Dacht je nou echt dat dat dat mij verbaasde?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
story of my life ...... (zie mijn kindje
)
* Bjoro zelf daarentegen was gewoon 3 weken te vroeg .....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat dat dat mij verbaasde?Ik heb gegokt op de 29e, maar het zal me niet verbazen als het pas in juli op de wereld komt
![]()
Net pa!
![]()
zegt Eilanden die zelf ruim 3 1/2 week later dan gepland werd geboren
* Eilanden duikt met zijn nieuwe zwembroek in het badquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is prima weer voor een verfrissende duik, kan gelijk al dat slagroom wegspoelen:
[afbeelding]
edit: ze maken wel rare bewegingen in dat zwembad
Dat was Bluezzzieee!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden duikt met zijn nieuwe zwembroek in het bad![]()
Blijf dit keer wel van mijn zwembroek af Clauw!![]()
Ik voelde 4 handen.....quote:
Je zat zelf ook mee te voelen Islands!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik voelde 4 handen.....![]()
Of proberen we nu weer het imago hoog te houden van het lieve, onschuldige engeltje Clauwheee?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik voelde 4 handen.....![]()
Of proberen we nu weer het imago hoog te houden van het lieve, onschuldige engeltje Clauwheee?
Sssssssssssshhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je zat zelf ook mee te voelen Islands!
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:58 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij heeft Eilandje even een koude [afbeelding] nodig
hahaha die engel is echt geweldigquote:
Ik wil mee.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:03 schreef Bananenman het volgende:
18 september waarschijnlijk naar Israel
Schpannendquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:04 schreef Bananenman het volgende:
Derby Maccabi Tel Aviv - Hapoel Tel Aviv
Hoe lang blijf je er ??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:04 schreef Bananenman het volgende:
Derby Maccabi Tel Aviv - Hapoel Tel Aviv
*priiiiieeeeeeeeeet*quote:
Ik wil zo graag mee!!quote:
Rondje !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jeuj, een zesje voor het tentamen waar ik niks voor had gedaan, en nu nog wat opdrachtjes afronden en er is weer een vak binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |