Ik zat eigenlijk te wachten welk bijdehandje dit zou zeggen, maar had kunnen weten dat jij het zou zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo ja, dan klopt het niet, want het werd fout geschreven
Ja moet je niet te veel van drinken. Ik had de andere dag een geweldige koppijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef appelsientje het volgende:
ZO goede avond iedereen
Iemand ervaring met de Canon A520 ??
Tweeling zus ?? dus er lopen 2 soorten clauwheee's rondquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:41 schreef clauwheee het volgende:
Morgen komen m'n ouders, tweelingzus, oom, tante en nichtje terug van vakantie. Maar ik ben minstens zo (rood)vekleurd![]()
![]()
Ik ben een tweeling inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef appelsientje het volgende:
Tweeling zus ?? dus er lopen 2 soorten clauwheee's rond
Oja dat kan wel jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben een tweeling inderdaad![]()
Maar dat had ik al wel eens verteld toch? Ze lijkt niet op me trouwens, 2eiig
ik heb zelf de A70, erg fijne camera, die 520 is weer een nieuwe serie. Ongetwijfeld ook een top dingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef appelsientje het volgende:
ZO goede avond iedereen
Iemand ervaring met de Canon A520 ??
Mijn penis gaat trillenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gaat er op jouw computer een belletje af als het woord 'marokkanen' wordt gebruikt?
quote:
Dat heb ik ook altijd met spieren die ik te weinig gebruik.quote:
De mascotte is ook tweeling....van sterrebeeldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben een tweeling inderdaad![]()
Maar dat had ik al wel eens verteld toch? Ze lijkt niet op me trouwens, 2eiig
Mooi sterrenbeeld inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De mascotte is ook tweeling....van sterrebeeld
Wij zijn een tweeling vissenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De mascotte is ook tweeling....van sterrebeeld
ja ik las het hoe heb jij je televisie ingedeeld? ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:11 schreef Suijk het volgende:
Zeker VoreG.
Ik hoor net dat Yorin weggaat en daar in de plaats komt RTL7 ?
en dan is Noca ook nog eens Vissen van sterrenbeeldquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan is Noca ook nog eens Vissen van sterrenbeeld
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:19 schreef Bluezz het volgende:
De mascotte en voreg zijn in goed gezelschap van mij
Zometeen Jeff Brigdes kijken
Welcome backquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- is ook back</span>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |