wel leuk geworden Dossie !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:22 schreef Dos37 het volgende:
heeeuyyy dat ging snel
Nee morgen tochquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:23 schreef Lionheaad het volgende:
Klopt het dat de bussen vandaag staken??
morgen volgens mij....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:23 schreef Lionheaad het volgende:
zeker ik ben er zeer content meequote:
Morgen idd, alleen de grote stedenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:23 schreef Lionheaad het volgende:
quote:
Waarom begeeft m'n camera het nu !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:28 schreef clauwheee het volgende:
Nou vooruit.
* clauwheee dr haar los gooit, uit de taart springt en iedereen onder het slagroom spuit![]()
Jaja ik moest even een bewegend icoon hebben.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:28 schreef clauwheee het volgende:
Nou vooruit.
* clauwheee dr haar los gooit, uit de taart springt en iedereen onder het slagroom spuit![]()
Ik WIST gewoon dat je dat ging zeggenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je het er ook af likken?![]()
![]()
(or am I now pushing my luck?)
Shitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik WIST gewoon dat je dat ging zeggen
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
vrouwen
![]()
![]()
![]()
volgens mij begrijpt Clau het niet helemaal Ailantsje....kijk ik net door het raam naar buiten....
[afbeelding]
*roept: U I T DE TAART CLAU....NIET OVER DE TAAAAAAAART![]()
![]()
vrouwen
![]()
![]()
![]()
Sportieve Clauquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
vrouwen
![]()
![]()
![]()
volgens mij begrijpt Clau het niet helemaal Ailantsje....kijk ik net door het raam naar buiten....
[afbeelding]
*roept: U I T DE TAART CLAU....NIET OVER DE TAAAAAAAART![]()
![]()
vrouwen
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ShitIk ben voorspelbaar voor Clauwheee geworden *diepe zucht*
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef Eilanden het volgende:Bjoro ... je kwam zoals gewoonlijk weer eens te laat
![]()
Dacht je nou echt dat dat dat mij verbaasde?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
story of my life ...... (zie mijn kindje
)
* Bjoro zelf daarentegen was gewoon 3 weken te vroeg .....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat dat dat mij verbaasde?Ik heb gegokt op de 29e, maar het zal me niet verbazen als het pas in juli op de wereld komt
![]()
Net pa!
![]()
zegt Eilanden die zelf ruim 3 1/2 week later dan gepland werd geboren
* Eilanden duikt met zijn nieuwe zwembroek in het badquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is prima weer voor een verfrissende duik, kan gelijk al dat slagroom wegspoelen:
[afbeelding]
edit: ze maken wel rare bewegingen in dat zwembad
Dat was Bluezzzieee!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden duikt met zijn nieuwe zwembroek in het bad![]()
Blijf dit keer wel van mijn zwembroek af Clauw!![]()
Ik voelde 4 handen.....quote:
Je zat zelf ook mee te voelen Islands!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik voelde 4 handen.....![]()
Of proberen we nu weer het imago hoog te houden van het lieve, onschuldige engeltje Clauwheee?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik voelde 4 handen.....![]()
Of proberen we nu weer het imago hoog te houden van het lieve, onschuldige engeltje Clauwheee?
Sssssssssssshhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je zat zelf ook mee te voelen Islands!
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:58 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij heeft Eilandje even een koude [afbeelding] nodig
hahaha die engel is echt geweldigquote:
Ik wil mee.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:03 schreef Bananenman het volgende:
18 september waarschijnlijk naar Israel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |