Rondje en een ijsblokje bij iedereen in de nek van mijquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Rondje en een ijsblokje bij iedereen in de nek van mij
Bier lekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Rondje en een ijsblokje bij iedereen in de nek van mij
Nociequote:
iedereen wordt ontslagen en jij mag alleen bljivenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:27 schreef appelsientje het volgende:
Zometeen vergadering over onze afdeling binnen de TROS.. ben benieuwd...
Strakke actiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen wordt ontslagen en jij mag alleen bljiven
Zit lekker met een bak Euroshopper ijs voor m'n neusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:42 schreef Bjoro het volgende:
zo......denk dat ik ff een ijsje ga halen !
goed bezig tolkie !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zit lekker met een bak Euroshopper ijs voor m'n neus![]()
En weer lekker eroverheenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zit lekker met een bak Euroshopper ijs voor m'n neus![]()
ja en neequote:
Ok, doe ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wil zo graag mee!!
je moet ff lang Ein Gedi gaan (de kibutz bij de dode zee) daar heb ik gewerkt
ga je daar bij die wedstrijd ook de hele joduh joduh zingen?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:56 schreef Bjoro het volgende:
ja en nee
het spul zit erin, maar het is er nog niet uit, zeg maar
Nee, dat verstaan ze niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je daar bij die wedstrijd ook de hele joduh joduh zingen?
vanavond weer, nee tochquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan nog maar een keer een shot zou ik zeggen
Net zolang.......
Dan is het op jouw Hogeschool net zo'n zooitje als het destijds was op de Hogeschool van Utrechtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:43 schreef Noca het volgende:
Hallo
Wat kunnen ze er toch een zooi van maken op een HogeschoolKomen ze ineens bij alle mensen die willen afstuderen aanzetten met een vak die ze zogenaamd nog moeten doen, terwijl altijd gezegd is dat dat niet hoefde...stelletje sukkels.. Maja wordt wel geregeld.
Nu maar ff de stad in!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |