Karin Bloemen 45 ?????quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of:
Nawaf Al-Temyat (1976)
Stéphane Chapuisat (1969)
en:
Aad v.d. Heuvel (70)
Karin Bloemen (45)
Mel Brooks (79)
gaat niet over haar gewicht of schoenmaat hoor !quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen wordt ontslagen en jij mag alleen bljiven
je kent me....lekker goedkoop is niet duurquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef Bluezz het volgende:
Karin bloemen is jonger dan ik
Hoe kan dat
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat scheelt weinig
meer dan 60% van onze afdeling moet zeer waarschijnlijk weg..![]()
Juist het gedeelte waar het kabinet van zegt daarin moet worden geinvesteerd, gaat de TROS juist het tegenover gesteelde doen![]()
Idd... maar hier ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omroepen zijn ouderwets en houden liever het oduerwetse gedeelte overeind, weer zo'n prachtig voorbeeld van wat het kabinet vanachter een bureau verzint en in de praktijk dus anders uitpakt.ze snappen er nix van in den haag
Als dat haar Balkonscene isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:03 schreef Bjoro het volgende:
Alexia kan zich trouwens niet aanmelden voor de cabaretgroep NUHR, zo blijkt uit onderstaande foto !
[afbeelding]
en wat krijg je nu, per direct gaat iedereen op zoek naar ander werk en over een maand of 3 zijn er weer vacatures of de mensen zijn te vroeg weg, etc. etc.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... maar hier ook niet![]()
Ons budget wordt ook flink ingesneden (voor ons dan) terwijl bij de TV zat geld blijft... van dat geld wat er 'overblijf' zouden wij kunnen blijven werken...
Maar goed, de sfeer wordt er niet beter op ..... op zo'n manier.
Broodjes met Bloemenhoning?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
lekker broodjes gegeten bij Bloemsj net
Nog af te bakken croissants en saucijzenbroodjes zijn onmogelijk te vergelijken met een smosquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:14 schreef Bjoro het volgende:
vergelijkbaar met een smosje ?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wat krijg je nu, per direct gaat iedereen op zoek naar ander werk en over een maand of 3 zijn er weer vacatures of de mensen zijn te vroeg weg, etc. etc.
Deze regering mag van mij opstappen en het liefste nog gisteren
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:14 schreef Bjoro het volgende:
vergelijkbaar met een smosje ?
dat heb je in deze VBL-ons-kent-ons-kliek natuurlijk snel !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]die vraag kwam bij mij ook als eerste op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |