even later kom je ook dit tegen (k zal de link plaatsen niet t plaatje):quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerste hit op google bij Alexia:
[afbeelding]
onderdeel van 2 unlimitedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:29 schreef Suijk het volgende:
Wat heeft Ray Slijngaard gedaan dan?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even later kom je ook dit tegen (k zal de link plaatsen niet t plaatje):
bah!
dat heeft toch met een verjaardag te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:30 schreef Eilanden het volgende:
En waarom is het belangrijk om zijn leeftijd te vermelden?
Maquiladora bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:40 schreef Suijk het volgende:
Ray is jarig... is er op de hele wereld geen interessantere persoon te vinden van wie we een rondje kunnen krijgen omdat 'ie jarig is?
John Cusack?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:40 schreef Suijk het volgende:
Ray is jarig... is er op de hele wereld geen interessantere persoon te vinden van wie we een rondje kunnen krijgen omdat 'ie jarig is?
dat hoedje is iig al goedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als ze er over 20 jaar zo uitziet, die dochter van Lex en Max....![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even later kom je ook dit tegen (k zal de link plaatsen niet t plaatje):
doe maar niet!
of:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:46 schreef Suijk het volgende:
Fabien Barthez, daar wil ik wel een rondje van. De man die keept alsof hij altijd dronken is.
shit...nu weet iedereen dat ik WA benquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:50 schreef tong80 het volgende:
Alexia BJORO
Qualifica Docente a contratto
E-mail alexbjoro@tin.it aleb@unive.it
Ufficio Dipartimento di Studi sull'Asia Orientale
Sede: Palazzo Vendramin dei Carmini
Telefono: 041 2349582
Fax: 041 2349589
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:50 schreef tong80 het volgende:
Alexia BJORO
Qualifica Docente a contratto
E-mail alexbjoro@tin.it aleb@unive.it
Ufficio Dipartimento di Studi sull'Asia Orientale
Sede: Palazzo Vendramin dei Carmini
Telefono: 041 2349582
Fax: 041 2349589
Karin Bloemen 45 ?????quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of:
Nawaf Al-Temyat (1976)
Stéphane Chapuisat (1969)
en:
Aad v.d. Heuvel (70)
Karin Bloemen (45)
Mel Brooks (79)
gaat niet over haar gewicht of schoenmaat hoor !quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen wordt ontslagen en jij mag alleen bljiven
je kent me....lekker goedkoop is niet duurquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef Bluezz het volgende:
Karin bloemen is jonger dan ik
Hoe kan dat
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat scheelt weinig
meer dan 60% van onze afdeling moet zeer waarschijnlijk weg..![]()
Juist het gedeelte waar het kabinet van zegt daarin moet worden geinvesteerd, gaat de TROS juist het tegenover gesteelde doen![]()
Idd... maar hier ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omroepen zijn ouderwets en houden liever het oduerwetse gedeelte overeind, weer zo'n prachtig voorbeeld van wat het kabinet vanachter een bureau verzint en in de praktijk dus anders uitpakt.ze snappen er nix van in den haag
Als dat haar Balkonscene isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:03 schreef Bjoro het volgende:
Alexia kan zich trouwens niet aanmelden voor de cabaretgroep NUHR, zo blijkt uit onderstaande foto !
[afbeelding]
en wat krijg je nu, per direct gaat iedereen op zoek naar ander werk en over een maand of 3 zijn er weer vacatures of de mensen zijn te vroeg weg, etc. etc.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... maar hier ook niet![]()
Ons budget wordt ook flink ingesneden (voor ons dan) terwijl bij de TV zat geld blijft... van dat geld wat er 'overblijf' zouden wij kunnen blijven werken...
Maar goed, de sfeer wordt er niet beter op ..... op zo'n manier.
Broodjes met Bloemenhoning?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
lekker broodjes gegeten bij Bloemsj net
Nog af te bakken croissants en saucijzenbroodjes zijn onmogelijk te vergelijken met een smosquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:14 schreef Bjoro het volgende:
vergelijkbaar met een smosje ?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wat krijg je nu, per direct gaat iedereen op zoek naar ander werk en over een maand of 3 zijn er weer vacatures of de mensen zijn te vroeg weg, etc. etc.
Deze regering mag van mij opstappen en het liefste nog gisteren
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:14 schreef Bjoro het volgende:
vergelijkbaar met een smosje ?
dat heb je in deze VBL-ons-kent-ons-kliek natuurlijk snel !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]die vraag kwam bij mij ook als eerste op
weer zo'n slechte cover ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Big in Japan
Wel in de Guano Apes uitvoering he
Die is er al een jaartje of vijf schat ik, dus valt ook al onder de noemer klassiekerquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die is er al een jaartje of vijf schat ik, dus valt ook al onder de noemer klassieker
hun beste nummer all timequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze bestaan Bjoor, ze bestaan...
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days is er ook zo een
zelfde hier, maar kan er nog steeds van genieten als k m hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeker...
Wat een mooie tijd was dat, ik krijg van die tijd altijd melodramatische gevoelens...
Fijne clip, ook...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:49 schreef pascalheister het volgende:
The Prodigy - Smack My Bitch Up
heerlijk nummer
erg goeie clip jaquote:
no good is ook heerlijk van the prodigyquote:
wat helpt dat voeten insmeren dan tegen het glas in de voetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:53 schreef VoreG het volgende:
Zooo vanaf 11 uur (wat een tijd...) op het strand gelegen, gevoetbalt en gevolleybalt
Was lekker
Alleen vergeten mijn voeten in te smeren en je doelpunt vieren door een koprol te maken en daardoor met je knie in het glas te komen is wat minder
Out of Space, ook al zo lekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
no good is ook heerlijk van the prodigy
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat helpt dat voeten insmeren dan tegen het glas in de voet
en de rest niet verbrand ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niets, en het was glas in mijn knie
Maar mijn voeten zijn iig verbrand moet zo nog even kijken of ik verder niet verbrand ben maar de badkamer is nog bezet
als er nix anders te doen is dan ga k ze ook maar weer eens bekijken tijdens Lowlandsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Out of Space, ook al zo lekker
het was genieten op PP
je moet ze gewoon zien ongeacht of er wat anders isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als er nix anders te doen is dan ga k ze ook maar weer eens bekijken tijdens Lowlands
heb ze al eens gezien en dat was een dramaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet ze gewoon zien ongeacht of er wat anders is
welk jaar dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb ze al eens gezien en dat was een drama
oei ff denken, 2002 denk kquote:
Ja mijn hele voetenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
VoreG, heb je je wreven verbrand? Zo ja, vergeet het schoenen aantrekken over een paar uurtjes dan maar
* Da_Sandman spreekt uit ervaring
Nooitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef Suijk het volgende:
Klopt Sandman. Dat worden teenslippertjes voor VoreG.
Geweldige goal iddquote:
lekker rustig hier !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:41 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor hoe is het thuis, nog steeeeeds rustig??
Wat is er jochie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |