wel leuk geworden Dossie !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:22 schreef Dos37 het volgende:
heeeuyyy dat ging snel
Nee morgen tochquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:23 schreef Lionheaad het volgende:
Klopt het dat de bussen vandaag staken??
morgen volgens mij....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:23 schreef Lionheaad het volgende:
zeker ik ben er zeer content meequote:
Morgen idd, alleen de grote stedenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:23 schreef Lionheaad het volgende:
quote:
Waarom begeeft m'n camera het nu !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:28 schreef clauwheee het volgende:
Nou vooruit.
* clauwheee dr haar los gooit, uit de taart springt en iedereen onder het slagroom spuit![]()
Jaja ik moest even een bewegend icoon hebben.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:28 schreef clauwheee het volgende:
Nou vooruit.
* clauwheee dr haar los gooit, uit de taart springt en iedereen onder het slagroom spuit![]()
Ik WIST gewoon dat je dat ging zeggenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je het er ook af likken?![]()
![]()
(or am I now pushing my luck?)
Shitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik WIST gewoon dat je dat ging zeggen
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
vrouwen
![]()
![]()
![]()
volgens mij begrijpt Clau het niet helemaal Ailantsje....kijk ik net door het raam naar buiten....
[afbeelding]
*roept: U I T DE TAART CLAU....NIET OVER DE TAAAAAAAART![]()
![]()
vrouwen
![]()
![]()
![]()
Sportieve Clauquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
vrouwen
![]()
![]()
![]()
volgens mij begrijpt Clau het niet helemaal Ailantsje....kijk ik net door het raam naar buiten....
[afbeelding]
*roept: U I T DE TAART CLAU....NIET OVER DE TAAAAAAAART![]()
![]()
vrouwen
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ShitIk ben voorspelbaar voor Clauwheee geworden *diepe zucht*
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef Eilanden het volgende:Bjoro ... je kwam zoals gewoonlijk weer eens te laat
![]()
Dacht je nou echt dat dat dat mij verbaasde?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
story of my life ...... (zie mijn kindje
)
* Bjoro zelf daarentegen was gewoon 3 weken te vroeg .....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat dat dat mij verbaasde?Ik heb gegokt op de 29e, maar het zal me niet verbazen als het pas in juli op de wereld komt
![]()
Net pa!
![]()
zegt Eilanden die zelf ruim 3 1/2 week later dan gepland werd geboren
* Eilanden duikt met zijn nieuwe zwembroek in het badquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is prima weer voor een verfrissende duik, kan gelijk al dat slagroom wegspoelen:
[afbeelding]
edit: ze maken wel rare bewegingen in dat zwembad
Dat was Bluezzzieee!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden duikt met zijn nieuwe zwembroek in het bad![]()
Blijf dit keer wel van mijn zwembroek af Clauw!![]()
Ik voelde 4 handen.....quote:
Je zat zelf ook mee te voelen Islands!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik voelde 4 handen.....![]()
Of proberen we nu weer het imago hoog te houden van het lieve, onschuldige engeltje Clauwheee?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik voelde 4 handen.....![]()
Of proberen we nu weer het imago hoog te houden van het lieve, onschuldige engeltje Clauwheee?
Sssssssssssshhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je zat zelf ook mee te voelen Islands!
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:58 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij heeft Eilandje even een koude [afbeelding] nodig
hahaha die engel is echt geweldigquote:
Ik wil mee.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:03 schreef Bananenman het volgende:
18 september waarschijnlijk naar Israel
Schpannendquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:04 schreef Bananenman het volgende:
Derby Maccabi Tel Aviv - Hapoel Tel Aviv
Hoe lang blijf je er ??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:04 schreef Bananenman het volgende:
Derby Maccabi Tel Aviv - Hapoel Tel Aviv
*priiiiieeeeeeeeeet*quote:
Ik wil zo graag mee!!quote:
Rondje !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jeuj, een zesje voor het tentamen waar ik niks voor had gedaan, en nu nog wat opdrachtjes afronden en er is weer een vak binnen
Rondje en een ijsblokje bij iedereen in de nek van mijquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Rondje en een ijsblokje bij iedereen in de nek van mij
Bier lekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Rondje en een ijsblokje bij iedereen in de nek van mij
Nociequote:
iedereen wordt ontslagen en jij mag alleen bljivenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:27 schreef appelsientje het volgende:
Zometeen vergadering over onze afdeling binnen de TROS.. ben benieuwd...
Strakke actiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen wordt ontslagen en jij mag alleen bljiven
Zit lekker met een bak Euroshopper ijs voor m'n neusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:42 schreef Bjoro het volgende:
zo......denk dat ik ff een ijsje ga halen !
goed bezig tolkie !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zit lekker met een bak Euroshopper ijs voor m'n neus![]()
En weer lekker eroverheenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zit lekker met een bak Euroshopper ijs voor m'n neus![]()
ja en neequote:
Ok, doe ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wil zo graag mee!!
je moet ff lang Ein Gedi gaan (de kibutz bij de dode zee) daar heb ik gewerkt
ga je daar bij die wedstrijd ook de hele joduh joduh zingen?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:56 schreef Bjoro het volgende:
ja en nee
het spul zit erin, maar het is er nog niet uit, zeg maar
Nee, dat verstaan ze niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je daar bij die wedstrijd ook de hele joduh joduh zingen?
vanavond weer, nee tochquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan nog maar een keer een shot zou ik zeggen
Net zolang.......
Dan is het op jouw Hogeschool net zo'n zooitje als het destijds was op de Hogeschool van Utrechtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:43 schreef Noca het volgende:
Hallo
Wat kunnen ze er toch een zooi van maken op een HogeschoolKomen ze ineens bij alle mensen die willen afstuderen aanzetten met een vak die ze zogenaamd nog moeten doen, terwijl altijd gezegd is dat dat niet hoefde...stelletje sukkels.. Maja wordt wel geregeld.
Nu maar ff de stad in!
quote:
Let the beat control your bodyquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:24 schreef pascalheister het volgende:
goede middag
rondje van Ray Slijngaard (34) dus
[afbeelding]
* pascalheister 2 Unlimited opzet
of priscillaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Alexia, wat heerlijk ordinair.
Valt mee dat ze geen whitney heet.
Koffie graag, zwart.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Koffie graag, zwart.
zo zwart als Barry Whitequote:
Eerste hit op google bij Alexia:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Koffie graag, zwart.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerste hit op google bij Alexia:
[afbeelding]
even later kom je ook dit tegen (k zal de link plaatsen niet t plaatje):quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerste hit op google bij Alexia:
[afbeelding]
onderdeel van 2 unlimitedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:29 schreef Suijk het volgende:
Wat heeft Ray Slijngaard gedaan dan?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even later kom je ook dit tegen (k zal de link plaatsen niet t plaatje):
bah!
dat heeft toch met een verjaardag te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:30 schreef Eilanden het volgende:
En waarom is het belangrijk om zijn leeftijd te vermelden?
Maquiladora bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:40 schreef Suijk het volgende:
Ray is jarig... is er op de hele wereld geen interessantere persoon te vinden van wie we een rondje kunnen krijgen omdat 'ie jarig is?
John Cusack?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:40 schreef Suijk het volgende:
Ray is jarig... is er op de hele wereld geen interessantere persoon te vinden van wie we een rondje kunnen krijgen omdat 'ie jarig is?
dat hoedje is iig al goedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als ze er over 20 jaar zo uitziet, die dochter van Lex en Max....![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even later kom je ook dit tegen (k zal de link plaatsen niet t plaatje):
doe maar niet!
of:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:46 schreef Suijk het volgende:
Fabien Barthez, daar wil ik wel een rondje van. De man die keept alsof hij altijd dronken is.
shit...nu weet iedereen dat ik WA benquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:50 schreef tong80 het volgende:
Alexia BJORO
Qualifica Docente a contratto
E-mail alexbjoro@tin.it aleb@unive.it
Ufficio Dipartimento di Studi sull'Asia Orientale
Sede: Palazzo Vendramin dei Carmini
Telefono: 041 2349582
Fax: 041 2349589
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:50 schreef tong80 het volgende:
Alexia BJORO
Qualifica Docente a contratto
E-mail alexbjoro@tin.it aleb@unive.it
Ufficio Dipartimento di Studi sull'Asia Orientale
Sede: Palazzo Vendramin dei Carmini
Telefono: 041 2349582
Fax: 041 2349589
Karin Bloemen 45 ?????quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of:
Nawaf Al-Temyat (1976)
Stéphane Chapuisat (1969)
en:
Aad v.d. Heuvel (70)
Karin Bloemen (45)
Mel Brooks (79)
gaat niet over haar gewicht of schoenmaat hoor !quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen wordt ontslagen en jij mag alleen bljiven
je kent me....lekker goedkoop is niet duurquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef Bluezz het volgende:
Karin bloemen is jonger dan ik
Hoe kan dat
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat scheelt weinig
meer dan 60% van onze afdeling moet zeer waarschijnlijk weg..![]()
Juist het gedeelte waar het kabinet van zegt daarin moet worden geinvesteerd, gaat de TROS juist het tegenover gesteelde doen![]()
Idd... maar hier ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omroepen zijn ouderwets en houden liever het oduerwetse gedeelte overeind, weer zo'n prachtig voorbeeld van wat het kabinet vanachter een bureau verzint en in de praktijk dus anders uitpakt.ze snappen er nix van in den haag
Als dat haar Balkonscene isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:03 schreef Bjoro het volgende:
Alexia kan zich trouwens niet aanmelden voor de cabaretgroep NUHR, zo blijkt uit onderstaande foto !
[afbeelding]
en wat krijg je nu, per direct gaat iedereen op zoek naar ander werk en over een maand of 3 zijn er weer vacatures of de mensen zijn te vroeg weg, etc. etc.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... maar hier ook niet![]()
Ons budget wordt ook flink ingesneden (voor ons dan) terwijl bij de TV zat geld blijft... van dat geld wat er 'overblijf' zouden wij kunnen blijven werken...
Maar goed, de sfeer wordt er niet beter op ..... op zo'n manier.
Broodjes met Bloemenhoning?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
lekker broodjes gegeten bij Bloemsj net
Nog af te bakken croissants en saucijzenbroodjes zijn onmogelijk te vergelijken met een smosquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:14 schreef Bjoro het volgende:
vergelijkbaar met een smosje ?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wat krijg je nu, per direct gaat iedereen op zoek naar ander werk en over een maand of 3 zijn er weer vacatures of de mensen zijn te vroeg weg, etc. etc.
Deze regering mag van mij opstappen en het liefste nog gisteren
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:14 schreef Bjoro het volgende:
vergelijkbaar met een smosje ?
dat heb je in deze VBL-ons-kent-ons-kliek natuurlijk snel !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]die vraag kwam bij mij ook als eerste op
weer zo'n slechte cover ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Big in Japan
Wel in de Guano Apes uitvoering he
Die is er al een jaartje of vijf schat ik, dus valt ook al onder de noemer klassiekerquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die is er al een jaartje of vijf schat ik, dus valt ook al onder de noemer klassieker
hun beste nummer all timequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze bestaan Bjoor, ze bestaan...
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days is er ook zo een
zelfde hier, maar kan er nog steeds van genieten als k m hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeker...
Wat een mooie tijd was dat, ik krijg van die tijd altijd melodramatische gevoelens...
Fijne clip, ook...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:49 schreef pascalheister het volgende:
The Prodigy - Smack My Bitch Up
heerlijk nummer
erg goeie clip jaquote:
no good is ook heerlijk van the prodigyquote:
wat helpt dat voeten insmeren dan tegen het glas in de voetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:53 schreef VoreG het volgende:
Zooo vanaf 11 uur (wat een tijd...) op het strand gelegen, gevoetbalt en gevolleybalt
Was lekker
Alleen vergeten mijn voeten in te smeren en je doelpunt vieren door een koprol te maken en daardoor met je knie in het glas te komen is wat minder
Out of Space, ook al zo lekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
no good is ook heerlijk van the prodigy
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat helpt dat voeten insmeren dan tegen het glas in de voet
en de rest niet verbrand ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niets, en het was glas in mijn knie
Maar mijn voeten zijn iig verbrand moet zo nog even kijken of ik verder niet verbrand ben maar de badkamer is nog bezet
als er nix anders te doen is dan ga k ze ook maar weer eens bekijken tijdens Lowlandsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Out of Space, ook al zo lekker
het was genieten op PP
je moet ze gewoon zien ongeacht of er wat anders isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als er nix anders te doen is dan ga k ze ook maar weer eens bekijken tijdens Lowlands
heb ze al eens gezien en dat was een dramaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet ze gewoon zien ongeacht of er wat anders is
welk jaar dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb ze al eens gezien en dat was een drama
oei ff denken, 2002 denk kquote:
Ja mijn hele voetenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
VoreG, heb je je wreven verbrand? Zo ja, vergeet het schoenen aantrekken over een paar uurtjes dan maar
* Da_Sandman spreekt uit ervaring
Nooitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef Suijk het volgende:
Klopt Sandman. Dat worden teenslippertjes voor VoreG.
Geweldige goal iddquote:
lekker rustig hier !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:41 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor hoe is het thuis, nog steeeeeds rustig??
Wat is er jochie?quote:
quote:
Dat vind ie wel lekkerquote:
op alletwee afgewezenquote:
aj dat is balen manquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
op alletwee afgewezen![]()
BIj de een maakte ik de domme opmerking dat ik mocht ik op beide worden aangenomen ik toch voor de andere zou kiezen (ik kan me eigen nu wel schieten).![]()
En de andere denk ik vanwege het niet per direct beschikbaar zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Beetje wel.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:24 schreef Eilanden het volgende:
Werk...... De geplande marketingcampagnes kunnen niet op het geplande tijdstip starten dat we wilden door oorzaken waar ik hier intern niets aan kan doen, ongeplande projecten die vanuit corporate vanuit de US worden opgelegd die komende week starten, een evenement volgende week waarvoor nog het nodige voor georganiseerd moet worden, brochures die op zeer korte termijn af moeten zijn en gedrukt moeten worden en verstuurd moeten worden..... en zo kan ik nog wel even doorgaan. En daarbij nog de dagelijkse activiteiten ...Lekkere dag
![]()
Dat wel, maar ik werk op uitzendbasis en het contract loopt af/ Budget van werkgever is op. Dus kan ik daar niet blijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:39 schreef Suijk het volgende:
Balen Bos. Maar vind je het niet meer leuk bij je huidige werk dan?
En Eilanden baalt ook al, kunnen wij helpen enveloppen schrijven?
Dan is er weinig aan te doen idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik werk op uitzendbasis en het contract loopt af/ Budget van werkgever is op. Dus kan ik daar niet blijven.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef DutchGooner het volgende:Hoi en houdoe,we mogen weer naar het vrouwtje
Misschien wel, maar ik heb liever wat werk voor wat langere tijd en ook op het adminstratieve vakgebied.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:46 schreef JaWi het volgende:
Hmmm, das balen bos. Is er in de zomer niet wat tijdelijk werk te vinden?
Moet toch wel lukken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb liever wat werk voor wat langere tijd en ook op het adminstratieve vakgebied.
Maar ik heb nog hoop dat het gaat lukken voor 1 augustus om nieuw werk te vinden.
Dat ik mij de andere functie leuk lijkt, ja, daar mag je eigenlijk wel om lachenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Euhm... Alvast pardon, maar ik moest lachen om je post Bos... Die opmerking...
Ik hoop het en ik denk het ook wel. Op het administratieve gebied is er best wel genoeg werk te vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Moet toch wel lukken?
Een ding, ga niet alle uitzendbureaus langs, dat zijn echt rukkers.
Ik heb er vanmiddag weer een boete bij gehad voor op de stapel trouwens.
Vouw ze!quote:
sta je ook bij detacheringsbureau's ingeschreven?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het en ik denk het ook wel. Op het administratieve gebied is er best wel genoeg werk te vinden.
Alleen bij een aantal Uitzendbureaus en ik word ook nog in de verte in de gaten gehouden door een Reintegratiebureau, maar dat gaat misschien stoppen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sta je ook bij detacheringsbureau's ingeschreven?
Het zijn net Nederlanders.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:05 schreef DarkShine het volgende:
Marokanen hebben al onderling geslagen bij het PLS, Marokanen met kaartje vs Marokanen zonder kaartje.
Gaat er op jouw computer een belletje af als het woord 'marokkanen' wordt gebruikt?quote:
Zo ja, dan klopt het niet, want het werd fout geschrevenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef Suijk het volgende:
Gaat er op jouw computer een belletje af als het woord 'marokkanen' wordt gebruikt?
BBQ is goedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:16 schreef Bluezz het volgende:
Geen slimme opmerking bij een sollie bossie.
Die fout maak je niet nog een keer.
En ailantjsie, kut.
Morgen met de auto naar het werk, 2 uur later beginnen ivm files en afsluiten met een BBQ
Inderdaad, ik hoop het ook niet, dat het nog een keer gebeurtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:16 schreef Bluezz het volgende:
Geen slimme opmerking bij een sollie bossie.
Die fout maak je niet nog een keer.
Ik zat eigenlijk te wachten welk bijdehandje dit zou zeggen, maar had kunnen weten dat jij het zou zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo ja, dan klopt het niet, want het werd fout geschreven
Ja moet je niet te veel van drinken. Ik had de andere dag een geweldige koppijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef appelsientje het volgende:
ZO goede avond iedereen
Iemand ervaring met de Canon A520 ??
Tweeling zus ?? dus er lopen 2 soorten clauwheee's rondquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:41 schreef clauwheee het volgende:
Morgen komen m'n ouders, tweelingzus, oom, tante en nichtje terug van vakantie. Maar ik ben minstens zo (rood)vekleurd![]()
![]()
Ik ben een tweeling inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef appelsientje het volgende:
Tweeling zus ?? dus er lopen 2 soorten clauwheee's rond
Oja dat kan wel jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben een tweeling inderdaad![]()
Maar dat had ik al wel eens verteld toch? Ze lijkt niet op me trouwens, 2eiig
ik heb zelf de A70, erg fijne camera, die 520 is weer een nieuwe serie. Ongetwijfeld ook een top dingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef appelsientje het volgende:
ZO goede avond iedereen
Iemand ervaring met de Canon A520 ??
Mijn penis gaat trillenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gaat er op jouw computer een belletje af als het woord 'marokkanen' wordt gebruikt?
quote:
Dat heb ik ook altijd met spieren die ik te weinig gebruik.quote:
De mascotte is ook tweeling....van sterrebeeldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben een tweeling inderdaad![]()
Maar dat had ik al wel eens verteld toch? Ze lijkt niet op me trouwens, 2eiig
Mooi sterrenbeeld inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De mascotte is ook tweeling....van sterrebeeld
Wij zijn een tweeling vissenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De mascotte is ook tweeling....van sterrebeeld
ja ik las het hoe heb jij je televisie ingedeeld? ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:11 schreef Suijk het volgende:
Zeker VoreG.
