank.nl gaat het snelst in dit geval
![]()
)
- Eventueel is alles af te halen in Doetinchem
Game on!
[ Bericht 3% gewijzigd door AtDaMotDaMotDa op 11-07-2005 16:42:55 (Plaatjes werken nu!) ]