Ik hoor net dat Yorin weggaat en daar in de plaats komt RTL7 ?
en dan is Noca ook nog eens Vissen van sterrenbeeldquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan is Noca ook nog eens Vissen van sterrenbeeld
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:19 schreef Bluezz het volgende:
De mascotte en voreg zijn in goed gezelschap van mij
Zometeen Jeff Brigdes kijken
Welcome backquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- is ook back</span>
Uiteraard beterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
We lijken de blues brothers wel, maar dan beter.![]()
vind je het gek dat je elke dag zit te zagenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Duh... bouw ik net een nieuwe DVD +- RW in Verschijnt de DVD speler niet meer in m'n explorer, mjah wel handig om die ook weer aan te sluiten als je hem los haalt
Komt nu vanaf 5 wereldsteden, destijds waren dat er toch 2?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
Telefoontje van een ouwe maat die inmiddels in Hengelo woont. Komt Zaterdag hier naar toe om samen met mij het zelfde te doen als 20 jaar geleden. Naar Live Aid kijken. Wist helemaal niet dat er een tweede versie komt. Iemand wel ? En wordt het het zelfde als destijds ?
Ik heb er iets over gehoord jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
Telefoontje van een ouwe maat die inmiddels in Hengelo woont. Komt Zaterdag hier naar toe om samen met mij het zelfde te doen als 20 jaar geleden. Naar Live Aid kijken. Wist helemaal niet dat er een tweede versie komt. Iemand wel ? En wordt het het zelfde als destijds ?
Het zijn er nu inderdaad meer dan toen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Komt nu vanaf 5 wereldsteden, destijds waren dat er toch 2?
quote:Londen: Razorlight, REM, Scissor Sisters, Snow Patrol, Stereophonics, Madonna, The Cure, Bob Geldof, Sting, Joss Stone, Robbie Williams, U2, Velvet Revolver, Killers, Mariah Carey, Coldplay, Keane, Elton John, Annie Lennox, Sir Paul McCartney, Pink Floyd
Philadelphia: Will Smith, Bon Jovi, Maroon 5, Dave Matthews band, Rob Thomas, Sarah McLachlan, Keith Urban, Jay Z, Stevie Wonder,50 Cent, Kaiser Chiefs, P Diddy
Parijs: Andrea Bocelli, Craid David, Calogero, Jamiroquai, Kyo, Yannick Noah, Youssou N'Dour, Placebo, Axelle Red, Johnny Halliday, Manu Cho, Renaud
Rome: Duran Duran, Vasco Rossi, Zucchero, Irene Grandi, Faith Hill, Jovanotti, Tim Mcgraw, Nek, Laura Pausini
Berlijn: A-ha, Bap, Brian Wilson, Crosby, Stills and Nash, Peter Maffay, Lauryn Hill, Die Toten Hosen
Ja Philadelphia en Wembley.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Komt nu vanaf 5 wereldsteden, destijds waren dat er toch 2?
Inderdaad, mijn vader heeft de dvd van een show van hem. Geweldige show, jammer dat ik zijn muziek niks vindquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:13 schreef tong80 het volgende:
Ja daar is idd niks mis mee. Zal zijn platen nooit draaien maar en showman is het
Barrie,Tokyo en Johannesburg en Moskou ook nog inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:20 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij komt Live 8 vanuit 9 wereldsteden... volgens mij is Moskou er vandaag bijgekomen
En dan inderdaad ook Moskou (Rode Plein)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:21 schreef Eilanden het volgende:
UK – Hyde Park, London
France – Palais de Versailles, Paris
Germany – Siegessäule, Berlin
Italy – Circus Maximus, Rome
USA –Museum of Art, Philadelphia
Canada –Park Place, Barrie
Japan –Makuhari Messe, Tokyo
South Africa –Mary Fitzgerald Square, Newtown, Johannesburg
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
edit: die betere medebluesbrother is sneller zie ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |